Diaan ik moet werken en is moeilijk bij ons vrij te krijgen..............hoop het echt,....................MARISS
hee weet iedereen het nu? Nee dan zal ik het verklappen..... maris heeft vorige week helemaal slap gelegen van de spam van Marize en toen in haar broek geplast van het lachen. Ze heeft hier een foto van gemaakt en die had ze geplaatst.....en toen schaamde ze zich een beetje Zo was het toch Maris?
jaaaa nu weet ik het weer Marize...maar wat ga je dan allemaal uithalen om het toch te proberen...... Gezien jouo spam nivo en de rare plaatjes die je vind kunnen we alles verwachten?
Zo ik heb mijn bijdrage voor de 400 pagina's ook weer gedaan..... kregen jullie trouwens ook net een foutmelding.....ik werd van het forum gegooid.....zeker omdat ik het geheim van Maris heb verklapt
Jeetje hebben jullie dat gezien? Er is een meisje die heeft Medeline gezien..........in Frankrijk. Ze zag het meisje en wilde zeker weten of ze het was, is er naar toe gelopen en zei haar naam. Het kindje reageerde meteen en de man die erbij was trok snel het mutsje over het hoofd en liep weg. Op de cam beelden was ze weer te zien..............ik hoop dat het zo is en dat ze snel word gevonden
Haha.................nee met mijn werk valt niet te sollen..........anders lopen de boefjes weg.....haha Ik mot gewoon vrij hebben
hahaha, tsja als we nu allemaal de hele tijd blijven kletsen over "dat wat niet geschreven mag worden" dan kan het inderdaad nog wel eens vreemde gedachten oproepen bij evt meelezers!
sorry maris....... ik heb mijn vingers voorbij getypt....betekent dat hetzelfde als .....mijn mond voorbij gepraat? Maar goed nu is er tenminste duidelijkheid en sluiten we dit topic
spam van vandaag: helaas geen duidelijke foto van de combi met de fuchsia maillot, maar ik wou deze foto toch even laten zien want ik vind het een onwijs leuk shirt!
@maartje.. lekker weekend heb jij gehad dus! nu even uitrusten! @missyess.. jeetje dat was schrikken zeker.. gelukkig gaat het wat beter met hem! Mijn moeder heeft in frankrijk van het weekend een ongeluk veroorzaakt.. tenminste.. ze moest ineens remmen.. zij remde op tijd.. die man achter haar niet.. waarop daar weer een auto op knalde.. mijn ouders waren gelukkig net doorgereden! (die zijn nu in frankrijk) Ohh wat een mooie meid is ze toch! Hhaha Jesse wil ook altijd staan... @kiss.. was zeker gezellig! Was tijd geleden dat ik haar gezien heb! Fijne vakantie! @nijnie.. hier ook geen kaas! Maar was heeeerlijk! @maris.. leuk zeg dat ze het zo goed doet met de babygym! Hier is dat ding omgevallen, boven op jesse .. lekker veilig he! Hij moest er zelf heel hard om lachen!
heey meiden! Echt bizar dat madeleine misschien gevonden is! @diaan.. vergeet ik gewoon dat ik het roer niet kan over nemen! Moet mijn kindje eten geven! Morgen meer! slaap lekker lieve mama''s! x
OOHHHHHHHHHH Maris wat een poepie................heb je nu weer in je broek geplast?van al die plaatjes? Anders moet je maar een luier nemen! Dan doe je het veilig................tja en als je het niet veilig doet........................eigen schuld dan plas je in je broek...........
Diaan, hihi ik ben ook zo brutaal geweest en ook antwoord gekregen . Maar nu choco nog, want die zou vandaag iets komen vertellen toch?! Maris, je bent dus het hele weekend bezig geweest met PB-tjes beantwoorden? Dat ding op je foto dat heb ik vroeger volgens mij ook gehad, geen idee waar het gebleven is... . Mirte vind vooral haar banaan interessant. Met van dat kraakpapier in de "schil" en een rammeltje in zn pootjes en een spiegeltje onderop de schoen. Trekken en in je mond stoppen en hele verhalen houden . De Hema spiraal is soms in trek, ofwel om tegenaan te schoppen of ze bestudeerd dat konijn (bij de poot pakken en proberen in je mond te steken). Hihi, modebewuste mannen... zo heb ik hier Mirte ook wel eens aangetroffen in kleertjes wat ik toch zelf niet zou hebben uitgezocht... Leuk shirt en wat ligt Oriande aandachtig die babygym te bestuderen! Diaan, hahahaha . Daar kan Marize vast wel een ander plaatje bij vinden , toch Marize? Hier beginnen de maatje 2 luiers toch eindelijk te klein te worden. Niet zozeer te klein qua pasvorm, maar wel qua wat ze aankunnen . Nou deden we 's nachts al een maat 3 luier aan, maar ik heb er nu ook nog maar even een aangedaan. Want meestal heeft ze tussen 7 en 11 haar poepmoment en dat houden die kleine luiertjes niet, ontdekte ik gister . Maar nog wel bijna 1 heel pak maat 2 liggen, dus maar eens even zien hoe we dat gaan doen. En anders misschien maar kijken of we ons buurmeisje ermee kunnen verblijden.