@ Kiss, sneu is dat zeg! Hopelijk werkt een zetpil. Als je kleine meer dan 3600 gram weegt mag hij de zetpillen van 120 mg hebben (dat zegt het cb tenminste). Nathan had eergister en gister zn sprongetje denk ik. Alleen maar huilen. En vandaag nog geen 1 keer!Hij ligt heerlijk in zn box naar de kerstlampjes te kijken. Een beetje praten tegen zn mobiel en de knuffels en af en toe in een deuk liggen. Heerlijk! @ Gevulde eieren; brrrrrrrrrrrr. Ik vind ze echt niet lekker @ Doris, Nathan woog vorige week 5230 gram en is 59 cm. Hij wordt echt lang volgens mij! Maarja ik ben ook best wel lang... Nathan is vorige week voor het eerst mee onder de douche geweest (ik vond het dood eng in het begin ) maar nu is het super leuk! Hij probeert het water elke keer op te likken Is jullie baby trouwens ook zo kietelig? Als ik over zn rug heen kriebel gaat hij helemaal gillen en gek doen Oh hier even een foto van de douche (met een half naakte rein, fieeetfieeeeuwww ) Ik heb fantastische schoenen besteld! Ben er helemaal blij mee Check: http://www.omoda.nl/shop/productdetails/16268/spm-zwarte-dames-laars-167831_black.htm =P~
Hi meiden,.. De kip teriyaki van knor (knorrrrrrrrrr da breekt zo lekker de week )is weer achter de kiezen.. Xavièr ligt in bedje, slaapt niet, hoor hem nog beetje af en toe huilen. Zetpil helpt dus heel erg goed. hij heeft nog steeds verhoging nu van 38.3.. maar goed. heb er inderdaad wel op gelet dat ik de juiste zetpilletjes had gehaald! zie er nu zo ontzettend tegenop dat hij over een maandje alweer prikjes moet, gatsie! Vond het zo vreselijk sneu voor hem! kussiess
lekker ding hoor adstrid! (bedoel Nathan.. al mag rein er ook wezen ) en moooooooooie schoenen! Lijken heel erg op de laarzen die ik vorige jaar had! Kus
jullie zijn trouwens ook niet te volgen,,eerst de hele tijd druk kletsen.. dus ik zeg tegen Alex "moet ff op zp want anders kan ik ze niet meer bijhouden" kom ik hier.. nix geen drukte meer.. nou ja.. dan niet
Ja, verbazend hoe veel er kan verteld worden over gevulde eieren! @Marieke: oei . Ja, ga uiteraard niet m'n zoontje 'nemen'. Ik zal er in't vervolg op letten. (vind het 'poepen' trouwens ook nog altijd raar om te lezen, maar ja, jullie zijn wel in de meerderheid, hé ) @Safiya: ze zien er heerlijk uit, die gevulde eitjes! @Doris: oh, zo zielig voor Sven! Heeft de zetpil al geholpen? @Kiss: hey, ik ben blij dat Xavièr al wat rustiger is. Kan me voorstellen dat je het heel erg vond voor 'em. Jelle moet ze pas volgende maand voor de eerste keer hebben, maar ik kijk er ook niet bepaald naar uit. Zo, heb dus nog steeds niet veel kunnen doen. Ben om half 4 vertrokken naar Zottegem (is normaal 10 minuutjes rijden) om naar een paar winkels te gaan (kreeg een gratis buggy van de ziekteverzekering en wou in de Bloker gaan kijken of ze het servies nog hadden die in reclame stond: nou, niet dus!). Ging dan gelijk ook even snel om cola en water en om de Nutrilon (is weer leeg, gaat snel zeg!). Ben ik 2 uur onderweg geweest! Het verkeer was niet te doen. Ik wou er even tussenuit om te ontstressen, kom ik met nog meer stress naar huis. Nico is ondertussen bezig het hele appartement te stofzuigen, zodat ik morgen direct kan beginnen dweilen. Hij kijkt af en toe eens boos mijn kant op, maar ja, ik mag toch ook wel wat, hé?! Daaag ...
Sven is gelukkig weer rustiger! Hij heeft net lekker zn fles leeg gedronken en nu ligt hij voor pampus in mijn armen Straks lekker naar zn bedje!
