Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nou ik heb mijn broer gebeld gisteren. Hij was niet thuis dus ik kreeg mijn schoonzus. Het is haar vriendin die de foto's gemaakt heeft, die vriendin is dus een vakfotograaf. Nou lekker nieuws kreeg ik hoor. Ze heeft alle foto's geplitst, dus de familie foto's en de foto's van mijn broer zijn gezin en dochter zijn klaar.....maar met de foto's van gilian, rowin en ons gezin moet ze nog beginnen. heb gezegd dat ik ze volgende week wil hebben want anders hoeft het niet meer.
    Ze zou haar foto vriendin meteen bellen, want ze vond dt ik wel een heel klein beetje :confused: gelijk had. Nou ik vind niet dat ik een beetje gelijk maar heel veel gelijk heb. Dus ben benieuwd. Zodra de portret foto's klaar zjn plaats ik er een paar hier. We hebben het volgende laten maken:
    Foto van ons vieren, foto van Marco en mij met z'n tweeen, foto van mij alleen, foto van marco alleen, foto van Rowin en Gilian samen, foto van gilian alleen en foto van Rowin alleen.
    Dus spannende.... :) echt leuk ..alleen de foto van mij alleen vind ik altijd een beetje eng. kijk sta je met andere op de foto dan leiden zij de aandacht van mij af, maar sta ik alleen tja dan is er niets wat afleid en staat alleen mijn bolle toet er op :(
    Dus het wordt vervolgd maar nog even geduld :( :(

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Diaan, hopelijk zet ze er dan vaart achter...stom hoor, de foto's splitsen...ben wel benieuwd!

Marize, ventje is al weg van 6 uur, maar ik zie dat je het ondertussen zelf al gevonden hebt...

Doris, arme Sven...

Xenas, spannend allemaal watje huis en huizen kijken betreft...en straks prikjes...hopelijk zonder al te veel last...

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Weer een nieuwe dag en Fiene slaapt nog! :confused: Zal dus wel goed gaan met die voeding! Ik zit al helemaal in de startblokken beneden te wachten en mevrouw rust lekker uit. hihi

@Marize; vertel, hoe werkt dat spelletje! Ik word er gek van dat ik niet snap hoe het zit! Nog even en ik ga echt geloven dat mijn pc mijn gedachten kan lezen!

@Nynke; met kolfen is de opbrengst gewoon veel minder geworden de afgelopen week. Ik kolf nu op mijn werk niet meer dan 100 cc, terwijl dat normaal minstens 150 cc was.

Vanavond weer beeldhouwen. Ik zal de laatste foto's van mijn kunstwerk eens van de camera halen, dan kan ik weer even showen hoe het er voor staat.
    Fijne dag allemaal!

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    ff wegdoen....anders is de pret er af...

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    aha, dank je liesje! Ik werd er helemaal gek van! Wel goed uitgedacht zeg! Echt knap!

6. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ik weet het weer!
    maar ga het nog niet vertellen, wil het wel in pb doen, anders is er voor de rest niets meer aan die het nog moeten doen...

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    haha, ik weet ook hoe het werkt, gister ff mn hubbie erbij geroepen 8)
    Ik kan het dan ook niet uitstaan dat ik niet weet hoe het werkt terwijl je weet dat er een theorie achter zit.....

8. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ nynke: Fijn dat het goed zit bij je vriendin!

@ nijnie: spannende tijd voor je schoonzus en broer/zwager! super. En leuke nieuwe avatar!

@ Diaan: wat een gek verhaal van die fotograaf... Ben wel benieuwd naar de foto's.

@ Maartje: ben je je misschien meer gaan inspannen op je werk, dat je minder kolft? Bij mij is het de laatste tijd ook wel wat minder geworden. Ik ga vandaag eens drie keer kolven ipv 2 keer, dat moet wel schelen denk ik. Vervelend is het zeker, maar zolang Fiene lekker blijft slapen zal ze vast niks te kort komen. Rond vier maanden gaan kindjes volgens de verpakking van kunstvoeding ook van 5 * 200 naar 4 * 200, dus de behoefte wordt ook gewoon minder. Dat kan misschien ook schelen.

Ga weer aan de arbeid!
    :oops:

groetjes
    Maris

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Doris, kan errrug irri zijn hé! hihi

10. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maris, werk ze !

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nijnie: spannende tijden voor je schoonzusje dus. Zou je het erg vinden als je straks je baan kwijt bent of blijf je dan lekker thuis?

@Missyess: leuk filmpje. Marijn eet zijn boekje graag op.

@Angeliq: alles goed bij jullie? Wat een handige link. Dankje wel.

@Happyliesje: wat kan je na het werken toch weer extra van je kind genieten. Ik werk graag maar aan het einde van mijn dienst ga ik ook heel graag weer naar huis.

