Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hello meiden..

was zomaar ff komen kijken of er nog wat te beleven valt hier opt forum..

Alex ligt in bed, hij was moe..
    Xavièr ligt lekker in de box te spelen..

Ik zat heel Holland helpt te kijken, maar kan daar dus ECHT niet tegen.. word daar veelste emotioneel van! Tranen over mijn wangen!

Dus ga nu ff opt internet ...

Kussiess

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Doris: daar heb je een goed punt. Maar mijn Edje doet dat nooit.......

@Jotim:jammer dat Decco nog zo slecht slaapt. Ik hoop dat de fysio nog tips heeft. Gelukkig ben je nog positief dat is goed! En ja een lach doet een hoop goeds.

@Smeetje: gewoon je gevoel volgen langer als een half uur huilen is ook niet goed hoor.

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    haha Xavièr is echt vet grappig als hij in de box ligt.. Zittie gewoon te lachen en te "praten" naar zijn speeltjes hhaahhahaa!

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hihi, Sven slaat nu steeds heel gericht tegen de beestjes van zn mobiel als hij in de box ligt, is zo'n grappig gezicht want hij moet er best moeite voor doen om ze goed te raken :D

Hij heeft een Ernie in de box staan daar had ie gister hele verhalen mee, was echt super grappig! :D

Tja Nynke, dat komt vast omdat Edje zo netjes is opgevoed 8)

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nieuwe fotootjes in mn album!
    Zijn vandaag gemaakt!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Leuk is dat kletsen. Marijn doet het ook al.

Mooie foto's Doris. En tuurlijk is mijn Beagle opgevoed die van jou niet dan? :)

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Onze beagle is zeer goed opgevoed! Jammer dat ze er zo weinig met die goeie opvoeding doet :)

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ze zit alleen graag met dr neus overal vooraan (zie album) :)

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) :) :) die houden we er in!

Lief he?

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Leuke foto Doris. Is Luna al gewent aan Sven? En lukt het lopen met kinderwagen en riem?

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    leuke foto's meiden!

Liefs Kiss

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meiden ik ga jullie verlaten. Marijn wil zo drinken en ik ga lekker naar bed. Uitslapen lukt hier al jaren niet meer dus dan maar op tijd naar bed.

Een goed weekend allemaal en weltrusten voor straks.

Groetjes Nynke

13. @smeetje.. lekker zeg dat kyra zo heeft doorgeslapen! Heb je wel kolfapparaat in huis?
    Misschien toch proberen misschien lukt het dit keer wel!

@nynke.. fijn dat je mams bijna naar huis mag.. wel balen zeg dat ze wat bijverschijnselen heeft...
    Hoe oud zijn je meiden?
    Ik vind dat de tijd hier ook mega snel gaat!

@anne.. was je alleen toen je ging douchen? Hoe doe je dat.. ik wil Jesse ook mee nemen onder de douche.. maar ik vindt dat moeilijk als ik alleen ben...

@doris..ik wil ook gaan zwemmen met Jesse! Lijkt me super leuk.. niet dat ik me nu in een badpak durf te vertonen.. maar dat is een 2e... trouwens.. volgens mij mogen we vanaf de 3e maand gaan zwemmen toch?
    Wanneer beginnen de opruimingen?
    Leuke foto's zeg!

@marieke.. moeilijk he.. als je daar zit en de rest van de fam hier.. ik heb het ook altijd als mijn ouders met kerst in frankrijk zitten.. dus weet precies wat je bedoelt!
    Heb je al met Fred gepraat? Dikke knuf voor je!
    Ohhh mooie foto zeg! lief die handjes!

@kiss.. tja het roken kan ik niet meer als excuus gebruiken.. aankomende januari ben ik nu 3 jaar gestopt!
    jij nog 13 kilo.. wow dat is wat ik zoizo nu weer kwijt wil.. heb nog net die 3 cijfers.. en dat vind ik erg.. als je snapt wat ik bedoel! ook ik sporte 3 keer per week.. voetbal..maar tja is wat je zegt. heb er nu ook nog echt geen zin in...
    maar goed.. ben nu flink bezig water te drinken!
    Super leuke foto's!

@nijnie.. nee geen fles meer gehad.. lekker lang geslapen! Volgens mij vind jij het wel gezellig met Harry in bed ;)

@maartje.. beterschap meid! knuf van mij!
    appeltje ook al ff niet gezien volgens mij!

@happyliesje.. nog leuke dingen gekocht?

