Goh Xenas, wat een straf dat je moet shoppen hahaha. Ik heb een paar leuke broekjes in maat 68 die gevoerd zijn, maar wellicht moet ik daar de voering uit gaan slopen omdat als ze ze aankan de voering niet meer nodig is . Maar ik wacht nog maar even met slopen, want ze lijkt wel vrij rap in de lengte te gaan op het moment... Wij eten lasagna, lief staat het nu te maken .
lekker he lasagne en lasagnette! Vind het al zo heerlijk ruiken! staat nu ook in de oven hier! Jammie!
Hey meiden, Wat een weekend zeg! Heel gezellig maar wel druk. Afgelopen nacht hebben Marco's neef met zijn vrouw, dochter (bijna vier jaar) en zoontje (acht maanden) bij ons gelogeerd. Nou hebben wij niet zo'n groot huis, dus het was behoorlijk proppen, maar wel heel gezellig. Vanmorgen lekker met de oudste naar een speeltuintje in de buurt geweest. Erg lekker. 's Middags kregen we ook nog verlate kraamvisite met hun zoontje van 2,5 jaar. Echt een hok vol kids dus. We zijn lekker met zijn allen naar het strand geweest (lang leven het wonen aan het strand!). Heerlijk! Fiene lekker in de wagen en gaan met die banaan. Inmiddels is iedereen net vertrokken en kunnen wij gaan puin ruimen. Gelukkig is manlief morgen vrij, dus die gaat morgen zuigen en dweilen. Scheelt weer. Met Fiene ging het vandaag gelukkig al weer veel beter. Ik heb haar lekker in haar eigen ritme laten gaan en dat ging super. Nog wel even dikke tranen bij het naar bed brengen, maar binnen vijf minuten was ze weer rustig. Respect voor alle mama's met kindjes die regelmatig dit soort huilbuien hebben! Ik word er bloednerveus en erg onzeker van en besef nu pas echt hoe erg wij het getroffen hebben met zo'n zoet kindje! Grts, Maartje
@Maris: Ja wat is dit nu weer..?! Ons zo nieuwsgierig maken..... @Irene:Wat leuk zeg om jullie trouwfoto's te zien! Je zag er mooi uit! Jeroen ook natuurlijk. En lief zeg het resultaat na 18 maanden... @All: Oh dus jullie maken ze ook wakker. Ik dacht al..hoe doet iedereen dat toch! Wij geven de laatste voeding rond 23.00 uur. Het gaat weer beter met de BV en met het dorslapen van Dewi, gelukkig maar! @Choco: Wat een lieverdje! Lekker zeg dat fruithapje. @Moon: Volgens mij komt het vanzelf wel dat ze haar hoofd optilt. Dewi deed het van de ene op de andere dag! Je kan ook een interessant speeltje voor haar neer leggen, of zelf haar aandacht trekken. Oh, haha, Liesje geeft hetzelfde advies.. Wat een mooie foto's! @Misoh: Vervelend dat je zo chagie bent. Probeer niet teveel op je mannetje af te reageren...is vast niet goed voor de gezelligheid in huis! @Liesje: Ik wist ook niet dat je vanaf toddler kon kopieren! Bedankt voor de tip, ik doe het nu steeds helemaal via putfile.. Kiss: Coole bril! Hij heeft mooie wimpertjes.. Wij hebben ook altijd zo'n mooi uitzicht. Van alle foto's kan ik inmiddels de muur behangen! @Nynke: Ach wat een scheetje! Ook stoer met die pet hoor. @Nijnie: Fijn dat ze het zo goed doet op het KDV! Lekker hoor. @maartje: Zeker een leuke verrassing! Was het eten lekker? Wat vervelend dat ze zo gehuild heeft. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over de BV, had ik ook vorige week! Bij mij is het na veel kolven toch weer goed gekomen. Houdt vol! Misschien zit Fiene in een sprong? @Smeetje: Zeker een lieve foto! @Chrisje: Ah wat een mooie vent is het! @Xenas: Ah wat een leuke foto's! Ik vind het zo'n vrolijk mannetje. @Minimeeting: Oh wat leuk zeg! Echt gaaf om de kleintjes zo naast elkaar te zien! Wat ziet Eline er schattig klein uit naast die twee stoere binken. @Kiss: Wat lief zeg! Dewi doet dat nog niet. Heel soms doet ze weleens 'haha', maar meer nog niet! @Eten: Ik ben nu aan het koken. Babi ketjap met nasi. Moet zo weer even in de pan roeren... @Happyliesje: Nee Dewi heeft geen favo knuffeltje. Nou moet ik ook wel zeggen dat ze er zo'n 100 heeft...dus moeilijk kiezen...
Wij hebben cous cous gegeten..........met komkommer, tomaat salade. XENAS JIJ WIL 300 PAGINA'S? IK HELP JE EEN HANDJE! KOMT IE!