Is het kindje van mijn collegam, zij is 3 weken na mij bevallen. In ons verlof zijn we samen agan shoppen en hebben we hetzelfde uitgezocht. Speciaal voor onze collega's op de afdeling gelijktijdig aangetrokken voor een fotosessie! Marieke, wat een superlach! Marize, geweldige foto!
Marieke wat een geweldige lach! Diaan, hopelijk gaat hij zo dan lekker slapen en was dat wat hem dwars zat!
Wahahaha Marize! @ Happyliesje, ja helaas is de verzekering hier zo duur. WIk betaal 118 euro per maand en reinout 103 euro. Belachelijk hoog maar een basis verzekering is ook niets. @ Nijnie, ja volgende keer zal ik er een schijnwerper opzetten Zo wij gaan naar bedje denk ik. Nathan heeft net zn laatste voeding op en die slaapt. Welterusten iedereen!
zit me hier toch eenr eep chocola naar binnen te werken, heerlijk zeg! Dat troost mij nou echt na al die huilbuien soms!
haha astrid, volgens mij hebik dat ook hoor als ik weer ga drinken.. moet ik dus maar ff niet meer doen.. sowieso erg lang geleden, want voor mijn zwangerschap was ik (bijna) altijd de bob, maar als ik dat eens niet was dronk ik er behoorlijk op los met uitgaan hihi!
pfff, ik heb al minstens tien maanden geen druppel gehad, Hhhhhh, DORST! Ben een echte bierdrinker normaalgesproken, dat mis ik soms wel hoor, ben geen alcoholist, maar vind biertje gewoon zo lekker!
bier gaat dr bij mij ook wel in.. of gewoon iets sterkers.. Tiquilla (of schrijf je dat weer eens heel anders?)
Marieke, ik heb het vooral in de zomer op het terras gemist! Das toch anders op het terras met warm weer zonder koud biertje....
vervelen wij ons allemaal? ikben met een paar minutjes weg.. Want op film 1 kanaal (we hebben digitale tv) komt een mooie liefdes film met J lo.. Ben benieuwd.. en Alex wil die graag met mij kijken.. Dus tsja, ff werken aan onze relatie.. Moet lukken zonder te huilen na die reep (lees: 2 repen) chocola.. en alst niet wil ga ik gewoon richting bedje,, Liefs Kiss
@kiss.. welke beslissing jij ook neemt meid.. het zal vast de beste zijn! Wat raar zeg van zijn zus! daar snap ik idd nou helemaal niks van! ik ga morgen toevallig de kast uitruimen.. zijn idd wat kleertjes die niet meer passen! ik bewaar die.. in een doos. of zo'n plastic doos.. voor idd een 2e... En ik zal morgen ook eens in zijn gezichtje gaan blazen haha ik zit nu ook aan een reep chocolade... hmmm lekker zeg! @marize.. jij gaat nergens heen hoor! jij blijft lekker bij ons ahhaha! Cool fimpje! Ik ben ook wel voor om een afspraak te maken hoor! Hahaha die foto met dat paarse haar.. haha kan echt niet.. je moet straks eens kijken wat voor foto ik hier ga plaatsen @maris.. wat een lekker bos met haar heeft je meisje! Jesse heeft juist heel donker haar! Fijn dat marize het zo goed doet thuis! Wow.. wat een mooie namen zeg! ik houd wel van die middeleeuwse namen! @nijnie.. ik weet wat je bedoelt met de fv. Hoe weet je heoveel je er boven mag zitten.. en of de nacht voedingen idd meetellen.. ik blijf meelezen.. dus misschien staat straks al hier ergens het antwoord! Met Harry Potterd naar bed...? hahahah @astrid.. wow... dat meen je niet! 1000e.. das echt veel idd.. gelijk bellen maandag.. en ik neem aan dat je wel wat kan regelen.. ook omdat hun geen herinnering hebben gestuurd.. ik zal voor je duimen meid! Gelijk ook even navragen waarom het niet is afgeschreven.. Super leuk filmpje! @laura.. wat een mooie foto! geweldig! lekker slapen! @moon..is ook lastige keuze om te stoppen met bv.. maar je moet je niet schuldig voelen hoor. Ik ben ook gestopt omdat ik fulltime kolfde en het flesje gaf.. dan probeerde ik voor de voeding te kolven.. maar jesse kwam altijd eerder.. zit je daar met een huilend kind.. nou geloof me.. dan komt er echt niks uit hoor.. bij mij dan.. wat een lief meisje zeg! @nica.. wat een schatje zeg..die dyon! @missyess.. haha 100 maanden wat grappig zeg! ik ben bijna alweer 18 maanden getrouwd! (2 december) @marieke.. ondanks dat je meisje een maanlandschap heeft, volgens mij vindt jij haar het mooiste meisje van de hele wereld toch! @anne.. wat lief zeg dat je broer ff wilde oppassen.. en idd waarom zijn kindjes altijd voorbeeldiger bij andere he! cool dat je site daarbij staat.. hoe dat zo? @laura.. gaaf zeg die foto! @appeltje.. aaah wat een lekker ventje.. lekker koppie met haar ook al hoor! @doris..goed plan! van zo'n lijst! Nou ik ben er doorheen! op alle pagina's gereageerd.. vind het nog best knap van mezelf! Ben er dan ook 2 uur mee bezig geweest geloof ik hahahah!