@nica.. wat vervelend zeg! Wanneer is het inloopspreek uurvan het cb? Laat ze gewoon eens kijken naar zijn beetje..misschien heeft hij echt wel ergens last van!

@irene.. ohh moeilijk he meid! jesse heeft af en toe ook zulke dagen.. dan geven ik en rob hem steeds over aan elkaar anders worden we echt hopeloos ervan!

@miss.. gave foto! Leuke filmpjes ook!

@nynke.. wij gaan aankomende zomer weer naar mijn ouders in frankrijk! Hebben toch geen geld voor een andere vakantie.. en tis daar zo lekker rustig! MeT Zwembad haha! dus komt helemaal goed!
    aaah wat een lieve foto!

Vandaag even lekker naar de markt geweest! gelukkig wel droog overgekomen! Lekker een visje gehaald!
    Voor het eerst heeft Jesse na etenstijd (rond 6 uur) geslapen tot 9 uur.. in zijn bedje!
    Hij is nu wel weer wakker en krijgt rond 12 uur zijn laaste voeding.. wordt dan de 5e voor vandaag. dus hij moet die wel krijgen.. anders heeft hij veelste weinig op vandaag!

Morgen staat er nog niks op de plannign..maar zondag gaan we sinterklaas vieren!
    jeeh!

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke, Luna is al goed aan Sven gewent, ze wil er gaarg bij zijn :D Lopen met de kinderwagen gaat redelijk, ik ga altijd wel op het rustigste tijdstip qua andere honden want ze is nog erg enthousiast naar andere honden toe wat het niet makkelijker maakt :)
    Slaap lekker!

Xenas, hier ook liever nog even niet in badpak :rolleyes: Ik dacht ook vanaf de 3de maand ja, maar denk dat wij idd ook maar vanaf een maand of 6 gaan proberen.
    Volgens mij beginnen de opruimingen vaak half december ong. (dat hoop ik tenminste ;) )

Mannetje heeft van sinterklaas de dvd van de lama's gekregen, zijn we aan het kijken, moet er altijd vreselijk om lachen, tranen stromen over mn wangen :D

Maar de laatste fles is klaar dus we gaan weer verder kijken!

Kom zo wel ff weer kijken!

Groetjes Doris

15. NiCa

NiCa Bekend lid

volgens mij op maandag van halfd1 tot 1 maar ik heb het idee dat het krampjes waren of zijn navelbreukje maar hij ligt nu gelukkig heerlijk te slapen :D

liefs nica

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Doris, wij gaan maandag weer naar het CB, zal je daarna wel even een update sturen ;). Ik zag dat mn leeftijd ook niet meer klopt, maar dat verander ik dan ook gelijk wel even in het regeltje met info ;).
    Niks op tv... lekker je bed in met een boek? Wij krijgen zondag bezoek, daar heb ik wel zin in :). Verder eigenlijk geen plannen, behalve boodschappen doen en uh... poetsen misschien ook maar weer eens...
    Slaan tegen speeltjes doet Mirte nog niet, ja per ongeluk dat wel, maar ze lijkt ook helemaal niet in de gaten te hebben dat zij dat veroorzaakt zeg maar. Ik leg haar wel eens zo neer dat ze als ze beweegt ergens tegenaan mept. Ook naar dingen grijpen doet ze niet. Als ik mijn vinger in haar handje leg pakt ze die wel, maar een zachte rammelaar pakt ze niet. Zal morgen eens in de kast kijken, volgens mij heb ik ook nog een rammelaar achtig ding (zo'n plastic ring met een beestje erin), misschien dat ze dat wel pakt omdat het hard is.
    Wat een heerlijk mannetje die Sven!

Anne, kunstig gedaan zo in je eentje douchen! Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen, komt de wipstoel ook nog eens goed van pas ;). Want die gebruik ik verder nog niet zoveel, haha. Handige oplossing dat skipak.

Astrid, wat fijn dat Nathan het goed doet op die voeding voor hongerige baby's. Jammer dat het poepen moeilijk gaat. Kan je dat lactulose gewoon blijven gebruiken of is de verwachting dat zijn darmpjes gewoon aan die voeding moeten wennen en hij dan wel weer gewoon poept?
    Ik heb vanmiddag liggen slapen, haha. Maar ik ga straks nog even lezen (hoop ik), echt opschieten doet het niet. Terwijl ik eerder toch best een lezer was, maar goed ik heb in elk geval weer tijd en energie om te lezen, dat was de eerste weken wel anders.
    Wat is Kung Pow, ik ken het niet.

