Zo eten zit erin. Nu nog even de laatste reacties.... @Maris; Komt helemaal goed meid! Ik vind het CB echt een leuk uitje. Alleen die prikken zijn ff rot, maar daar heb je nu nog geen last van. Plannen is ook nog niet echt mijn ding. Komt vanzelf wel hoop ik. @Xenas; veel plezier met de visite en shop ze morgen! @Misoh; lees nu dat het goed was bij de psych. Pas goed op jezelf he meis! @martine; ik zie er ook erg tegenop. Ik vind wel dat het scheelt dat ze naar een gastouder gaat. 4 januari gaat ze voor het eerst wennen. @Nynke; lekker je eigen gevoel volgen! Heel goed! @Happyliesje; Fiene lacht ook nog niet echt overtuigend hoor. Het begint nu wel een klein beetje te komen, maar nog geen echte brede lach. Begin met de dingen die echt moeten gebeuren. Die strijk kan best nog wel even wachten. Die stop je gewoon even weg!
@Marize: Even op je site gekeken..mooie foto's hoor! @Nynke: Fijn dat Marijn weer wat is opgeknapt. Ja lekker he vakantie! Ik kijk er ook naar uit, dan is Jeroen weer lekker thuis. @Anne: Wat een lief kerstkindje. Felukkig dat ze niet echt last heeft gehad van de prikken. Wij moeten volgende week...brr. @Astrid: Geniet nog maar van je laatste weekjes thuis! Schattig he dat lachen. Dewi doet het ook steeds vaker en ze kletst ook wat meer. Volgens mij heeft ze nu ook haar sprongetje, ze huilt meer dan normaal.. @Marieke: Veel beterschap! Ach, dat huis komt wel. Is hier ook niet om aan te zien, kom er maar niet aan toe.. Huh, gaat geen enkele man de kerk in? @Irene: hmm, volgens mij moet je het meteen invriezen, ik zou het niet doen.. @Misoh: Gelukkig dat hij niet echt last heeft gehad. Hoe was het bij de psych? hmmm, ben aan het reageren, maar Dewi ligt erg overstuur te huilen.... volgens mij heeft ze haar sprongetje, of ze voelt zich niet zo lekker, ze is weer erg verkouden. Nou ga haar maar even troosten! Kom morgen wel weer kijken..
Nou ging super met de prikjes! Ze ligt lekker te slapen, lijkt er weinig last van te hebben! ps. uitgebreid verslag op susenna dr babysite!
Even klagen.... Ben niet zo blij met mijn lichaam dankzij de borstvoeding had ik eindelijk volle borsten (yes!) en had gehoopt daar een beetje van te houden. Ik dacht dat ze al flink waren gekrompen, nou ze hebben me nu echt in de steek gelaten. Ze zijn nu ook echt niet stevig meer. Zijn er meer mamma's die daar last van hebben? Je merkt toch dat na de bevalling alles een stuk minder strak is. Misschien moet ik gewoon nog even geduld hebben, maar er moet nog 8 kilo af voor ik weer op mijn oude gewicht ben. Heel slecht heb net mijn eerste sigaret weer gerookt Over het lachen, Deyna lacht erg veel. zit nu zelfs een schaterlach bij. Ook is ze veel aan het 'praten'. Ga vrijdag maar weer eens wegen. ben benieuwd of ze net zoveel groeit door de fv. Nynke: hoe was het bij de nagym?
