Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
  3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ doris

Nee altijd wel geluid.. praten, piepjes en huilende babies ;)
    In de kamer staat ook gewoon de tv heel hard omdat anders mama alles niet zo goed hoort :) 8) en slaapt ze ook gewoon lekker door.
    Dat is opzich wel lekker hoor.
    Nu alleen boven nog.
    Met kerst krijgt ze zo'n winny the pooh ding dat muziek maakt en een licht show geeft dus hopelijk helpt dat ;)

@ eva en liesje

Wat schattig!

4. @marieke.. gecondoleerd meid!

@smeetje.. fijn dat de verhoging bij kyra weg is!

@doris.. zo Sven heeft ook al zo lekker geslapen!
    wat een lieve knullies he!

@moon.. fijn dat alles goed gaat meid! lekker hoor.. misschien een idee om zachtjes een muziekje aan te zetten zodat het niet Te stil is..

@chris.. gisteren schoonmoeder het flesje laten geven.. vond het ook niet erg, was er toch niet haha!
    Maar zonder gekkigheid... ik moet binnenkort echt weer gaan werken.. en dan moet zij toch het flesje gaan geven... dus moet goed komen...
    Ze heeft trouwens aangeven hier te willen blijven als ze gaat oppassen als ik aan het werk ben.. dat is natuurlijk helemaal fijn! Want dan hoef ik sochtends niet met Jesse weg, om hem daarheen te brengen!
    Zeg net tegen Rob, of het ook niet handiger is om Jesse wakker te maken om 7 uur... ook vanwege mijn s.m. en mijn zusje die komen oppassen..

@maartje.. gelukkig het gaat weer wat beter! Waren ongerust hierzo!

@evaatje.. geweldige foto!

@liesje... ook mooie foto zeg!

Lijkt het jullie een leuk idee om weer een lijstje te maken wanneer we allemaal weer moeten gaan werken?
    Ik begin zelf woensdag 2 januari weer...
    daarna gelukkig weer 2 dagen vrij.. en die maandag begint het weer voor het echie!

5. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Kiss, hopelijk komen jullie eruit! dikke knuf!

Martine, Lucille doet het goed zeg!

Misoh, bedankt om te stemmen!

Evaatje, leuk hé dit weertje! Geef mij maar kou en draag dan warmer en nat! Hoe is je wandeling gewwest?

Doris, weer zo'n heerlijke nacht! Moet bij jou op de leer komen ;)

Chrisje79, ik zou hem gewoon laten liggen als je die mogelijkheid hebt...

Moon, gelukkig gaat alles goed! Britt doet het prima zo te horen!

Murizzz, ik zit nog altijd aan 3 voedingen op een nacht! Maar ik geef wel bv op vraag! En wat fijn voor je mam dat ze op de fiets gezeten heeft! Ik kan begrjpen dat dat een emo moment geweest is!

NiCa, weer lekker geklust in jullie huisje?

Maartje, ai, niet leuk...kan er over meespreken...gelukkig is het nu beter en altijd zo zielig dat de kleintjes er ook van weten dan!

Evaatje, zo'n geweldige foto! Een echt engeltje!

Xenas, jouw datum komt er al snel aan! Zie je er naar uit om te gaan werken? Ik moet pas 9 april beginnen, maar kan zijn dat ik er nog een maandje aanbrei...moet ik nog ff bespreken met mijn baas en de onthaalmoeder...

Vandaag gaan kerstshoppen in Lier...was gezellig, koud maar wel fijn!

6. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Xenas, leuke foto's.

Nica, druk met klussen zo te lezen.

Astrid, ik sluit me aan hoor bij het sneeuwen/witte kerst. Althans, ik roep al het hele jaar dat we deze winter een elfstedentocht krijgen.
    En een bult sneeuw zou me ook niks verbazen, want ik moet straks lopend Mirte naar het KDV gaan brengen ;).
    Het is in elk geval goed koud buiten, maar wel lekker koud. Niet van dat hele gure koud vond ik.

Smeetje, ik denk dat voor een keer 4 voedingen niet zo erg is... Sterkte met de krampjes!
    Fijn om te lezen dat ze geen verhoging meer heeft!

