maar inderdaad in een dag zitten te weinig uren. Kun je nagaan ik moet ook nog aandacht geven aan mijn lieve peutertje...
Whahaha, ik ben ook zo'n muts..... Zit ik hier de hele tijd al te wachten op die kinderstoel. Kijk ik net nog is die mail die ik terug had gekregen, staat er leverdatum 19 februari Hmmm, dan kan ik hier nog wel ff blijven wachten Wachten jullie morgen weer met me mee? O
@Doris: oeps foutje bedankt. Helpen we je morgen toch weer wachten? Dan komen we wel aan de 500 pagina's @Missyess: hier ook te weinig uren in de dag hoor. Maar soms heb je ook even tijd voor jezelf nodig.
Huttenheugte? Is bij ons in de buurt... Wij gaan over 2 weekjes een dagje naar Preston Palace zwemmen, moet super mooi wezen voor de kids, lekker warm en er zijn boxen en babyspul aanwezig. Choco: Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Nu ik nog, zit al 16 jaar te wachten, ahahahaha!
Stelletje idioten Na na nana na, Nynke moet zingen! Bofbips! Missyess, ik ken dat gevoel wel hoor... heb ik soms ook wel eens. Soms kan Damiën me vanuit de box ook met van die zielige ogen aankijken, zo van: geef me nou asjeblieft aandacht... Tja... kan ik dan ook weer niet weerstaan Ooooh, Nynke, wat een prachtige foto zeg! Wat een lekker ding! Damiën stopt ook echt ALLES in z'n mond... Waar komt dat eigenlijk door? Heeft dat te maken met tandjes of is dit al een "orale fase" (Freud?).... Joepie, nog anderhalf uur en dan zit m'n eerste werkdag er alweer op!
Hee Smeetje, dan kan je ook nooit ver bij mij vandaan wonen Ga niet openlijk hier zeggen waar ik precies woon maar iig ook niet heel ver bij de huttenheugte vandaan Denk dat ik al genoeg herkent kan worden zonder mn woonplaats erbij te zetten, we maken het voor nieuwsgierigen in onze omgeving natuurlijk niet TE makkelijk
Niet iedereen zegt ja hihi Wel een beetje zielug http://www.dumpert.nl/mediabase/42144/d ... keerd.html
Hoi Dames, Pfff wat een hoop te lezen straks Zijn vandaag lekker 2 x wezen wandelen heerlijk! Ga haar zo eten geven ze is niet echt te genieten. Heel raar en hard krijsen ineens. Hihih ze probeerd steeds recht te zitten maar rolt alle kanten op Tot straks!
Jahooeee de 400 gehaald! Knap ladies! @nynke.. ben ook blij dat ik naar de ostheopaat ben gegaan! Kijk jij bent ook goed bezig geweest voor de 400! Lieve foto.. die met zijn 3tjes! Jeee die foto met dat ding in zijn mond is ook schattig zeg! @choco.. is 23 mei.. een speciale datum dat jullie die gekozen hebben? Wel lekker snel trouwens zeg! Super! @ten huwelijk gevraagd worden..Ik ben in de sneeuw ten huwelijk gevraagd! Op wintersport. Hij was super zenuwachtig.. en had het totaal niet verwacht! @doris.. spannend.. heb de stoel ook besteld.. ben benieuwd! Las trouwens dat je hem gewoon kan ruilen in de winkel als het niks is! Ohh denk dat wij ook burrito's gaan eten vanavond Jammie Ohh zie net dat je morgen je stoel krijgt! Ik krijg hem trouwens donderdag ! @missyess.. hihi alweer doorgelekt.. wat een zooi krijg je daarvan he! en een mega was! @denise.. desparatie housewifes.. vind ik ook super! Eindelijk weer wat leuks op de dinsdag avond Jeeh! mooie banner! @marize.. aaah je bent erweer.. hahaha! Zijn we er nog niet af gegooid? @happyliesje.. is bijna hetzelde als lasagne.. maar net ff anders... gehakt rullen uitje erbij, water en melk en dan het zakje 'saus' van het pak.. even laten koken... dan de minilasagne bladeren erin (lijken beetje op vlinderpasta) en hup de oven in! Is ook gewoon van Knorr Jeetje Jelle ook al zo 'chagie'? Zal het door sprongetje komen? Hoe gaat het nu met zijn oogjes? Of heb ik er overhene gelezen? Jullie zouden daar voor toch naar de arts gaan? @liedje zingen op de meeting... jaaa nynke mag een liedje zingen hi ha ho! @marize.. haha aangezien nynke niet naar de meeting komt... ben jij de 1e op pagina 400! haha Marize mag een liedje zingen hi ha ho! hahaha die Kiss mag ze idd 200 pagina's lezen als ze straks terug komt..Kan iemand haar alvast voorbereiden en even een smsje sturen *evil laugh* @chrisje... wat is bofbips? @moon.. dat krijsen en ineens huilen doen alle beebs lijkt wel! Jesse had er gisteren ook ineens last van! Echt bizar he!