Even reageren, das echt al zolang geleden! @Kiss meid, wat ben jij een sterke meid zeg, heb echt respect voor je! Je zit echt niet in een makkelijke situatie, want uiteraard hou je heel veel van alex, maar hij behandeld je niet zoals het zou moeten meid! Denk even niet met je hart, maar met je hoofd! Als hij zo doorgaat, is het beter voor jullie allebei (Xavier en jij) dat Alex en jij ieder een eigen weg gaan! @Een tweede, moet er echt voorlopig niet aan denken, zeg. Maar dat komt misschien omdat ik eigenlijk ook nog niet echt aan kinderen gedacht had. Maar Susenna vond het al tijd @Smeetje Ohw meid, dat is wel vervelend! Lijkt me best moeilijk om je aandacht goed te verdelen over 2 hulpeloze schepseltjes! Hopen dat Kyra een beetje heeft kunnen slapen nog! En ik vind 400 gram in een maand niet weinig hoor!? @Xenas gelukkig heeft Jesse niet zoveel last gehad van zn prikjes! Wel een vreemde droom ja. @Maris lekker toch zo'n lui dagje! enne mama's kunnen dat heel goed gebruiken hoor zo af en toe Veel suc6 morgen bij de CB! @Maartje Fijn heh om weer een beetje je oude leventje terug te krijgen. Blijf wel goed naar je lichaam luisteren, en doe niet meer dan je aankan! @Nynke gewoon doe wat jou het beste lijkt wat betreft de prikken! en als de ha ermee instemt zou het wel goed zijn! @Happyliesje suc6 met je strijkwerk! en je was en de rest van je huishoudelijke taken, bah schoonmaken kan zo saai zijn! maar zo af en toe moet het! @evaatje ik ben ook zo niet blij met mn na zwangerse lichaam. was zo trots op mn strakke buik en mn mooie figuur. bah moet nu nog 15 kilo af! alhoewel wil ik dat nog wel :S nu ben ik wel meer vrouw en mn borsten zijn wel groot gebleven gelukkig alleen niet strak meer. baal dr ook van. Maar we hebben er zo iets moois voor terug gekregen! en wie weet als er weer kilo's af zijn, misschien valt het dan wel mee! ohw meid wat zonde dat je weer gerookt heb! snap het wel hoor, de behoefte begint hier ook weer op te steken. Poeh zo vind het wel even genoeg voor vandaag! Over het lachen trouwens Susenna lacht echt heel veel en soms heeft ze een gilletje erbij. Echt zo gaaf! Ze lach vooral als ik zeg Hallo Susenna of Hallo mooie meid. En ze probeerd me ook al na te zeggen. De klanken van Hallo enz. het klink meer al Ha Owww maar zo gaaf! Liefs Stephanie
Begin datas om te gaan werken oktobermamas Siesje 2 januari Murizz 2 januari Xenas 2 januari Evaatje 7 januari Happyliesje 7 januari Nijnie 8 januari Jetteke 10 januari Astrid 14 januari Laura 14 januari Maartje 14 januari Doris 15 januari Nynke 21 januari Maris 7 februari Smeetje 4 maart Diaan 17 maart Liesje1207 9 april Klieke 13 mei Wil je ook op de lijst? Stuur mij dan even een pbtje!
Pfff, zoveel kletst die van mij niet hoor...Het is af en toe een uuuhtje als ik mazzel heb en vooral als ze op haar buik ligt na het badje en heb ik het idee dat ze dan "uitademt met geluid" of zo tijdens haar massage? Wel krijg ik dikke glimlach maar echt lachen of geluidjes doet ze nog niet. Zou ik niet genoeg tegen haar praten of zo? O ja, sorry als ik niet op iedereen reageer, voel me nog steeds verre van toppie , mijn neus begint nu ook vol te zitten en dat is bij mij een erg slecht teken, meestal volgt er dan of bronchitis of voorhoofdsholteontsteking (leuk woord voor galgje.. ). Ben niet vaak ziek maar als het dan zo ver is....Kun je "serum physiologique" kweeniemeer hoe het in het NL heet ook voor je eigen neus gebruiken trouwens? Trusten allemaal en ik hoop op een lange nacht voor iedereen!
@Marieke: ja, fysiologisch serum (niet veel verschil, hé) kun je zeker ook voor jezelf gebruiken. Staat bij mij toch in de bijsluiter dat je het als volwassene ook kunt gebruiken, dus zeker doen en zien of het helpt. Veel beterschap, meid!
