Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Doris: ik mag 3 weken niet autorijden van de gynaecoloog en 6weken niet van de verzekering. het schijnt dat je in een noodsituatie eerst aan je buik denkt en dan pas aan het verkeer. Het klinkt mij raar in de oren, maar vooruit dan maar...

@ Nijnie: als het niet lukt met de borstvoeding dan gaan we over naar de fles. vandaag ging het wel heel goed. Vanmorgen had ze 60 ml uit de borst gehaald (ik bied er altijd maar 1 aan zodat ik het verschil kan vergelijken bij het kolven) en bij de andere voedingen 30 a 40 ml. Dat gaat dus de goede kant op. Ik denk dat ik het morgen eens ga proberen aan allebei de borsten.
    Jullie hebben dezelfde wagen als wij en zo te horen ook hetzelfde probleem. Wij hebben sinds de voorlichtingsavond in het ziekenhuis een nieuwe auto maar helaas gaat de wagen er alleen in als we de grote wielen loskoppelen en de "valbeugel" van de bak halen. Nogal een gedoe dus.
    Harry was gaaf he? Nu moet je helaas wel op zoek naar een nieuwe bedgenoot.
    :p
    mbt het fantasy-computerspel gebeuren: hier hoor ik weinig frustraties maar ik heb wel te maken met een man die elke mogelijkheid aangrijpt om nog even te gaan gamen... maar goed, zo kom ik ook weer eens achter de pc. alleen beneden zitten is niet zo gezellig he...

@ Astrid: Fijn dat het beter gaat met Nathan. Wel suf dat de dokter jullie te veel liet gebruiken van dat darmspul, als jullie het nu met 1,5 kunnen redden vind ik het wel een vrij grove onnauwkeurigheid in zijn advies!

@ Kiss: balen van die muffins. heb je een losse oventhermometer? Het klinkt alsof je temperatuur niet helemaal in orde was.

@ smeetje: tsjonge zeg, vijf kilo lichter dan voor de zwangerschap! Respect! Ik heb nog een schattig buikje waar ik goed mee zou kunnen leven mocht het niet weg gaan. Mijn huid voelt ook weer wat normaler, de eerste weken was hij raar zacht (op een niet zo fijne manier)

@ kirstenyana en smeetje: erg leuk die kerstfoto's!

Oriande heeft vandaag van 12 tot 8 geslapen, echt heerlijk! En dus ook nog eens goed gedronken en tenslotte heeft ze zich voorbeeldig gedragen bij de visite. Wij hebben dus een lekker dagje gehad.
    Ze heeft trouwens een waanzinnig leuk "chinees" jurkje van de H&M gekregen van de visite. Eindelijk eens niet iets van de C&A (= alles met ge-appliceerde beertjes en konijnen) en ook nog eens in het paars (dus niet in het roze). Helemaal super.
    :)

Groetjes
    Maris

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @Maris, vreselijk vind ik die spullen van c&a!

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Kiss: wij vinden het dus ook vreselijk spul. Het enige leuke kledingstuk dat we van de C&A hebben is een wit winterjasje met een paarse bontkraag + paarse mof (om de handen in te stoppen). Verder alleen maar walgelijk zoete truitjes en broekjes, bijna alles in wit met roze of helemaal in het roze en vol met beertjes en konijnen. Ik vrees dat ik mijn schoonmoeder eens moet gaan vertellen dat ik het niks vind, want ook zij heeft al een aantal keer iets van de C&A hier gedropt. Volgens mij vindt zij het mooi.
    :-S

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Maris, heb het gekregen spul van C&A lekker achterin de kast gehangen, zodat ik het perongeluk vergeet aan te trekken.. en dan: "ach, wat jammer nou.. Nu is Xavièr alweer te groot voor dat pakje, en ik heb het niet eens aangedaan..".. hihi :D

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Heb trouwens mijn fotoalbum weer eens wat geupdate.. :D staan dus nieuwe foto's in!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maris: wel super dat je de bv blijft volhouden. Ik hoop met je mee dat Oriande het drinken snel door gaat krijgen.

@Xenas: ik was ook erg blij met de plus doos. :) Thanks voor de tip.

@Diaan: knap hoor twee keer in de week sporten. Ik wil ook maar moet de stap nog zetten. Hoe was de sinterklaas?

@Kirsten: wat een gave foto!

@Nijnie: gewoon deel 1 week gaan lezen. ;) Ja die belgen zijn zo gek nog niet.

@Kiss: fijn dat het nu weer beter gaat met Xavier. Zijn de muffins nog gelukt? Niet dus. Volgende keer beter.

@Doris: hier nu ook een snipverkouden mannetje. De luuf helpt gelukkig wel iets. Ik gebruik zwitsal en als de huids erg droog is vaseline.

@Choco: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie.

@Laura: sterkte met je shetje en met Merla.

@astrid: sneu dat Nathan zo'n last had. Ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.

@Smeetje: leuke foto zeg!

@Murizzz: ik kan je helaas niet helpen geef nl bv. Lastig he als je je mams niet om advies kan vragen. Ik mis dat echt heel erg.

Zo ik ben weer bij. Jullie hebben weer aardig gekletst dames. Marijn is ook flink verkouden geworden. Hij hoest en haalt adem als een oude man. Gelukkig lijkt de luuf hem wat lucht te geven.
    Het was een drukke maar gezellig dag. Marijn deed het prima. Heb alleen schoonmams even moeten terug fluiten, op de verjaardag wou ze Marijn bij iedereen in de armen drukken en dat wou ik toch echt niet. Vond ze niet leuk maar dat is dan jammer.

