Slaapwel iedereen....ben bekaf...weer heel de avond huilen en alleen tevreden aan de borst...die zijn al helemaal rood en uitgelebberd...auwie...daar is ie weer, heeft net 5 minuten geslapen....pffff
HHmmm.........ik mag het filmpie niet op youtube zetten..........vind ie te persoonlijk..............maar op mijn site zwerft wel ergens een foto van mijn lief..........ooh wacht ik kan hier ook wel snel wat plaatsen.........wacht ff zoeken.....hij komt hier toch niet...haha
Nog maar eens een vraagje uit de borstvoedings-staking-hoek : Kan het zijn dat Fiene te weinig voeding binnen krijgt, maar dit niet meld door vaker te komen? Ze slaapt namelijk nog steeds goed door 's nachts en ook overdag gedraagd ze zich niet echt anders, maar ik ben zo bang dat ze te weinig krijgt. Het voelt namelijk echt alsof ik nog maar heel weinig melk in mijn borsten heb. Bah, ik word er zo onzeker en verdrietig van. Zit al voor de derde keer te huilen vandaag. Sorry voor al mijn gezeur hoor, ik weet gewoon echt even niet wat ik moet doen. En nou moet ik morgenochtend ook nog werken van 7-15, dus dan krijgt Fiene de fles weer. Is ze morgenmiddag weer helemaal van slag.
Wie vroeg het ook al weer of Jolien al alleen kon zitten??? Nee hoor dat kan ze nog niet, ik denk dat je de foto in de bumbo bedoelt.........deze.... daar kunnen die kleintjes vanaf 3 maanden al rechtop in zitten. (als ze hun hoofdje al goed rechtop kunnen houden) We zetten haar bij ons op tafel als we gaan eten, oooh dat vind ze zo leuk. Moon heeft er ook een, moon maak nog eens een foto van die kleine in de bumbo, vind het altijd zo schattig..........
Wat balen Maartje..........ik heb niet zo veel sjoegen van BV, tja je kunt niet een Lac.des bellen?! Ik zou willen dat ik je kon informeren.
Ik heb gisteren de lc gesproken, maar heb nu alweer zoveel vragen, dat ik nog wel een keer kan bellen. Vind het nu alleen een beetje laat.
@Maartje: niet onzeker worden. Rond de vier maanden voelen je borsten minder vol aan maar dat zegt niks over de voeding. Zolang Fiene tevreden is en voldoende plasluiers heeft is het goed. Ik heb deze onzekerheid ook gehad, mijn borsten voelen gewoon soepel aan maar Marijn is tevreden en groeit goed. Ook met kolven haal ik er nog genoeg uit. Het hoort erbij meis eigenlijk is het een goed teken, je productie is nu goed afgestemd op Fiene super toch! Hele dikke((knuff))
Het komt ook meer doordat Fiene zo vreselijk huilt sinds een paar dagen. Daardoor ga ik me van alles in mijn hoofd halen. IK vind ineens ook haar plasluiers minder vol, maar ben ook van maatje 2 naar maatje 3 gegaan, dus dat kan het ook zijn. Ik hoop echt dat dit niet te lang duurt, want dan houd ik het echt niet vol vrees ik en ik wil ECHT NIET opgeven. Het ging juist zo goed! Nou, ik ga nu maar lekker slapen. Kan er vnadaag toch niks meer aan doen en zit mezelf alleen maar gek te maken. Morgen een nieuwe dag en dan zien we wel weer.
maartje, maak je niet gek hoor! als je meisje tevreden is, zal het toch allemaal wel goed zijn hoor! melieke heeft de laatste drie dagen weer haar goede ritme te pakken, ze dronk nl. de laatste twee weken maar ong. 120 cc per voeding (5 x pd) nu drinkt ze vrolijk 200cc weg gelukkig! werd er ook onzeker van, maar als ze happy zijn...... marize, leuke foto! had me vergist in desperate housewives, is pas vanaf volgende week.. nou ja... ik ga nu ook lekker slapen... tot morgen!
Maartje een dikke knuf voor jou. Een tip kan ik niet geven want ik geef geen borstvoeding. Maar probeer positief te blijven. En bij een grotere luier kan er meer plas in dus lijken ze droger. Dat is geen meetpunt hoor. Heb je het idee dat Fiene honger heeft, hapt ze als je je vinger bij haar mond doet, is het echt geen sprongetje.... er kunnen zoveel oorzaken zijn..... Als jij er stress van krijgt is het voor de borstvoeding ook niet goed, dat weet ik in ieder geval wel. Dus tja makkelijk praten maar probeer echt door te zetten en positief te blijven. Kun je niet een extra keer gaan wegen om te kijken of ze goed groeit? Dat geeft jou dan weer zekerheid. In ieder geval een hele dikke knuf voor je en sterkte. En denk goed: de aanhouder wint!
Liesje, wat vermoeiend meid! Hopelijk gaat hij straks lekker slapen zodat jij ook je rust kan pakken! Knufff Maartje, wat vervelend zeg dat je je er zo onzeker door gaat voelen! Ik heb ook geen verstand van bv dus ik kan je helaas niet helpen. Kan je Fiene misschien even wegen, zodat je zeker weet dat ze genoeg binnen krijgt gewoon voor de zekerheid? Kan natuurlijk ook goed de "sprong" zijn. Sven heeft ook een aantal weekjes veel meer gehuild als anders. Nu lijkt het weer wat beter te gaan (vanmiddag uitgezonderd dan...) En het is geen gezeur hoor, daar zijn we voor 8) Knufff Marize, ik denk dat het de combinatie was Ik vind dat marize zo'n heerlijk ondeugend koppie heeft, ik ken je niet, maar ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ze dat van jou heeft
Xenas voor jou dan ook een dikke knufff! Meiden die gaan slapen, TRUSTEN! Ik ga Sven is even wakker maken, hij slaapt nu vanaf 21.00, hij zal ook wel moe zijn na zo'n middag niet slapen...Normaal slaapt hij dan min. anderhalf uur... Even een flesje en dan hopelijk de hele nacht slapen 8)