Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaykekay

    kaykekay Actief lid

    6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    @ marize en moon
    ik had het hier ook wel drukker verwacht
    maar volgens mij is allen tanna hier aanwezig

    @ tanna hier heeft dylano overdag ook geen slaap schema hij valt in slaap waneer hij moe is.
    en hij gaat om 8 uur s'avonds zijn bed in voor de nacht.
    maar dylano is niet lastig dat schilt natuurlijk wel.
     
  2. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi miss komt dat door je haar kleur ;) :) :p

    @ kay

    Ik niet.. niemand wil meer terug.
     
  3. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hoooooooooooi meiden, hiihi.. jullie hier!?!?

    Xavièr zit in een spong, vandaar dat ik nog wakker ben..
    Hij is de hele dag lief geweest, alleen is hij nu elk uur wakker. Hij krijst alles bij elkaar (terwijl hij gewoon slaapt).. dus heb het er erg moeilijk mee.
    Dan maar ff wakker blijven bij mijn mopsie..
     
  4. kaykekay

    kaykekay Actief lid

    6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    @ kiss julie hebben het elke keer over een sprong
    maar ik heb nu 4 kinderen en weet niet wat een sprong is.
    bedoelen julie dan veel huilen of iest anders.
    dylano huilt bijna nooit of hij moet zich zeer hebben gedaan en gaat altijd netjes p tijd slapen zonder te mopperen.
    zo deden al mijn kids het.
    dus leg die sprongen eens uit aan mij.
    en ik ben niet blond dus daar heeft het niks mee te maken hahahahaha
     
  5. diaan

    diaan Bekend lid

    3 apr 2007
    920
    0
    16
    Kaykekay die sprongen komen uit het boek OEi ik groei. ken je dat boek? Het gaat over de mentale ontwikkeling van je baby. Er zijn een aantal periodes waarin ze huilerig en hangerig en humeurig zijn, de 3 h's volgens het boek. Je kind gedraagt zich dan anders en maakt dus een sprong in zijn ontwikkeling. De ene moeder ziet het heel duidelijk bij haar kind en de ander niet. Ligt niet aan jou of aan je kind hoor...... :)
    Bij mijn eerste zoon, nu 3,5 jaar, merkte ik er niets van en bij Gilian juist weer wel.

    Anders moet je ff googelen op Oei ik groei dan zie je de uitleg op internet staan.
     
  6. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ kaykekay, ik merk het aan hem, doordat hij ineens uit het niets een pruillipje trekt en erg zielig begint te huilen. En vanacht is hij ieder uur wakker geweest, huilde heel erg. Alsof hij nachtmerries heeft. Verder is hij nog steeds erg lief, maar ineens slaat het om en lijkt hij ineens verdriet te hebben!
     
  7. tanna

    tanna Bekend lid

    26 mei 2008
    685
    0
    0
    Ik denk dat ze of tandjes krijgt of iets anders onder de leden. :( Ze is wat koortsig en trekt steeds aan haar oortje. Moet woensdag naar CB maar is in d'r oortje laten kijken. Hoop niet dat ze ziek wordt ga morgen met mijn mannetje naar Mika in amsterdam. Heb er echt heel veel zin in.
    Lekker avondje met zijn tweeen weg. :p
     
  8. tanna

    tanna Bekend lid

    26 mei 2008
    685
    0
    0
    Moet morgen met mijn kleine meid naar oogarts Orthoptist. Denk dat het niets is maar toch weer een testje in haar jonge leventje.

    Voor de rest was cb er tevreden over haar ze loopt op de ontwikkeling van haar leeftijd vooruit.

    Annemarie
     

Deel Deze Pagina