Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    iemand tips voor een dame die helemaal over de rooie is en niet wil stoppen met huilen?

2. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ evaatje: Bij Merla werkt het dan om haar nog even aan een lege borst te hangen. Je gaf toch bv? Als echt niets helpt, dan wordt ze hier het snelst rustig van. En als het net iets minder erg is, dan loop ik altijd met haar rond, dan is ze ook zo weer stil.

@ Irene: Ik kolf ook af en toe. Maar ik heb een elektrische Medela kolf. Merla krijgt al vanaf ruim een week af en toe de fles. Het maakt haar niet uit, als ik maar een fles gebruik met een brede hals, waar zo'n brede speen op zit. Ik heb de eerste keren gewoon 1 borst leeg gekolfd en later een keer de andere kant, zodat ik zeker wist dat ik ruim voldoende zou hebben voor een hele voeding. Jeroen heeft haar toen de fles gegeven en bij gehouden hoeveel ze dronk, zodat we wisten voor een volgende keer hoeveel cc er nodig zou zijn. Ze drinkt bij mij nu als ze de fles krijgt, tussen de 150 en 180 cc per keer weg. Ik zou gewoon zoveel geven als wanneer ze voldaan is, want dat doe je met de borst normaal ook, dus mij lijkt dat dat dan nu ook gewoon mag. Pb me gerust even als dat handig is voor je.
    Haar fop krijgt ze ook vaak juist 's nachts. Lijkt mij geen probleem als dat je meisje helpt om in slaap te vallen. Als ze ouder wordt kun je het toch zo weer afbouwen.

@ Kiss: Goed dat je er weer bent!

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ja ik geef bv. ze moest zelfs huilen aan mijn borst. Ze is nu weer even stil Denk dat ze last heeft van kramp en haar beentjes door de prikken. Zo heb ik haar echt nog nooit zien huilen.

4. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Oja, ze heeft natuurlijk die prikken gehad. Misschien een warm badje tegen de spierpijn? Anders zou ik het ook niet weten. Hoop voor je dat het snel over is. Is altijd zo sneu!
    Ze heeft trouwens verder geen verhoging? Want ze kunnen ook ziek worden van de prik.

5. NiCa

NiCa Bekend lid

@lieve lieve meiden hier ben ik weer en ik zal het verlossende antwoord geven....JAAAAAAAAAAAAAA WE NEMEN HET HUIS :) JIPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEE

sorry voor mijn ego berichtje

liefs nica

6. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Wat gaaf NiCa! Gefeliciteerd!

7. NiCa

NiCa Bekend lid

thnxie laura :D
    ben zo blij joh echt wat is het groot vergeleken met hier!

liefs nica

8. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik kan het me helemaal voorstellen! Wij zaten eerst in een apartement in Arnhem (nog wel zonder Merla uiteraard). En nu wonen we lekker ruim in Hoenderloo met grond om ons huisje. Het was toen zo'n verademing om weer grond om het huis te hebben!
    Wanneer gaan jullie over? Je kon er al per direct in, of niet?

9. NiCa

NiCa Bekend lid

per direct! maar we moeten nog invullen dat we het huis nemen en dat gaan we zo doen en dan lever ik het morgen gelijk met de sleutels inleveren :D en misschien beginnen we volgende week ofzo al maar ik laat het jullie zeker weten weten :D

liefs nica

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Oja:
    @ Wendy: Wat leuk, zijn eerste tandje! Ik zat hier laatst ook altijd te kijken, maar hier is voorlopig nog niets te zien. Als ie zo vroeg er bij is, dan zou ik wel blij zijn dat je geen bv geeft, want dat kan volgens mij dan knap pijnlijk worden.

@ Chrisje: Mij lijkt dat je gewoon naar buiten kunt hoor. Weet je dat de luchtvochtigheid zomers hoger is dan in de winter? Dus mij lijkt dat niet echt een probleem als je hem gewoon goed in pakt. Wij gaan ook gewoon met Merla naar Oostenrijk met de kerst en dan zullen we ook 's avonds de deur uit moeten om uit eten te kunnen gaan.

