Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@Marize: ik vroeg dat van Jolien, of ze al kan zitten. En het was inderdaad gebaseerd op die foto. Lijkt me toch wel sterk hoor. Jelle zou zo voorover vallen. :( Ze hebben dat hier in de winkels ook, zo'n Bumbo. Zal ik even moeten proberen in een winkel (staat altijd 1 om te tonen).

@Liesje: Ocharme, meid! Da's inderdaad niet zo fijn. Sterkte en een dikke bees voor jou! ;) KNUFF

Oke, Jelle ligt alweer te slapen. Daarnet werd ie wakker, ik heb hem zijn flesje gegeven en een halfuurtje nadien lag hij weer te slapen. Ik heb hem dus in totaal een halfuurtje wakker gezien vandaag. :cry: Baal baal ...

Slaapze ...

2. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Krijg net een bakkie van mijn man....ff opdrinken

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Happyliesje.........het stoeltje is zo gemaakt dat ze niet vooropver of achter over kunnen vallen..........gewoon die kleine er ff in zetten.

Trouwens...dit fietsje verkopen ze in belgie............wist je dat?

4. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hebben jullie huisdieren...........ik heb een eend met 2 jonkies........en goed opgevoed!

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Tja..............

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik had vandaag weer eens pech..................reed te hard op de dreef...........en toen werd ik gepakt!

7. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    OHHHHHHHHHHHH sorry ik zit weer over mijn limid.............ik ga er vandoor.........slaap lekker meiden..................

8. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    erg mooie foto's Diaan!

Marize: ik heb mijn lachspieren weer getraind, top!

Maartje: ik heb met je te doen, probeer te relaxen, het is vast niet zo erg als je denkt als Fiene gewoon goed slaapt en vrolijk is. Een vrouwenlichaam is veranderlijk he...

@ Diaan: leuk idee, die aftelbanner! Nu krijgen we allemaal NOG meer zin in de meeting denk ik!
    :)

@ Liesje: ik heb heel veel respect voor je geduld. Een ander had denk ik al lang om hulp gevraagd of de overstap naar kunstvoeding gemaakt in jouw situatie. Hopelijk krijg je een rustige nacht!

Ik ga Oriande voeden. Ze is nog steeds snipverkouden maar de arts op het cb heeft even geluisterd en het zit alleen in haar neusje, dus niks om zorgen over te hebben (hadden we ook niet trouwens, maar toch fijn dat er even naar geluisterd is).
    Vanmorgen had ik echt een MEGA snotje er uit gezogen, een volwassene zou er ook trots op geweest zijn!
    :oops:

weltrusten!

Groetjes
    Maris

9. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Zo, de fles is weer op, Sven slaapt weer verder, dus ik ga ook maar naar bed!

Tot morgen!

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Pff wat een nacht.....
    Sven moest zo verschrikkelijk hoesten, en zn neusje zat steeds dicht :(
    Ben er 5 x uit geweest en heb veel wakker gelegen omdat ik hem hoorde.
    Zo zielig voor mn kleine mannetje.
    Hij moest echt zo erg hoesten, af en toe tot kokhalsen toe :cry:

Hij ligt nu nog in bed maar is wel onrustig.
    Wanneer zouden jullie naar de huisarts gaan?
    Ik kijk even hoe het zo met hem gaat en anders misschien toch even een afsraak maken voor de zekerheid...
    Vanmiddag moet ik werken dus ik moet hem straks naar mn moeder brengen. En ook al weet ik dat hij daar in goede handen is, ik zou toch echt veeeel liever bij mn mannetje blijven vandaag :(

Hopelijk waren jullie nachten beter!

groetjes Doris

11. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    He Doris wat vervelend voor die kleine man en ook natuurlijk voor jou.......ik heb een hele lieve HA en als als ik bij hem langs wil komen ben ik van harte welkom, hij geeft me nooit het gevoel, dat ik overgedreven heb. Nu ben ik zelf niet iemand die snel naar hem toe gaat, maar het geeft wel een open gevoel dat ik altijd binnen mag hobbelen.

Hier speciaal voor jou om de dag een beetje door te komen........een lekkere dikke kus

12. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
  13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Dank je wel Marize, daar knapt een mens van op ;)

Sven slaapt nog steeds en ik wil hem ook niet wakker maken. Hij zal zo uit zichzelf wel wakker worden en dan zal ik even tempen enzo.

