Ut was ook gezellig toen jij er niet was....................haha en er staat nog eenm link die je moet proberen en een foto van jou die een bosje bloemen vangt hahahhahahhaha BEN BLIJ DAT JE Er weer bent
hallo allemaal, even hier want dat werkt tenminste hier (op het werk). Met Oriande gaat het iets beter. Ze zat vanmorgen wel helemaal onder het opgedroogde snot. Echt zielig, ze leek wel een trol want haar hele kin was donkergroen en haar handjes ook. Toch keek ze wel een stuk helderder uit haar oogjes dan gisteren. het vreemde is dat ze de hele week sinds ze ziek is geen moment chagerijnig geweest is. Maffe meid, ze blijft lachen, zelfs als het snot haar naar adem doet happen tijdens het drinken! Omdat ze zo neusverkouden is lust ze haar melk niet zo graag meer. Ik geef haar daarom nu 6 a 7 keer per dag, en dan kleinere hoeveelheden dan anders. Ze heeft zo iets minder vocht binnen dan anders, maar het moet zo maar. Meer voedingen krijg ik echt niet ingepland en ze plast nog genoeg, heeft een gezonde kleur etc, dus het zal wel goed gaan denk ik. Hopelijk zijn we er snel van af, dat gesnuif en gesnotter vind ik maar niks. Groetjes Maris ps lees denk ik vanavond nog wel even op het nieuwe forum bij.
was mijn album even aan het opruimen, en toen zag ik ineens dat het al een jaar geleden is dat ik DE test gedaan heb. wauw!
@ Choco, je gaat trouwen! Geweldig zeg! van harte gefeliciteeeeeeeeeeerd met jullie voorgenomen huwelijk! We gaan nu ff naar me mams, eten.. Ik ben nu met bijlezen op pagina 396, dus moet nog behoorlijk wa bijlezen.. tot vanvond! KusKus
jullie hebben wel erg veel gekltest, maar goed, ik ga alles wel bijlezen.. want ik wil natuurlijk niets missen. Even over mijn vakantie, het was helemaal top! Alleen veelste kort! Heb natuurlijk veel foto's en filmpjes gemaakt. zal ik jullie wel binnekort wat van laten zien. Nou meiden, tot vanavond! KUSKUSKUSKSUKSUSKSUSS
aaah arme kiss.. gewoon gewoon nog meer dan 30 pagina's bijlezen! En daarna nog het nieuw forum hahahha!
Zo meiden, ik ben weer thuis. Ik ga nu niet alles bijlezen heb namelijk vreselijke koppijn en moet de koffer ook nog uitpakken/wassen. @ kinderstoel, wij hebben er nog geen. Maar gisterenavond waren we uit eten bij een pizzaria, en toen hebben we Xavièr in een kinderstoel + verkleiner gezet, prachtig vond hij het! @ Trouwen, IK WIL OOOOOOOK!maar we wachten er toch nog ff mee.. al hebben we wel een super week gehad en gaat alles perfect! @ Twente, er wonen blijkbaar best veel mensen in TWENTE! Leuk hoor, haha! MARIZE! GRRRRRRRRRRRRR nu snap ik jullie "geintje" van dat boeketje.. Doris ! GRRRRRRRR zou helemaal niet leuk zijn om 300 pagina;s bij te lezen! Xenas, jij ook al zo gemeen met je evil lachje... *snik!!!* goh, wat zijn jullie toch weer lekker sociaal geweest *snik snik snik* En ik miste jullie best erg *snik* en jullie zitten gewoon te "roddelen" over mij.. Snik! nou, ben blijven hangen bij pagina 412. Denk dat ik morgen verder ga lezen. Mijn mams had bij de bieb het oei ik groei boekje ff gehaald. Dus die ga ik eens ff lezen. Xavier is erg lief geweest, ontzettend veel geschaterd! (ook op film, laat ik binnekort wel ff zien) alleen werd bij ieder nacht minimaal 3 keer wakker, terwijl hij thuis normaal de hele nacht doorslaapt. denk dat het door sprongetje komt, maar ben dus behoorlijk gesloopt! Heb ook nog steeds hoofdpijn, nu al bijna 3 weken last van ! kan toch niet normaal zijn? toch binnekort eens naar de huisarts, dacht namelijk eerst dat het door de zon kwam, maar ook als de zon niet schjint heb ik er last van. Zit stiekem zelf te denken dat het tijd word voor lenzen of een bril, omdat ik het vaak tijdens autorijden en computeren krijg (toch wat minder hier rondhangen, wghahahaha!) nou lieverds, tot morgen! KUSKUS!
Ben nu bij pagina 419, met marize's lijst die ze mee neemt op vakantie! maar ga nu echt stoppen met lezen (al is het heel erg versalvend!) KUSJE
KISSSSSSSS je bent zeker nog niet op het nieuwe forum geweest? Dan heb je nog 650 berichten te lezen;;...................hahah
oh wat een leuke spiegel ik ddacht dat je een andere bedoelde hij is leuk ga gauw op de site kijken waar je hem kan aanschaffen.
hoi dames ik lees bijna alles maar ik heb de moed nog niet om mee te schrijven ik vloei nog steeds al 3 maanden en 3 weken en 2 dagen aanstaande dinsdag heb ik kijk operatie eerst moest mijn hb weer op pijl zijn eer ze dat deden ik hoop dat het na dinsdag beter met mee gaat zodat ik weer meer kan schrijven ik lees wel hoe goed julie kleintjes groeien en hele mooie foto.s komen er voorbij onze zoon doet het ook goed is 60 cm en 5 kilo dus wat aan de kleine kant maar doet het heel goed hij huilt bijna nooit en slaapt s'nachts door 9 uur in de avond naar bed en om 8 uur smorgens maak ik hem wakker iedereen een pretige dag verdert en ik laat nog van me horen groetjes cathy