Hoera voor Doris! En Sven natuurlijk. foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto, foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto, foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto, foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto,foto, @Silvie: Mooie foto's hoor. Jammer van jullie ritme hoor. Hier hebben we nooit een ritme gehad. Het enige wat elke dag hetzelfde is is het feit dat hij tussen 16.00 uur en 18.30 niet of heel kort slaapt. En nu slaapt hij nog steeds. Raar mannetje heb ik toch. @Maris: geeft niks hoor zo'n ego verhaal. Hopelijk trekt schoonmams weer bij.
Voor vele onder ons vast wel herkenbaar. Ik ben een vrouw! Ik ben een vrouw, en da`s heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer! Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen! Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt `De Man` onze ontwikkeling tegen! Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie? Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan: Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto`s het einde vindt, Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest. Nee, mannen willen de waarheid niet horen: Zonder een vrouw zijn ze verloren!
Kyra heeft de prikjes weer gehad, ze heeft eventjes tranen met tuiten gehuild en viel daarna in slaap. Heb haar snel een flesje gedaan en ze lag alweer te gillen/kletsen in de box. Ze begint nu haar duimpje op te zoeken, echt een lief gezicht. Het lijkt erop dat ze minder last heeft van de prikjes als de vorige keer, ze ligt nu lekker te slapen. Ze is nu 6440 gr. en 63 cm, haar hoofdomtrek was een beetje klein 40,1? Ze trokken de centimeter ook wel erg strak vond ik, wilde niet roepen: het is niet allemaal haar hoor, er zit ook nog een koppie onder!
@Smeetje: ik hoop dat Kyra geen last gaat krijgen van de prikken. Jeetje meiden, ik verveel me. Het huishouden is gedaan, Sterre zit op school,Ysa is in slaap gevallen op de bank,Marijn slaapt nog steeds en jullie zijn allemaal weg. Ach, ik surf wel weer alleen het web over.
Hier nog zo'n verveler... Heb geen zin om in huis aan het poetsen te gaan... De was zit in de machine, Kyra slaapt en Esmay zit te spelen in de kamer. Morgen ga ik een dagje werken om er weer wat in te komen, heb er best zin in.. Vanaf hoe oud mogen die kleintjes beginnen met fruit/groente? Ik dacht 4 mnd maar op het buro hadden ze het over minimaal 5 maanden?
Je mag vanaf 4 maanden beginnen. Maar steeds meer cb geven het advies later te beginnen ivm de darmpjes en evt allergieen. Heb je het idee dat Kyra er aan toe is?
Geen idee, ze kijkt altijd met grote ogen als wij aan het eten zijn. Vind het ook altijd wel leuk, voor het eerst lekker kliederen met zo'n groentehapje...
Is idd ook leuk. Ik wacht met Marijn wel tot 6 maanden ivm zijn exceem en onze hooikoorts. Door hem 6 maanden volledig bv te geven hoop ik dat hij geen allergieen krijgt en de exceem niet verergerd. Wauw Marijn word wakker. Ik ga hem ophalen en dan Sterre van school halen. Tot later. Sorry Smeetje moet je je toch weer alleen vermaken.
Smeetje, gelukkig niet te veel last van de prikjes...en arme meid, tuurlijk heeft ze niet alleen maar haar! Mutsen van het cb....goh ik word al hollands praten...hihi
haha die meiden worden gek als ze weer op het forum komen! Ben benieuwd wanneer Nica weer online is! Ze was toch al over?