@Marize; Bedankt he, Fiene ligt al de hele middag te huilen van liefdesverdriet! Arm kind! @Moon; volgens mij ben je mij vergeten. Of mag ik niet meer meekletsen nu Fiene en Jolien vechten om een man?! @Chrisje; volgens mij bedoel je Marize ipv Misoh, of Wietze moet al weten dat hij op jongetjes valt! Is Damien nog vrij? Misschien kan ik Fiene dan in zijn armen drijven? @Missyess en Irene; Fiene heeft ook een hele periode veel minder geslapen. Inmiddels gaat het nu weer beter. Vanmorgen heeft ze bijna drie uur geslapen (na een nacht van 13 uur ). Ik ben vanmiddag even bij mijn oma geweest met Fiene. Ik kreeg nog een verjaardagscadeau van haar en dus hebben we de HEMA even geplunderd. Nieuwe theepot en een hoeslaken voor bij mijn nieuwe dekbedovertrek. Ik ben weer helemaal blij. Maartje
Maartje, Winter heeft nog altijd niet gekozen hoor...Fiene, Jolien...is echt moeilijk hoor voor klein knulletje...
ik heb nog geen activeringsmail van het nieuwe forum ontvangen, dus kan niet meekleten...: ( Dewi voor de 2e keer op bed gelegd...het is nu toch echt bedtijd! Ik had haar om 16.00 erin gelegd, na een uur sliep ze nog niet. Toen heb ik haar eruit gehaald en in de wipper gezet, kon ze kijken hoe ik aan het koken was. Daarna heeft ze bij ons gezeten, gegeten, gespeeld enz. Nu leg ik haar net op bed, verhaaltje voolezen enz en ze ligt nog te huilen....
Volgens mij houdt ze me echt voor de gek. Ze ligt te huilen...ik ga bij haar kijken...krijg ik echt een bigsmile te zien. Dus ik even troosten en opnieuw welterusten zeggen....en nu ligt ze weer te huilen.
Moderators Doris of Marize van het nieuwe forum...: Waarom kan ik er nog niet op? Ik heb nog geen mailtje ontvangen.
Ik ben ziek, vanmorgen gewerkt en de rest van de dag in bed en op de bank gelegen, ik ga nu lekker slapen. Me voor morgen ziek gemeld en hopelijk ben ik dan in de gelegenheid om weer even wat bij te lezen. Trusten
Nijnie beterschap! Nee nog steeds geen mail. Zal nog eens proberen in te loggen. Net Dewi maar uit bed gehaald. Ik ging op de bank zitten en ze sliep meteen! Volgens mijn moeder komt dat omdat ze heel veel bij mij is, ze ziet alleen mij de hele dag. Jeroen is ook veel weg natuurlijk. Straks wordt het zo'n mama's kindje! (Nou vind ik dat stiekem ook niet zo heel erg...)
Ik snap niks van die wiskundetabel! Mijn zusje heeft geprobeerd uit te leggen hoe het werkt (zij heeft een wiskundeknobbel, en ik duidelijk niet..) maar nog snap ik hem niet..
missyess, eender welk getal je kiest, de uitkomst is altijd 9 of 18 of 45 of 54...probeer maar eens...en dan zie je in de tabel dat die allemaal hetzelfde symbooltje hebben
Hee Moon, Had ik al gedaan. Maar ik heb blijkbaar een vekeerd mailadres opgegeven! Stomstom. Ik heb inmiddels een nieuwe account aangemaakt. Ik heb begrepen dat jij de beheerder bent, dus de 'missyess' account mag je verwijderen. Ik klets voortaan als 'Esther', hihi