Astrid, kwijlen doet Mirte ook meer en belletjes blazen ... Ik meen ergens gelezen te hebben dat ergens rond de 2e of 3e maand de speekselklieren gaan werken ofzo. Dat zou het ook nog kunnen verklaren. Maar als je iets hards voelt kan het ook best een tandje zijn. Maatje 62 al, grote vent . Mirte kan nog wel even in 56 vermoed ik. We hebben net een heel stuk gelopen, even fruit gehaald bij de fruitboerderij. En vanavond gaan we maar weer eens gourmetten samen. Eerst juffie voeden en
Hee meiden! Ik ben even afwezig geweest door een buikgriepje, maar ik voel me gelukkig weer goed! Heb wel alles gelezen, maar is teveel om allemaal op te reageren, dus ik doe vanaf hier weer mee Sven is gelukkig ook al een stuk mider verkouden en toen ik ziek was heeft hij zich voorbeeldig gedragen! Alsof hij door had dat mama niet zoveel kon hebben Voor de mama's en beebs die nog ziekjes zijn heel veel beterschap! Groetjes Doris
@maris.. ohhh ik kan me helemaal voorstellen dat je jaloers bent! Heeft ze het nu al bij jou gedaan? @marieke.. wat een lieve gyn dat die dat zei! Alleen jammer dat het pijn deed! @nica.. vandaag zijn jullie in je huisje begonnen.. en wat heb je allemaal gedaan? @nynke.. ik smeer die chamodent ook op zijn tandvlees! volgens mij werkt het wel een beetje! @liesje.. ik heb ook gestemd voor je meid! Wat een gave foto! Die kerstfoto! @diaan.. lekker aan de klus! Volgens mij komt dat wel goed! En hebben jullie straks een mega grote huiskamer! @astrid.. die van Jesse zit rechts boven.. tis een klein wit puntje! Volgens mij van een hoektandje! Ik vind het wel grappig maar wel zielig als hij daarvan al pijn heeft! Jesse past ook al in maatje 62! Dat is leuk, want heb veel 62/68 gehad van de kraamvisitie! Dus nu heeft hij veel nieuwe kleren erbij! Heeee dat broekje heeft Jesse ook! Zit ook een truitje bij! @doris.. fijn dat je weer beter bent meid! Zo lekker dagje vandaag! Jesse kwam om 7 uur.. (ging om 23.30 uur slapen) om 8 uur weer terug in bedje gelegt.. En toen kwam hij om 11 uur! Toen weer lekker flesje gegeven.. en om half 1 naar papa wezen kijken, want die ging weer voor het eerst (na zijn blessure) voetballen. Daarna nog even naar de bloemenwinkel.. allemaal leuke kerstspulletjes gekocht! En om 3 uur weer flesje! Hij ligt nu weer heerlijk te slapen. in de wipper die in de box staat! Ik ga er vanavond eens uit! Rob blijft thuis, want feyenoord gaat niet door. Een vriendin van mij viert haar verjaardag! Dus ga ik daar heen! Gezellig! Heb vanmorgen nog allemaal leuke foto's gemaakt! Ga nu even kijken of er een paar leuke tussen zitten! En die ga ik dan natuurlijk even showen aan jullie! Iemand een idee, waar je foto's op canvas kan laten drukken wat niet al te duur is!?
hey meiden ben ik weer ff... we zijn idd naar ons huissie geweest vriendlief heeft al gesaust en mams en zussie waren vanmorgen wezen poetsen enzo en ik...heb helaas niet zo veel gedaan voelde me echt knullig maar maandag ga ik de ramen zemen enzo liefs nica
@ Maris, ja leuk he in de pulse Nu jouwn kleine er nog in @ Nijnie, oooh zou dat het dan misschien zijn? Hij kwijlt soms echt erg, dan druipt het nog net niet van zn fop af @ Xenas, Volgens mij is het een setje bij de Zeeman vandaag. Soms hebben ze echt leuk spul voor die kleine. Mooie foto's zeg van je manneke. Ik heb Nathan er nog niet lachend op weten te krijgen. Wel heb ik met onze camcorder een hele lachstuip weten te filmen Brrr wat is het koud! Ik voorspel dat het eind volgende week gaat sneeuwen en we krijgen een witte kerst. Dat roep ik al het hele jaar. Nu hopen dat ik gelijk heb!
Even snel een berichtje. Heb net even alles bijgelezen, maar reageer even niet op iedereen. Doe ik volgende keer wel, we zijn even druk geweest met de kerstversiering enz. Kyra had net iets verhoging en ze voelt ook zo warm. Ze heeft veel geslapen vandaag en komt zo op 4 voedingen uit. Hoe doen jullie dat? Dan vanavond maar om de 2,5 uur voeden zodat je dan op 5 voedingen uitkomt? Vind dat altijd zo lastig... Dinsdag krijgt Kyra haar prikjes. Ze is alweer wakker nu. Ligt er net 3 kwartier in. Ze is nog steeds elke avond wakker en heeft de laatste week heel erg last van krampjes. Ze krijst het dan uit van de pijn, zo zielig! En dan duren de krampjes ook nog totdat ze 3 maand zijn? Wat sneu zeg!
