Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Misoh, zal je altijd zien he, dat hij eerder komt als er niks klaar staat en juist niet als er wel een fles staat ;). Succes bij de huisarts, hopelijk valt het mee.

Xenas, wat een langslaper of had je vannacht nog een fles? Wind is hier wat gaan liggen en nu schijnt zelfs de zon een beetje! (voor zolang het duurt).

Smeetje, wat goed van Kyra! Sterkte met de crematie, gaat Kyra mee?

Nynke, al wel weer zin om naar het werk te gaan? Ik had gister een collega aan de lijn om een vergaderafspraak in het nieuwe jaar te maken, nog helemaal geen zin, maar goed...

Anne, lekker samen gedouched :). Hoe doe jij dat met afdrogen? Eerst Yessie afdrogen en dan jezelf of heb je hulp als je samen gaat douchen? Wij hebben hier alleen nog maar samen met Mirte gedouched als de ander er was om haar aan te pakken en af te drogen.
    Arme tweeling, inderdaad maar wachten tot ze beter zijn, zodat yessie het niet krijgt.

Doris, geen ervaring met babyzwemmen. Aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant... ik heb ook al verscheidene keren gelezen dat die chloordampen ofzo een verhoogde kans op astma geven. En aangezien lief dat vroeger behoorlijk heftig heeft gehad denk ik dat wij nog maar even wachten met gaan zwemmen.

Marieke, wat balen dat het niet ging en dat Fred zo lullig reageerde. Succes met jullie gesprek vanavond. Heimwee, lijkt me moeilijk als je zo'n end van je ouders af zit, sterkte en een knuffel!

Kiss, klinkt als een zeer geslaagde avond! En ook nog een lange nacht, lief van Xavièr! Lijkt het maar zo of heeft Xavièr van die lange wimpers?! Mooi :).

2. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    hmm, dat doe je helaas niet even voor een weekendje :(
    Toch maar is gaan denken aan een privejet, die kan ons dan ook mooi naar jou over laten komen ;)
    Dikke knufff meid!

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Mooi ventje is Xavier toch Kiss!

Zal vanavond ook even aan lief vragen de nieuwste foto's op de laptop te zetten, zl ik vanavond weer een nieuwe in mn album zetten!

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Doris, hihi, tja, de piloot heb ik al hè (m'n broertje vliegt op de 747, hihi) scheelt weer...

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemiddag meiden!
    Allemachtig wat een :c: weer is het toch vandaag... 'T is hier nu droog, maar ben benieuwd hoe lang dat duurt... Moet nog wel boodschapjes doen, anders de regenhoes maar over de kinderwagen heen... Helaas wordt ik dan wel lekker nat, want al onze paraplu's zijn "uitgeleend" of spoorloos... :(

Evaatje, nee hoor, was niet zwanger! Heb een baarmoederontsteking gehad en uiteindelijk bleek dat er resten placenta waren achtergebleven en bij curitage bleek ook dat er nog weefsel zat... Heb achter dat laatste vage begrip trouwens nog even aangebeld en het was weefsel dat bij een zwangerschap hoorde... Ja duh, ik ben 9 maanden zwanger geweest zei ik tegen de gyn... Nou, ze bedoelde meer bij het beginstadium en zij dachten dan aan een vruchtje wat zeg maar afgestorven was... Van óf een eerdere zwangerschap óf een tweeling "broertje of zusje" van Damiën... Moest ik toch wel eventjes van slikken eigenlijk...

Xenas, jij ook al ongi... ik nog niet... ben benieuwd wanneer het begint, dan kan ik ook starten met de pil... 'T ging gisteren in 't heetst van de strijd namelijk bijna mis ;) En dat sjaggie gevoel ken ik ook hoor, geef Rogier de laatste tijd een beetje vaak op z'n koppie... best zielig...

Doris, onze kraamhulp adviseerde om met een maand of 6 à 8 pas te beginnen met babyzwemmen... Allereerst inderdaad voor de chloordamp en ten tweede omdat de kleine er dan veel meer aan heeft dan wanneer ze nog zo klein zijn... Rogier wil ook graag gaan babyzwemmen met Damiën, dus in mei/juni gaan we 't eens proberen.

