aha, ja ik heb mijn hotmail nog niet geopend vandaag.. moet ik ff doen..Maar nu weet ik dus van die gratisfotoboek.. (wat dus niet blijkt te werken, hihi).. Ach Laura, heb je je in ieder geval even vermaakt achter de pc..
ons dyon heeft ook een navelbreukje maar dat van hem kon geen kwaad en hij heeft er volgens mij niet echt veel last van!maar wat het precies is weet ik ook niet liefs nica
@gratis fotoboek OOOOOOHHHH maar goed dat je het zegt want ik was al een aardig eind opweg en het kost toch wat tijd , al is 7,95 ook niet duur!
Wij hebben 2 flessen, ik doe dan in de ene fles het hete water en dan in de andere alvast het koude water wat ik er dan zo bij in kan schenken, dan weet ik zeker dat het klopt Groetjes Doris
pfff ik kom er ook net na een boel geknutsel achter dat de actiecode voor het gratis album niet werkt... snif snif... Nou ja, toch leuk geoefend zullen we maar denken...
Meiden, ben niet geweest vandaag, maar wilde iedereen nog even een fijne nacht wensen! Truste! Liefs Chris
goeiemoge dames ik heb effe een fotootje van mijn meissie geplaatst ik moet wel effe bijlezen hoor hihihi iedereen bedankt voor de condoleances en medeleven
Hmmz, ik had gister beter niet kunnen zeggen dat ze al een tijdje niet meer 6 voedingen op een dag wilde. Want vannacht meldde ze zich om 4 uur alweer. Maar ze ligt nu nog te slapen dus misschien lopen we ook wel weer wat in en komen we alsnog op 5 uit vandaag, maar ik juich nog niet... Kiss, wat ligt Xavier lekker te relaxen in die minimonkey! En dat koppie op die laatste foto, hij kijkt alsof hij zeggen wil, joh mams ik lig te relaxen laat me nou even . Maris, fijn dat het goed gaat met jullie! Herkenbaar dat je geen tijd meer hebt om elke dag te komen, dat had ik ook de eerste paar weken. Alsof alles alleen maar draait om die kleine (is natuurlijk ook zo ). Ik volgde ook geen nieuws, niks meer. Inmiddels vind ik tussendoor wel weer tijd voor "gewone" dingen. Neem lekker de tijd hoor om eraan te wennen. Het komt allemaal wel weer! Happyliesje, grappig die verschillen in benamingen. Maar volgens mij komt het met het begrijpen wel goed . Kan je niet eens op het consultatiebureau (of hoe heet dat bij jullie?) vragen of er voeding voor hongerige baby's verkrijgbaar is in belgie? Om nou steeds voor voeding de grens over te moeten lijkt me ook zo wat (ligt er een beetje aan waar je woont in belgie natuurlijk ). Doris, wat een handige tip, dat ik daar zelf niet op ben gekomen... . Maar goed dat dit forum bestaat! Er is een meisje wakker geworden hier, dus ik ga maar eens even als een speer een flesje maken.
@smeetje.. wat een leuk meisje is kyra.. en wat een haartjes zeg! @maartje.. heeft dat te maken met nog een stukje navelstreng wat er in zit? zooo je broer krijgt weer een kleintje? lekker snel! ik doe het ze ook niet na hoor haha! @moon.. jeeeeeeh ze is thuis! wat geweldig! goeie nacht gehad? @irene.. mijn kraamhulp vertelde mij toen.. alles wat ik kolfde mocht ik aan Jesse geven! want bv kan je namelijk nooit te veel geven! @missyess.. opnieuw ontmaagd worden..? haha sorry moest even lachen! Maar wij zijn hier weer volop bezig! ik had dan ook geen knip of scheur.. en moet toch de schade van afgelopen weken inhalen he ! haha! Maar als je er echt last van blijf houden, moet je misschien toch even de ha er naar laten kijken.. of eerst even je vriendje er naar laten kijken.. of hij was 'geks' ziet! @kiss.. leuke foto's zeg! ik heb de minimonkey voor sint gevraagd.. dus ben benieuwd of ik hem krijg! Jesse is namelijk ook altijd wakker van 6 tot 12.. en valt alleen in slaap bij ons.. dus misschien in die draagzak! haha! @rastagirl.. wat een leukerd is Ky-Shana! mooie naam trouwens ook zeg! @jotim.. jeeh weer zo'n leuke nieuwsbrief! TOP! Jesse heeft vannacht weer heerlijk geslapen tot 7 uur zelfs dit keer! Straks krijg ik felicitas op bezoek.. tja.. ze mogen van mij wel langskomen.. wil toch graag die geboortedoos weer krijgen hahaha blijf nederlander he! en op alle aanbiedingne moet ik maar goed in mijn schoenen staan! wie weet wat voor aanbiedingen ze allemaal geven?