7. graag gedaan nynke!
    Ben nu die luiers aan het uitproberen!
    hoe vind jij ze?

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.. Hier zit dat pak nog dicht, dus ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.. (en die billendoekjes?)

Liefs Kiss

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Kiss, wel een teleurstelling als je er zo zin in hebt dat ze dan mislukken...

Astrid, fijn dat het vandaag weer beter gaat met Nathan. HP blijft mooi en ik ben eigenlijk nog lang niet uitgelezen, dus mw Rowling moet nog maar veel meer schrijven ;).

Xenas, ahw huilen met echte traantjes... aandoenlijk he?!

Maris, succes met de bv, fijn dat Oriande het vandaag goed heeft gedaan! Ik heb die beugel sowieso eigenlijk bijna nooit op de wagen zitten, vind het zo lastig met Mirte erin en eruit doen. Maar ook zonder past het ding niet zo lekker in de achterbak. De wielen eraf heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd, maar ik denk dat het dan wel past.
    Harry was zeker gaaf, maar ik heb alweer een nieuw boek: Uitgeteld! (het leven met een mini-dictator) van R. Eckler. Grappig boek tot nu toe, met ook wel herkenbare dingen.
    Ik ben ook niet zo gecharmeerd van het C&A spul, ook nog niks van gehad moet ik zeggen, maar heb er zelf wel een keer gekeken op zoek naar babyspul. Was er ook zo weer weg. Misschien toch aan schoonmoeder vertellen dat je het C&A spul niet zo leuk vind. Of vertellen dat je bij *bepaalde winkel* leuk spul hebt gezien...

Nynke, ook al een flink verkouden kindje. Beterschap! Goed gedaan hoor, schoonmoeder teruggefloten!
    Ik heb nog wat andere boeken lezen die eerst uit moeten ;). Maar ik kan idd altijd nog een keer de hele Harry Potter serie overnieuw lezen natuurlijk.

Wij hebben vanmiddag bezoek gehad. Kindje van 7 mnd en onze kleine uk lief lachen naar hem ;). Ze zat gewoon te sjansen ;). Hij vond haar trouwens ook erg interessant om naar te kijken. Leuk om te zien!

En nu is het echt bedtijd, welterusten.

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Mijn mams belde net..
    Ze was een week in Turkije geweest op vakantie..
    Ze is net geland en is om half 1 hier in Enschede opt station..
    Ik woon vlak bij het station en ga haar ophalen en naar huis brengen.. Heb dr erg gemist!
    Dus word lange avond voor mij.. Heb net de hele keuken lopen schrobben.. en de was in de wasmachine gedaan.. Kan ik dat strax ophangen..

Kussiess

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maartje: haha, goeie ideetjes hebben je vriendinnetjes hier toch weer hè?;)

Astrid: nathan ok?

NiCa: Dyon ook?

Happyliesje, héérlijk hè zo shoppen?!

Irene, hihi, hier nog niet veel afgevallen, maar dat schijnt vaak in ene heel snel te gaan bij bv...Moet nog komen dat moment, hoop er erg op.. :)

Doris, is het hoesten al beter?

Maris, komt vast goed meid, met de techniek van oriande!

Diaan, fijn dat je zo lekker fit bent bevonden zeg! Denk niet dat dat bij mij het geval is, na een uurtje wandelen al doodop...

Kirstenyana: *smelt*

Nijnie: Heerlijk geslapen dank je! jij ook? ;)

Kiss, Arme Xavièr :( Mmmmmm, muffins Oh shit, lees nu dat ze verbrand zijn...Jammer! Mooie foto, je ziet er stralend uit meid!

Doris, heb hier een heel duur, maar superdesuper crème, heet LIPIKAR...

Xenas: Eline heeft ook altijd hééél veel tranen, is zoooo'n zielig gezicht :cry:

Maris, hier ook niet zoveel keus, maar als ik in een bep prijsklasse wil blijven is er maar één oplossing, helaas...

Nynke, Marijn ook al verkouden? Jeetje wordt een hele ziekenboeg hier, Eline heeft (nog) niks ff afkloppen...

O ja, over luiers en billendoekjes, heb hier billendoekjes van de LIDL geprobeerd, vind ze niks, zijn zo droog als wat! Bah en ruiken ook niet zo lekker...

Ga slapen nu, er staan weer nieuwe filmpjes op de link van youtube die ik onder mijn profiel zal zetten, trusten!

12. oh wat erg, ik heb het zo druk dat ik steeds niet kan lezen...nu moet ik morgen 20 pagina's lezen!
    hopelijk heb ik morgen echt even tijd!

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    haha missyess.. dat word veel lezen voor jou!

Nog anderhalf uur wachten tot ik me mama kan ophalen.. *zucht* wat zal ik eens gaan doen...

Kussiee

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    O ja, ff om te laten zien, heb weer een leuke gemaakt vandaag..

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kiss, mijn filmpjes kijken? ;)

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    :) Dat is nog eens een idee!

Prachtige foto's trouwens! :oops: Je brengt me wle op een idee om ook zo een foto te maken met de handen..! ECht SUPER :oops: !

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    woow :confused: zoveel fimpjes.. :) daar ben ik wel even zoet mee..!

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi, gelukkig duren ze niet zo lang! Thanx, heb er nog een paar, meot je ff op toddler site kijken, misschien brengt het je op ideetjes

19. NiCa

NiCa Bekend lid

sorry marieke wat bedoel je met dyon ook?heb ik wat gemist?

liefs nica

Deel Deze Pagina