Marieke, dikke knuf van mij! Wat naar allemaal zeg! Trouwens ook tien keer kloten dat Fred zo reageert! Hoop inderdaad dat 't hem niet lekker zit van vannacht, terecht ook lijkt me.... Kan me goed voorstellen dat je rond deze tijd heimwee krijgt hoor! Hopelijk kunnen wij je ook een beetje het gevoel van "thuis" geven :D

Kiss, wat een prachtige foto's weer zeg! Snik, Damiën heeft nog helemaal niet naar ons gelachen... Dacht laatst van wel, maar heeft 't niet weer gedaan dus het zal wel een stuipje zijn geweest... M'n schoonzusje was hier v.d. week (vrouw van m'n broer) en die had Damiën op de arm, was heel lief met 'm aan het praten.... EEN VOLLE LACH! Tandvlees bloot... Heb 'r ff een dreun verkocht :) Verdorie zeg, 't eerste lachje afpakken van papa en mama ;) Maar goed, verder nog geen wakkere lach te bekennen hier...

Damiën heeft nu al 3 nachten achter elkaar doorgeslapen tot 7 uur (na zijn laatste voeding van 23.00 uur) \:D/ Ik maak 'm dan trouwens ook echt wakker om 7 uur, dan houden we (momenteel) even een vast ritme qua tijden...

Gut, hij moet zo om 15.00 uur alweer de fles en hij slaapt nog steeds! Zal na deze fles dan wel niet willen slapen denk ik... Nou, gelukkig is 't nu droog, dus kunnen we lekker wandelen!

Nou, tot strakkies meiden!

Liefs Chris

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo mama's,

Helaas weer even geen persoonlijke reacties van mij. De drukke decemberdagen hebben namelijk hun tol geeist en ik ben ziek. Koorts, keelpijn, snipverkouden en doodmoe. Echt balen. Ik hang dus maar een beetje op de bank en zorg voor Fiene. Daar houdt het weer bij op vandaag. Ik hoop dat Fiene het niet van mij oppikt, want dan ga ik me nog schuldig voelen ook!

Ik heb snel even wat teruggelezen en begrijp dat er meer mama's zijn die zich rot voelen om verschillende redenen. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Kijk af en toe maar even in de box/ ledikant/ wieg en zie hoe mooi jullie schatjes zijn. Dat helpt vast!

Liefs, Maartje

PS Appeltje is hier ook al een tijd niet geweest geloof ik he?! Of ben ik in der war?

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Kan me er idd wel iets bij voorstellen dat die chloordampen in het zwembad nog niet echt goed zijn voor zo'n kleintje. En astma zit ook aan man zijn kant, dus misschien wel verstandig om idd nog maar even te wachten. Is rond 6 maand misschien ook wel wat makkelijker te doen met zo'n kleintje!

Hier wordt er een wakker (slaapt al vanaf 12.15 uur :confused: ) Dus ga even een flesje maken!

Oja, Marieke, kan hij niet even voor je omvliegen dan om jullie op te pikken? :D

Groetjes Doris

8. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@ evaatje: auw, borstontsteking! Voel je maar snel beter!

@maartje: hé; leuk dat Fiene zo goed gereageerd heeft op de prikken.

@Kissflower: hoe was het gisteravond?

@evaatje: het roken helpt niet echt, hoor, meid. Bij mij alleszins niet. Kan ook nog steeds niet in m'n broeken. :cry:

@Nica: ja, denk dat het alleen maar gaat via youtube of een andere site met filmpjes.

@Misoh: veel succes met het plaatsen van het spiraaltje. Hopelijk heb je gelijk en doet het niet zo veel pijn deze keer. Ik duim voor je!

@Smeetje: goed dat Kyra heeft doorgeslapen!

@Doris: over het babyzwemmen: ik zou wel eens willen weten vanaf welke leeftijd je baby in het zwembad mag?

