Happyliesje: Jeetje wat vervelend dat Jelle zo huilt, hier een rustig dagje weer eens, echt meid, het gaat weer over ! enneh, dat je je zoontje gaat nemen kun je ook beter vermijden in het NL, wil iets heel anders zeggen (poepen in het vlaams, haha) dus kun je beter in je armen nemen of oppakken zeggen, hihi Sylvia, wat goed zeg, je hoort wel vaker dat de osteopaten heel veel voor een bay'tje kunnen doen, daarom wil ik al een tijdje aan de KA vragen of ik een verwijzing kan krijgen, morgen maar even met hem over hebben.... Laura, dankjewel, mooi kaartje zeg! Kiss, wat een leuke filmpjes weer, word er weer vrolijk van met dit vieze winterweer! Safiya: Aaaah, dat kerstbengelshirt, super!
aaah echt schattig die kerstbengeltjes die over mijn beeldscherm heen gaan. Wat hebben we allemaal toch een prachtige snoepjes van kindertjes.
marieke: inderdaad dat nemen van je zoontje zou niet best zijn..... Wat grappig he die spraakverwarringen tussen de nederlanders en de belgen. lol
Gilian snurkt nu lekker in zijn minimonkey, hij vindt het een heerlijk ding. Heb hem nog niet als draagzak gebruikt, alleen als hangmat.
haaaaaalllllllooooo is er niemand online bij de oktober mammies? Heb ik ff tijd, is er niemand JOEHOE JOEHOE IS DAAR IEMAND?
en ikke ook af en toe hihi..ben ondertussen hapjes aant maken voor het kerstdinner van Luna vanavond op school..kom af en toe ff kijken maar wel rustig hier dalijk ist weer etenstijd voor Nalaya, daarna op naar de volgende lading hapjes voor t kerstdinner Kiss..kopje thee is wel lekker Diaan..leuk dat Gilian zo lekker in zijn minimonkey slaapt! knuf
hoor ik hier hapjes proeven, wil ik wel hoor wat ga je maken voor lekkers? en gezellie dat jullie er ook zijn meiden maak ook maar ff thee, goed idee van je kiss
haha is goed..zijn gevulde eieren en prikkertjes met knakworstje..kaasje..cherrytomaatje..en mini augurkjes leuk opgemaakt op een bord van Sla, snoeptomaatjes en gedecoreerde augurkjes...smakelijk
echt heel grappig...... Rowin ligt in zijn bed. tenminste hij is boven in zijn kamertje en zou in bed moeten liggen. Zie ik de postbode komen....hoor ik Rowin zeggen, "kijk daar is de post, ga ik ff zwaaien, mevrouw, mevrouw kijk ben er weer. OOOOOOh mag niet in het zand lopen mevrouw, ga ik aan mama vertellen. Lol hij ligt dus niet in bed maar staat op zijn bed naar buiten te kijken en alles te vertellen wat hij doet. En hij vraagt zich weleens af hoe het kan dat mama alles weet tja die babyfonen van tegenwoordig die horen alles
he safiya: wat doe jij allemaal door de gevulde eieren. Mijne zijn vaak zo flauw? ik snap hard gekookte eieren maar wat doe jij dan door dat eigeel?