Kiss, ik ga ook eens oefenen met alleen douchen.
    Leuk he dat "geklets". Ik heb vanavond op de bank een heel "gesprek" gehad met Mirte, babbelen en dan lachen als ik het na probeerde te doen. Heerlijk.

Misoh, hoop dat je je nog een beetje vermaakt hebt vanavond.

Pol, haha kindjes van oktobermama's zijn nou eenmaal heel knap :p.

Nica, is Dyon na de voeding van 9 uur weer lekker in slaap gevallen? Mirte heeft om 21.15u de late voeding gehad, ben benieuwd hoe laat/vroeg ze zich weer meldt.

Nynke, ik heb over anderhalve week een etentje met mn collega's, maar verder heb ik nog helemaal geen zin. Ik heb ook besloten niet naar de oudjaarsborrel te gaan, vind het wel even goed. Zo fanatiek als ik aan het begin van mn verlof was (wel naar vergaderingen enzo) zo on-fanatiek ben ik nu. Maar ja, verlof is eigenlijk ook verlof :p.
    Grappig dat je over vakantieplannen begint, ik heb er vanmorgen naar zitten kijken. Gaan jullie in een huisje ofzo?
    Wij zijn eigenlijk wel van het kamperen, maar ik weet niet hoe dat bevalt met een kleintje, als Mirte straks wat groter is lijkt het me sowieso erg leuk. Ik heb ook al naar tenten zitten kijken, want het koepeltentje wat we tot nu toe gebruikten is echt te klein voor ons drietjes. Helemaal als het dan een keer slecht weer is, want je kan er je kont niet keren.
    Ik vind Vlieland erg leuk, maar dat heeft wel weer als nadeel dat je niet met de auto het eiland op kan en hoe krijg je dan alles mee... aanhanger zouden we dan ergens moeten regelen enzo. Dan is het denk ik handiger om eerst maar eens een camping te bezoeken waar je lekker met de auto bij je tent kan komen, hihi. Iemand nog leuke tips binnen een straal van zo'n 800km max.?
    Als we gaan kamperen wordt het in de zomervakantie, anders misschien eerder of later, maar ivm mijn werk zitten we toch vast aan de schoolvakanties.
    Wat een slaapkopje :D.

Jotim, ik had de minimonkey met een paar dagen binnen. Lastig dat Decco zo weinig wil slapen.

Xenas, ik vind het heerlijk met Harry in bed, laat lief het maar niet lezen, hahaha. Veel sint plezier zondag.

Ik was vanmiddag even gaan liggen om een uur of 4. Schrok om kwart over 5 wakker en was het even helemaal kwijt. Ik dacht dat het ochtend was (7.15u ipv 17.15u) en zag de gordijnen van de slaapkamer open en de deur open en ik snapte er maar helemaal niks van. Kon me ook niet herinneren wanneer Mirte dan voor het laatst voeding had gehad. Het heeft echt wel een tijdje geduurd voor het kwartje viel dat het gewoon overdag was en dat ik maar een uurtje had geslapen.

Ik ben ook een druif hoor, zit hier achter de laptop te bedenken dat ik naar bed wil, maar ik had dat ding natuurlijk allang mee kunnen nemen in bed... hihi. Maar ja, misschien wordt Harry dan jaloers ;). Hahaha, dus ik ga de boel afsluiten en dan duik ik er nog maar eens in met Harry. Manlief bevind zich weer in zn online fantasiewereld, die is nog wel even zoet denk ik.
    Welterusten dames.

17. NiCa

NiCa Bekend lid

ja gelukkig wel meis en tegen half1krijgt hij de laatste voeding

liefs nica

18. @nijnie..haha moest even lachen om je verhaaltje dat je het vanmiddag helemaal kwijt was!
    heb ik zelf ook eens meegemaakt.. moest er meteen aan denken! hihi

Hahaha Rob en Jesse liggen knockout op de bank! terwijl er voetbal is op tv! Heb het gelijk maar ff gefilmd! Helaas kan ik nog niet van onze filmcamera filmpjes op you tube zetten! Dat kan ik alleen maar via het fototoestel!

19. NiCa

NiCa Bekend lid

ikkuh ook ff showuh met onze dyon hihi is vanmorgen gemaakt toen had hij nog geen last van het huilen enzo

liefs nica

20. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Welterusten allemaal, morgen weer een nieuwe dag en dan reageer ik weer.

Slaap lekker allemaal en ik hoop dat we allemaal mogen uitslapen van onze kleine schatjes.. :)

Kus Diana

Deel Deze Pagina