marieke, Sorry, zal beter op gaan letten maar je kletst ook zoveel dat ik er overheen gelezen heb Maar wat fijn dat hij nu zo reageerde, heb je je gelukkig voor niks druk om gemaakt! Groetjes Doris
Heeyy lieve meiden! Het weekend is weer aangebroken.. Ga zo even bij mijn oma en opa op bezoek met Alex en Xavièr.. Daarna ff naar mijn moeders huis, die komt morgen terug uit Turkije! Dus ff huis beetje schoonmaken voor haar.. Daarna naar Almelo naar mijn schoonouders.. En dan lekker naar huis.. Had eigenlijk niet zo zin om nog naar mijn schoonouders te gaan, maar vind het anders zo lullig voor Alex en voor zijn ouders... Die hebben Xavièr afgelopen dinsdag voor het laatst gezien (vind ik best mee vallen..) Maar hun vinden het een eeuwigheid, en willen niets van hem missen.. Dus moet wel he, ondanks de al zo drukke dag.. Kussiess
@Kiss: succes met de viste's dit weekend. @Appeltje en Maartje: ik heb een elastiekje om mijn bandje heen gedaan, gewoon een badstoffen ding. Zo kan ik het niet vergeten. @Appeltje: hoe gaat het met de spruw, is de nieuwe behandeling aan geslagen? Thanks voor de tip van de fles ga ik ook proberen. Leuke foto. @Maartje: je kan gewoon bv geven hoor. Fiene krijgt er niks van. Beterschap. @Nica: succes met inpakken. @Astrid: fijn die poepbroeken. Bah geen tv. Idd gelukkig dat je nog kan internetten. @Marieke: ik zal je binnenkort even pb-en over de vakantie. Het is idd zwaar en ik had een paar weken geleden de moed eigenlijk verloren. Gelukkig is die weer terug. Het moet gewoon zo blijven of beter worden. @Nijnie: ik Frankrijk mag je 130 met een aanhanger. @Marianne: fijn dat alles goed gaat bij jullie. Zo de kerstboom staat hier en het huis is in kerstsfeer. Nu even ontspannen en als Marijn wakker is lekker aan de wandel. Tot vanavond weer!
@ maartje: schrijf hier ook alles op. Tijden, li/re (en of ie ze allebei heeft gehad) poep en plas en of de vit D en K erin zitten. Ben echt een te grote zeef. Je kan ook een haarelastiekje gebruiken (die zonder metalen stukje) als je een bv bh hebt. Heb ik ook geprobeerd. Ben die dingen alleen steeds weer kwijt. Dus ik blijf voorlopig ook schrijven. Als je trouwens niet zo fit/ziek bent is het het beste om te blijven voeden. Dan krijgt Fiene de antistoffen die jij aanmaakt tegen de verkoudheid binnen en is de kans groot dat ze zelf niet/nauwlijks ziek wordt. Wel goed blijven drinken natuurlijk en bij diarree zou ik wel meteen aan de ORS gaan. Ben dan zelf anders bang dat ik niet genoeg gedronken kan krijgen. Drink nu al minstens 3 liter water/rooibos thee per dag. @ appeltje goede tip van de kraamzorg. Hier slaapt Wietze ook altijd lang door na een flinke fles. Hij neemt tegenwoordig ook geen genoegen met minder dan 175 ml. Dan is ie simpelweg nog niet verzadigd. Hij neemt dan wel een flinke pauze tussendoor om even in te dutten. Net als aan de borst eigenlijk. Hier wel een ok dagje. Vandaag lekker online geshopt bij de esprit winkel. Nog geen broeken aangedurfd. Een paar overhemden voor Diederik en twee broeken voor Wietze besteld. Bezorgen en terugsturen is toch gratis. Voor mezelf een paar truien een maat groter dan normaal gekocht.Ben dan wel weer op gewicht maar die buik zit voorlopig nog wel in de weg vrees ik. Dus ga maar eens de stad in om te kijken wat me zal gaan passen. Nu snel even een flesje kolven. Kan de visite straks een flesje geven en kan ik dadelijk een wijntje pakken Iedereen die ziekjes is beterschap. Liefs Silvie
Misoh: Heb je weer een goed excuus om te gaan shoppen, ideaal toch? Doris, Hihi, ja Fred hoopt al dat ze niet zoveel klets als haar mama, ze eet in ieder geval wel zoveel... Nynke: geen probleem, wie weet kan ik je wel leuke ideetjes geven...Enneh, die moed erin houden hè! Petje af voor hoe goed je ermee omgaat, daar heeft je moeder waarschijnlijk heel veel aan! En je mag idd 130 met een aanhanger...Vroeger toen ik klein was gingen we met z'n viertjes in een Suzuki Alto, zie je het voor je, achterbank neergeklapt en slaapzakken erin (autogordels achterin, nog noooit van gehoord in de jaren '80 ! ), we reden dan 's nachts...Hup 120 met karretje erachter over de Franse autoroute...Als ik die foto's terug zie, denk ik: Pasten we daar met z'n allen in, in dat koekblik?