Kiss, wat kl*te zeg. Kan je misschien op een rustig moment dit soort dingen bespreken met Alex?
    Dat je zo het gevoel hebt dat je het alleen moet doen, dat hij zo weinig (geen) rekening met je lijkt te houden enzovoort?
    Ik heb laatst een heel verhaal zitten typen aan mijn lief en dat 's avonds laten lezen, ik baalde zo van hoe het ging.
    En dat snapt hij dan ergens ook wel weer, hij lijkt nu weer wat meer betrokken (voor zolang het duurt...).
    Ik snap je neiging om je spullen te pakken en weg te gaan... Sterkte!

Marieke, het is idd al een tijdje geleden dat ik Maartje heb gezien hier... jij gek...? Op je meisje toch... :p.
    Gecondoleerd... wat naar. Soms lijkt het idd wel alsof de besten altijd het eerst gaan... Sterkte!

Evaatje, ik had bezoek vanmiddag en we zijn een heel stuk wezen wandelen met Mirte :).

Doris, heerlijk zeg dat uitslapen :). Zou je mij in die lijst, 29 jaar kunnen maken...? Hihi.

Chrisje, ik weet niet wat ik zou doen. Gister was Mirte ook later wakker dan anders, toen heb ik overdag de flessen steeds ietsje eerder (kwartiertje)
    gegeven zodat we weer wat inliepen.
    Maar nou had ik vandaag weer het idee dat ze vond dat ze te lang moest wachten op de fles... Al lijkt het me sterk dat dat komt door gisteren...
    Misschien was ze ook gewoon niet helemaal in haar hum hoor...

Moon, wat fijn dat ze zo lekker groeit!

Murizzz, wat fijn dat je moeder weer gefietst heeft! Super!
    5 uur is idd wel vroeg als Quinten daarna niet meer wil gaan slapen...

7. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ja, vanaf morgen start ik met weight watchers......willen jullie mij allemaal steunen? Ben het echt beu en wil eindelijk terug in mij oude kleren en wil zefs meer afvallen...in totaal zou ik er graag 30 kwijt willen...hmmm moet gewoon haalbaar zijn, is 3x 10 kg...daar ga ik voor!

8. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Aerosleep: Ik had er even naar gekeken op wiegedood.nl, maar er wordt niet echt lovend over gesproken helaas. Het leek mij wel de oplossing totdat ik dat stukje las.

Ik heb haar vannacht, na wat gemopper terwijl ik bij haar zat, toch op haar ruggetje kunnen laten slapen. Het heeft me wel een paar uur gekost, maar die keer daar op ging ze ook netjes weer op haar ruggetje slapen. Dus misschien dat ze het nu toch gewoon accepteert.

@ Foto's: Wat een schatjes zeg! Echt lief! Ik heb ook weer nieuwe foto's bij mijn www staan.

@ Diana: Lekker aan het klussen dus!

@ Maatje 62: Merla past dat ook al! Gaat echt hard! Maatje 56 zit gewoon zo krap nu. De broekjes gaan nog wel prima, maar de meeste shirtjes moet ze nu toch echt in maatje 62 hebben.

@ Doorslapen: Dat lijkt mij ook heerlijk zeg! Hier komt ze ook 's nachts nog met mazzel om de 4 uur, maar de afgelopen dagen ook wel eens om de 2 à 3 uur. Echt super dat jullie kindjes dat al doen.

@ Kwijlen: Merla doet dat nu ook, en dan inderdaad die belletjes blazen. Ze lijkt geen tandjes te krijgen, want ik voel geen harde plekjes.

@ Doris: Wel super dat Sven zich aan jou aanpaste, Merla kwam juist extra vaak toen ik borstontsteking had.

@ Astrid: Wij krijgen inderdaad een witte kerst (in Oostenrijk :p ) Hoop voor jullie dat jullie ook mogen genieten van een witte kerst. Vind ik zelf ook altijd zo heerlijk.

@ Smeetje: Blij dat haar temp weer goed is.

@ Kiss: ((((((((KNUFF)))))))))))) Voor jou! En ik sluit me helemaal met de andere reacties en die van je moeder. Je verdient echt beter! Hoe ging je gesprek trouwens?

@ Liesje: Ik heb gestemd hoor! En succes met afvallen, we zullen je hier allemaal steunen!

@ Marieke: Gecondoleerd. Volgens mij gaan inderdaad de beste altijd als eerste. Heb het helaas zelf ook vaak mogen ervaren.