@Marieke: wat naar, meid. Ik vind het helemaal verschrikkelijk dat Fred er precies niet veel begrip voor had. :evil: Je moet je niet laten pushen, hoor, want eenmaal in de spiraal van pijn is het heel moeilijk om er terug uit te raken. GELOOF ME! Dikke knuf

@Doris: zeker doen, een paar nieuwe dingen aanschaffen! Leuk voor je

@Kiss: alweer leuke foto's. Onze Jelle heeft nog helemaal niet gelachen naar ons. Zou ie echt ongelukkig zijn? :rolleyes:

We zijn dus gisteren naar Clouseau gaan kijken in Antwerpen. Wat een rotweer! Echt gevaarlijk op de baan. We waren pas om 01.00 uur thuis. Jelle heeft lekker bij m'n ouders geslapen. Er vroeg me iemand of die nog leven? :evil: Nou ja dus, die zijn hier terug superhip! Ze vullen maar liefst een stuk of 12 sportpaleizen, dus ...

En straks weer de baan op. Ik ga met m'n ma en Jelle gaan shoppen in het Waasland shoppingcenter (is lekker binnen, dus geen kou of regen :D ). Dat is echt lang geleden. 'k Heb alleen een beetje schrik voor als ik kleren ga passen. Welke maat ga ik moeten nemen? :oops:

Nou, eerst even lekker in bad, Jelle klaarmaken en dan de baan op. Nico zal een rustige avond hebben. Wedden dat ie slaapt als ik thuiskom?

Groetjes ...

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Chrisje, volgens mij heb je met dit weer weinig aan een paraplu, gezien de wind (die is hier inmiddels weer aan het aantrekken). Hopelijk krijgen jullie ook binnenkort een wakkere lach van Damiën! Heerlijk dat hij zo lekker doorslaapt!

Maartje, zorg goed voor jezelf en knap maar gauw weer op! Nu je het zegt, volgens mij is het idd al een tijdje geleden dat ik appeltje gezien heb...

Happyliesje, is het nog gelukt met shoppen? En viel het nog een beetje mee qua kleren passen?

Ik ga even lekker op de bank of bed, nog altijd met Harry Potter, maar ik begin wel aardig op te schieten inmiddels... Het begint gewoon al donker te worden, zal ook wel een beetje aan het regenachtige weer liggen. Eerst maar wat lichtjes aandoen.

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Maartje, beterschap meid!

Happyliesje, shopse!