@nica.. mooi ventje zeg! @maris.. mooie meid jullie oriande! Blijf het een mooie naam vinden! @happyliesje.. alvast bedankt he! haha! Helaas wel 2 maatjes groter, maar je bent wel geslaagd toch! @marianne.. oohhh leuke foto zeg! mooi knulletje! @astrid.. jesse slaapt ook altijd snachts die tijden! Lekker laten slapen hoor! en jij natuurlijk ook! @appeltje.. jeeeh daar ben je dan! Wat een mooi mannetje is Kevin! Jaaa... ze gaan hard.. ik moest er laats helemaal om huilen, dat maatje 50 en de kleinste luiers niet meer passen..ze worden groot... @maartje.. gewoon strikje om je bh.. Moet je die niet vergeten om aan de andere te doen he haha! verder zou ik het ook niet weten.. @kiss.. lekker dagje heb je gehad zeg! @nynke.. de kerstboom staat? ohhh wat leuk! Wij doen niet aan kerstboom.. vanwege de kat.. Maar ik vind het zoooo gezellig! We zetten overal wel kaarsjes en schalen met ballen neer enzo! MAar soms mis ik die boom wel eens! Vanavond lekker niks! Had vanmiddag beetje ruzie met Rob.. zijn nog steeds de hormonen denk ik.. Vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.. lekker rommelen en me eigen ding doen, terwijl ik het niet leuk vind, dat hij zijn eigen ding kan blijven doen, en ik thuis zit met JEsse... tis oz dubbel.. Hij is vanmiddag naar de voetbal gegaan.. en nog niet thuis. en vanavond heeft hij weer een verjaardag...nu heb ik volgend weekend een verjaardag.. maar rob gaat naar feyenoord.. en mijn ouders moeten werken.. dus kunnen ook niet oppassne. nouja.. zie wel hoe ik dat oplos... maar vind dit soort dingen nog wel moeilijk hoor!
Nou dames ik heb inderdaad maar een zacht koordje gepakt om aan mijn bh te hangen. Ik zag namelijk wel speciale strikjes maar die zijn 5,50 per stuk en dat vind ik echt een beetje te gek voor een stukje stof van 2 cm. Manlief heeft ook een kerstboom meegenomen vandaag. Heerlijk weer die warme sfeer! Ik ben dol op de sint, maar daarna kan ik niet wachten tot ik een kerstboom op mag tuigen. @Misoh; dat wist ik dus niet. Goed dat je het zegt! Ik ga lekker door met voeden. @Marieke; ongelooflijk he! En dan zijn er nu mensen die zich afvragen hoe wij ons redden met een Daewoo Matiz terwijl we maar een kind hebben en nooit met de auto op vakantie gaan (strandhuis is toch veel leuker! ) @Xenas; dat dubbele gevoel heb ik dus ook heel erg. Ik vind het heerlijk om lekker in huis te tutten, maar mis soms zelfs het boodschappen doen terwijl ik daar altijd een enorme hekel aan had!