Goede morgen iedereen! Weeral ff geleden, ik weet het heb een dag nodig gehad om alles bij te lezen Ik ga gewoon hier weer ff inpikken... HIer nog altijd niet aan de sex...kan het gewoon niet opbrengen...ik zit ook nog altijd aan ongeveer 10 voedingen op een dag pffff nog steeds om de 2 à 3 uur! Dus denk daar helemaal nog niet aan en ondanks die vele voedingen ben ik vandaag ongesteld geworden, denk ik, heb ineens terug bloed, dus....pfff snel hé! Bij Emelie & Julie ben ik er 5 maand van gespaard gebleven na de bevalling... Joey, heb je al een uitslag van het onderzoek? En waarom dachten ze aan verborgen reflux? Winter heeft dat ook gedeeltelijk... Rastagirl, mooie foto! Xenas, amai wat fijn zeg zo'n flinke slaper! En felicitas over de vloer! Mij hebben ze ook al gebeld, maar heb ze nog niet gezien! Kiss, wat een leuke foto's van Xavier in de minimonkey! Nijnie, pfff 5 of 6 voedingen...*droom* *droom* En vandaag zijn onze schatjes weeral 8 weken! Happyliesje, bij ons is er Beba voor hongerige babies Straks komt sinterklaas op mijn werk! En met Kerstmis hebben ze gevraagd of Winter kerstkindje mag zijn tijdens de kerstviering....mag hij in de stal gaan ligggen Maandag hebben Emelie en Julie een fotoshoot gehad voor in de Libelle...was leuk om te doen maar zeer vermoeiend...ze hebben wel 6x van kleding moeten wisselen en voor die kids is dat echt wel voldoende! De reportage komt in Libelle nr. 2 van 2008, maar zal wel alleen in de belgische editie zijn denk ik (in Nederland is er toch ook Libelle hé?) En morgen komt Sinterklaas bij ons thuis...om 16.15 mogen we ze verwachten...de schrijfpiet had een briefje naar de meisjes geschreven..ze waren helemaal in de wolken!
Goedemorgen meiden! Ik dacht, ik meld me meteen maar even, want Damiën krijgt om 11 uur de fles (en is inmiddels volgens mij wakker van de hik) en daarna moet ik nog ff naar 't centrum voor een laatste kadootje... Daarna vertrek ik al richting m'n ouders voor Sinterklaas (vanavond natuurlijk pas, maar eerst bij mams theeleuten ) Haast niet te geloven, maar Damiën heeft de afgelopen 2 dagen na zijn laatste voeding van 11 uur doorgeslapen tot 7 uur! Nou ja, toen heb ik 'm maar wakker gemaakt, want dan hadden we die dag weer het ritme 7.00 - 11.00 -15.00 - 19.00 - 23.00. Goed hé Vanochtend dus weer... ben helemaal blij, hoop dat dit ritme zo blijft hangen Heb wel teruggelezen, maar kon echt niet meer alles onthouden.... V.w.b. sex (is natuurlijk wel weer blijven hangen ): wij doen wel aan alle overige "verwennerij" maar "de daad" nog niet. Na mijn curitage van 3,5 week geleden was het vloeien nog niet over (volgens mij is 't nu echt klaar trouwens) en volgens mij mag je dan dus ook nog niet vrijen... Moet wel zeggen dat ik er wel weer zin in heb Eerst nog maar wel even aan anticonceptie denken! Oh, Damiën begint nu echt harder te huilen, ik kom straks weer terug! Chris
hey meiden Hier gaat het zijn gangetje @ dyon krijgt om 12uur/half1 zijn laatste voeding en slaapt dan door tot half7/7uur netjes he? al een paar dagen enne als ik hm na de laatste voeding in zijn bedje leg ligt hij nog heerlijk te teuten en dat wel een half uur lang soms @ wat betreft sex...wij zijn ook al volop bezig weer want ik was dus ook niet uit gescheurt ofzo iets dyon ligt nu heerlijk in zijn box te babbelen enzo maar jengeltjes soms ook liefs nica