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Oktobermama's

30 Juli
    Liedel (24) -> Isa – 1ste kindje – 1345 (gg). – 39,5 cm (gl) – ZB (ks) - .. – 30w 5d
    22 Augustus
    Joey26 (26) -> Jayden – 1ste kindje – 1810 (gg) / 5175 (nu) – 43cm (gl) / 59cm (nu) – ZB (ks) - .. – 31w 4d
    9 September
    Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje – 2860 (gg) - .. – ZB – BV – 35w 1d
    17 September
    Sofieke (..) -> Paulien - .. – 3445 (gg) – 50 cm (gl) – ZB – BV – 38w 1d
    Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - ..
    25 September
    Doris (25) -> Sven - 1ste kindje – 3780 (gg) / 5100 (22-11) - 49cm (gl) / 56cm (22-11) – TB – FV – 39w
    26 September
    Andrea (29) -> Vince - 2de kindje – 3015 (gg) – .. - ZB (m.i.) – BV – 38w
    28 September
    Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje – 3810 (gg) / 4650 (20-11) – 54cm (gl) / 59cm (20-11) – ZB – FV – 39w 3d
    29 September
    Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje – 3500 (gg) / 4770 (27-11) – 50cm (gl) / 59,5 (27-11) – TB – BV – 38w 5d
    2 Oktober
    Avalon1972 (35) -> Aaron - .. – 2780 (gg) – 49cm (gl) – .. - .. - 37w 5d
    Salsabine (32) -> Jayden - .. – 3815 (gg) - .. - .. - .. - ..
    3 Oktober
    Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje – 3280 (gg) – 48cm (gl) - TB – BV - ..
    Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje – 3695 (gg) / 5220 (28-11) – 50cm (gl) / 58,5cm (28-11) - ZB (m.i.) – FV – 38w 6d
    4 Oktober
    Ready (30) -> Mads – 1ste kindje – 3185 (gg) – 52cm (gl) - .. - .. – 39w 5d
    5 Oktober
    Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje – 3390 (gg) / 5035 (4-12) – 51cm (gl) / 55cm (4-12) - ZB – BV – 39w 2d
    Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje – 3745 (gg) - ..- .. - .. – 40w 1d
    Elze (27) -> Lieve - 1ste kindje – 2820 (gg) – TB – FV – 38w 1d
    6 Oktober
    Ine (..) -> Eline - 1ste kindje – 3350 (gg) – 50cm (gl) - .. - .. - ..
    9 Oktober
    NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje – 3105 (gg) / 5030 (4-12) – 49cm (gl) / 55cm (4-12) - ZB (m.i.) – BV - ..
    10 Oktober
    Liesje (32) -> Winter – 3de kindje – 4640 (gg) / 5630 (26-11) – 55cm (gl) / 58,5cm (26-11) – ZB – BV – 39w 5d
    Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje – 3140 (gg) / 3774 (nu) – 49cm (gl) / 51cm (nu) - ZB – FV – 40w 4d
    Siesje (27) -> Iza – 1ste kindje – 3950 (gg) – 52cm (gl) – TB – BV – 41w 3d
    11 Oktober
    Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje – 3510 (gg) – 52cm (gl) – TB – BV
    12 Oktober
    Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. – 2760 (gg) – 47cm (gl) – ZB - .. – 38w 6d
    13 Oktober
    Moon85 -> Britt – 1ste kindje – 1720 (gg) / 2450 (nu) – 41 cm (gl) / 48cm (nu) – ZB – BV – 28w 6d
    14 Oktober
    Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje – 3385 (gg) - .. - ZB – FV – 38w 5d
    15 Oktober
    Martine (25) -> Lucille - .. – 3900 (gg) – TB - .. - .. - ..
    Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB – BV – 40w 6d
    Elvira (28 ) -> Tiago - .. – 4185 (gg) – 52cm (gl) – ZB - .. - ..
    Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje – 3740 (gg) – 53cm(gl) – ZB – BV – 39w 2d
    16 Oktober
    Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje – 3090 (gg) / 3600 (26-11) – 47cm (gl) / 55cm (26-11)- ZB (m.i.) – BV - ..
    Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje – 4320 (gg) - .. - TB – FV – 42w 1d
    17 Oktober
    Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje – 3870 (gg) / 4720 (nu) – 51cm (gl) / 55cm (nu) – ZB – BV – 40w 6d
    Jetteke (34) -> Jarno – 1ste kindje – 3720 (gg) – 52cm (gl)– ZB – BV – 40w 6d
    19 Oktober
    Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje – 3360 (gg) – 52cm (gl) - .. - .. – 42w 1d
    Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje – 3360 (gg) / 4570 (4-12) – 51cm (gl) - TB – FV – 38w 3d
    Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje – 4090 (gg) – 53 cm (gl) - .. - .. – 40w 5d
    Missym (..) -> Vangelis – 1ste kindje – 2780 (gg) – 47cm (gl) – ZB – FV – 35w 4d
    20 Oktober
    Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje – 2830 (gg) / 3500 (4-12) – 49 cm (gl) / 53cm (4-12) - ZB – BV – 40w 6d
    Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje – 2790 (gg) – 46cm (gl) - .. - .. – 39w 1d
    Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje – 3500 (gg) – 51cm (gl) - TB – BV – 40w
    Divanaatje (30) -> Ruben - .. - .. - .. - ZB - .. - 41w
    Evaatje (..) -> Deyna - .. – 3685 (gg) – 52cm (gl) - .. - .. – 41w 2d
    21 Oktober
    Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560 (gg) – 49cm (gl) - .. - .. – 41w
    Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500 (gg) – 49cm (gl) - .. - .. – 39w
    Lievebeesje (36) -> Mees - 4de kindje – .. - .. - .. - .. – 39w 6d
    22 Oktober
    Anz (25) -> Mieke - .. – 3985 (gg) – 54cm - .. - .. – 41w 1d
    23 Oktober
    Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje – 3360 (gg) – 46cm (gl) - ZB – BV/FV – 40w 3d
    24 Oktober
    Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje – 2750 (gg) / 4040 (29-11) – 47cm (gl) / 54cm (29-11) – ZB - .. – 41w 3d
    Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje – 3280 (gg) / 4260 (nu) – 49cm (gl) / 53cm (nu) – TB – BV – 40w 5d
    25 Oktober
    Misoh (30) -> Wietze - 1ste kindje – 4580 (gg) / 5030 (5-12) – 57cm (gl) - ZB (m.i.) – BV
    Chrisje (28 ) -> Damien – 1ste kindje – 3440 (gg) / 4040 (23-11) – 52cm (23-11) – TB – BV – 40w 2d
    28 Oktober
    Bieke24 (24) -> Esmee – .. - .. - .. – ZB – BV – 40w 2d
    29 Oktober
    Safiya (27) -> Nalaya - 3de kindje – 3490 (gg) - .. - ZB (m.i) – BV – 41w 1d
    Sylvia (24) -> Demi - 1ste kindje – .. - .. - ZB – BV – 40w 4d
    30 Oktober
    Bolletje (..) -> Jaimy - 2de kindje – 4300 (gg) – 54cm (gl) - TB – BV – 41w 5d
    1 November
    Marize (34) -> Jolien - .. – 4170 (gg) - .. – ZB – BV – 41w 5d
    Kaykekay (..) -> Dylano - 4de kindje – 2530 (gg) – 46cm (gl) – ZB (m.i.) – FV – 41w 1d
    2 November
    Choco (28 ) -> Jasmijn - 1ste kindje – 3640 (gg) – 49cm (gl) – TB – BV – 40w 2d
    4 November
    Lvdwerf (22) -> Merla- 1ste kindje – 3510 (gg) – 52 cm (gl) – ZB – BV – 40w 5d
    Marianne30 (32) -> Mike - 3de kindje – 3460 (gg) – 52cm (gl) – TB – FV – 40w 6d
    7 November
    Irene (30) -> Veerle - 1ste kindje – .. - .. - TB – BV – 42w
    9 November
    Nienke07 (39) -> Boaz - 3de kindje – 4330 (gg) – 51cm (gl) – ZB – BV – 42w 2d
    12 November
    Kari (36) -> Lily - .. - .. - .. – ZB - .. – 42w 3d
    14 November
    Maris (30) -> Oriande - 1ste kindje – 3850 (gg) – 53cm (gl) – ZB - .. – 43w