hihi meis ik weet precies wat je bedoeld bij ons ging het vroeger net zo me paps ,mams ,zusje en ik in een renaultje 5 gtl en dan richting frankrijk en ook werd de bank plat gegooit en me zussie en ik lagen dan te slapen liefs nica
Dame's, Nathan is continu aan het huilen, ik weet echt even niet meer wat ik er mee aanmoet (en rein ook niet). Volgens mij wordt hij helemaal gek van de krampjes... Vanochtend weer wat lactulose gegeven en het werkt wel, alleen is hij nu aan de dunne en heeft hij krampjes. Heb echt het gevoel dat we het ene probleem oplossen en dat er dan weer een ander probleem komt Iemand nog tips? Ik ben al continu aan het masseren. Verder wil hij niets, zelf liggend bij mij op de buik huilt hij nog terwijl hij dan altijd stil is
wij hebben ook een huilende dyon meis maar wat bij hem de oorzaak is weten we niet hij ligt nu eindelijk te slapen heb je al een lekker badje geprobeert misschien wordt hij daar rustiger van? succes knufffff nica
hallo, ben maar weer eens gaan shoppen vandaag . Met iets meer resultaat. Heb een zwarte trui en een jeansbroek, oh en eindelijk een badpak gevonden. Daarnet nog even snel naar Gent en daar een jas gevonden van Esprit. Was wel 150 euro, maar ik heb 'em maar met visa betaald, dan kan ik eerst nog even wachten op wat nieuwjaarsgeld. (ik krijg nl 2000 euro van m'n ouders, van een erfenis die zij gekregen hebben, dus da's wel leuk, hé?). Ik ga nu eten en dan alweer de deur uit en de WEG op! Naar het toneel deze keer. Met de ouders en mijn broer. Nico blijft thuis bij de kleine. Morgen dan naar een verjaardagsfeestje, van het kindje van Nico zijn broer (hij is er peter van). Die wordt 2 jaar alweer. Gaat snel. Daarna zal het voor een tijdje weer gedaan zijn, denk ik, want ik ben van't weekend nog niet veel thuis geweest. En ik mis mijn boeleke wel! Was even ego-berichtje, maar ik geef geen bv, dus daar kan ik niet echt op reageren. Salukes... (op verzoek, hier dus het vlaams, hé)
Astrid, lekker dat Nathan zo goed heeft geslapen, geen idee wat "te lang" is. Is het nog gelukt om schotel aan te schaffen? Wat naar dat Nathan zo last heeft van krampjes... Doris, hier komt geen kerstboom, we hebben geen plek. Dat is een hele kunst volgens mij . Marieke, slim van Eline dat ze je haar of trui pakt, dat heeft Mirte nog niet in de gaten volgens mij . Met zn 4-en in een suzuki alto . Maartje, hopelijk knap je gauw op! Een lintje aan je bh misschien om te onthouden welke kant je het laatst hebt gehad? Appeltje, heerlijk dat jullie nu tijd hebben om met zn 3-en dingen te doen. Kevin alweer in maat 62, poeh he! Mirte zit nog steeds in maatje 56. Ik vind het ook steeds leuker worden. Ze "kletst" nu ook steeds meer, erg gezellig! Nica, succes met inpakken! Kissflower, wat een bezoekjes. Je schoonouders hadden toch ook naar jullie toe kunnen komen als ze Xavièr zo graag willen zien...?! Nynke, in Frankrijk mag je dan misschien wel 130, maar dan moeten we daar wel eerst komen he . Haha. Vanmiddag even op internet tenten zitten kijken, krijg er al wel helemaal zin in. Xenas, hopelijk kan je toch iets regelen voor volgende week, zodat jij ook naar die verjaardag kan. Zou je evt Jesse mee kunnen nemen misschien en dan daar in de kinderwagenbak leggen ofzo? Ik noem maar wat... Wel herkenbaar trouwens, aan de ene kant het heerlijk vinden om thuis te tutten en aan de andere kant toch ook wel je vrijheid missen en dan net alsof de mannen die nog wel gewoon hebben... Happyliesje, veel plezier bij het toneel vanavond! En salukes terug .
