Dat lijstje is van die site dan komt dat er dus uit, dan mag ik idd wel een caravan achter het vleigtuig meenemen. Ik denk dat ik alleen mijn man zijn zwembroek mee neem en de rest van de ruimte voor Jolien gebruik....hahah.........ik ga ff kijken bij die zwemkleding.......leuke lachen allemaal........dara word je vrolijk van en heerlijk dat die meid zwanger is..................voor dat soort dingen zuige ik heel graag aan mijn duim.....
Happyliesje, fijn hé, de momenten die je doorbrengt met je beebje...dat maakt de momenten dat je er niet bij kan zijn, weer helemaal goed!
MEIDEN....................KLIK HIER een op en doe eens wat er staat... http://www.eclh.nl/vaklokalen/wiskunde/Gedachten%20lezerken.htm EN???
Weet het ook niet juist meer...mijn man wist toen direct waarom het zo was...maar die slaapt al, ga het hem morgen vragen!
Heeft er iemand van jullie al eens iets online besteld bij babydump? Ik heb er zo'n boxkleed besteld en het is op 8/02 van onze rekening gegaan en nog altijd niets aangekregen...duurt toch vrij lang moet ik zeggen... Heb ondertussen al bij RBB een rompertje en een witte bandana besteld, 3 t-shits bij SC en een turquoise bandana bij koterkado en dat is allemaal al geleverd...
jawel. je neemt twee cijfers. bijvoorbeeld 62 dan doe je 62-6=56-2=54 dan kijk je bij 54 en klik je in het grijze vak
Ik heb er over gedroomd............Liesje is die man al van je wakker? Ik moet gewoon weten hoe het kan.......ik neem elke keer een ander getal in gedachte..........en het klopt steeds weer............echt zo raar.........ik denk dat KISS echt gek zou worden.....haha............
Ik ben eruit...............joepie ik weet hoe het kan..............tjonge jonge zo makkelijk............maar wie het heeft gemaakt is echt best wel slim...........haha Goh mijn man wilde gister weer eens extreem..........dus ik moest mijn latex pak aan, aangezien ik bonen had gegeten was ik nogal winderig...............ik baal er wel een beetje van dat ik geen vertiel op mijn pak had............
Zp flesje leeg , ik ga nog ff uurtje pitten................3maart moet ik weer beginnen en dan kan dat niet meer.,..........
Goeiemorgen meiden! Hier een redelijke nacht. Sven werd om 1.00 wakker.Heel erg hoesten en hij moet ook nog eens vreselijk huilen wat het er natuurlijk niet beter op maakte. Zelf als hij bij me zat moest hij huilen. Hij had geen koorts, maar uit eindelijk toch maar een zetpil gegeven. Deze hielp gelukkig en tegen 3 uur is hij weer in slaap gevallen *gaap* Hij wordt nu net wakker dus ik ga even flesje maken en hem er uit halen. Zal straks op iedereen reageren! Groetjes Doris
@chrisje.. hee leuk filmpje zeg! ik heb gisteren wat foto's gemaakt die zal ik straks wel ff spammen! aah de foto's zijn ook erg leuk! zo'n heerlijk voldane glimlach na zijn hapje! @kiss.. haha toch ff snel tussendoor he! ... had je gezien hoeveel pagina's je moet lezen hahahahahaha @misoh.. joehoe.. wietze goed gegroeid! Super! @maartje.. fijn om te lezen meid.. dat je je weer wat beter voelt.. lekker genieten deze 2 dagen.. vrij zijn! Wel jammer van het weer he! @nynke.. ohhhhh wat een fijn nieuws zeg zo op de vroege ochtend van je dinnetje! helemaal blij hier! @missyes.. met Jesse alles goed.. vandaag helaas weer prikjes.. daarna even lunch bij mij op kantoor... maar we hebben wel het idee na de 1e sessie van de ostheopaat dat hij wat rustiger wordt! woensdag de 2e afspraak! haha wat een super schattig filmpje zeg! Ze is er echt mee bezig haha @nijnie.. wat leuk voor je schoonzusje! spannend zeg! leuke avater heb je zeg! @angeliq... he leuke tip zeg van dat zwembroekje! @marize.. haha zulke dingen snap ik nooit! hoe kan dat nou haha @liesje.. ohja moet ook nog bandana bestellen.. maar verder bij babydump nog nooit wat gehaald! @doris.. dus uiteindelijk een redelijk nachtje gehad.. gelukkig maar! aaaah hier is de kriebelhoest aan gekomen wat vind ik dat altijd erg zeg! gisteren zijn we nog naar ene huis wezen kijken! Zag er mooi uit.. maar way boven ons budget.. maar altijd leuk om te kijken hoe andere het doen.. was trouwens in de straat waar ik vroeger gewoond heb! Vanmiddag komt iemand hier heen om onze hypotheek uit te rekenen! spannend! Als dat positief is, gaan we volgende week ons huis te koop zetten. En die vriend van ons wil ons helpen voor weinig haha.. Straks moeten we naar het cb voor 3e prikjes.. zit net te bedenken dat ik de agenda al even niet meer geplaast heb, dus dat ga ik zo even doen! Daarna even door naar kantoor, we hebben een lunch omdat een collega weg gaat! dus ga ik gelijk Jesse weer even showen! Tenzij hij erg last heeft van de prikjes.. dan niet natuurlijk!
Agenda oktober mamas 21 feb Jesse 3e prikjes (xenas) 27 feb Jesse ostheopaat (xenas) 29 feb Damien 3e prikjes (chrisje) 5 maart Xavier 3e prikjes (Kiss) 18 maart Robin CB (floortje) 29 maart MEETING 9 april Gillian (diaan) 14 april Mirte CB (nijnie) Afspraak ook op deze lijst? Stuur me een PB-tje!
Chrisje, heerlijk hoe hij zt te smullen En wat eet hij netjes! Sven stopt het lieft na elke hap zn hand er achteraan Wat een vrolijk ventje! Nijnie, Mirte vannacht weer lekker doorgeslapen? Misoh, Wat is Wietze super gegroeid! Daar mag je idd trots op zijn Maartje fijn dat de rust weer wat terugkomt, hopelijk kan je nu zelf ook wat meer ontspannen! Diaan, wat fijn dat Gilian bijna geen last heeft gehad van de prikken! Agressief mannetje hoor Is het nog gelukt met de foto? Nynke, Super voor je vriendin dat alles goed is! Nijnie wat balen van je baan! Moet je nog lang wachten voor je zekerhid hierover hebt? Missyess, super lief hoe Dewi daar zit geinteresseerd te lezen En Bruce volgt alles op de voet vanaf zn schuilplek zo te zien Liesje, Ik kan je niet helpen, heb daar nog nooit wat besteld... Xenas, das idd erg irritant kriebelhoest! Spannend met de hypotheek enzo! Succes met de prikken straks! Hoop dat jesse er weinig last van heeft! Zooooooooooo, weer bij geloof ik! Heb iig mn best gedaan Groetjes Doris