64 Mama’s bevallen

Geboren:

29 Meisjes
    35 Jongens

TB – Thuisbevalling
    ZB – Ziekenhuisbevalling
    BV – Borstvoeding
    FV – Flesvoeding
    m.i. – Medische indicatie
    ks – Keizersnede
    gg – Geboortegewicht
    gl – Geboortelengte

Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!

12. Het spiraaltje plaatsen viel heel erg mee. Voor mijn zwangerschap heb ik d'r ook een gehad en toen was het wel flink pijnlijk. M'n baarmoeder verkrampte steeds. Nu heb ik er eigenlijk niks van gevoeld. Het speculum enzo was het vervelendste van het geheel. Was heel erg opgelucht. (mocht trouwens gewoon 6 wkn na de bevalling laten plaatsen). Nu nog even wachten tot de controle echo op 27 dec en dan kunnen de condooms weer de deur uit.

@ Marieke: knuf voor jou! Logisch toch dat je in december de afstand meer voelt. Ik heb dat sinds de geboorte van Wietze ook en m'n vader woont op een uurtje en m'n schoonouders op 2,5 uur rijden.
    Wel vervelend dat Fred zo stom heeft gereageerd. Je zal toch weer even moeten wennen aan elkaar. Bij mij voelde het ook een beetje als weer ontmaagd worden. De ontspanning was moeilijk te vinden de eerste keer.

@ Kiss: wat lekker zeg, zo lang kunnen doorslapen. Hoop dat Wietze binnenkort z'n late voeding ook om een uurtje of 22 komt halen. Dan kan ik de hele nacht doorslapen (werd vannacht trouwens wel zeiknat wakker. compressen, bh en t-shirt waren doorweekt van de melk).

@ babyzwemmen: gaan wij ook pas doen als Wietze wat ouder is. Dan hebben wij meer ritme, is het leuker voor hem en bovendien heeft ie dan ook al een aantal prikken op het cb gehad. Vind ik toch een fijner idee. Nu lijkt het me ook nog veel te veel gedoe voor een half uurtje zwemmen.

