Tja..mijn lief is een echte romanticus hoor! @ Nynke: wij vonden dat ook een superdatum Jasmijn is druk bezig haar buikspieren te oefenen. Ze gaat continue omhoog alsof je wilt gaan zitten
Dat is zeker een mooie ook! @Diaan: hier ook zo'n romanticus, maar niet heus. Ik kreeg een hartlolly met daarbij: die heb ik ook maar gekregen hoor.
@Choco: gelukkig is manlief wel heel lief. En ik ben heel romantische te huwelijk gevraagd. In madurodam bij de ijssculpturen. Was op 25 feb 2001 en 5 juni 2001 zijn we getrouwd.
Nynke, de 400 moet toch kunnen lukken vandaag! Ik zit te wachten op bezorger! Als het goed is komt vandaag de kinderstoel En ik ben zoooo benieuwd of ie in het eggie ook wel leuk en stevig is! En tja....wachten duurt altijd lang......
Ik heb een A-romantische man..... Maar gelukkig is ie wel heeeeeel erg liefffffffffff Ik ben ten huwelijk gevraagd op de bank, geen gedichtje, geen ring, alleen de zin "wil je met me trouwen?" Zo romantisch is mijn man Gelukkig heb ik zelf ook geen romantische neigingen, dus heb niet het idee dat ik iets mis
1 2 3 4 komt er nog wat van... 5 6 7 doris wacht nou als zo lang.... 8 9 10 komt hij nu dan misschien?
De 400 gaat zeker lukken. Je hebt de stoel van de hema besteld toch? Maak je wel een foto van Sven in de stoel?
wij hadden een gesprek met de voorganger van de kerk. Toen vroeg hij: wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen? Nou zegt Marco dat gaan we op de terugweg op de fiets wel even bespreken en dan bel ik u zo snel mogelijk op En inderdaad op de fiets hebben we het erover gehad. 10 april waren er teveel jarige....17 vonden we niet zo'n mooi getal, 1 mei was de dag na koninginnedag en dan hebben we een kater...dus werd het 24 april. En dat is aanstaande 24 april 10 jaar geleden. Dus 24 april zijn we 10 jaar getrouwd. Marco had wel heel lief toen Rowin was geboren een diamant in mijn trouwring laten zetten. Een echte mooie grote....geweldig. En dat allemaal in het geheim. hij zei toen dat Rowin ons diamantje is in ons huwelijk....toen ik bevallen was van Gilian heeft hij er heel lief nog een diamant bij laten zetten....Gilian is ons tweede diamantje in ons huwelijk. Kijk valentijn mag hij dan stom vinden maar dit was wel superlief.
Sven kan al een beetje zelfstandig zitten (als je het zo mag noemen ) Mag hij dan al wel eventjes in de kinderstoel zitten? Alleen voor zn groentehap ofzo? Of is dat nog heel slecht om te doen?
@Choco: Jeee gefeliciteerd! Kunnen we samen kletsen over de grote dag, jurken en dat soort dingen! Wow mei dat is al snel! En op een vrijdag...lukt dat allemaal nog zo kort van tevoren? Hier zaten alle vrijdagen t/m december al vol! Vandaar dat wij op donderdag trouwen! @Nijnie: Ze draagt nu net maat 3 en die zitten nog best goed.. @Misoh: Jammer zo'n slecht nachtje! Misschien kun je het straks inhalen @Nynke: Ik moet erg diep over die spreuk nadenken...en snap hem nog niet, whaha! hihihi, ook al zo'n romanticus. Vooral dat zinnetje erbij! Aahh! Wat schattig die stamper! Wat lief van je.. @Doris: Ik vind het juist wel romantisch hoor! Juist lief in jullie eigen omgeving. En dat hij lief is is het belangrijkste. Op naar de 400!
haha nynke, en de beide baasjes hier lijken op de hond (of andersom) dus hier in huis geen geduld! hihi