Hier net zo, heb er geloof ik Twente staan... Daarom twijfelde ik ook over de meeting. Maar ben uberhaupt niet zo'n held met de auto, dus het is me nu een beetje te ver weg. Anders zou het misschien toch wel eens gezellig zijn, ben wel nieuwsgierig naar iedereen. Misschien een volgende keer wat dichter bij ons. Dan kan deze schijterd ook een keertje komen..
Wen, dat maak ik altijd van het woord bofkont... haha, vandaar... Joehoe, nog een half uurtje en dan kan ik m'n zoon verlossen van m'n schoonmoeder
Hey meiden, Jeetje zeg! Volgens mij hebben jullie een nieuw record gevestigd! 14 Pagina's in een dag! Pfffff. Wel er gelachen overigens. IK ga alleen niet op iedereen reageren want ik ben doodop. Manlief houdt me al een paar nachten wakker met zijn gesnurk. Hij is (net als ik) snipverkouden. Vanmorgen moest ik om 7 uur beginnen en dus om 5 uur uit bedje. Het kolfen ging voor geen meter. 's Morgens 170 ml ipv 250 en 's middags 100 ipv 150. Ik baal er echt ontzettend van. Het zal wel van de verkoudheid, vermoeidheid en stress komen. Ben benieuwd of Fiene er straks wel voldoende uit kan krijgen. @CHoco; gefeliciteerd meid! Wat leuk zeg! En zooooooo romantisch! @Maris; bedankt voor je PB! @Kiss; fijne vakantie meid! (ook al lees je dit pas achteraf) Ik laat het hier even bij en ga even op de bank liggen. WEltrusten! Maartje
Wow maartje wat kolf jij veel! Ik had vanmiddag 180 gekolft en was helemaal trots! haha. Normaal is het ongeveer 120. Hoeveel drinkt Fiene als ze de fles krijgt? Ik had die180 meteen aan Dewi gegeven, en ze heeft er 140 van op. Ze drinkt nu weer even niet zo goed aan de borst. Heel onrustig, trekt haar hoofd alle kanten op, doet echt zeer.
Smeetje, ik vind het ook nog niet zo'n succes om ver alleen te rijden met Sven. En ondertussen zijn er al weer andere plannen voor dat weekend gemaakt in de familie, dus ik kan me ook niet meer bedenken maar inderdaad een keer bij ons in de buurt lijkt met leuk! Zijn we iig al met zn 2en
Happyliesje, wat balen zeg dat je steeds op maandagmiddag vergadering hebt. Ik heb dat op de donderdag gehad steeds. Maar als het goed is de komende paar weken even niet... Nynke, ik doe die koelkast zelf wel een keer, hopelijk heb je lekker geknuffeld met Marijn . Hier gaat ook eigenlijk alles wat ze vast krijgt richting mond . Marize, jij bent wel gemeen hoor. Zo'n pikante foto van Kiss plaatsen als ze er niet op kan reageren . En Nynke mag een liedje zingen troelala troelala . Gefeliciteerd met de eerste post op pagina 400. Wel een leuke trouwens! Doris, haha Kiss die 300 pagina's bij moet lezen, dat zou wel gemeen zijn . Hahaha Doris, heb je nog wel eten gehaald of moet je nou op een houtje bijten vanavond? Morgen dan de kinderstoel, ik moet werken morgenmiddag helaas pindakaas. Anders had ik graag met je mee gewacht hoor. Missy, hoe krijgen ze het voor elkaar dan he om juist die datum uit te zoeken. Heel herkenbaar, te weinig uren in een dag... Als je alles wilt doen wat je doen wilt (vage zin, maar de bedoeling is vast wel duidelijk), kom je tijd te kort, ik wel in elk geval. Ik heb Mirte nu in de wipstoel op tafel gezet achter mn beeldscherm zodat zij mij kan zien en ik haar. En dan zing ik wat ondertussen. Maar ze heeft ook niet de hele tijd oog voor mij, ze ligt nu te sjansen met de klok bijvoorbeeld . Die lijkt ze machtig interessant te vinden... Chrisje, volgens mij ontdekken baby's een heleboel met hun mond. Vormen, hoe iets voelt enzovoort. Dus hoeft niks met tandjes te maken te hebben. Xenas, ik denk dat bofbips net zoiets is als bofkont (oh dat zegt Chrisje ook al). Mirte is heel veel wakker vandaag... Normaal slaapt ze tussen half 8 en 11 vaak een groot deel. Nu was ze om 9 uur klaarwakker. Na de voeding van 11 uur moest ik naar de huisarts, is ze ook wakker geweest tot we terug waren (incl boodschappen doen enzo). Heeft ze even op bed gelegen anderhalf uur en om 3 uur riep ze alweer. Uurtje later in bed gelegd, want ze leek toch wel erg moe. Maar dat was brullen. En nu ligt ze rond te kijken in de wipstoel. Ik snap er niks van. Maar hopelijk slaapt ze dan straks in elk geval wel... Ik denk dat ik nog even ga proberen of ze nog wat wil slapen boven...