@ Evaatje: Heerlijk zeg, weer paardrijden! Ik ga in het nieuwe jaar mijn net ingereden paardje weer berijden. Dat is nu een jaar geleden dat ik er voor het laatst op zat zo'n beetje.

@ Chrisje: Als dit een goed ritme is, dan zou ik er vooral niet mee stoppen. Regelmaat is juist goed voor die kleintjes.

@ Moon: Leuk om te horen dat je meisje het zo goed doet en dat ze al zoveel kan!

@ Murizz: Fijn dat het weer beter gaat met je moeder.

@ Maartje: Knuf voor jou, en beterschap!

Hier erg druk geweest met het huishouden, en om alles op te ruimen. Het huis moet aan kant zijn als we weggaan, omdat een vriendin van mij komt oppassen. Merla kwam vandaag iedere 4 uur, dus dat was voor mij echt even bijkomen!

Ik zal dan ook nog maar even een fotootje plaatsen, ik heb ook nog weer nieuwe bij mijn www geplaatst;

9. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Nog even 1tje hoor:

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo

Oké dit was de laatste! Sorry hoor voor mij gespam, ben gewoon trots op mijn meissie...

11. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@Kiss: veel succes met het solliciteren.
    Wat erg van Alex gisteren. Dat zou Nico bij mij ook niet moeten proberen. Veel sterkte! Laat je alsjeblieft niet doen, he, meid!

@Marieke: hier hetzelfde met de broeken. Zwangerschapsbroeken te groot, maar de andere nog steeds te klein. Pfff :cry:
    Gecondoleerd met het verlies van je vriend!

@Xenas: en, heb je je geamuseerd gisteren?
    Wat een leuke foto's van Jesse!

@Doris: fijn dat Sven zo goed heeft geslapen en dat je een heerlijke dag hebt! :D

@Chrisje: als dit ritme lukt voor jullie en voor Damiën, dan zou ik dat zeker zo laten, hoor.

@Murizzz: hé, wat fijn dat je moeder weer op de fiets zit.

@Maartje: veel veterschap gewenst!

@evaatje: prachtig engeltje heb je daar, zeg!

@Liesje: wat een mooie foto's van Winter. Echt prachtig.
    Oh, laat je ons weten of ie gewonnen heeft bij Zita?
    Succes met de 3X10!

Zo, ben weer even bij, denk ik.
    We zijn gisteren met z'n drietjes gaan shoppen in het shoppingcenter van Sint-Niklaas. Was niet zo'n succes. Vorige week had ik het met mijn ma ook gedaan en toen was Jelle voorbeeldig (slapen, drinken, wakker liggen kijken naar alles, ...). Nu dus niet: de hele tijd mopperen en wenen.. Pff, we zijn uit miserie weer naar huis gereden. (Had wel gisteren een sprongetjes-mail gekregen, dus misschien was het dat wel )
    We moesten dus nog een boel dingen kopen en hebben hem dan vandaag bij mijn ouders gedaan (de 2 kindjes van mijn broer waren er ook, dus die had het gezellig druk vanmiddag) en zijn dan met z'n tweetjes een paar uurtjes de stad ingetrokken. Ik heb een nieuwe GSM gekregen voor mijn nieuwjaar! Fantastisch ding: ik kan nu ook foto's nemen en videootjes maken! :D :D :D Wat zou hij daarvoor in ruil willen vanavond ... :oops: ;)

Dat was het. Ik ga Jelle in z'n bedje leggen en dan straks zelf ook gaan slapen ('k heb gisteren voor het eerst terug flanellen lakens op het bed gedaan, dus da's lekker mals, ...)

Slaapwel iedereen ...

12. Op naar de 100 pagina's dames!

Begin data’s om te gaan werken oktobermama’s
    Xenas – 2 januari
    Liesje1207 – 9 april

13. liesje..9 april pas weer werken..
    zoooo das lekker
    hoe lang heb jij wel niet verlof dan?

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hee meiden, thanx...Hij is maar 56 geworden, ben nog wel even bij hem wezen kijken om afscheid te nemen, lag er heel rustig bij, leek net alsof ie zo op zou staan en een biertje met ons kwam drinken, gek hè?

Laura, dat maakt zo'n dag weer goed zeg, wat een heerlijk meiske!

