Zo dat was even de laatste spam. Marijn ligt ook te slapen en ik ga even wat aan mijn huishouden doen en dan vooral de eeuwige was weg werken. Tot later!
Hmm, wat slapen die van jullie toch goed... Damiën slaapt amper overdag... Moet 'ie toch wel een keer leren, anders wordt het niet wat met een middagtukje in de toekomst....
Zo, ik heb weer even wat nuttigs gedaan, moet natuurlijk niet teveel nuttigs doen want moet ook nog werken vanmiddag EN.........................................................nog steeds geen stoel.... Ging Marize de hele dag zwemmen ofzo?
Chrisje, Sven slaapt nu ong. (verschilt soms een haf uurtje, maar hij houdt zich altijd vrij strak aan zn eigen ritme) s nachts van 23.00 tot 9.00 s ochtends van 11.15 tot 12.15 s middags van 14.30 tot 16.00 s avonds van 18.15 tot 19.00 en van 21.00 tot 22.00 sven is de laatste tijd juist meer gaan slapen... Ik zou het juist andersom verwachten... Maar als hij wakker is is hij ook erg druk met alles om zich heen. Hij ziet alles en volgt alles wat er om hem heen gebeurd. Als hij in de box aan het spelen is beweegt ook zo'n beetje alles aan hem. daar zal hij dan wel moe van worden...
Nou Doris, ik moet zeggen dat Damiën in ieder geval al ietsies meer slaapt dan "vroeger".... Ben heel benieuwd waar dat aan ligt... Ik zou het zo ideaal vinden als hij straks zeg maar tussen de middag slaapt en aan 't begin van de avond ook... dan kan ik de laatste 2 flessen wat makkelijker naar elkaar toe schuiven (als hij dan ook groente krijgt) zodat hij over kan naar 4 flessen... Maar ja, als meneer om 20.00 uur nog niet wil slapen, hebben we dan natuurlijk een probleem Haha, denk inderdaad dat al die bewegingen Sven wel uitputten ja! Wel heerlijk om te zien he, dat ze zich zo ontwikkelen!
@chrisje.. middagtukje in de toekomst? moet jij ons wat vertellen? @schema.. Jesse zijn schema is tegenwoordig redelijk hetzelfde iedere dag.. 9 uur wakker - dan fles 10 tot kwart voor 11 slapen in de box.. en beetje tv kijken 1 uur weer de fles hier tussen slaapt hij meestal alleen als we gaan wandelen/boodschappen doen 5 uur fles van half 7 tot half 8 slapen badje 8 uur fles 9 uur slapen tot 11 uur en dan wakker maken voor laaste fles rond 11 uur.. en dan weer 9 uur de volgende ochtend. dus hij slaapt ook niet veel overdag! En nu heb ik....
Hahahahah jullie worden ook hastikke spammer............hahah. Zwemmen was echt heeeeerlijk, Jolien vond het eerst maar vreemd maar later begon ze te lachen. Papa liep met haar het water in, allemaal dames kijken naar hem............of was het naar Jolien...........of was het de combinatie? Ik ga straks wel ff filmpie loaden........... Nu ff hapje eten...............xxx
Sven ligt nog steeds te slapen, al vanaf 11.30.... Zal hem zo is wakker maken. Normaal ga ik altijd daarna wandelen, maar nu wil ik naturlijk op zn stoel wachten Ben benieuwd of hij het dan ook uithoudt tot de volgende fles... Zal de beaglegym zo ff voor hem klaar zetten 8) Hij vind dat ding het leukst als ik er bij onder ga liggen Beetje krap, maar voor mn zoon doe ik natuurlijk alles En nee, daar komt geen foto van
Super dat het zo leuk was Marize! Laat dat filmpje maar is zien, dan zullen we is even beoordelen waar al die vrouwen naar keken Wij gaan 17 maart op vakantie en willen dan ook voor het eerst gaan zwemmen!