Hey meiden, Wat een gebabbel weer hier zeg! Ik heb alles doorgelezen, maar ga even niet op zes pagina's reageren. Sorry. Ik heb wel een hele erge trek gekregen in gevulde eieren! Vandaag een beetje een rommelige dag. Ben vanmiddag met mijn man en Fiene naar schiphol geweest en daarna kwam mijn vader bij ons eten. Vanmorgen was ook al vreemd, want Fiene werd pas om 8.30 uur wakker (ze heeft dus 9,5 uur geslapen!) . Heerlijk natuurlijk, maar mijn hele dagplanning lag in de soep. Denk je haar eindelijk door te hebben, verandert ze alles weer. Hahaha. Ik las veel over prikjes en kwam er toen achter dat ik 's middags moet werken als Fiene haar volgende prikken krijgt. Ze moet dan naar de gastouder. De vorige keer had ze nergens last van. Laten we hopen dat ze dat dan ook niet heeft. slik Nu ga ik nog even bank hangen en straks Fiene badderen. Fijne avond allemaal! Maartje
Nou meiden.. het drama was weer van voor af aan begonnen net. KRIJSEN KRIJSEN en nog eens KRIJSEN.. zoo vreselijk! Ik kan daar dus ECHT niet tegen! blijkbaar was de zetpil uitgewerkt.. hij heeft de hele dag ook erg weinig gedronken, maar heb hem net wel ff beetje gepusht om toch aan de borst te drinken.. teon was hij even stil. daarna begon hij weer te krijsen, dus heb hem weer getemperatuurt. Was nu 37.8, dus is al ietsjes gezakt. gelukkig! Toen ben ik lekker met hem onder de douche gegaan.. en hij was eindelijk stil! Dus dat douchen heeft hem blijkbaar wel goed gedaan! Toen heeft Alex hem nog een keer een zetpil gegeven en hij ligt nu bij Alex en hij is nog steeds stil. oh zie nu dat hij zijn oogjes dicht heeft.. Dus Alex brengt hem zo even naar bedje. Wie was het ook alweer die op vakantie ging? ben het even vergeten.. Maar ik wens jullie een fijne vakantie! Kusss
@ Marieke dank je wel voor je kaartje. Het is hier eigenlijk wel lekker winter weer, lekker koud, maar wel droog. @Kiss geweldig dat uhhh filmpje @sylvia, ja ik draag hem over mijn jas, ik had hem er eerst onder maar dan pak ik zelf kou omdat dan mijn rits niet dicht kan en ik geen sjaal omkan., en met het skipak is het echt warm genoeg. Ik denk zelfs dat het onder mijn jas zelfs te warm zou zijn geweest, want toen ik haar skipak uitdeed was ze echt heel warm. @Astrid en Kiss ik moest juist zetpillentjes van 60mgram halen (alleen te verkrijgen bij de apotheek) als ik die van 120 mgram had moest ik hem doormidden snijden, en Yessie weegt nu 5210 gram. @moon suc6 morgen, hoop dat britt net als yessie nergens last van heeft. Hier eigenlijk weinig te melden, het dagritme zit er nu aardig in. Wil alleen langzaam over gaan van BV naar FV, alleen nu wil madam de fles niet meer hebben. Ze tuft gewoon haar melk weer uiten is pas weer rustig aan de borst. Grrrrrr denk je het lekker rustig te willen afbouwen, maar goed gaat ook wel weer lukken. heb vandaag ook gelijk even de oppas geregeld voor de vastenavend, begint ook alweer 12 januari hier, ze gaat mooi 4 zondagen uit logeren Kan mams gaan feesten, hoop er echter dit jaar geen kindje aan over te houden. hihi
hey meiden ff weer een berichtje van mij ik zie dat er flink gekletst is vandaag heb alleen gelezen en beantwoord niet iedereen sorry liefs nica
@ Anne, in de bijsluiter van de 120 staat dat het voor kindjes vanaf 3 mnd is of vanaf 5,5 kilo. Xavièr woog vandaag 5940 gram, dus neem aan dat het wel goed zit.
