Ben je weer lekker bezig Marize? Ff weer spammen hoor! met opa op de motor (Opa motor dus aangezien ze 3 paar opa's en oma's heeft)
Hihi..een echte motorbeeb is het al! Helaas gaat het met me pa niet zo goed. Hij heeft nog maar 1 long en hij heeft wat zuurstofproblemen, ze vermoeden longfibrose. Dat alle uitslagen zijn pas 28 feb bekend. We gaan weer een spannende tijd tegemoet.
hahahahahaha Lekker bezig Marize! Wat heb je toch een prachtige dochter! @Choco; toe maar, Jasmijn durft zeg! Wat naar van je vader! Ik duim voor jullie dat het mee valt!
Hahaha, ik lach me rot om jullie! Marize, ben wel benieuwd wat je er nou neer had geplakt wat niet door de beugel kon.... vertel! Och Choco, wat naar! Hoop op goede testuitslagen! Het wandelen was HEERLIJK! Damiën vond het ook helemaal fantastich, al heeft 'ie weer heel veel geslapen, de kleine snurkerd! Kiss, FIJNE VAKANTIE MEID! Geniet er van saampies! Ga er weer vandoor, filmpje kijken: American Gansters... ben benieuwd! Fijne avond meiden en tot snel! Liefs
CHris het zal altijd een ? zijn haha..........het was een grappig plaatje alleen het woord met de N kwam erin voor.............
Weet je wat het voordeel is van dit dier? Hij kan tegen zichzelf zeggen; af, zit, blijf, pak vast etc.