@Marize: ben nu wel heel nieuwschierig hoor. Leuk dat het zwemmen zo leuk was. @Doris: wachten we nog steeds? @Chrisje: Marijn slaapt zo'n 1,5 a 2 uur tussen zijn voedingen in. Soms ook stukken minder en tussen 16.00 uur en 18.30 slaapt hij niet. @Xenas: geniet van je pauze meid. Hier is de was weer in de machine,op de lijn en in de kast. De wc's zijn schoon en het brood bijna klaar dus:
hoi allemaal, hier op mijn werk zie ik maar de helft van alle plaatjes, jammer. De spam van Marize was wel weer geslaagd! Succes met wachten op de stoel allemaal! :-D Ik heb zoooooo veel zin in de meeting, het duurt alleen nog zo lang... Manlief is vandaag voor het eerst bezig met zijn pappadag. H ij zal nu wel onderweg zijn naar het consultatiebureau voor de prikjes... snif snif snif mijn arme meisje wordt straks geprikt... Trouwens, mijn man vond eerst dat ik me aanstelde over schoonmama's actie van "ik zoek alle kasten door en trek Oriande een maatje 68 aan, ookal ligt de la vol met setjes in maat 62", maar ik heb hem vanmorgen laten zien dat de lades ECHT vol lagen met leuke setjes die Oriande prima past en toen moest hij toch ook wel toegeven dat het een vage actie van zijn moeder was. We leggen het mooi weer achter in de kast als het weer schoongewassen is.... pffff ze is lief hoor mijn schoonmoeder, maar soms moeten dingen wel erg op HAAR manier... En ik ben toch best wel een controlfreak met vaste principes, dus dat is dan soms even slikken. Ik ga vanavond maar eens voorzichtig kijken of de maatjes 68, 74, 80 en 86 nog wel keurig op volgorde liggen of dat ze alles ook meteen maar door elkaar gehusseld heeft. (sorry voor het ego verhaal!) Groejtes Maris
@ chrisje: Wietze slaapt ook niet veel overdag. Ritme is inmiddels helemaal weg. Vannacht ben ik er 3 keer uit gegaan voor 'm. Tegen onze eigen regels in om 0.30 eerst speen gegeven. Vond dat ie nog geen honger kon hebben. Toen om 2.00 en om 5.15 gevoed. Om 7.15 heeft Diederik 'm uit bed gehaald en 'm verschoon en naar het kdv gebracht. Ik ga dadelijk lekker een dutje doen. Kan ik er vannacht weer tegen. Vanmorgen naar de tandarts geweest. Gelukkig niet zo'n drama als de vorige keer toen ik met tranen van de paniek in de stoel lag. Moest weer twee gaatjes laten vullen. Was nu gelukkig maar een kwartiertje. Was express maximaal in bed blijven liggen zodat ik alleen maar op hoefde te staan, tanden poesten en naar de tandarts lopen. Scheelde wel een hoop in de stress... het niet hebben van voorbereiding. We zijn wel goed ons best aan het doen voor Marieke en Kiss. Die weten niet wat ze zien straks. Zoveel leuke en lieve spam. Ik zal ook weer eens een duit in het zakje doen. Wietze begint ons te copieren. Het resultaaat zal ik laten zien.
Hè gatver Misoh! Hoe kan dat zo dat z'n ritme weg is? Haha, ben benieuwd hoe hij jullie copieert! Brrr, tandarts... wat dat betreft ben ik echt een schijterd! Aaaaaaaaaaaah Doris... FOTO, FOTO, FOTO! Toe.... Doris onder de beagle(baby)gym!
en heb ook bij mama gekeken hoe je moet drinken... Het bewijs is geleverd ik heb helemaal geen flesje meer nodig, ik ben al een grote jongen!
Ik zou ook wel willen weten hoe het kan. Het ging zo goed hier in huis. Overdag veel wakker en alleen maar hazeslaapjes van 30-45 minuten en dan 's nachts slapen van 22 tot 8 of 9. Niks meer van over sinds Wietze naar het kdv gaat. Of het nu het sprongetje, de verkoudheid of de 'stress' van het kdv is. Geen idee maar wel verdomd lastig. Ben nu wel erg blij dat ik thuis ben en gewoon een dutje kan gaan doen en ik niet op m'n werk zit in slaap te vallen (al zou ik nu eigenlijk wel hard op zoeken moeten zijn naar een andere baan in de tijd dat Wietze niet thuis is maargoed). Nu eerst even eten en kolven en dan lekker m'n bedje in... even lekker slapen, dan ben ik vanavond weer fit om naar de sportschool te gaan... Doris is je wachten al beloond?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de stoel is errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Even Sven de fles en dan ga ik hem is even uit de verpakking halen en kijken of ik hem met mijn fantastisch technische kennis en timmermansoog in elkaar kan zetten! 8)
Misoh, wat balen zeg dat Wietze zn ritme helemaal kwijt is! Wat een geweldige foto's! En ja dus, de stoel is zojuist gearriveerd! Geniet even lekker van je rust!