Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik wil me ook voorstellen.

Ben melina, 20 jaar oud uit lelystad. Woon al 4 jaar samen met me vriend, we zijn nu 5 jaar bij elkaar.
    Heb hiervoor een miskraam gehad en nu gelukkig een gezond kereltje!

Ben 19 oktober mama geworden na 35+3 weken zwangerschap van een zoontje, Evangelos Konstandinos. Hij woog 2780 gram en was 47 cm!

Nu is hij 3365 gram en 51 cm.

Ik geef flesvoeding, we zitten nu op 650 ml per dag!

2. He Melina, je blijft toch wel bij de november mama's of niet? Ik iig wel.. Hoewel ik hier ook wel mee wil kletsen denk ik, want hier zitten de kids die ongeveer even oud zijn...

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Morgen om 16.00 stappen we over naar de mama's. Dus nog heeeellllllllll even geduld dames!

4. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    zocht jullie al....

Zal me ook maar even voorstellen:

Mijn naam is Eva 27 jaar en getrouwd met Wesdey. We zijn nu dik 5 jaar samen waarvan 1 1/5 jaar getrouwd.

na 41 wkn en 3 dagen ben ik bevallen van onze dochter Deyna Lynn. 52 cm en 3685 gram.

Het is echt een schatje en ze doet het super!

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hey meiden,

Ik zag opeens dat we nu officieel over zijn op het mama forum. Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Irene, 30 jaar en getrouwd met Jeroen, 28 jaar. Ik heb op 7 november een keizersnede gehad en toen is mijn lieve Veerle geboren. Momenteel ben ik nog herstellende van de keizersnee maar met Veerle gaat alles prima!

xxx Irene

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ok, ineens was het topic al gesloten.. Maar is niet erg, beginnen we gewoon hier met zn allen. Wel heel apart hoor meiden!
    Voor mij ook een heel dubbel gevoel.
    Vandaag weer naar huis gegaan naar Alex om opnieuw te beginnen.. En hier verhuist naar een ander topic, om opnieuw te beginnen..

Ik had alles bijgelezen, en vind jullie allemaal echt toppers! Jullie zijn echt een steun voor mij!
    Wist eerst niet goed of ik jullie het hele drama wel moest vertellen, maar achteraf ben ik er wel heel erg blij om. Zo kan ik toch er met jullie over hebben.

Misschien vinden sommigen van jullie wel dat ik wel erg snel een keus heb gemaakt, maar ik verlangde echt erg veel naar mijn eigen huis!
    En een echte keus heb ik nog niet gemaakt. Ik moet er eerst achter zien te komen of ik Alex weer kan geloven en vetrouwen. En of ik hem kan geloven dat hij zegt dat hij mij helemaal niet kwijt wil.

Ow ja nog 1 ding.. Alex heeft een zus van 29. Alex en zijn zus (noem dr ff L.) zijn echt zo close met elkaar. Bellen 1000x op een dag. Ik mag die zus ontzettend graag. maar wat Alex mij verteld heeft baal ik ontzettend van.
    Zal het ff uitleggen..
    Toen ik dus maandag ruzie had met Alex is Alex dus weggegaan met F. (die vriend van hem). Ze zijn toen samen naar L. gegaan. Daar heeft L. het hele verhaal aan zitten horen en heeft toen tegen Alex gezegt dat Alex mij moest dreigen dat hij bij mij weg zou gaan.

Alex vertelde mij dit verhaal dus. En ik wist dus eerst niet of ik het moest geloven, maar Die vriendin van mij, die nu met F. gaat had dat dus ook al gehoord van F.

Dus ik heb nu ruzie met L.
    Waarom zou Alex mij moeten dreigen, is toch belachelijk? Ik weet wel dat die voorlopig niet in mijn huis welkom is!
    Zo een zus hoort toch te zeggen: Praat met elkaar? In plaats van: Dreig maar dat je bij dr weg gaat dan komt ze vanzelf wel bij je terug.. Pff wie denkt ze wel niet wie ze is.

Dus denk dat Alex maandag ook wel een beetje is opgefokt door die vriend F en door zijn zus L.
    Is natuurlijk geen excuus, maar ja.

Pff weer een ver lang verhaal getypt.

Voor diegene met beebs die slecht slapen, misschien heb ik nog een tip voor jullie. Jullie moeten het zelf weten, omdat het soms word afgeraden.. Maar overdag laat ik Xavièr op zijn buik in zijn bedje slapen.. En heerlijk dattie het vind! Dan slaapt hij namelijk ook veel langer. Hij ligt namelijk al sinds 8 uur te slapen! Zal zo wel wakker worden, maar misschien moeten jullie dat eens proberen?

's Nachts doe ik dat niet hoor, vind ik ietsjes te eng.. Maar overdag laat ik hem lekker op zijn buikje slapen..

ga nu ff schoonmaken hier, een week hier niet geweest en tis gelijk een bende.. Zie nou wel dat Alex niet zonder mij kan ;)
    (mjah, maak er wel geintjes over, maar ben nog steeds niet zo happy, maar komt vanzefl wel weer).