Maris, hoe is het gegaan op het CB? Dat ruim op tijd... dat zeiden ze hier ook, maar ik ga er echt niet een hele tijd vantevoren zitten. Laatst was ik eigenlijk vrijwel op tijd, liep hun lunchpauze uit... Toen was ik maar blij dat ik niet "ruim" op tijd was gegaan. Maar nou heb ik het ook wel heel makkelijk, want ik hoef niet zo ver te lopen. Xenas, nog lekker geshopt? Misoh, moeilijk de zorg wat uit handen geven en soms Wietze even te laten liggen. Pas goed op jezelf! Martine, het viel mij enorm mee om Mirte naar het KDV te brengen. Natuurlijk was het raar of vreemd om "alleen" over straat te lopen zonder kinderwagen. Maar ik heb haar met een goed gevoel daar achter gelaten en ze hadden ook al gezegd dat als ik het niet trok ik haar eerder kon komen ophalen. Heb jij ook die wen-mogelijkheid op het kinderdagverblijf? Want misschien scheelt dat ook nog wel, dat ik nu nog niet werk en in feite elk moment daarheen zou kunnen als er wel wat is. Anders zou je dat misschien eens voor kunnen stellen. Mocht het nou echt niet gaan dan kan je misschien altijd nog besluiten haar naar die vriendin te doen. Maar ik denk dat het voor jou als mama moeilijker is dan voor haar. En ik vraag me af of het dan veel uitmaakt of het een kinderdagverblijf is of een vriendin. Wat dat betreft heb ik trouwens deze week wel de vuurdoop, want ik ben vandaag met mn collega's gaan lunchen terwijl mn moeder oppaste. Ik was rond half 12 weg en om half 4 pas weer terug! Ook meegevallen, maar ik heb best veel aan thuis gedacht zeg maar. Missy, dat zou zomaar het sprongetje kunnen zijn... hopelijk voelt Dewi zich gauw weer beter! Evaatje, ik zou willen dat die van mij zouden krimpen... ik had al genoeg borst voor ik zwanger werd, ik hoop dat ze nog wat krimpen als ik afval... nog 9 kilo tot mn oude gewicht *zucht*. Stay Funny, hier ook aardig wat geklets van die kleine. Heerlijk die geluidjes en ik denk dat lachen met geluid ook niet meer heel lang op zich zal laten wachten hier. Marieke, beterschap! Dat kletsen komt wel... Mirte begint het nu echt meer te doen, maar dat is ook pas sinds een week of 2 denk ik. Daarvoor was het af en toe een geluidje. Dat lijkt me eng zo van de trap af al zijn het "maar" een paar treedjes, je kan je behoorlijk bezeren. Haha, de tv is hier ook aardig in trek... Hmmz. Snoezig kaartje . Kiss, hoe is het nu met Xaviér? Nog last van zn prikjes? (lees even verderop dat hij huilt... arm ventje). Wat lekker dat je gister thuis kwam in een schoon huis! Wat is het RUW? Haha, dat filmpje van Xaviér, dat uh en dan huw(inademen en geluid maken), hihi lieeeef. Hopelijk heeft hij morgen geen last meer van de prikken! Choco, lastig soms he. Als ze huilen en je weet gewoon niet goed waarom. Misschien wilde ze gisteren gewoon bij mama zijn... Dat van het fles niet leegdrinken dat weet ik niet, misschien eens op het CB vragen? Ik heb een gulzig meisje wat eigenlijk altijd de fles leegdrinkt... Anne, heerlijk geluid dat sabbelen . Laura, goed gegroeid die Merla, hele fijne vakantie voor jullie! Safiya, mooie foto! Diaan, haha een live verslag van wat de postbode doet dus... . Je hoeft er niet eens zelf voor naar buiten te kijken. Wat een leuke slofjes heeft Gilian aan en wat ligt hij relaxed in de minimonkey, ga ik toch ook nog eens met Mirte proberen. Heb haar vanmorgen weer door t huis gedragen in dat ding. Ik moest nog vanalles en ze was verdrietig. Ze werd er wel rustiger van. Jotim, hopelijk gaat een bezoek aan de osteopaat helpen voor Decco! Je vroeg hoe mijn andere kinderen het doen... ik heb nog geen andere kinders, alleen een stuk of eh... 28 op de peuterspeelzaal . Doris, weer een netjes gegroeide Sven, fijn . Wakker gemaakt worden