@ chris: is het droog boodschappen doen nog gelukt (wij zijn ook net weg geweest en net voor de bui weer binnen.

@ maartje : beterschap... rust maar lekker uit na al dat pieten werk.

@ happyliesje: hoop voor je dat de maat meevalt, hier voorlopig ook nog niet terug in model. Vandaag even bij de ha op de weegschaal gestaan. Ben wel weer op m'n oude gewicht, alleen die buik is voorlopig nog niet weg. Ben gisteren ook maar weer begonnen met wat pilates oefeningen (buikspieren bestaan hier niet meer).

Had nog 130 ml gekolf in een half uurtje. Meneer had al zin toen ik de deur uit ging. En 130 ml vind ie echt te weinig. Hij drinkt met gemak 200 ml leeg. Dus met veel moeitje heeft Diederik 'm in slaap gekregen en toen ik weer thuis was was ie ook weer wakker voor de volgende voeding.

Nu mag ik weer. Meneer ligt alweer 10 minuten ontroostbaar te huilen van de honger. Best vroeg... maarja... op aanvraag :)

Liefs Silvie

13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik ga dit weekend de lijst aanpassen. Meiden waar we al een tijd niks van gehoord hebben haal ik er dan af. (Niet de meiden die voor de bevalling druk meekletsten hoor, die zullen nog wel druk zijn)
    Meiden die later alsnog terugkomen kunnen dan natuurlijk gewoon weer toegevoegd worden. Maar ik vind het zelf leuker (en overzichtelijker) om een lijst met (meestal ;) ) actieve meiden te hebben.

Als jullie wijzigingen hebben zouden jullie deze dan willen pb-en. Als je ze in een bericht zet vergeet ik het snel. Als alles in mn postvak staat kan ik het makkelijker tegelijk veranderen!

Groetjes Doris

14. NiCa

NiCa Bekend lid

pffff hier is het weer mis dyon heeft het grootste gedeelde van de dag gehuild en huild nog! :(
    en hij wil niet slapen ben al met hem op de bank gaan liggen toen was hij ff stil en dat was voor korte duur kan zo helemaal nix doen wordt er gek van moet wel dingen gaan in pakken enzo :( het lijkt wel of hij pijn heeft want als ik zijn beentje omhoog doe dan krijst hij nog meer maar hij is al zo moe!zal ff kijken of hij een schone luier nodig heeft pffffff

sorry van mijn ego berichtje :(

liefs nica

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He meiden,

Sorry hoor, ik heb soms zo weinig tijd om hier te komen kijken. Gisteren echt een hele vervelende dag gehad. Veerle heeft bijna de hele dag gehuild en niet geslapen. Het begon 's nachts al en de hele dag dus ook. Ik werd echt gek en hopeloos, ik wist echt niet wat ik moest beginnen. En nu is het een engeltje. Ze is zo lief, rustig en makkelijk vandaag echt heerlijk. Ik geniet er dus volop van. Ben wel een beetje bang dat dat soort dagen terugkeren, ik vond het heel erg moeilijk. Ik ga zo ff alles bijlezen. Meiden alvast een fijn week-end!

xxx Irene

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Misoh, oeh, fijn dat het goed gegaan is zeg!

NiCa: Heeeeel veel sterkte, weet hoe het is ;)

Enneh, ik had vanochtend toen ze bij mij in bed sliep deze foto gemaakt, zag pas toen ik hem op de comp zette hoe mooi ie was *smelt*

17. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Misoh, fijn dat het mee viel bij de huisarts.

Nica, wat lastig dat Dyon zo huilt. Sterkte!

Irene, fijn dat het vandaag beter is!

Marieke, wat een dotje :).

Missyess, wat een mooie grote blauwe ogen :D. Lekker kletskoppie!

Ik zal mijn slaapkoppie zo eens even uit bed halen. Ik heb haar vanmiddag een grotere fles gegeven en nu ligt ze dus nog lekker te slapen. Even flesje brouwen en dan maar eens zien of ze al wakker is. Dan vanavond rond een uur of 10.

18. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Doris – het was inderdaad een glibberige bedoeling, maar laten vallen doe je ze echt niet hoor.

@Kiss – hier worden we allemaal verliefd op hoor als je zulke foto’s blijft plaatsen. Vooral met zo’n lach.

@ Nijnie – het was wel hele volksverhuizing dat samen douchen, ik had de kachel vol aangezet in de douche dus het was lekker warm, Wipper in de badkamer gezet en hier Yessie met badcape en luier ingelegd. Eerst toen zelf even snel haren gewassen enzo en toen haar gepakt, daarna heb ik haar in de badcape terug gelegd en er een deken over gedaan. Ze huilde niet dus ze had het niet koud. Toen zelf snel afgedroogd en badjas aan en toen heb ik haar aangekleed. Het is wat complex, maar als je alleen bent moet je iets.

@Maartje en alle andere ziek beroerd en misselijke. Heel veel beterschap

@ Mariek wat een plaatje is ze toch. Je kunt daar ook uren naar kijken en je dag kan nog zo &*#^&%# zijn dit maakt alles weer goed.

Zo ik ga me ff aankleden, we hebben vanmiddag lekker samen liggen pitten. En nu ga ik lekker met de honden en Yessie wandelen, is zo heerlijk. We gaan altijd wandelen hier in het park zo’n drie kwartier en als je dan thuis komt heerlijk bij de warme kachel op de bank. Vond het zielig dat ik Yessie haar jas moest aandoen gister toen ze sliep dus ik in mijn kast kijken, en vond daar een soort skipak wat je dan helemaal los kunt maken, het is alleen maat 68 dus nog veel te groot. Hihi. Maar het was wel de ideale oplossing ze sliep lekker door en had het zeker niet koud.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat een schatjes allemaal!
    Sorry dat ik er zo weinig ben en niet op iedereen reageer, maar we hebben het behoorlijk druk de laatste paar dagen met Nathan...

Hij zit sinds een week op volledige voeding voor hongerige baby's. Daar doet hij het nu perfect op! Hij komt elke 4 uur en slaapt van 23.30 tot 07.00 uur. Alleen is poept hij er nu moeilijk door. En om hem nuy weer op een andere voeding te zetten zag het CB en de HA niet zitten, dus nu hebben we hem sinds vanmiddag aan de Lactulose. En sinds vandaag heeft hij weer zelf gepoept. De keren daarvoor "haalde" ik het met de thermometer.
    Hij krijste ook alles bij elkaar (logisch natuurlijk!) en nu is hij gelukkig zn oude vertrouwde zelf weer.

Over het spiraaltje: Ik hou het lekker bij de pil, die werkt bij mij prima en vind he tniet vervelend om die te nemen.

Fijn dat er zoveel meer baby's lekker doorslapen! Is heerlijk voor de nachtrust ( en het humeur :D )

@ nynke, fijn dat hetweer wat rustiger is bij jou, houden zo !

@ Doris, nou ik wil wel graag naar babyzwemmen, maar niet in een chloorbad. Las dat het behoorlijk slecht kan zijn voor de kleintjes. En een speciaal bad daarvoor hebben ze hier niet in de buurt :(

Over de oude kleren, bij mij past eigelijk alles wel weer :oops: Vrij snel zelfs.... Heb nu alleen nog een beetje een flubberbuikje (vreselijk) maar dat sporten we er wel weer af...

@ Marieke, dikke knuffel meid!

Sterkte meiden met de borstontstekingen! Ik heb thank god geen flauw idee hoe dat voelt...

@ Kiss, wat een schatje! Nathan lacht nog niet zo heel veel, hij is eerder kampioen boos kijken :)
    Oh ik zie dat Xavièr ook al echte wenkbrauwtjes heeft, zo schattig! Nathan krijgt ze ook al helemaal :D

@ Nijnie, nog steeds HP niet uit? Ik lees hem nu voor de 2e keer :)

Zooo ik ben even uitgeluld (of getypt) We zullen die kleine in badje doen.
    En daarna Kung Pow kijken met een biertje.
    Iemand ooit Kung Pow gezien? Zo grappig:)

Deel Deze Pagina