@nijnie.. normale voeding? Welke had je hiervoor? Hoop dat dit allemaal beter gaat! En je zit nu weer op speen 1? Ik gebruik steeds avent speen 1.. alleen met papfles dan speen 2! Anders krijgt hij er niks uit! haha
Hier vannacht slecht geslapen. Wietze kwam om 4.15 en die lag er een half uurtje later weer in. Ik heb het nog gewoon 5.15 zien worden. Diederik was ook erg wakker... ben nu dan ook enigsinds duf, aangezien Wietze vanmorgen om 8.00 ook alweer wakker was... vanmiddag hoop ik dat een middagdutje gaat lukken. Wietze is erg aan de huil gisteren en vandaag. Inslapen gaat ineens weer een stuk moeilijker en het gevecht met de borst blijft. Gelukkig is ie er tussendoor wel vrolijk onder en lacht, kletst en speelt ie alsof er niks aan de hand is. Verkoudheid is hier nu bijna weg. Nog een beetje een verstopte neus en af en toe wat slijm ophoesten. Ik zat me gisteravond nog onwijs druk te maken over het hoestje van Wietze. Nu is dat weer over. Houdt mezelf steeds voor dat zolang er geen koorts is, hij plast, poept en lacht het allemaal in orde gaat komen. Overbezorgde mama ook. Gelukkig is z'n papa er een stuk rustiger onder.
@ nijnie: wat fijn dat je nu van de comfort (toch?) af bent en alles goed gaat op de gewone voeding. Wij zitten hier trouwens ook nog gewoon aan de avent speen 1. Nummertje twee ligt klaar maar denk dat zolang Wietze bv krijgt hij die niet nodig zal hebben.
Ben er weer eventjes. Ben dus vrijdag naar de huisarts geweest voor de rode hond prik en voor mijn rug en schouders. Heb al een hele tijd last van mijn schouders, kan er 's nachts niet op liggen en heb er de hele dag pijn aan. Ook heb ik al ong. 2 jaar (na een val met skieen) last van mijn onderrug. Zegt de huisarts doodleuk dat ik maar moet gaan sporten, dat het dan wel overgaat. Wat een gelul zeg, Ik krijg beweging zat met 2 kids en ik loop en fiets heel veel! Ik heb net de kamer gestofzuigd (of hoe je dat ook schrijft..) en heb nu dus vreselijk last van mijn schouders. Ik moet wel deze week een foto laten maken van mijn rug, voor de zekerheid of er niets bekneld zit, laten ze ook gelijk maar even naar mijn schouders kijken. Straks moet ik over 2 wk weer aan het werk en dan moet ik in de ziektewet met al mijn kwaaltjes... Wil ik niet! Morgen moet Kyra weer haar prikjes halen, zielig!
Hahaha...was ik weer! Hij heeft 13 feb mijn vader om mijn hand gevraagd (ik wist er niks van). Op 14 feb een mooi kaart gekregen waarop een mooi gedichtje stond en dat het tweede deel 's avonds kwam als ik weer thuis was van mn werk. Dat ik kom thuis...overal kaarsjes en een mooie bos bloemen en lekker eten. En in de kaart die ik 's ochtends had gekregen was een andere kaart geplakt met de vraag of ik zijn vrouw wou worden. We hadden er wel eens over gehad om te gaan trouwen maar nog geen concrete plannen gemaakt. Het grappige was dat ik mn vader nog had gesproken op die woensdag en hij heeft zn mond gehouden. En gisteren hebben we het aan onze familie verteld, dus daarom moesten jullie ff wachten. Onze grote dag willen we op 23 mei aanstaande plannen (is op een vrijdag). We houden het zeer intiem: ouders, broers en zusters+aanhang. En een bbq feestje in onze achtertuin ( ja die is nog groter dan ons huis) met familie en vrienden. Ik wil graag een simpele jurk in de kleur lichtblauw. @ Doris: helaas niet op zn knieen maar hij had wel knikkende knietjes van nervositeit.
@choco.. ohh gaaf zeg! Heb helemaal kippevel! @smeetje.. jeetje zeg wat vervelend! Ben benieuwd of er wat uitkomt door die foto's!
Allemachtig wat moest ik veel bijlezen en kijken zeg! En die 400 pagina's gaan we halen hoor. Vandaag nog toch?
@Maartje: super zo'n verrassings etentje. Fijn dat het weer goed gaat met Fiene. @Xenas: fijn dat je weet wat er met Jesse is. Ik hoop dat de ostheopaat Jesse goed verder kan helpen. Spannend hoor bieden en hypotheken regelen. @Nijnie: fijn dat de overdtap naar normaal goed gaat. Scheelt toch ook weer in de portomonee. @Evaatje: fijn dat je geen koortslip had en dat de spruw weer over gaat. @Kiss: veel te laat maar toch: een hele fijne vakantie. @Moon: knap hoor dat Britt al wil zitten. Mss toch een tand op komst? @Chrisje: wat een leuk filmpje. En wat een stoere clown! @Laura: fijn dat alles goed gaat met jullie. @Marize: gave foto's van je mooie meisje. En weer geweldige spam hoor. @Choco: stoere foto zeg! Sterkte met je vader. @Missyess: gelukkig dat je vader er goed af is gekomen. Is hij wat over de schrik heen? Wat een lief meisje heb je toch. @Doris: Sven steek nu al de draak met jullie. @Silvie: hoe was de familiedag? @Diaan: heb je jezelf wat kunnen vermaken gisteren? @Maris: wat een gaaf t'shirt idd. Pap heeft zijn best gedaan toch? @Diaan: hier heeft Sterre dat ook gehad. Zo gauw ik uit het zich was was het over en ging ze spelen. Zal wel en fase zijn. Succes met de schoonmaak. @Choco: super nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! O, wat lief zeg, en 23 mei is een super datum. (mijn middelste is dan jarig) @Smeetje: oei die pijn klinkt niet fijn. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden. Succes met de prikken morgen.
Zo ik ben weer bij. Het huis is schoon en de visite weer weg. Nou kan ik even helpen met de 400 pagina's. Marijn vond het vannacht heel gezellig geloof ik. Hij kwam wel drie keer en slapen: dat wou meneer alleen bij mama. Daar hebben we dan ook maar aan toegegeven. Nu drinkt hij weer om de 3a4 uur en slaapt hij prima. Ik heb het idee dat het ook komt omdat hij het weekend veel de fles heeft gehad omdat ik moest werken.
JOEHOE, CHOCO: VAN HARTE GEFELICITEERD! En wat romantisch! *Zwijmel, zwijmel* Echt superfijn voor jullie! En zo snel al! Gezellig hoor, zo intiem... Zo zou ik het ook wel willen denk ik... Als Rogier me vraagt tenminste Nynke, fijn he, zo bij mama hangen.... Inderdaad, die regel klopt helemaal.... Ik ken er nog zo eentje: "Liefde is geen zelfstandig naamwoord, maar een werkwoord" Liefs
Nynke: leuk leuk leuk Choco: geweldig dat heeft hij leuk gedaan....zie dat er toch ook nog romantische mannen zijn..... Marco deed met valentijnsdag niets. Hij zei ooo daar doe ik niets aan dan commerciele gedoe. Een paar jaar geleden heeft hij een keer een mooie ring met een kaart op de deurmat gelegd met valentijn....dus ik denk dat ik daar 10 jaar op moet teren