voor prikjes... dat is toch niet leuk... . Heeft Sven er al wat minder last van? Astrid, leuke blote mannen foto . Mirte is niet kietelig, lijkt me wel grappig. Stoere tuinbroek van Nathan! Happyliesje, moet jij je lief ook altijd zo aansporen om te gaan stofzuigen? Die van mij denkt er gewoon niet aan... Als ik de tijd die ik kwijt ben aan hem helpen onthouden, aan het huishouden zou besteden... . Nee geintje, maar hij vergeet het wel aldoor. En dan ga ik me bezwaard voelen omdat ik het steeds weer moet vragen. Zou het bijna zelf gaan doen, maar ja we hebben de taken wat verdeeld en ik vind ergens ook wel weer dat hij gewoon ook zijn dingen moet doen... Moon, sterkte met de prikjes morgen! Maar ik denk dat Britt heel stoer gaat zijn hoor! Wat betreft die zetpillen, mijn CB raadde aan om de 120mg paracetamol te halen en ze dan door midden te snijden mochten we ze nu nodig hebben. Want straks met 3 maanden mogen ze 120 mg en dan zit je met die van 60... Om er nou 2 in te douwen dan... lijkt me ook weer zo wat. Gelukkig heb ik ze nog niet nodig gehad tot nu toe, Mirte heeft weinig last gehad van haar eerste prikjes. Zooo ik ben weer bijgelezen... en ik denk dat ik zo onderhand maar eens richting bed ga nadat ik lief er nog even aan help herinneren dat het bijna tijd is voor de fles. Welterusten en willen jullie niet meer zo hard kletsen als ik niet kan meelezen , hahaha. Morgen tussen de middag even naar mn werk, zo kom ik er wel langzamerhand weer in want vrijdag mag ik ook nog even.
Eindelijk even tijd om op het forum te komen. Wat een hectische dagen hebben wij achter de rug. Het begon zaterdagavond, toen gingen wij naar mijn vader voor zijn verjaardag, krijgen wij daar een smsje van mijn zwager dat mijn schoonzusje in het ziekenhuis ligt dat de vliezen zijn gebroken met 36 weken. Dus spannend. Zondag gingen wij op verjaardag bij Jeroen zijn opa en oma. Zijn oma heeft uitgezaaide kanker en het is eigenlijk aflopende zaak, maar wij wilden toch nog met Robin die kant op. Het is ongeveer 1,5 uur rijden. Zijn wij daar, zegt oma. Dit is de laatste keer dat ik hem zie, want voor mij hoeft het niet meer. Het is genoeg geweest. Daar kwamen voor mij de tranen. ( en voor de rest van de familie ook.) Maandag met Robin naar het buro, prikjes erin. Eerst helemaal geen last en ik haal hem 's middags uit bed heeft hij een dik beentje en krijsen dat hij deed. Zo verdrietig heb ik hem nog nooit gezien. Ik deed ook gewoon met hem mee. Tot overmaat van ramp plaste hij de hele commode er nog onder. Dus wil ik hem een zitpil geven, krijg ik het plastic er niet om weg. Dus Robin nog harder krijsen. Heeft hij nog 3 uur bij mij op de arm gejengelt. Krijgen wij 's avonds telefoon dat wij weer oom en tante zijn geworden van een mooie meid. Vera. Een heel klein meisje van 2300 gram. Dinsdag eigenlijk een hele leuke dag geweest tot mijn schoonmoeder belde. Oma wil niets meer en wij moeten met het ergste rekening houden. Vandaag. Robin wordt om 8.30 wakker en heeft vanaf dat moment de hele dag gehuilt. Ik heb van alles geprobeerd. Om 17.30 komt Jeroen thuis, vertelt hij leuk, dat hij vanavond gaat badmintonnen. Grrrrr. Dus ik word boos op hem, zegt hij tegen mij. Ach het zijn nog je hormonen schat.... ( de rest laat zich raden, maar hij is wel gaan sporten.) Krijg ik net een smsje van mijn schoonzusje dat de kleine is opgenomen op de kinderafdeling. Kon zichzelf niet meer warm houden en de voeding liep niet. Dus zij huilen... Maar nu zit ik "lekker" op de bank met de 3 katten om me heen en Robin ligt lekker op bed. Morgen moet Robin voor het eerst naar het KDV, spannend. Zo alles even van mij afgeschreven. Sorry voor het egoberichtje. Groetjes.