Oh ja over de meeting. Ik geloof dat Astrid ook graag wil komen maar ze heeft geen vervoer. I er niemand met wie ze kan meerijden? Ik weet niet meer precies waar ze vandaan komt. Heb er wel erg zin in hoor! Zo leuk al die baby's bij elkaar! (al dat gejank! whaha)
Ik kom uit flevoland...............wil er nog iemand mee............als ik kan........maar dat ga ik gewoon regelen.................
Xenas, was t lekker? Hier waren we vergeten kaas mee te nemen, dus ik heb er maar wat plakjes kaas overheen gedaan bij gebrek aan geraspte kaas . Maartje, wat fijn dat het beter ging met Fiene! Marize, leuk shirtje. Mirte heeft een Kitty bloesje, beetje herfstprintje, maar hij is nog te groot haha. Wat lijkt Jolien al groot zo in die bumbo zeg . Spammer, maar wel leuke spam! Ieuw, die katten... Wat kon er nou niet... je maakt me wel nieuwsgierig. Een voordeel, met al die plaatjes "lees" je wel snel bij! Choco, spannend wachten op uitslagen... Kiss, fijne vakantie! Missy, wat een schrik. Hoe is het nu met je vader? Zou Astrid niet met Maris meerijden? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Anders ga ik nog even passen met mn autostoeltje (nog steeds niet gedaan, ik vrees ook dat het niet past)... want ze woont hier in de omgeving. Ik ga maar eens naar bed. Het is alweer veel te laat . Wel vanmiddag nog een dutje gedaan, dat was heerlijk!
@Nijnie: Het gaat wel goed met hem hoor. Ik hoop dat ie ervan geleerd heeft want wij vonden hem nogal stug rijden de laatste tijd. Hij zit nl altijd op de weg. Ik ben blij dat het zo is afgelopen! Oh dan heb ik dat gemist dat ze met Maris zou meerijden. Ik ben zo benieuwd naar het nieuwtje van Maris!
Nou uhmm ik ga nu ECHT! @ marize, flevoland! Leuk! Ik heb mijn eerste 8 jaar van mijn leven in Marknesse gewoont (ahum) leuk dorp Woon toch liever in Enschede
ik weet het nieuwtje van Maris.....heb haar heel brutaal een pb gestuurd dat ik nieuwsgierig was en ja hoor ze heeft hem beantwoord... Dus ik ben op de hoogte....
nee hoor grapje.......nu maak ik jullie nieuwsgierig....gewoon leuk antwoord gekregen en echt niets schokkends of extreem....gewoon leuk
hallo allemaal, zo he, had ik even een hoop pb'tjes zeg! Iedereen heeft antwoord gehad. @ Nijnie: Oriande doet het heel goed op het kdv, ze slaapt er alleen niet zoveel. Naar het schijnt zit ze de hele dag om zich heen te kijken en te lachen. Verder speelt ze graag met de babygym. Ze blijkt het leuk te vinden om ergens tegenaan te meppen en iets vast te houden, wij hebben nu na het bezoekje aan mijn ouders mijn eigen oude babygym in de box hangen. Die vindt ze veel leuker dan de Hema boxspiraal, want daar snapt ze nog te weinig van. Hier ligt ze bij mijn ouders in de box met de babygym: @ Smeetje: o jee, die prik moet ik ook nog krijgen.. @ Chrisje, wat een leuke foto van jullie tweetjes! Die zelfontspanner werkt prima! Wat leuk dat je zo'n zonnebril gekregen hebt. Die zijn nog best duur als je ze moet kopen, aardig hoor van de opticien! @ mOON: Mooie foto, en ik zie niks geks aan je haar, zit toch gewoon goed? @ Kiss: succes met poetsen... balen dat ze er zo'n stoffige bende van gemaakt hebben... @ choco: Ben benieuwd naar je kado! @ Maartje: wat heerlijk zeg, zo'n avondje met zijn tweetjes! Dat lijkt me ook wel weer eens wat. Al gaat "uit eten" gelukkig ook wel redelijk met Oriande er bij, is het toch anders om echt samen te zijn lijkt me. Hopelijk was je kater snel vertrokken! @ Xenas: whahahaha wat een gave foto met die bril! Op de schouders is ook coooool! @ minimeeting! wat leuk! Manlief vond de foto's ook heel leuk om te zien en is heel benieuwd naar de grote meeting. Ik ook natuurlijk. Wat duurt het nog lang he... @ Silvie: grappig dat Wietze zo'n kletskous is! @ Marize: leuke foto's, dit keer tenminste niet van die enge! oeps te snel van oordeel, er zitten toch wel wat rare bij! @ Missyess: wat erg dat je vader een ongeluk gehad heeft. Gelukkig heeft hij zelf niets er aan over gehouden, maar wat een toestand zeg. Ik heb Astrid een tijdje geleden al een lift aangeboden, ze woont vlakbij mij! Wat ontzettend schattig, die "stampertje" foto! Hier heeft onze kleine meid vannacht van 23.00u tot 9.00u geslapen. Nou, dat levert aardig wat spanning op bij mamma kan ik je vertellen! Vandaag was ze weer megaschattig. Manlief had haar na een "ik poep mezelf lekker onder" actie van een uitermate clowneske outfit voorzien (hij dacht zelf ECHT dat een fuchsia maillotje leuk combineerde met een oranje truitje... tsja...), maar blijkbaar is Oriande nog geen modepopje want haar humeur heeft er niets van te lijden gehad. Kreeg net weer een pb binnen, even kijken van wie! Groetjes! Maris
marize: toen ik zag wat ik bij moest lezen schrok ik me rot.....ik denk wat is er gebeurd dat er zoveel pagina's "volgekletst" zijn? Nee hoor Marize verveelde zich en heeft zich zoet en bezig gehouden. Leuk meid waar haal je het vandaan? Wat was ook al weer de reden dat je misschien neit meekon naar de meeting?
hee maris degene die stiekum meelezen met jou, die "familie, kenissen of weet ik veel wat" dit worden ook wel nieuwsgierig.... die gaan nu ook speculeren....