goede morgen allemaal. ik merk dat melieke nu een beetje over haar sprongetje heen is. ze drinkt weer haar melk en nu zelfs weer de goede hoeveelheden. chrisje, wat bij mij helpt als melieke een beetje aan het huilen is als ik haar in bed leg, is voorlezen! ze valt er heerlijk bij in slaap.. misschien een tip? happyliesje, vanavond is desperate housewifes, gister een special van grey's.. volgens mij is dit het nieuwste seizoen van desperate, half negen op net 5.. liesje, ik snap wel waarom winter niet alleen in wil slapen lekker toch zo bij mama? doris, is 'ie er al? marize.. lekker gezwommen? ik had gister een schoonmaak dag, vandaag gaan we eens lekker relaxen! ik ga nu vast mijn eten kokkerellen voor vanavond, dan vind ik het mooi geweest voor vandaag! tot straks!
Nog geen stoel.... Liesje, hoe houd je dat nu al al die tijd vol zeg! ik zou echt gek worden volgens mij! Sven wilde de eerste 6 weken ook alleen in slaap vallen bij ons op de arm. Zodra we hem dan in bed legden was het schreeuwen. Dit toch 6 weken vol gehouden, en toen gaf hij toch maar op en viel vanaf toen gewoon lekker in bed in slaap... Pfff,ik word echt gek van die maten in kleertjes. We zijn sinds een paar dagen over naar 68 (nog wel wat ruim), soms nog 62. Maar nu heb ik net dus Sven een setje 68 aan getrokken. Nu zit hij in een veel te grote trui en een te kleine broek..... Hij vindt aankleden niet zo'n succes dus wacht nog wel even met nog een keer omkleden....we hoeven toch niet weg
Liesje, als je hem in de wandelwagen legt zonder lopen valt hij dan ook in slaap? Want anders zou je dat misschien eens kunnen proberen? Hoe was dat bij Julie en Emelie? Chrisje, nee ik heb het droog gehouden hoor . Nynke, dat klinkt wel een beetje onaardig... "Alleen winter is interessant" haha. Maar uiteindelijk staan we ons vast te vergapen boven al die beebjes en hebben we idd geen oog voor de overtollige kilo's van elkaar . Dus wat dat betreft sluit ik me bij je aan, Liesje gewoon komen! Misschien moeten we gewoon met zn allen gaan zingen voor de beebjes, in koor. En dan uitbrengen op cd . Hahaha. Denisse, relax ze vandaag! Kokkerellen voor vanavond, dat klinkt als een uitgebreid diner of valt dat wel mee? Mirte houdt het lang uit in bed. Ze ligt er vanaf half 7 weer in en ze slaapt nog steeds... Over 20 minuutjes ga ik haar denk ik toch maar eens even wakker maken als ze dan nog niet zelf heeft geroepen...
Doris, goh, het probleem is dat we hier nog twee meiden rondlopen hebben die hun slaap echt nodig hebben, dus Winter echt laten doorwenen in zijn bedje zit er niet in...misschien moeten ze eens een weekje naar oma gaan slapen...
Hmm, dan is het inderdaad een stuk lastiger.... demeisjes een keer uit logeren is dan misschien wel een goed idee ja! Hij wordt toch steeds zwaarder!
Nijnie, nee, dan valt hij jammer genoeg niet in slaap...hmmm met de meisjes was dat zo niet...waren ook slechte slapers, maar die vielen wel gewoon in slaap, waren altijd direct wakker, maar ze vielen wel zelf in slaap!
Ik ga is even voor de tweede keer een poepluier verschonen vandaag Kan ik hem meteen wat fatsoenlijks aantrekken
Nou Liesje, ik neem m'n petje voor je af hoor! Vind het echt knap dat je 't volhoudt! Hè, jammer Nijnie dat je 't droog hebt gehouden Wat een slaapkopje is Mirthe toch... ben heel benieuwd hoe het mijn twee mannen afgaat thuis, haha! Hahaha, verschoon ze Doris! Lucky you! En succes met omkleden! 'T is wat met die maten... kom er soms ook niet meer uit...
Hahaha, nee... goed he! Probeer het tegen half 1 wel ff, dan heeft onze zoon z'n poepmomentje namelijk ook weer gehad...
@Denisse: geniet van je rust dagje. @Nijnie: ik bedoelde het echt niet onvriendelijk naar Liesje toe hoor. Wat een slaapkop die Mirte. @Liesje: sorry was echt niet rot bedoeld hoor. Gezellig dat je toch komt. @Doris: hier ook al zo'n poeperd. Heeft al voor de tweede keer schone kleren aan.
Nynke, dan is het vast een nationale poepdag ofzo! Sven is nu even pipi langkous aan het kijken en hij heeft vreselijk lol! Zo schattig om te zien. Hij gaat ook terugpraten tegen de tv hihi