Goeie MOggel (vind ik zooo en super reclame!) Hier is alles nog steeds oke.. vandaag maak ik er lekker een relaxed dagje van. ZIt dan ook nog steeds in de pyama! Heerlijk zeg! Normaal doe ik dat zondags, omdat Alex dan toch moet voetballen.. Maar afgelopen zondag waren wij dus weg en zijn we optijd naar de bataviastad(alleen maar merk winkels en allemaal outlet dus goedkoop!) geweest (wat geweldig is dat trouwens) heerlijk geshopt, super mooie bjorn borg tas gekregen van Alex (alvast voor de kerst) van 110 euro naar 50 euro! Super dus! Ben normaal niet zo van de merk, maar deze tas kon ik ECHT niet laten liggen! Maar ja, doe het vandaag dus ff rustig an. Heel sneu, Xavièr is verkouden.. Weet iemand wat ik er aan kan doen?? Wil niemand beschuldigen ofzo hoor,maar gisteren heeft mijn schoonmoeder zitten oppassen.. zou zij hem ziek hebben gemaakt? Ohh dat klinkt wel heel gemeen van mij .. Zo meen ik het niet hoor! Ben allang blij dat ze wil oppassen! Maar Xavièr kan dus bijna niet aan de borst drinken, omdat hij dus niet door zijn neus kan ademen.. Wat moet ik nou? Snuiten kan die nog niet Kussiesss
Kiss, goed zijn neusje spoelen met fysiologisch water, dat mag je heel veel doen op een dag en heb je een neuspeertje? Kan je misschien proberen snotpietjes op te zuigen...
Kiss, hier nog een verkouden ventje Zo sneu.. Wilde hier dus ook net vragen of ik er wat tegen kan doen Hier kan ik heel veel schuldigen aanwijzen, want bijna iedereen die ik ken is verkouden volgens mij gelukkeig lijkt Sven er zelf (nog) niet heel erg last van te hebben. Groetjes Doris
Jolien is al verkouden vanaf het ziekenhuis en ik gebruik daarom af en toe als ze erg verstopt is baby neussparay van de apotheek. Wat zijn de verhoudingen van Fysiologisch water, ik ben zo bang dat ik teveel zout gebruik. En maakt het uit als je zout met jodium gebruikt, die heb ik nu alleen in huis. Het CB zei al dat ik dat zelf mocht maken maar en zoveel mag spoelen maar vergeet naar de verhoudingen te vragen. Jolien slaap nu ook een beetje door van 23h00 tot 5h00 ...heerlijk. Gaat steeds beter. Nou moetik er wel bij zeggen dat dat komt omdat haar armen onder de dekens liggen. Jolien jengelt als ze moet slapen heel erg met haar armen waardoor ze dus wakker blijft en zelf niet tot rust komt. Ik las van Xenas over de bakerzak.nl en die heb ik op het CB gelijk naar ter sprake gebracht. Het CB zei; je mag die zak kopen, je mag haar armen in de pyama doen maar je mag ook met veiligheidspelden haar mouwen aan haar broek spelden. Ja ik weet het het klinkt zo zielig maar het is het niet. Ze heeft echt heel erg veel rust zo en slaapt veel beter. Misschien dat ik nog een bakerzak ga kopen maar wil het eerst ff zo proberen. Moon hoe bevalt het thuis met je kleine meisje? @ stemmen..........ik weet ook niet op zie ik moet stemmen.......dus ik bewaar hem voor aan het einde. Dan geef ik mijn stem aan een oktobermama die bijna boven staat.
Nee, inderdaad Doris, Xavièr lijkt er ook (nog) geen last van te hebben.. maar ik vind het echt sneu.. Hij knort nu echt heel erg.. (hij zit voor de verandering eens in de wipstoel, zit gewoon te brabbelen en lachen naar de speeltjes die eraan hangen.. En op de achtergrond heb ik baby tv aan! En dan nog een vraagje: Xavièr moet altijd huilen na het gapen, als hij 1 x gaapt dan huilt ie en sknikt ie 1 of 2 keer en dan is het weer over.. maar vind dit dus best apart.. Nog meer baby's? Het lijkt dan net alsof het gapen hem zeer doet ofzo..?! Liefs Kiss
ik heb laatst ergens gehoord dat je de gaten in de slaapzak waar de armen door heen gaan, dicht kan naaien.. Dat heeft het effect van een bakerzak, alleen dan een stuk goedkoper! Dus misschien ga ik dat wel doen! Liefs Kiss