Ik zou haar niet om de 3,5 uur gaan wakker maken voor een voeding. Als ze honger heeft komt ze vanzelf wel. Deyna heeft ook de hele middag geslapen en nu kom ik ook niet aan de 6 voedingen. Volgens mij kan dat niet zoveel kwaad voor een keertje. Zou het gewoon goed in de gaten houden dat ze geen koorts krijgt of suffer wordt.
Lieve meiden.. Zit er WEER helemaal doorheen.. Wat een KUT (sorry voor mijn taalgebruik) DAG! Gelukkig heb ik mijn kleine mannetje Xavièr, hij is tenminste heel erg lief! en vandaag precies 2 maand oud! HOERAAA! Weet gewoon niet meer soms wat ik met Alex moet hoor, maar volgens mij snapt hij echt helemaal NIETS van het papa zijN! ten eerste heeft hij vandaag geen 1 ding gedaan in het huishouden.. terwijl ik best druk ben geweest. had niet eens tijd om fatsoenlijk koffie te drinken! ben namelijk druk met Xavièr, verschonen, troosten, voeden enz. Alex heeft onverwachts zijn broertje van 14 jaar bij ons laten komen.. zitten ze de hele dag achter de playstation.. nah prima.. maar wel irritand, want ze zien dat ik ontzettend druk ben in huis.. tranen rollen over mijn wangen en er word nog niet naar mij omgekeken.. Vervolgens roepen ze dat ze naar de stad willen, maar ik MOEST mee.. (heb als enige een rijbewijs) Dus Xavièr ook mee. prima, hartstikke leuk.. Maar we konden pas tegen 3 uur gaan, want ik was veelste druk in huis bezig (hun nog steeds op hun kont achter de playstation )... vervolgens laat hij doodleuk zijjn broertje logeren.. Prima, het is een lieve jongen, dus ik heb geen last van hem.. Zitten ze samen voetbal te kijken (sport 1 kanaal).. Vraag ik of Alex asjeblieft Xavièr even in bad wil doen, zodat hij naar bedje kan.. Kijkt ie mij aan alsof ik iets heel ergs gezegt heb .. zegt ie: "ik kijk voetbal" en draait zijn hoofd weg.. Terwijl ik nog erg druk ben met mijn studieopdrachten.. Maar ahfijn, Kirsten lost het kalmpjes op en ga samen met zijn broertje (die wel liever zijn neefje in bad doet dan voetbal kijken).. dus samen hebben wij Xavièr lekker in badje gedaan.. Vervolgens ligt hij lekker in het bedje te slapen.. Gaat Alex zijn telefoon.. Hij hangt op en zegt: " ik ga uit, vind je toch wel goed? ben namelijk gebeld.. het is ook al zo lang geleden.." .. Dus ik probeer heel rustig te blijven.. Gelukkig antwoorde zijn broertje: "Je laat Kirsten toch niet alleen?" Waarop ik zei: " je laat je broertje hier logeren en jij gaat er zelf vandoor.. maar ja je moet doen wat jij wilt.. " Nu zit ik EINDELIJK ff een half uurtje bezig met de opdrachten voor mijn studie.. Maar ik trok het ff niet meer.. Alex gaat dus over 20 minuten uit en ik word letterlijk GEK hier! Hij laat dus zijn broertje bij mij.. Wat heb ik daar in hemelsnaam aan? Hij komt hier voor zijn broer, niet voor mij! Erg sneu voor zijn broertje.. en voor mij natuurlijk ... ik weet niet meer wat ik moet.. ik heb zo echt geen zin in hem! Ik weet het, het ging laatst ook al helemaal verkeerd met ons.. Maar het ging eindelijk een beetje beter, en nu dit weer. BAH! IK BAAL VAN HEM! Heb nu echt zin om Xavièr in te pakken, tas in te pakken, en met de auto weg te gaan.. Maar ja, zijn broertje zit hier strax met mij. En weglopen is natuurlijk ook geen optie. Wil ook niet tegen hem gaan schreeuwen of erover te praten, want dan komt er waarschijnlijk toch ruzie en zijn broertje is er.. BAH! HEB NERGENS ZIN IN! Kan zelfs nu niet naar bed, omdat zijn broertje dan strax alleen zit.. Pff ik haat dit, waar heb ik dit aan verdient..? We hebben samen voor een kindje gekozen, en we hadden zo een stabiele relatie.. maar af en toe ken ik ALex niet terug... Vind het ook zielig voor Xavièr, wat heeft hij nou aan zo een vader? Dat klinkt heel hard.. maar ik ben nu gewoon ff negatief ingesteld.. gelukkig heb ik jullie, lieve meiden! Kussiess..
