Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Moon, pb terug!

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Hier is het weer een concert van jewelste! Huilen...eten gegeven...en nu de longen uit z'n lijfje aan het krijsen....arma Winter...niets is goed...pffff

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Tja Moon, dat wordt dan een pbtje naar ons allen ;)

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Hij is stil..oef...moest de andere borst ook nog hebben...die heeft hij een uurtje geleden nog maar gehad! Reuzehonger! En nu slaapt hij met zijn tut (lees borst) in zijn mond hihi

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Irene: gewoon je hart volgen meis. Fijn dat Jeroen je zo wilt helpen.

@Liesje: ((knuff)) voor jou.

Ik ga Marijn voeden en Sterre halen en daarna werken. Misschien spreek ik jullie straks of anders morgenochtend nog even.

Zwaai zwaai.

6. angeliq

angeliq Actief lid

16 dec 2005
    110
    0
    0
    hey dames

Hier gaat alles goed met ons Wesley doet het heel goed. Het gaat allemaal zo snel ppff voordat je het weet is hij weer een week ouder. Ik ben niet aan het werk maar we hebben toch drukken dagen saampje......lekker tutten met mijn mannetje wandelen samen met mam en de hond, naar de paardjes gaan oma en opa bezoekjes brengen ja ik krijg mijn dagjes wel om. Mijn paarden staan bij mijn ouder en daar moet ik iedere ag wel ff heen maar dat vinden mijn ouder natuurlijk niet erg als wesley weer komt. :)

en als ik s'avonds achter de pc kruip dan heb ik wat te lezen jullie beppen wat baf maar dat vind ik wel gezellig ;)

ga nu mijn huisje poetsen vanmiddag na t cb voor prikjes ben benieuw hoeveel ons kereltje gegroeid is.

groetjes angeliq

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ liesje

Hihihi hij denkt lekker dicht tegen mama aan 8)

Net lachen Feye heel nieuwsgierig altijd naar Britt.
    Naast elkaar gezet.. Britt grote ogen .. feye kwispelen en ruiken... zo schattig

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Maris; het zal inderdaad wel met de behoefte van Fiene te maken hebben. En inderdaad, het is een stuk drukker op mijn werk. Gelukkig heb ik een flinke voorraad in de vriezer.

@Nynke; de huisarts wil me geen neusspray voorschrijven. :( Hij vindt het beter van niet omdat er toch hormonen in zitten. Ik heb gelukkig een hele vriezerla vol met voorraad, dus we kunnen voorlopig even voort!
    FIjn dat je zo hebt uitgeslapen!

@Moon; jeempie, jij ook al zo geheimzinnig. Anoniem zijn op een forum heeft toch wel voordelen. Nu begint iedereen op zijn woorden te letten! ;)
    Lief he, dieren en baby's. Fiene is ook helemaal gek op onze poezen. En de poezen vinden haar gelukkig ook heel lief. Ze likken haar haartjes en geven kopjes. Erg schattig.

@Irene; goed dat je toch je gevoel gaat volgen! En wat een schat van een vent heb jij! Top!

@Liesje; wat een lekker binkie is het toch!

@Choco; inderdaad Astrid is al een tijd niet hgier geweest, maar volgens mij gebeurde dat wel vaker toch? Ze heeft het vast heel druk.

@Angeliq; fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Zo, nu maar even douchen. Mevrouw ligt weer te pitten met een volle buik. Ze werd uiteindelijk om 10 uur wakker toen ik boven een beetje aan het rommelen was. Daarna een uurtje eten en spelen en toen weer haar bedje in. Inderdaad Choco, gapen is slapen! ;)

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even ander nieuws ;)
    Ze doet het!

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Maartje: misschien een priveforum maken? Is wel een idee dan kunnen we echt veel meer kletsen en hoeven we noet op onze woorden te letten.

@ Britt: GOED ZO! :whistle: =D>

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ prive forum.. wil er wel 1 maken als jullie dat leuk lijkt?

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    meidem klik op m'n www-tje ;)

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb hem weg gehaald anders komt nog jan en alle man ;)

Doris heeft het adres ook al en ik... moeten we het maar even via pbtje doen.
    En kan ook maar zo zijn dat ik geblokt word 8)

14. Even een ego-berichtje... ben wel helemaal bijgelezen

Vandaag had ik een afspraak om m'n werk. Om de ontstane situatie te bespreken (voor degene die het zijn vergeten... mijn verzoek tot minderwerken is afgewezen met als belangrijkste reden dat ik niet goed ingewerkt zou kunnen worden met maar 24 uur per week). Voor mijn gevoel hadden ze ook het idee dat ik thuis zit omdat ik geen zin heb om daar te gaan beginnen. Niet omdat ik een lichte postnatale depressie heb. Nog maar eens uitgelegd dat ook los van de afwijzing ik nu nog niet aan werken toe ben.

Het is een heel lang verhaal geworden. Zij hebben veel domme dingen gezegd. Onder andere mij verweten dat ik de afdeling niet op de hoogte heb gehouden tijdens m'n ziekte... niet aangegeven dat ik weer graag aan de slag zou willen... uhhmmm hallo ik was zwanger en als je dan wordt gezegd dat je niet meer mag werken als je 26 weken bent dan ga je toch niet steeds zeggen hoe erg je het vind dat je niet mag werken. (ben wel steeds bij ieder bezoek aan de gyn even langsgelopen). Heb wel wat anders aan m'n hoofd... een kindje bouwen. Maargoed.

