Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hhahaahaha! weer mega grappig!

heb een nieuwe tikker trouwens ;)

2. whahaha leuk hoor.

@Denisse: jaaa hier ook een desperate hw en grey's fan! Ik kijk al die net 5 series....ugly betty vind ik ook super

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  4. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  7. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@Nijnie: ja, we zijn al om een extra knuffeltje geweest. Hopelijk verandert hij inderdaad niet ineens van gedachte.

@Xenas: leuke spam!
    Vraagje: wat is lasagnette eigenlijk? Lasagne ken ik, maar dat niet.

@Nynke: Kiss en Marieke: fijn dat de minimeeting zo leuk verlopen is. En wat een geweldige foto's!

@Kiss: waarschijnlijk te laat, maar leuke vakantie!

@Chrisje: leuk filmpje.

@Diaan: waar gaan jullie naar centerparcs? Wij gaan dan namelijk ook! :D

@Marize: wauw, leuke foto's! Kan Jolien al recht zitten? :D

Zo, ik heb bijgelezen tot gisteravond. Ik doe de rest vanavond wel weer. Ik moet zo meteen naar het werk. Ik ben normaal vrij op maandag, maar we hebben dus bijna elke week de maandagavond van 16.00 tot 18.00 uur vergadering. Erg, hé? Dan moet ik dus Jelle naar de onthaalmoeder doen zo meteen voor 2 uurtjes (mijn ma gaat er dan achter om 16.30u) en moet ik een dik halfuur rijden naar m'n werk. Wat een gedoe altijd! :cry:
    Met Jelle gaat het redelijk goed. Hij is wel al een dikke week chagrijnig en weent veel enzo. Gelukkig vallen de nachten goed mee. Ja, dan is ie moe van de hele dag te wenen. Ik hoop echt dat dit gewoon een sprongetje is en het nog zal overgaan. Is supervermoeiend zo.

Groetjes allemaal en tot vanavond ...

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Denisse: hier weer klaar met soppen. De huiskamer en keuken zijn weer schoon. De rest is voor later.

@Nijnie: sorry je koelkast moet even wachten, Marijn word wakker. :)

@Marize: geweldige spam!

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahahahahaha, ik lach me weer rot om jullie! M'n collega's zitten me weer steeds heel raar aan te kijken :)

Die 400 pagina's gaan echt wel lukken vandaag!

10. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hier de dames van de ZSP.nl..............die bij jou op je feestje zijn gekomen...............de gene die het bosje in handen heeft is KISS>..............arme meid nu kan ze zich niet verdedigen.................. ;)

11. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    *Een bruidegom sprak tot zijn kersverse bruid: “Wat ben jij stil?”

Tja zei de bruid: “Ik heb net een boek gelezen met een triest slot.”

Vraagt de bruidegom: “Welk boek was dat dan?”

Waarop de bruid zei: “Ons spaarbankboekje.”

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Happyliesje: wat een toestand voor 2 uurtjes zeg. Succes met vergaderen en de sprong.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Deze kan goed luisteren.

16. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk

19. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Iedereen is snel aan het posten........hahah willen allemaal op pag 400 staan :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Deel Deze Pagina