He meiden, Heerlijk hoor dat het weekend is. Ik geniet er echt van als Jeroen thuis is want dan kunnen we elkaar wat afwisselen in de zorg voor Veerle, en heb ik af en toe wat tijd voor mezelf en dat vind ik toch ook wel weer lekker! Vandaag was ik echt zo verliefd op haar, ze was zo lief aan het lachen de hele tijd. Ze had echt plezier, ik smolt helemaal! En nog wat leuks, ik pas al mijn oude kleding weer en zelfs kleding die ik voor de zwangerschap geen eens meer paste! Die bv zorgt er volgens mij voor dat ik enorm afval, krijg allemaal complimentjes dat ik weer mijn oude figuurtje terug heb enzo. Maar meer moet er niet af anders word ik wel erg dun! Missyess, wat een mooi meisje is Dewi, prachtig met die mooie grote ogen! Appeltje, fijn dat je er weer bent hoor! Kiss, heerlijk dat je zo'n lief ventje hebt! Astrid, gaat het nu beter? Vreselijk he als hij zo huilt. Ik word er soms ook radeloos van! Nica, succes met de drukte en met inpakken enzo! xxx Irene
Hee meiden, hier even een bezorgde moeder. Sven is nog steeds verkouden, hij begint nu steeds meer en harder te hoesten. Hij lijkt er zelf niet heel erg last van te hebben, maar ik vind het wel sneu, zo'n klein ventje wat zo hard moet hoesten. Hij hoest niet continu, het zijn meer hoestbuien. Verder is hij wel vrolijk. Hij wil wel ineens vandaag om de 3 uur de fles (normaal 3 1/2 tot 4 uur) Hij drinkt dus nog wel goed. Als hij dan niet de fles krijgt wordt hij erg driftig en raakt hij overstuur. Ik was dus bang dat hij echt pijn had, maar na de fles was hij wel weer vrolijk. Maar is dat hoesten voor zo'n kleintje niet erg? Zou het gewoon een verkoudheid zijn of zou ik toch nog even de huisartsenpost moeten bellen? Hij is niet benauwd ofzo. Pff, wordt er erg onzeker van. Nu ligt hij ook gewoon lekker te spelen in de box en lijkt er niks aan de hand. Groetjes Doris
@Doris: als Sven echt alleen maar hoest, geen koorts heeft, niet benauwd is, goed drink en genoeg plasluiers heeft hoef je niet onzeker te zijn. Het is sneu maar niet ernstig. Vertrouw je het toch niet bel dan de ha post meis. @Irene: heerlijk dat je je kleding al weer past. Ik heb iets te veel vel over. @Nijnie: das wel waar maar in Belgie mag je ook 120 met een aanhanger dus eigenlijk alleen in ned niet. In Harry nu al uit? @Happyliesje: zo jij blijft shoppen. Lekker zo'n eindejaarsbonus. Veel plezier vanavond en morgen. @Astrid: idd een badje wil mss wel helpen. Sneu dat hij zo veel pijn heeft. knuff voor jou en Nathan. @Maartje: jij hebt de vakantie bijna in je achter tuin. Heerlijk toch? @Xenas: is een klein boompje ook niet te doen met de kat? Zonder boom kan je het ook gezellig maken hoor. @Marieke: thanks meis voor je lieve woorden. Ik zie jullie al gaan in de Alto. @Silvie: lekker dat online shoppen. Was het wijntje lekker? Vanavond maar optijd naar bed. Morgenochtend gaan we eerst naar Alphen en daarna naar Rijswijk. Druk dus maar wel gezellig.
Sven is net in slaap gevallen in de box Heb hem in de kinderwagenbak gelegd en hij sliep heerlijk verder. Hij ligt rustig te slapen, ademt ook rustig door zn neus. Gaat dus goed, we letten gewoon goed op en als hij idd koorts krijgt of niet meer goed drinkt ofzo dan ga ik meteen bellen. Ben niks gewend met baby's, dus ben al snel ongerust Dank je Nynke voor je reactie! Veel plezier morgen! Groetjes Doris
Geen dank hoor. Het is nooit leuk als die kleintje ziek zijn. En ik ben ook nog steeds snel ongerust hoor en het is toch mijn derde al. Groetjes Nynke
Appeltje, fijn dat alles goed gaat meid! Misoh, geniet van je wijntje Marieke, hihi ik zie die volgepropte alto ook al helemaal voor me Xenas, ik moet er ook best aan wennen dat ik niet zo even weg kan, alles moet je nu plannen. Heb het er natuurlijk voor over maar het is echt wel wennen vind ik. Manlief gaat bijna nooit alleen weg, dat zou het nog wel moeilijker maken denk ik. Astrid hoe is het nu met Nathan? Wat sneu voor hem dat ie zo'n last heeft. Helaas heb ik geen tips voor je. Happyliesje, poehpoeh toe maar zeg! Hoop dat ik binnenkort net zo goed slaag met shoppen! Irene wat goed dat je al je kleren al weer past! *jaloers* Groetjes Doris