Eind van het liedje... ik steeds zeggen... ik weet ook geen oplossing... en zij ook steeds... tot onze arts het woord nam en alles even samenvatte en daaraan de conclusie dat er geen plek meer is voor mij binnen de afdeling waar ik nu werk. Dat zowel de leiding als mijn collega's het niet zien zitten om me weer in te werken.... eindelijk het hoge woord eruit. Ik natuurlijk janken (al wist ik het allang). Had zelf ook niet meer de behoefte om daar terug te keren.

Ze hadden al een afspraak met HRM gemaakt voor me. Dus dat moeilijk doen was helemaal niet nodig geweest. Heb het idee dat ze stiekem dachten dat ik zou zeggen... nou dan neem ik wel ontslag... mooi niet dus.
    Met de dame van HRM een goed gesprek gehad. Ik moet nu op papier gaan zetten welke dingen mij aanspreken, waar ik energie van krijg binnen een functie en wat energie vreet. Zodat ze samen met flexbureau o.i.d. eerst binnen het ziekenhuis kan kijken wat er mogelijk is. Lukt het niet binnen het ziekenhuis om dan daarbuiten te kijken en mogelijk ook te helpen met scholing.

Het heeft lang geduurd, een hoop stress gegeven, heel wat tranen en het is eindelijk zover. Ze gaan me aan ander werk helpen. Mooie is dat de HRM dame meteen aankwam met een functie van vervanging teamleider wegens langdurige ziekte. Aanspreekpunt zijn etc. Niet meteen personeelsplanningen maken ofzo. Langzaam erin komen. Dat is meer een functie die veel meer bij me past. Ik ben er nu eindelijk achter wat ik had moeten doen tijdens mijn studententijd... een hele andere studie!

Ik denk dat ik voor mijn huidige team-leider een te grote bedreiging was. Dat hij het gevoel heeft gehad dat ik op zijn baan uit was. Heeft hij me ooit wel in omslagtig taalgebruik gezegd bedenk ik me nu. Ik heb me altijd makkelijk gericht op organisatorische zaken (krijg je ervan als je teamleider het niet doet) en voor een losse functie die zich daarop richt terwijl je geen teamleider bent is binnen onze kleine afdeling geen ruimte.
    Mijn vader heeft al heel mooi gezegd: jij kan heel goed functioneren onder een sterke leider, bij een zwakke leider gaat het fout omdat die jou ziet als een bedreiging.

Ik heb nu volgende week als het goed is weer een afspraak met de HRM dame en mijn huidige teamleider. Om definitief op papier te zetten dat ik per 1 maart niet meer werkzaam zal zijn voor de afdeling nucleaire geneeskunde. Dat we gaan voor een herplaatsings en reintegratietraject.

Een hele opluchting, kan ik eindelijk weer verder...

Het is wel een lang berichtje geworden.....

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Moon; wat een kanjer is Britt! Let maar op; nu wil ze niks anders meer!

@Choco; best een goed idee. Of een chatbox?

@Misoh; wat fijn dat de kogel door de kerk is! Je zat er al zolang mee in je maag! Ik heb op mijn vorige werk precies hetzelfde gehad. En inderdaad, als de leidinggevende het niet oppakt....... ;) Gelijk hbe je hoor, zou ik ook doen.

@nynke; vergat ik nog te zeggen: Wat fijn dat alles goed blijkt met je vriendin!

16. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    ik weet dat bij de augustus mama's ze ook een eigen forum hebben gemaakt. Mijn vriendin zit daarbij en die hebben dat zelf geregeld. Eerst een gratis forum maar zij wilden nog meer mogelijkheden en nu hebben ze een betaald forum.

@Irene: goede beslissing meid. Je gevoel moet het goed vinden en niet alleen vanuit een praktische kant iets gaan studeren. Maar dat had ik een tijd geleden ook al gezegd. Goed gedaan :thumup:

@Misoh: nog zo'n verstandige meid. Soms moeten er gewoon spijkers met koppen geslagen worden ook al is dat niet leuk.... :(
    Maar uiteindelijk zal het rust geven en dat besef je nu al. Goed hoor meid, jij ook een dikke duim, zoals Rowin dat altijd zegt, :thumup:

@Moon: nu ben ik ook nieuwsgierig, je hebt pb.

17. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Oja Moon, wat goed gedaan an Britt, zie je wel gewoon afwacht. Ieder kind doet het op zijn eigen tijd :) dus Britt jij krijgt twee dikke duimen van mij :thumup: :thumup:

18. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Jolien [​IMG] Winter

Zullen we samen in de Bumbo gaan zitten, kanjer....xxx

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey hey, Jolien! :evil: Ik had Winter weken geleden al gevraagd of hij naar de kust wilde verhuizen! Dusse, als je mijn man wil hebben moet je eerst langs mij!
    Groet Fiene

20. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    OOOHHHHH Fiene, sorry dat was ik vergeten................bij deze......[​IMG]

Deel Deze Pagina