maartje dank je die heeft een hele lieve vriend van ons voor dyon gemaakt is een cadootje voor ons liefs nica
@Marieke: ik geloof niet dat jij te weinig praat tegen je kleine meid. Ws kletst ze als ze 4 is je de oren van je hoofd. Beterschap. @Stay Funny: leuk is dat lachen idd. Begrijp ik nou goed dat je ongepland zwanger was? Zal even schrikken geweest zijn denk ik. Fijn dat de prikjes mee vielen. @Evaatje: even geduld hebben hoor, je lijf heeft zo'n 9 maanden nodig om weer in vorm te komen. Ik heb er steeds grotere borsten aan over gehouden helaas. Ik had een C cup voor de eerste en na de tweede een E cup dus waar het nu eindigd? De nagym was erg leuk. Het rare was dat we allemaal thuis zouden bevalllen en allemaal in het zk zijn bevallen. We hebebn in januari nogmaals afgesproken maar dan met beebs. @Missyess: Jeroen werkt in het onderwijs dan zeker? Lekker samen genieten. Succes met Dewi haar sprongetje. @Maartje: ik vertrouw al jaren op mijn eigen gevoel en dat heeft me weinig in de steek gelaten dus dat blijf ik maar doen. Dat plannen komt vanzelf wel. @Laura: succes met inpakken en ik hoop dat je nog wat kleren past. Een hele fijne vakantie. Ook jij succes met Merla haar sprongetje. @Happyliesje: ja hier ook twee weken vakantie. Heerlijk! Succes met je huishouden. Hier geen bijzonderheden. De nagym was erg gezellig. Het aparte is wel dat we allemaal thuis zouden bevallen maar uiteindelijk allemaal in het zh zijn bevallen. We hebben in jan nog twee keer nagym en al een afspraak om met zijn allen bij elkaar te komen met beebs. Zo nu even flink opruimen en wat voorbereidingen treffen voor Sterre haar feestje morgen.
Lieve meiden, moet nog bijlezen, ga ik zo doen. Kom net terug van het cb. Xavièr heeft zijn prikjes gehad.. Erg zielig! HIj heeft er knal rooie wangetjes van, heeft ie normaal nooit. Hij kijkt heel duf uit zijn oogjes, maar huil verder niet. Vandaag ga ik hem lekker verwennen... vind het zo sneu voor mijn lieve schat, maar het moet.. Ga nu even bijlezen. Kusiess
Nynke Ja, als ze net als haar moeder is is ze nog niet uitgekletst, hahaha Kiss: Arme Xavièr, gelukkig hoeft die van mij over een maand pas En inderdaad, het is voor zijn gezondheid! Ben toch verdorie vanochtend de bovenste 2 traptreden afgegleden met Eline op m'n arm. Ze heeft helemaal niks hoor, moest alleen eventjes huilen denk ik omdat ik was geschrokken. Was nog even bang dat ze haar handje zeer had gedaan aan de muur, maar aan mijn elleboog te voelen heeft die de klap opgevangen. En mijn stuitje de rest, au...Ze was al hartstikke moe, ze had een uur liggen huilen of zo, vandaar dat ik haar beneden in mijn bed wilde voeden, dan valt ze altijd zo lekker in slaap. Na 5 minuten aan de borst lag ze dan ook heerlijk te slapen en heb ik haar boven in haar bedje gelegd. Ben net nog wezen kijken, ze lag niet te slapen maar lekker met haar handjes te spelen en ik kreeg me daar toch een paar dikke glimlachen, dus denk dat alles wel ok is.
@Marieke, wat zul je geschrokken zijn zeg! Heerlijk is dat hè, zo'n dikke glimlach! De koorts van Esmay is gelukkig over, ze hoest alleen nog behoorlijk en is erg verkouden. Kyra heeft gisteravond voor het eerst in haar bedje geslapen ipv van huilen en dan weer naar beneden! Zou het van de prikjes komen of zou ze dan eindelijk 's avonds ook kunnen slapen? We zullen het vanavond zien. Mijn vriend heeft vandaag en morgen cursus en komt 's avonds laat weer, vind dat echt niets aan, hij heeft de auto ook nog eens meegenomen. Dus dat wordt thuis zitten, ook niet zo'n ramp met dit weer...
Wie weet Smeetje, die van mij trekt gewoon tien uur door 's nachts, misschien lukt Kyra dat ook wel !