Oh ja meiden, wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun enzow EN ook voor jullie pb-tjes

Kusjesss

7. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

hey,

bevallingsforum opeens al gesloten?! Oke dan, gaan we gewoon hier verder, toch?

Heb niet veel te vertellen, wou gewoon al eens iets op het mama-forum posten.

Leuk weekend iedereen! :D ...

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    jij ook leuk weekend meid!

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

We hadden toch afgesproken hier zaterdag verder te gaan? Tenminste, ik had het voorgesteld en ik geloof dat iedereen het er mee eens was. We kunnen natuurlijk niet eeuwig op het bevallingsforum blijven hangen als iedereen al bevallen is! ;)

Dat we hier maar weer een mooie tijd mogen beleven! :D

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Appeltje, inderdaad, vandaag een mooie dag om hier verder te kletsen! Maar d8 dat het vanaf 16:00 uur was.. Maar dat geeft nix..!

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Jij een dikke knuffel Kiss! Ik had je verhaal gelezen en ik wil je veel sterkte wensen!

12. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden hier nog een oktober mama
    dyon quintin is op 9okt geboren 4 dagen te vroeg hij woog 3105gr en 49cm :) hij is ons 2de kindje onze oudste is alweer 8jaar wordt 23dec alweer 9jaar ::)

liefs nica

13. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Dan meld ik me ook maar hier.....
    Heb nog wel steeds alles van jullie gelezen op het bevallingsforum, maar niet meer gereageerd.

Ik ben op 20 oktober bevallen van een zoon, hij heet Ruben.

Afgelopen woensdag zijn we overgestapt van de borstvoeding naar flesvoeding en gekolfde borstvoeding. Het voeden op zich deed zo'n zeer aan mijn borsten, gewoon niet meer te harden!
    Het kolven gaat nu goed, doet geen pijn. Ben wel aan het afbouwen.
    Verder doet Ruben het prima, vanmorgen heeft hij alleen nog niet geslapen. Maar hij ligt nu rustig in zijn bedje.

Tot zover weer!
    Liefs, Divanaatje

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Dag meiden,

Raar he, we kennen elkaar al maanden maar toch ook weer niet. En nu stellen we ons zelf pas aan elkaar voor. :)

Ik ben dus Mariska 34 en kom uit Flevoland. Onze dochter (marise) Jolien is op 1 November geboren 4170 gr 56cm lang(uitgerekend 20 Oktober) met een ongeplande keizersnede. (Nica daar ben ik dus voor de 2de keer aan geopereerd)

Het gaat nu redelijk met me, het herstel gaat nog lang duren.
    Ik ben dan wel een Novembermama geworden maar ik wil graag bij de Oktobermama's blijven.....................

Dikke zoen

15. NiCa

NiCa Bekend lid

jeetje marize das niet mis zeg heel veel strerkte meis knuffie

liefs nica

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    uhm.. Xavièr ligt nog steeds te slapen?! Al vanaf 8 uur.. ben net bij hem geweest en hem een aai over zijn bolletje gegeven, maar hij blijft doorslapen.. Moet ik hem wakker maken? Vanacht heeft hij ook van 12:00 uur tot 05:00 uur geslapen.

hij is zelfs nog niet eens in badje geweest.. Hij heeft gewoon zijn voeding van 11 uur overgeslagen.. Mmm :rolleyes:

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Vanuit de 'meeleeshoek' op het bevallingsforum stel ik me hier ook even voor!
    Ik ben Nienke 39 jr oud.. Woon samen met Ruben. Op 9 november ben ik na 42 weken en 2 dagen zwangerschap bevallen van onze zoon Boaz! Ik ben hiermee in het trotse 'bezit' van drie mooie zoons! Boaz woog bij geboorte 4330 gr. Een mooi ventje met een grote bos donker haar!
    *duikt ook hier in de meeleeshoek*

18. NiCa

NiCa Bekend lid

kiss je moet hem wakker maken hoor volgens mij is dat niet helemaal goed :(:
    en dan gelijk maar in bad en dan voeden of alleen eerst voeden!

liefs nica

19. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    hoi allemaal,

gisteren lag de site plat maar gelukkig doet hij het weer. Ik ga (even ego) aan de slag met de foto's van oriande (geboren met een ongeplande keizersnee na 43 weken zwangerschap en 18 uur weeen).

@ Nijnie: ik vind je geen zeikerd, volgens mij komen dit soort botsingen vaker voor!

groetjes
    Maris

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Nica, inderdaad volgens mij is dit ook helemaal niet ok.. Kijk dattie 's nachts doorslaapt prima, maar overdag vind ik beetje raar. Tempratuur hem ook ff voor de zekerheid, want er heerst ook vanalles in de familie opt moment.. Wie weet issie wel ziekjes..

Deel Deze Pagina