@chrisje: is de link waar achter staat 'Direct link to image' Staat helemaal onderaan de pagina (je moet nog even scrollen, daarvoor)
HappyLiesje, wat een schattig pakje zeg! Helaas zijn deze pakjes niks voor Damiën, want die trappelt steeds z'n voetjes "eruit".... Zei toch net dat er eentje zat te zeuren... nou, had 't arme ventje zich tot bloedens toe gekrapt op z'n wangetje... Heb 'm eerst maar even een enorme knuffel gegeven en sorry gezegd
Happyliesje: Als je eraan gewend bent verander ik hem vast weer, haha (ik doe het expres om jou te pesten ) Chrisje, dat is niet de onderste link meis kijk deze moet je hebben, heb even een kopietje van scherm gemaakt.. Ow, zie dat jullie ondertussen flink doorgekletst hebben, Happyliesje, poepie hoor! Chrisje: Die van mij heeft bij bepaalde pyjama's ook van die "stuitbevallingen", hihi
Zo daar ben ik weer. Ben ook even met de hond gaan wandelen en Dewi in de minimonkey. Ik vind haar er niet echt lekker in liggen hoor. Ze ligt zo opgefrommeld, of doe ik het dan verkeerd? @Doris: Leuke foto's! Is de hond een beetje voorzichtig met hem? Ik smeer gewoon babyolie op haar gezichtje. @Nijnie: Schiet je al op met harry? Jeroen is er ook in bezig. @Nica: Leuke foto! @Maris: Lieve foto van Oriande! Hier staat ook de box op onze kerstboom plek. Maar we hebben nu toch maar de box verschoven. Wij zijn dus wel zo gek geweest om in de stromende regen met baby een boom uit e zoeken.. Dat Chinese jurkje heb ik ook gekregen! Lief he. @Happyliesje: Zo dat is lekker geshopt. @Marianne: Ook al zo'n lieverdje! @Marieke: hihi, haar ogen heeft ze van mij ja. Op haar site staan ook baby foto's van mij, dan zie je dat goed. Verder lijkt ze veel op Jeroen. Eline lijkt trouwens ook erg op jou! Ik zag de foto's op je site, en ik dacht eerst dat het Eline was. Mooie foto! @maartje: Ben je inmiddels al wat beter? Ik gebruik altijd mijn koffiepads (borstcompressen) als geheugensteuntje. Op die van natusan en de AH zit een stickertje. Bij de borst die ik moet geven doe ik altijd het stickertje omhoog! (ik plak ze dan dus niet vast..) @Appeltje: Het zijn idd geen kleine babietjes meer... Maar nu komen er weer andere leuke dingen. Lieve foto! @Xenas: Ik baal ook weleens dat Jeroen het zo druk heeft. Hij werkt van 8 tot 17.00 komt dan thuis, dan heb ik het eten klaar en dan moet hij om 18.30 alweer weg naar de voetbal. Dan komt ie tussen 22.00 en 23.00 thuis en gaan we alweer naar bed. Nu heeft hij straks eindelijk lekker kerstvakantie, maar dan moet ie met de voetbal weer op trainingskamp dus issie er weer niet. boe! Krijgen jullie de plusdoos thuis? Hoe doe je dat? @Kirsten: wat een lief kerstmannetje! @Kiss: Balen dat je muffins verbrand zijn! Ik liet laatst mijn stoofperen verbranden, daar baalde ik ook zo van! Ik had ook meteen mijn oude figuur terug. De kilo's vliegen eraf met die BV! Er moet nu nog 1,5 kilo af voor ik op mijn oude gewicht zit. Maar volgens mij zijn mijn borsten ook een kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, hihi. Dit weekend voor het eerst mijn oude spijkerbroek aangedaan. Hij paste wel, maar het is een heupbroek en dat vind ik nu echt niet meer lekker zitten! Nu ik die hoge zwangerschapsbroeken gewend ben. Dus die hou ik voorlopig nog aan. Mijn buik is trouwens wel een slap zakje, maar volgens mij zit er minder vet op dan voor de zwangerschap. Binnenkort maar eens beginnen met oefeningen (steeds geen zin in) Pfff nog 3 pagina's te gaan! Ik ga nu eerst koken...
Zooooo, Chris is zeker van origine blond of niet... Duh, helemaal onderaan dus, zie het net pas HappyLiesje... och ik ben zo'n druif... Hier nog eentje met de oudste van m'n broer, die wordt volgende week 6...
Over de maat 3 pampers, Nathan is behoorlijk lang! Ik denk dat hij nu ongeveer 58 of 59 cm is ( even de rolmaat ernaast gehouden). Pffft hij poept nog steeds moeilijk. Ik ben gestopt met de Lactulose, ik vind het 3 keer niks. Hij krijgt er alleen maar meer krampen van en is direct aan de dunne. We gaan nu verder met de druppels van VSM en met JBPmeel. Kijken of dat wat is. We zullen zien.... Wat eten we vandaag dame's? Wij lasagna, lekkerrr!
Hahahahahahahahahaha, oh Marieke, ik val bijna van de bank van het lachen! Echt, ik voel me ÜBERBLOND nu... Geweldig hoe je dat schermpje hebt gekopiëerd, echt duidelijk omcirkeld ook Gnagna, ja, precies zoals je het zegt, in die pakjes zijn het echt bij Damiën stuitbevallingen... Happyliesje, blij dat jouw kanjer er wel in kan (wat een plaatje trouwens!) want ze staan ZOOOOO schattig die pakjes!