Daar was ik weer! Gisteren een rampdag gehad met Jasmijn. Ze dronk haar fles niet goed leeg, duurde soms ruim een uur, en maar huilen als je haar neerlegde. Tuurlijk was ze op de arm stil. Dat alles wat ik wou doen ben ik gewoon niet aan toegekomen. Heb zitten te huilen op het laatst omdat ik niet meer wist wat ik moest doen. Vind het ouderschap wat dat betreft wel zwaar. @ De fv mama's: Jasmijn zit nu op 120/4 maar ze drinkt niet de fles leeg op een enkele keer na.....kan dat kwaad? Ze plast en poept wel goed. En soms wil ze 150/5. Ze is wel zwaarder geworden, dat merk ik wel. @ Marieke: AUW! Op je stuit vallen is niet fijn. Jasmijn krijgt 7 januari haar prikjes..ben benieuwd hoe ze er op gaat reageren.
oepsie sorry meiden, ff een paar dagen niet gereageerd en sorry ga ook niet op jullie allemaal reageren , heb wel alles gelezen hoor. maandag rowin naar school, bende opgeruimd. smiddags koekjes gebakken met rowin en gilian( ). Rowin vond het geweldig en gilian lag er lekker bij in zijn wipstoel. We maakten koekjes voor zijn juffen als kerstkadootje en voor opa want die was dinsdag jarig. Rowin is weer snipverkouden en een beetje koortsig. Ik moest even een plankje tillen en verdraai vreselijk mijn schouder dus s'avonds niet naar de sportschool. Gaat nu weer redelijk goed met mijn schouder dus vananvond weer lekker naar de sportschool. Gisteren was marco vrij en ging hij verder met klussen in de muurkast. Het gaat best wel goed en het ziet er mooi uit dus we zijn tot nu toe tevreden. En ik hoef het programma "Help mijn man is klusser" nog niet te bellen . Moest zelf naar de pedicure, boodschappen doen, knutseldingen voor de juffen afmaken, eten, tutten voor het verjaardagsfeest van mijn vader, opruimen en marco helpen met klussen. Al die dingen moesten tussen half 12 en half 3. Maar goed alles gered. Zijn naar mijn vader geweest met z'n allen., Hij werd 65 jaar dus dat was gezellie. Rowin had kerstdiner om 5 uur tot 6 uur op de peuterzaal. Rowin gehaald en die was misselijk, : goh hoe kan dat nou na het eetfestijn bij opa en ook nog op school? Rowin spuugt de hele douche vol, gelukkig wel onder de douche dus kon alles wegspoelen. Tja dat heb je he als je je vol eet met knakworst en patat. Maar goed om half 9 zat ik lekker weer op het vervolg feestje van mijn vader. had gilian mee genomen om ff lekker te showen. Lag half 12 in bed. Werden allemaal om 9 uur wakker vanmorgen. Oepsie, Rowin te laat op school, Papa te laat op zijn werk, Gilian lag nog te slapen en kreeg pas om half 10 zijn fles na wakker gemaakt te zijn. Nu zitten er wassen in de machines heb ik opgeruimd en zit ik lekker ff te computeren met een bakkie koffie. Gilian ligt in zijn wipstoel zijn knuffels in elkaar te slaan. herstel hij is in spaalgevalllen in zijn wipstoel. Om half 12 rowin weer halen van school dus heb het druk. Begrijpen jullie waarom ik niet gereageerd heb de afgelopen dagen Zal nu toch nog ff snel reageren op wat ik nog weet. @liesje: succes met afvallen en feli met je prijs. @Marieke: fijn dat het goed is afgelopen op de trap. @Choco: ff een dikke knuf voor jou, sterkte vandaag. @Smeetje: beterschap met iedereen bij jou thuis. @Kiss: sterkte meid met je beslissingen met alex en ook met Xavier zijn prikjes. En Gilian snapt het uuuuh spelletje ook goed. Thanks voor je idee, tis leuk om met Gilian te doen. @Evaatje: hier een iets grotere cup over gehouden. Vind ik niet zo erg, manlief vindt het ook niet erg . Zijn wel wat slapper geworden maar met een goed bh lift ik ze wel weer wat op @Laura: fijne vakantie alvast. @Nica: klus maar fijn vandaag en heel veel succes daarmee. @Tweede of derde: wij stoppen ermee., Heb twee prachtige mannen en ben