Nou Kiss, das ook niet eerlijk! Kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt zeg! Arm broertje...Studie opdrachten, kom je daar nog wel aan toe? Maarreh, als jij naar bed wilt, is zijn broertje oud genoeg denk ik om zelf naar bed te gaan en/of op de playstation te spelen terwijl jij gaat slapen? Rust vooral een nachtje goed uit, kun je wel even gebruiken nu... Smeetje: Lekker laten slapen denk ik, maar als ze koorts heeft of verhoging wel plasluiers goed in de gaten houden ivm uitdroging. Ze zal haar slaap denk ik even hard nodig hebben nu, net als wij als we ons niet lekker voelen toch? Hier ook veel krampjes en juist daarom ook een dag gehad dat ze wat minder kwam, voeden verergert soms de krampjes hè...Daarna weer beter "geregeld"...Wat was haar temp? Ook ff in de gaten houden, maar dat doe je denk ik al...
Hé meiden! Kom voordat we zo naar bed gaan nog gauw even koekeloeren! Ga morgen verder lezen, maar Kiss, wil op jou toch wel ff reageren...Mag me er niet mee bemoeien, maar meid ik vind dat je toch wel beter verdient hoor... Denk dat ik Rogier allang bij zijn lurven had gepakt en eruit had gesodemieterd. Sorry hoor, klinkt misschien wat hard maar ik vind het wel enorm respectloos naar jou en Xavier toe... Eerlijk gezegd word ik echt verschrikkelijk boos van zijn gedrag. Zoals ik je hier meemaak op het forum heeft Xavier een fantastische mama en mag Alex God op zijn blote knieën bedanken dat hij zo'n vriendin heeft die ook nog eens ontzettend veel van hem houdt! Maar hij waardeert het niet eens! Vind het echt te erg voor woorden! Asjeblieft meid, kies voor jezelf... Het klinkt misschien makkelijk van mij om te zeggen , maar helaas spreek ik uit ervaring en als je uiteindelijk niet voor jezelf kiest (en daarmee ook voor je kleine manneke) dan ga je hier aan onderdoor! Lieverd, je bent een topper en hopelijk besef je dat ook... Hele, hele, hele dikke knuf voor jou! Als je wilt, mag je me natuurlijk altijd PB'en! Weltrusten allemaal! Kus Chris
Lieve Kiss, het is al gezegt hier.. maar zeg het ook nog een keer! Je verdient dit niet, jullie horen saampjes ervoor Xavier te zijn! Je bent een super leuke meid.. en alex weet denk ik niet waar hij mee bezig is! Kan je geen gesprek met hem aan gaan? MAAAAARtJE waar ben je? Kan haar buddie haar misschien smsen?
Goede morgen! Jeetje Kiss, heb zo met je te doen! Dit verdiend niemand, ik zou zo kalm niet kunnen blijven vrees ik....een beetje respect mag hij toch wel tonen! En voor een kindje kies je met 2, dus als het er is moet je er dan ook met 2 voor zorgen...vind dit zo erg voor je en ik weet dat je hem graag ziet, misschien een beetje te! Denk ook af en toe aan jezelf en je zoontje...dikke kus en knuff meid! Smeetje, hoe is het nu met haar? Xenas, leuke foto's! En leuk hé zo shoppen voor kerst! Ik moet alles nog gaan halen... Doris, oei buikgriep...geen lachertje...gelukkig nu beter en wat flink van Sven om ff rekening met je te houden Zo, vandaag gaan de meisjes eerst turnen en dan samen de kerstboom verder versieren, zal blij zijn dat hij eindelijk staat! oh en morgen loopt de wedstrijd af...dus als jullie vandaag en morgen nog ff massaal willen stemmen Fijne zondag iedereen!
oh ja, bij Hema kan je ook op canvas laten drukken en helemaal niet duur! en bij www.linnenfotoschilderij.nl ook
Goedemorgen meiden....Hier een heerlijke nacht gehad! Ben eerst natuurlijk naar een vriendin geweest, die was jarig! Uiteindelijk was ik 1 uur weer thuis! Om half 2 sliep Jesse...Rob en Jesse waren op de bank in slaap gevallen waardoor zijn voeding later was...En meneer werd pas om half 10 wakker vanmorgen! Dat was lekker uitslapen! Straks weer een verjaardag van de vader van een vriend van ons.. Ik ga nu weer even stemmen op Winter! x
Hebben net gehoord dat een goede vriend gisteravond is overleden. Hele dorp staat op zijn kop, was de dorpsmascotte zeg maar. Gaan zo het condoleanceregister tekenen en van de week dus een begrafenis. Zijn er kapot van....De besten gaan altijd als eerste hè..