Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bah, succes ermee Missyess.

Meiden ik ga nog even de koelkast uitsoppen tot straks.

Zwaai Zwaai.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Eigenwijs: wat is dat? Ken ik niet en ben ik niet! Echt niet! Waarom gelooft niemand mij? :( (lol)

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nu ben ik echt weg!

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Doris ik vind het wel wat snel hoor om hem in de kinderstoel te doen. Ook als is het maar 5 minuten.....
    Babies zijn daar nog niet opgebouwd. Als ze op schoot zitten zakken ze ook vaak weg en de kracht in de rug en nek is heel gering en kost ze veel energie.
    Bij mij zei het cb toen met Rowin dat hij er ongeveer in mei in mocht. Nou Rowin was toen7 maanden.
    Misschien moet je het ook even aan het cb vragen.
    Bij mij zit gilian in het wipstoeltje op de eettafel als we hem fruit geven.

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik geloof je wel! :^o

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Diaan ik snap wat je bedoeld, zal het idd is navragen!
    Hij hoeft er van mij ook nog niet in, maar ik dacht als het wel mag proberen we het een keer. Ik denk nl dat hij het wel erg leuk vind want hij wil altijd rechtop zitten...

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Owh shitty, ik moet nog ff boodschapjes doen, maar zal je net zien dat dan de bezorger komt...
    Maarja anders hebben we vanavond niets te eten, dat wordt me vast ook niet in dank afgenomen :)

Tot strax dan!

8. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Xenas, we hebben een tijd Friso comfort gegeven ivm de ontlasting en die was wat dikker dus daar gebruikten we speen 3 voor. Nu gebruik ik speen 2 bij de Friso normaal. Pap krijgt Mirte nog niet.

Misoh, ja comfort. Ik hoop dat het goed blijft gaan met de normaal. En anders ga ik wel weer van die kindicol druppels erbij geven, want die werkten eerder ook goed :).
    Hopelijk lukt je dutje vanmiddag.

Smeetje, dat bezoekje aan de huisarts klinkt niet echt bevredigend... Sterkte met de prikken morgen.

Choco, wauw mooi aanzoek! En snel al! Succes met voorbereidingen enzo.

Nynke, het scheelt ook een beetje in de portemonee ja. Maar goed dat maakt me dan nog niet eens zoveel uit ;).
    Die Marijn, mama-honger ;).
    Lol, je gaat wel wat sneller dan een slak toch en volgens mij ben je je huisje vergeten :p.
    Mooie foto's van je kinders!
    Je mag mijn koelkast ook wel even doen als je toch bezig bent ;).

Doris, bij ons ging het nog a-romantischer (en ik denk dat het door mij kwam...). Wij zaten op de bank en het was meer zo van: goh wanneer zullen we gaan trouwen...
    Nadat ik hem al een keer had gewaarschuwd dat hij me niet in parijs onder de eiffeltoren moest vragen (maar dat was een jaar of anderhalf daarvoor en toen zat ik totaal niet lekker in mn vel, dan had ik denk ik nee gezegd...). Lief wilde een datum die makkelijk te onthouden was en dat werd 20-04-2004.
    Geen idee hoe dat zit met zitten...
    Tja kiezen of delen... of je hebt vanavond eten of je hebt in elk geval een mooie kinderstoel :p. Al zou ik die niet proberen op te eten...

Missyess, je zou die bv-luiers natuurlijk kunnen proberen of misschien een ander merk? Anders pasvorm die misschien beter zit? Ik roep ook maar wat.

Weer terug van de huisarts, hij adviseerde een orthopedisch schoenmaker oid hier een paar dorpen verderop. Natuurlijk is de naam het ene oor in en het andere oor uitgegaan en kan ik het ook zo gauw niet vinden op het internet... Misschien moet ik er maar gewoon eens even heenrijden van de week. Ik heb een doorgezakte voorvoet...

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nog 2 pagina's en een beetje voor we er 400 hebben!

10. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    ik denk dat mijn berichtje op 398 komt

11. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
  12. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    @doris.. ik doe melieke ook al af en toe in haar eetstoel hoor. vind ze geweldig! en op de doos staat 6+.. dus dan zou ze er vanaf zes maanden in kunnen.. mijne kan ook op een ligstand, dus ze zit niet kaarsrecht.. ik heb een chicco kinderstoel..

missyess.. succes met de schoonmaak van dewi, hahaha!

nynke, sopse!

zo. ik ben vandaag ook aan de opruim en was en stofzuig en dweil... blegh! met die zon zie je allleesssssss! brr....

met melieke gaat gelukkig alles van een lijen dakje!
    ze drinkt lekker en is (bijna) altijd mega vrolijk!
    dinsdag trouwens weer desperate housewives... nog meer fans? heeeeeerlijk! en grey's natuuurlijk!

13. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Choco gefeliciteerd en dikke kus van Jolien en speciaal voor jou vandaag de CHOCO SPAM ;)

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  15. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  16. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  17. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Mariza, hahaha waar haal je ze toch weer vandaan!

19. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  20. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0