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nica! Wat gaaf zeg! gefeliciteerd! Alst allemaal af is enzo ff foto'tjes maken he?!

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Even snel berichtje... morgen komt ons prinsesje thuis :D

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik baal, ik baal echt vreselijk!

Ik was vorige week bij de plus geweest om de babydoos op te halen, helaas dozen op.. Maar donderdag werd ik gebeld dat ik de doos op kon halen. Helaas toen geen tijd meer om hem op te halen. Maar net om half 8 d8 ik oh ff snel naar de Plus. Heb de auto geparkeerd loop naar de plus, doos opgehaald loop weer terug (echt 7 minuutjes weggeweest ofzo).. Kom ik bij de auto.. EEN VETTE BON! VAN 50 EURO! *(^(%&^% Shit man, ik baal er zo ontzettend van! Tis al zo een dure maand! Ik heb er ook helemaal niet bij na gedacht natuurlijk om een kaartje te kopen.. Normaal betaal ik altijd netjes en nu ben ik het gewoon vergeten.. Shit man!

De doos is trouwens wel echt de moeite, maar wel een duur geintje hooor, 50 euro weg.. Had ook 50 euro aan boodschappen kunnen doen voor dat geld.. *zucht*

Maar voor de mensen die een plus in de buurt hebben, zitten echt leuke dingen in! Bijvoorbeeld een heel pak luiers! Scheelt weer, moet ze alleen nog ff uittesten (naja niet ik maar Xavièr) of ze echt fijn zijn..

Nou meiden, Xavièr wil aan de borst! Dus kom later weer terug..

Liefs Kiss (die 50 euro armer is :( )

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ moon wat fantastisch nieuws zeg! :whistle:

Lieve Britt

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nica: gefeliciteerd met je nieuwe huis.

@Moon: meis wat super voor jullie. Nu kunnen jullie als gezin de feestdagen vieren. Gefeliciteerd!

16. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Kiss: Wat shit zeg! Echt balen!

@ Moon: Gefeliciteerd! Nu moeten de feestdagen niet meer stuk kunnen voor jullie.

17. joey26

joey26 Actief lid

15 feb 2007
    143
    0
    0
    @moon; echt helemaal te gek dat Britt naar huis mag. eindelijk echt genieten!
    ik hoop dat je kunt slapen vannacht...ik weet dat ik echt onwijs zenuwachtig was.

@Nica, gefeliciteerd met je huis!

@Kiss, dure grap zo'n babydoos! en wat zijn ze dan ook snel met zo'n bon he, alsof ze om de hoek staan te wachten.

@ all. ik adviseer echt arniflorgelei van VSM voor de prikjes van jullie kindjes. het helpt echt tegen de pijn. ff van tevoren op smeren en ook daarna nog een paar keer. t is een vrij prijzige zalf, maar t helpt echt goed!

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nica, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Harstikke goed zeg!

Moon, wat een fantastisch nieuws! Heerlijk dat jullie meisje morgen thuis komt! Ik zou zeggen: geniet er lekker van, helemaal compleet met z'n drietjes nu! Ben echt superblij voor jullie!

Och Kiss, wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je het zo een dure doos vindt... En waarom is het toch altijd zo dat degenen die normaal altijd betalen en het 1 keer vergeten, altijd een bon krijgen die ene keer en de mensen die lak aan dit soort dingen hebben, krijgen bijna nooit een bon :evil:

Damiën ligt lekker bij papa aan z'n flesje te lurken, haha! Ben erg benieuwd hoe hij (en mama ;) ) het vindt op z'n eigen slaapkamertje vannacht.... Denk dat hij er minder van merkt dan ik...

Liefs Chris

19. angeliq

angeliq Actief lid

16 dec 2005
    110
    0
    0
    hey moon super dat britt morgen naar huis mag :thumup:

kan iemand mij een pb sturen hoe ik een foto kan plaatsen lukt me echt niet :oops:

20. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@angeliq: bedoel je een avatar onder je naam of een foto in je bericht?

Deel Deze Pagina