Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marize

    Marize Bekend lid

    25 okt 2006
    571
    0
    0
    He wat je?
     
  2. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  3. annn

    annn Actief lid

    5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    dag dames!

    lang niet gezien/gesproken!
    zo te zien is iedereen aan het verhuizen naar een ander forum?

    ik had even een vraagje:
    zijn hier mams die hun kleine een speentje gaven, en die al afgebouwd hebben of daar mee bezig zijn?

    ben heeeeeel benieuwd hoe dat is gedaan en gegaan!

    reacties?
     
  4. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Euh..Annn...we zitten voornamelijk op het andere forum.

    Hier hoeft Jasmijn de speen niet.
     
  5. Marize

    Marize Bekend lid

    25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ik kan nu nog niet afbouwen met de speen ze heeft die behoeft nog te veel........en anders pakt ze haar duimpje...........dat doet ze sowieso tussendoor wel.
     
  6. bianca2804

    bianca2804 Actief lid

    13 nov 2006
    119
    0
    0
    hallo meiden

    ik ben bianca en sinds 3 oktober mama van rick
    zou graag een beetje mee kletsen met jullie maar weet niet zo goed hoe en waar.

    Jullie kennen elkaar al heel goed heb ik het idee en misschien zitten jullie er ook helemaal niet op te wachten maar ja ik probeer het maar eventjes.

    rick is een geweldig ventje en 3 april wordt hij alweer 6 maanden! Ik geniet iedere minuut van hem en kan me geen leven meer zonder hem bedenken. Ik geef nog steeds volledige borst voeding maar ga beginnen met fruit. Ben benieuwd! Hoe doen jullie dit allemaal?

    nou ja ben benieuwd groetjes bianca
     
  7. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Bianca,

    We zijn met zijn allen over gegaan naar een ander forum met alleen oktobermama's, zodat we daar vrijuit over alles kunnen praten zonder mensen die ongewenst meelezen. Als je wilt dan kan je daar even voorstellen, zodat je misschien mee kunt daar naar toe. Het is een erg gezellig forum.
    Pb me maar even als je dat wat lijkt.

    Groetjes!
    Laura
     
  8. liedel

    liedel Actief lid

    11 feb 2007
    264
    0
    0
    wel grappig, kben hal heel lang niet meer op deze site geweest, maar ik herken nog wel veel namen. kwas veel online toen ik nog zwanger was. Ik was in okt. uitgerekend, maar mijn dochtertje is 10 weekjes te vroeg gekomen, en zo werd ik ineens een juli mama. kzou het wel leuk vinden om weer eens wat te kletsen met jullie, maar volgens mij kletst nu iedereen ergens anders. okt.mama's..waar zijn jullie? hihi
    Groet,
    liedel
    _________________
     
  9. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Liedel en Anz ik heb jullie voorgesteld en ben in afwachting van antwoord...
     
  10. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey Liedel, wat leuk weer wat van je te horen. Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie is.
     
  11. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

    Ik ben al een tijdje op het forum en het is nooit in me opgekomen om eens hier te gaan kijken (schaam schaam). Terwijl het me hartstikke leuk lijkt om met andere mama's te praten met kindjes van dezelfde leeftijd als Jamie.

    Mijn zoontje Jamie is op 10-10-2007 geboren (3,5 weken te vroeg).

    Ik zie dat jullie ook op een ander forum zitten? Ik heb de rede hiervoor niet kunnen lezen (ten minste, ik heb niet 440 pagina's gelezen, flauw he! :D)

    Nouja, ik hoop dat er mama's zijn die hier nog komen. Lijkt me leuk om te kletsen!

    Ik merk het wel :)!

    Groetjes,
    Fioon
     
  12. diaan

    diaan Bekend lid

    3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi Fioon,

    we zijn inderdaad naar een ander forum gegaan omdat de groep meiden al heel lang met elkaar schrijft en wat meer privacy wilde.

    Groeten Diaan
     
  13. Kaartje1978

    Kaartje1978 Nieuw lid

    12 apr 2008
    3
    0
    0
    Hoi hoi,

    Hoop dat iemand dit nog leest.... ben ook een oktobermama en op zoek naar een leuk forum om mee te kunnen kletsen. Op 8 oktober is na een snelle bevalling mijn kanjer Mathijs geboren.
    Ik klets ook al wel op een ander forum maar daar zijn maar een paar oktobermama's. Helaas zie ik dat jullie zijn verhuisd. Kan ik er trouwens uberhaupt nog bij of is het een select groepje?

    groetjes,
    Kaartje
     
  14. lvdwerf

    lvdwerf Bekend lid

    16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi Kaartje,

    Er is besloten om de groep van 48 mama's niet uit te breiden. We kennen iedereen nu al meer dan een jaar en hebben mekaar ook al gezien.
    Misschien kun je wel hier met Fioon kletsen. De meeste mama's van ons groepje zien het helaas niet zitten om 2 fora bij te houden.

    Groetjes,
    Laura
     
  15. Siesje

    Siesje Actief lid

    24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hi dames,

    Ik schreef ook al langere tijd mee, nou ja... las voornamelijk en schreef soms wat. Omdat ik dit forum wel leuk vind om te lezen over verschillende onderwerpen en ook de ervaringen van jongere en oudere moeders interessant vind, ben ik niet meegegaan naar het andere forum.

    Mochten er hier nog meiden zwerven die gezellig hier willen kletsen, ik ben er nog hoor!

    Onze dochter Iza is inmiddels al weer ruim 6 maanden (geboren 10 oktober) en morgen gaan we naar het cb voor de checkup. Op de weegschaal thuis weegt ze al weer 9,2 kilo! Ze krijgt nog steeds volledig bv, met 's morgens een fruithapje en 's avonds haar groenten.
    Dametje is een heel eigenwijsje met een duidelijke mening en voorkeur, hihi! En sinds vorige week haar eerste tandje!

    Ons tuttie:
    [​IMG]
     
  16. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik ben er ook!

    Heb nog geen tijd gehad om op het andere forum te kijken.... zwangerschapspagina bekijk ik sowieso elke dag!

    Leuk Siesje! Ook 10-10! Jamie ook!

    Hoe laat is Iza geboren?
     
  17. Siesje

    Siesje Actief lid

    24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hi Fioon, om 06.24u! Dus lekker vroeg op de dag, konden we direct al lang van haar genieten! En Jamie?
     
  18. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Jamie om 10.39 uur!

    Lagen we waarschijnlijk tegelijk te puffen :) Grappig!
     
  19. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ siesje

    We vinden het jammer dat je niet over bent gekomen.
    Is erg gezellig!

    Liefs

    Ps: wat is Iza een schatje
     
  20. lolli

    lolli Lid

    14 nov 2006
    60
    0
    0
    Waar is iedereen naar toe?
    Ben benieuwd hoe het allemaal met jullie kindjes gaat. Kan iemand mij ook het adres sturen?

    Liefs Lolli
     

Deel Deze Pagina