Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Laura ik zou het inderdaad wel leuk vinden als er af en toe hier ook nog gepost wordt.

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Maar dat wordt ook wel gedaan. Idd het andere forum voor de meer privedingen wat men hier niet kwijt kan ivm bekenden.

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik ben het voledig met jullie eens..........ik ben bang dat we anders uit elkaar vallen terwijl het zo gezellig is............en nu zijn we al een paar dagen over en weer aan het gaan. Ik ben dan wel een Modje maar alle lof gaat echt naar Moon toe......zij moet er te veel tijd insteken..........ik moet gewoon in de gaten houden dat er geen vreemde komen en dat jullie het netjes houden..........haha en dat moet ik doen.........de bijna minst nette van het stel................Moontje bedoelde het allemaal goed..........en dat weten we ook allemaal..............en ik zou het echt jammer vinden om bijv die kleine van Anne niet meer te zien..........zucht...................

4. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    En hier mijn spam....

Met papa..

5. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    En hier als gangster

6. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    ojee nu voel ik me beetje de spelbreker. Ik wil zeker een complimentje maken naar de makers van het andere forum, ik weet als geen ander hoeveel tijd dit kost, om alles goed op te zetten (heb zelf ook een aantal forums). Al kost het onderhoud nog meer tijd dan het maken. Vind ik het dan ook knap dat jullie dit naast het moederschap nog kunnen doen. Ik heb namelijk bijna alle mod functie's uit handen gegeven, omdat ik er niet meer aan toe kwam.

Ach wat een stoere meid is Merla zo.

Kun je haar nog steeds in de box leggen, hier is de pret helaas over sinds ze zich op haar buik kan draaien. Ze is na 5 minuten omgedraaid, heel boos en huild dan.

7. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    In de Maxi Cosi

8. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Nog 1tje in mijn mooie nieuwe stoel...

9. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Wat een leuke foto's zeg!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Jullie hebben mail.

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou, ik denk dat ik het bij dit forum laat..
    Vind dat andere toch niet echt iets :oops: ..

Heb nu pas de koffer uitgepakt van vakantie, maar ja was ook ziek geweest natuurljik. En Alex mocht het niet doen van mij, want dan gaat ie alles doorelkaar wassen enzo.. en dan vind ik mijn spullen niet meer terug ;) ..

dus druk aan het wassen en strijken.. BAH!
    terwijl ik nog niet eens 100% beter ben.

Net banaantje gepureerd, beetje verse moedermelk erin (zo ff met de hand afgekolft in het bakje :) ) en toen in 3 bakjes verdeeld, 2 daarvan staan in de vriezer. en die andere heeft Xavièr op. Niet het bakje hoor, maar de banaan ;) ..

Woow wat kan hij ongeduldig doen zeg!
    Toen het op was begon hij me toch te gillen, net een meisje :) ..
    hij wou meer, maar nee meer krijgt ie nog niet.
    Is trouwens weer een hele poos geleden dat hij een hapje heeft gehad. Ik was er een maand geleden mee begonnen, maar toen ging me borstvoeding zo achteruit en was ik dus met de hapjes gestopt. Nu dus weer een keer een hapje en hij vond het heeeeeeeeeeeeeeerlijk :) .

heb ook stukje gefilmd, alleen youtube is vaag aant doen dus krijg het er niet op helaas.

Kussiesssss

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Trouwens, wat een geweldige spam weer! WAUWIE

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    kan mijn mail niet lezen.. *snik*... hotmail doet het ook niet

14. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Ik schrijf toch liever op het andere forum, vind het hier wel allemaal leuk maar niet zo prive.
    Nu het nieuwe forum is opgeschoond (veeeel minder onderwerpen en gewoon kletsen onder oktobermama's) zie ik het helemaal zitten.
    Het Nieuwe forum kost nu geen extra tijd meer... thanks to moon

Als jullie allemaal weer terug gaan, ga ik weer in de meeleeshoek, met af en toe een berichtje.

Groetje,

Cornelieke

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoe vinden jullie dit?

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0

17. Echt bizar he moon!

Nieuwe forum heb je weer mooi opgeschoond!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mooie spam dames.

Ik ga even op de bank. De oudste twee zijn naar opa en oma en Marijn slaapt dus kan ik even bij tanken. Tot later.

Edit: even wat verwijderd. Ik haalde de twee forums door elkaar.

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Zo heb net even bob de bouwer gespeeld en de kinderstoel in elkaar gezet. Straks maar eens kijken wat ze er van vind als ze wakker is.

Kiss jij gooit dus gewoon wat BV door je fruit, ga dat ook maar eens proberen, want die potjes vind ze echt niks.

ook hier ligt hotmail plat.

20. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hier ligt hotmail dus ook al plat... We zijn vandaag naar Ikea geweest. Druk! Vind dat niets aan als het zo druk is, maar had er niet aan gedacht dat het voorjaarsvakantie is.. Kyra heeft bijna niet geslapen, 2x een kwartiertje ofzo. Heb haar er er om iets over 3 thuis maar even ingedaan, kan ze nog even slapen tot half 5. Dan maar iets later de fles vanmiddag. Ben zelf ook errug moe nu, ben de hele dag al fiks duizelig en raar in mijn hoofd.

Vanaf wanneer kan je over naar 4 voedingen en hoe pakken jullie dat aan? Geven de kleintjes dat zelf aan en hoe dan? Lijkt me zo heerlijk dat de laatste voeding eraf is, kan ik eindelijk eens op tijd naar bed.... Maar Kyra moet er wel aan toe zijn natuurlijk.. We maken haar nu elke avond om een uur of elf/half twaalf wakker.

Deel Deze Pagina