14. Ha meiden!

@happyliesje.. maar half uurtje gezien.. jammer altijd he!

@all..Jeetje wat een avond zeg! Jesse wou gewoon echt niet gaan slapen.,.. niet huilen ofzo.. maar gewoon vrolijk.. Maar ik voel me zelf zo NIET lekker.. opgezette keel.. misselijk.. hoofdpijn en warm en koud... Grrr.. heb hem uiteindelijk in bed gelegt.. want werd er gek van.. Wat denken jullie.. valt hij in slaap! Echt ongelofelijk.. Gebeurt zoizo weinig dat hij uit zich zelf in slaap valt.. Dus ik was helemaal blij! En later ontzettend boos en teleurgesteld in mezelf omdat ik geirriteerd op hem werd! Erg he!

15. @doris.. knuf voor jou meid! Hoop dat Sven wat beter is vandaag!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Liesje: hoe gaat het nu met Winter?

@Marize: leuke spam. Wat een gaaf badpakje heeft Jolien.

@Maartje: als je straks thuis bent gewoon even je LK bellen meis. En probeer ontspannen te blijven Fiene merkt je stress helaas goed op. Het klinkt makkelijk dat weet ik. Probeer eerst even te ontspannen als je thuis bent, zoek een rustig plekje met Fiene, leg haar evt bloot op je borst neer en probeer dan te voeden.
    Het vele huilen kan komen door de fles, Marijn heeft dat ook als ik veel moet werken. Maar de sprong duurt ook erg lang en daar hoort het huilen ook wel bij. En idd door de grotere luiers lijken ze minder vol. Als Fiene echt honger zou hebben meld ze zich wel. Houvol hoor meis!

@Xenas: goed van Jesse zeg. Die irritatie hebben we vast allemaal wel eens. Ik hoop dat je niet ziek gaat worden.

@Doris: beterschap met Sven, het is zo sneu als ze ziek zijn.

@Maris: Oriande ook al verkouden. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.

Ik heb een baaldag vandaag, moet teveel doen in te weinig tijd en dan vanmiddag nog een vergadering bah. Goed, genoeg gezeurd ik ga wat doen. Tot later lady's!

17. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik heb deze vraag ook bij vakantie gesteld maar wil eigenlijk ook wel weten hoe jullie erover denken, ik ken jullie toch wat beter.............. ;)

Wij gaan in mei 8 dagen All inclusive naar Turkije. Jolien is dan 6,5 maand. Ze krijgt geen BV maar tegen die tijd zal ze waarschijnlijk al wat groente en fruit eten.

Eingenlijk heb je voor die kleine een hele koffer nodig met benodigheden, kleding warm/ fris weer. Luiers, nou hoeveel gebruiken jullie met 6 maanden per dag? 6x8=48 + extra ivm diaree ofzo, zwemluiers..........is dat echt nodig en hoeveel per dag dan? Want als ze in het water hebben gezeten zit dat ding toch vol met water? Is ook niet echt lekker voor die kleine? Voeding melkpoeder, potjes, hoeveel? neem je extra mee voor de zekerheid, flessen? Buggy, parasolletje voor de buggy...........over drijf ik nu of hebben jullie goeie tips voor me?

We gaan trouwens hier naar toe: http://www.ichotels.com.tr/gre.....index.html

18. haha marize.. heb ik nog geen eens over nagedacht! Jeetje je moet idd hoop meenemen!
    Voordeel voor mij is, dat ik naar mijn mams in frankrijk ga.. en daar al heel veel is... zoals wippert, kinderstoel enz... en speelgoed! Dus dat hoef ik allemaal niet mee te nemen!
    Trouwens je linkje doet het niet!

19. maar ook nog sterilisator..
    onee, je kan het ook gewoon in de pan uitkoken!

speen (als ze die heeft) extra speen
    knuffel
    lepeltjes voor hapjes (jaja je kan het maar nodig hebben)
    slaapzakje..
    campingbedje?

haha maak je wel foto van wat je allemaal meeneemt? ben super benieuwd!

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marize: kijk eens op www.inpaklijst.nl daar kan je invullen met wie en hoeveel en waarheen. Mss helpt dat.

Deel Deze Pagina