Helemaal voor pampus bij mama op schoot (die voor de zekerheid toch maar wel even de beentjes vasthoudt...)
Wat een mooie foto's allemaal weer! Nijnie, wat raar dat ze je op het cb het advies gaven om toch alles met gekookt water op te lossen en dan voor meerdere voedingen! Ik heb toen de friso-lijn gebeld en die gaven zelf de tip om het half gekookt, half koud te mengen en juist maar voor 1 voeding tegelijk! Lijkt me dat zij het toch wel weten 8) Vindt sowieso dat de cb veel tegenstrijdige adviezen geven (ook cb's onderling) Ach ik blijf het voorlopig doen zoals ik het doe, het gaat goed dus verander ook maar niks. En wat was de reden dat je gelijke flessen moet geven? Sven heeft s ochtends nl minder behoefte als s avonds, ik kan hem dan s ochtends wel meer geven en savonds minder maar dan drinkt hij het s ochtends niet op en s avonds is ie dan ontevreden omdat hij meer wil... Daarom ben ik wel benieuwd waarom ze dat advies geven? Hier weer wat beter te pas, frisse lucht heeft goed gedaan Groetjes Doris
wat een leuke foto's meiden dank jullie voor de leuke reacties enne marieke met dyon lijkt het beter te gaan hij had blijkbaar meer voeding nodig liefs nica
missyes: borstontsteking gaat al stukken beter gelukkig. las dat jij je compressen ook koffiepads noemt hihi, ik noem ze altijd mijn senseo's white. Over het CB, ik vind dat je altijd naar je eigen gevoel moet luisteren en goed naar je kind moet kijken. Uiteindelijk moet je het zelf doen. Ik hecht dan ook niet zo veel waarde aan het CB.
@astrid.. leuke foto meid! mooie jongen die Nathan! @nica.. mooi dan weet ik dat ik niet de enige ben, die de voeding aan het verhogen is! @diaan.. dat was schrikken! Maar nu niet meer denken.. maar als... @laura.. jesse komt ook soms nog steeds eerder! meestal probeer ik hem in slaap te wandelen en daarna te geven, ga het dus rekken! @chrisje.. leuke foto zeg! Je moet sokjes over die pkajes heen doen, dan trapt hij het ook niet uit! @happyliesje.. hahah hier heb ik toevallig van de week hetzelfde pakje gehad! @missyess.. ja ze bezorgen hier die doos thuis! VERY NICE!
hoi allemaal, Vandaag heeft mijn mannetje zijn eerste spuitjes gehad. Vond het echt zielig maar heb me kunnen inhouden Hij heeft even flink gehuild maar eenmaal in de auto viel hij lekker inslaap. Zijn tempratuur is nu 38.2 hopelijk gaat t niet hoger. En mijn mannetje is gegroeid hij is alweer 59 cm en hij weegt 5400 gr! het gaat snel....... Hier staat de kerstboom ook op en Wesley vind de lampjes wel heel mooi!
@Misoh: Wat goed katoenen luiers. Die had ik vroeger ook om hihi. Is het niet veel meer werk en gedoe? @Diaan: Wat griezelig! Zou me ook kapot zijn geschrokken. Gelukkig was er niks aan de hand. @Astrid: Ik doe het via www.putfile.com Dan is je foto iets groter hier. @Chrisje: Wat een mooi mannetje! @Laura: Dewi komt zelfs nog elke 3 uur! Soms zit er 4 uur tussen. Ik heb lekker iets gewokt vandaag. Bieflapjes met honing terryaki saus @Happyliesje: Ik vind beschuit met muisjes erg lekker! Het zijn gewoon anijskorreltjes met een suikerlaagje erom. Gelukkig dat alles goed was met zijn niertjes! Ik heb ook veel disney C&A pakjes gekregen en vind ze ook erg schattig. Dewi heeft een heel lief roze jasje van Winnie de Pooh. Hee, haha, dat pakje van Winnie heb ik dus ook. Zat ook een romper en slabbetje bij. Zo eindelijk bij! Dat doe ik dus niet meer he, bijna een week niet reageren! hihi Even updaten: Woensdag Sint gevierd bij mijn ouders. We hadden lootjes getrokken en dan alleen een gedicht gemaakt. Dewi heeft de meeste cadeaus gehad en wij hadden zelf niet eens wat voor haar gekocht! Donderdag in de stromende regen een kerstboom gaan kopen. Nou ja, hij stata in ieder geval nu en dat is toch wel gezellig. Vrijdag voor het eerst van mijn leven fysiotherapie gehad. Ik kan mijn duim al een paar weken niet goed bewegen, zonder reden eigenlijk. Het is vooral lastig met Dewi optillen en piano spelen. Ze vond het ook maar een gek duimpje. Ik moet nu oefeningen doen om de spier weer opnieuw te trainen. Heb alleen amper tijd om te oefenen. Zondag Sint gevierd bij mijn schoonouders. Daar hebben we gedobbeld. Ben eigenlijk met mijn eigen cadeaus weer thuisgekomen, hihi
hey, hele stomme vraag. Ik heb het al een paar keer gelezen, maar heb nooit echt begrepen wat jullie ermee bedoelen. - romper? - ledikant?