heel gelukkig met ze. Een derde lijkt me voor mijn gezondheid niet echt verantwoord en mijn zwangerschap verliep ook al niet geweldig. Ons huis zou overigens te klein worden dus ik hou het hierbij. @Lachen: Gilian snapt het lachen nu ook goed. Hij straalt en krijgt dan van die glimoogjes. Hij lacht sinds een paar dagen erg veel. Hij heeft ook zijn handjes gevonden en houdt ze af en toe voor zijn gezicht en dan kijkt hij er heel gek naar. Hij probeert ze ook allebei in zijn mond te proppen en dat past niet, hihi Nou meiden ga nog ff poetsen en ik ga denk ik Rowin met de wandelwagen ophalen van school. Tis wel koud maar ik pak iedereen gewoon ff lekker in. Tot laters. Kus Diana
Nou meiden, ben weer helemaal bijgelezen.. Xavièr slaapt inmiddels lekker in zijn bedje. Gisteren zijn wij dus dagje naar mijn zus in den-haag geweest. Het was heel erg gezellig. Maar we hebben lang in de auto gezeten. heenweg 3 en half uur (veel file) en terug weg 2 en half uur. Maar Xavièr is heel lief geweest en heeft alleen maar geslapen in de auto! Vanmorgen moesten we dus naar het cb. Eigenlijk moesten we vorige week al, maar toen hadden wij ons dus verslapen .. Dus Alex kon helaas niet mee vandaag. Dus ben ik alleen gegaan met Xavièr. Die vrouw was ontzettend aardig, die was er de vorige keer ook al. Ze ging gewoon ff Xavièr checken, maar alles was ok. Zegt ze ineens: "ik vind het echt een prachtig kindje, vond ik de vorige keer ook al, zeg uhm, waar krijg jij zo een mooi kindje van..? Hij is behoorlijk donker, wat is de afkomst van de vader?" Dus ik zeg: "Armeens".. Die vrouw helemaal glimlachen, "ohh dus daar krijg jij zo een mooi kindje van" hihi ik helemaal blozen en trots natuurlijk! Xavièr kon alleen maar lachen, totdat hij zijn prikjes kreeg. Maar toen ik hem snel knuffelde was het SCHREEEEUWEN over.. Vind hem best zielig, maar het is voor een goed doel. Tussen Alex en mij gaat het prima. Toen ik gisterenavond laat (11 uur) thuis kwam van den-haag was het huis helemaal schoon en rook helemaal lekker fris. Had hij dus uit zijn werk huis zitten schoonmaken .. Dus Alex kan het blijkbaar wel! Hihi, was zooooo ontzettend lief! Dus heb vandaag niet veel te doen, alleen ff wasje draaien. Heb vanmiddag een afspraak bij het RUW, weet niet of iemand dat kent? Maar heb dr eigenlijk niet veel zin in, omdat ik Xavièr zo zielig vind. Misschien bel ik wel af. Ook zouden we vamiddag naar Almelo, naar mijn schoonouders. Maar denk dat ik dat ook niet ga doen.. Wil gewoon ff een rustig dagje voor Xavièr. Alex zijn paps heeft 3000 euro gewonnen met toto? heet dat zo? Heeft met voetbalwedstrijden te maken, moet je geld inzetten, en als je alle wedstrijden goed hebt ofzo dan win je geld. Heb 100 euro van hem gekregen om kleren van te kopen. Alex ook 100 euro. En we krijgen 4 nieuwe banden voor de auto, omdat de grip er een beetje vanaf is, vind ik wel eng als het glad op de weg is. Dus vind het super lief van mijn schoonpaps. maar we zouden daar dus vandaag heen, om de auto te brengen voor die banden, maar doe dat dus liever morgen. Maar even overleggen met Alex vanmiddag. Nou meiden, ik ga ff op de babysite verhaaltje doen en dan ff de was draaien. kus Kussss
Diaan, mmm, knakworst met frietjes! Arme Rowin..Kan me voorstellen dat jullie zo laat wakker geworden zijn, hihi Arme knuffels van Gilian. Eline vind haar knuffels niet echt interessant, eerder de tv (nu al, aaarrrggg) Kiss RUW ken ik niet, wat goed dat Alex het huis had schoongemaakt zeg! Ik moet het vandaag zelf doen met m'n kop vol snot, grrr Wat lief ook van je schoonvader, die van mij zou er onzin van kopen (heeft een gat in z'n hand en vooral voor dingen die hij NIET gebruikt, hihihi) Xavier: Dikzakje