Eline weer een slaapdagje, heeft om 6h/10h/13h/14h/18 gegeten, lijkt alsof ze steeds minder komt, maar misschien is dat simpelweg wel omdat ze minder krampjes heeft?

Zoals beloofd (natuurlijk precies vandaag haar engelenjurkje aan...)

15. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi allemaal,

weer een druk dagje gehad, drie dames op bezoek gehad en weer veel kadootjes rijker, namens een hele groep. Helaas ALWEER kleertjes van de C&A. Twee setjes, waarvan 1 wel leuk is maar de andere heeft weer een ge-applikeerd beertje er op en zo'n akelig bloemetjesblouseje. Ik ga proberen of de C&A me het akelige setje wil laten ruilen voor een setje dat wel leuk is.

Zal zo even een foto maken zodat jullie kunnen zien hoe erg het is (ik heb het er nou al zo vaak over gehad...)

hier alvast eentje waarop je Oriande ziet met de "oogst" van vandaag.
    Aangezien de kadootjes van meerdere mensen waren dan alleen de drie dames die hier geweest zijn heb ik deze foto gemaakt voor bij een bedankmailtje aan de hele groep. Het bewuste setje kun je hierop niet zo goed op lelijkheid be-oordelen (het gaat om het oranje setje: het jurkje vind ik wel leuk).

@ marieke: gecondoleerd...

@ Liesje: ik wou nog even zeggen dat ik superblij werd van je opmerking mbt hoe kindjes zich voelen als ze met de handjes omhoog slapen.
    :-D

@ Kiss: wat een kleuter is Alex zeg... Onverantwoordelijk vind ik hem. Zijn broertje komt uit je verhaal een stuk volwassener over. Alex moet echt eens tot inzicht komen, dit kan zo niet...

@ maartje: BETERSCHAP!

@ evaatje en Liesje: supermooie foto's! O en die van Xenas zijn ook mooi! wat een prachtbaby's hebben we toch zeg! ahh en nu zie ik ook die van Laura! Merla is ook een mooi meisje...
    :)
    Ooo en Eline is een prachtig engeltje! wat een superjurkje!

@ happyliesje: moest best even grinniken om je opmerking over de flanellen lakentjes! "mals" kennen we hier niet in die context.
    Ik heb trouwens in Nl nog nooit flanellen lakens gezien voor een babybed. lijkt mij eigenlijk ook wel wat. Als kind had ik ze in de winter ook, lekker zacht!

@ Xenas: ik moet 7 februari weer aan het werk.

@ Astrid: ik had eigenlijk gehoopt dat Oriande samen met Nathan in de Puls zou staan, maar blijkbaar was ik te laat met het doormailen... jammer!

Groetjes
    Maris

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Lieverds,

Alex en ik hebben gepraat. Heb hem heel erg duidelijk gemaakt dat ik mij echt niet langer meer zo laat behandelen.. Dat ik een keer voor mijzelf en mijn zoon moet kiezen.
    Hij heeft wel 100 x sorry gezegt, dus ik hoop dat hij deze keer er goed over na denkt, anders ben ik echt weg! Want dat meen ik echt hoor! Ik kan zo niet verder als hij zo blijft doen..

maar goed, we hebben dus goed gepraat. en hij had zelfs tranen in zijn ogen.. Dus hoop dat nu alles goed komt. Ben heel erg opgelucht dat ik mijn ei kwijt ben.
    Hij heeft zelfs vanavond Xavièr uitzichzelf in badje gedaan! het is een wonder!

Dinsdag ga ik naar mijn zus met Xavièr en mijn mams.. Mijn zus studeert in Den-haag, dus is ver weg, helaas.. ! Dus ze ziet dr neefje bijna niet, omdat ze ook heel veel werkt. Dus mijn moeder en ik gaan dr dinsdag voor een dagje heen.. Echt zin in!

Nou meiden.. Ik ga lekker naar bed, eerst even Xavièr voeden.

Kusjes! Slaaplekker!

17. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    bij deze:

18. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Het is bij nader inzien dit keer een muis:

19. Begin data’s om te gaan werken oktobermama’s

Xenas – 2 januari
    Maris – 7 februari
    Liesje1207 – 9 april

Wil je ook op de lijst? Stuur mij dan even een pbtje!

Deel Deze Pagina