@Liesje: gen ervaring met online bestellen. Mss even er achter heen bellen?

@Doris: geef Sven maar een dikke knuffel. Ik hoop dat het hoesten snel beter gaat.

@Xenas: succes op het cb. Lastig die kriebelhoest idd. Ik hoop dat eht gaat lukken met de verkoop en aankoop.

@Diaan: je hebt groot gelijk. Wat heb je aan foto's van een mand oud, ze zijn dan al weer zo veel veranderd. Ben wel heel benieuwd naar de foto's.

@Maartje: fijn dat het weer goed gaat. Gebruik je op je werk ook een neusspray? Als ik die niet gebruik kolf ik ook maar weinig. Mss kan je thuis wat bijkolven voor een voorraadje? Veel plezier vanavond.

@Maris: werkze!

Hier een super nacht gehad zeg. Marijn ging om 20.00 uur naar bed en kwam pas om 02.00 uur weer en daarna pas om 07.00uur. Normaal komt hij om 23.00 uur en om 04.00 uur weer. Ben dus lekker uitgeslapen. Heb net de vloer gezogen en gedweild, de was gedaan en de tassen ingepakt. Vanmiddag werken en dan morgen heerlijk een weekendje weg. Heb er veel zin in.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Sorry meiden dat ik er zo weinig ben de laatste dagen.
    Kan alleen niet hier neer zetten waarom omdat anders misschien iemand het leest die ik ken en dan gaat er weer van alles de ronde hihi.
    Maar is niet super spannend ofzo 8)

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Speciaal voor Marize

14. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Moon, nu maak je me wel erg nieuwsgierig hoor! hihi

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ha meiden,

Wat doen jullie me aan? Ik ben al vanaf 9.00 aan het bijlezen! Was vanaf vrijdag ff niet meer op het forum geweest vanwege druk weekend en daarna weer werken. Maar nu heb ik vakantie! Volgende week voorjaarsvakantie en ik werk alleen op ma en di dus ben nu al lekker vrij. Met Veer gaat het heel erg goed. Ze heeft alleen wel last van allemaal droge 'rare' plekjes op haar ruggetje. Geen idee hoe dat er komt. HA gebeld en die zegt dat we goed moeten smeren met een zalfje van Zwitsal ofzo. Nu wordt het gelukkig al iets minder, maar wat het is? En ik heb het gevoel dat ze haar eerste tandje krijgt. Ze is zo mega aan het kwijlen en aan het knauwen op haar vuistjes. Ook heeft ze erg veel dunnen luiers. Ben benieuwd! Nou, had ik jullie toch verteld dat ik docent ga worden? Nou mooi niet dus. Vanaf het moment dat ik dat besloten heb lig ik wakker s' nachts. En had echt een heel naar ongelukkig gevoel de hele tijd. Totdat Jeroen aan me vroeg: lieverd waarom ga je dat eigenlijk doen, wil je het wel echt? En toen kwam alles eruit en kwam ik erachter dat ik het alleen maar voor het gezin wilde doen en voor het geld en de handigheid, maar gelukkig zal ik er nooit van worden. Dus Jeroen heeft me het uit mijn hoofd gepraat en nu ben ik super opgelucht. Miep ben ik he? Mijn droom is nog steeds om voor mezelf te beginnen en daar ga ik nu lekker mee bezig. Ik zoek het nu een beetje in de hoek van counseling en dan lijkt kindercounseling me bijv. heel erg leuk. Ben nu vanalles aan het uitzoeken daarover. En Jeroen gaat me bij alles helpen want hij wil mijn droom helpen te verwezenlijken, lieverd is het he? Ik ben heeeeel erg gelukkig nu!

Sorry, sorry, sorry voor dit egoberichtje. Ik heb zoveel gelezen vandaag hier dat ik niet meer goed weet wat bij wie hoort en hou het maar even zo. Dus jullie krijgen allemaal wel een hele dikke knuffel van mij!

xxx Irene

16. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ liesje

Je hebt PB.. wat lief in de Bumbo!

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Irene, wat goed dat je je hart gaat volgen! En heel lief van je mannetje! Veel succes in deze juiste zoektocht!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Moon: jij maakt het weer spannend zeg! Gaat alles goed met Britt?

@Liesje: wat een leuke foto's zeg!

20. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Er lig hier toch iemand te protesteren in bed! Tja...gapen betekent slapen. Oh ze is nu rustig. Eindelijk...nu gaat mij-tijd in. Heeft iemand ook nog iets van Astrid gehoord? Heb haar hier al een tijdje niet gezien.

@ Irene: je gevoel zegt (bijna)altijd wat je wilt. Snap je me een beetje? Wil nog wel eens zweverig doen.

@ Moon: je weet toch dat wij hier helemaal niet nieuwsgierig zijn ;) ;) .

Deel Deze Pagina