Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ow ja en iemand had het over koffie leuten met elkaar? lijkt mij echt een x leuk om een dagje iets te gaan doen beebs ook mee :D gezellig!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat lijkt me ook wel leuk, allemaal de beebs mee.
    Moet ik alleen wel met iemand carpoolen als we ergens heen gaan. Scheelt dat hier meer oktober mama's in de buurt wonen! :D

@ Xenas, ik hoop ook dat er wat te regelen valt. Zal vast wel want die miep gaf zelf toe dat er nooit een herinnering of i.d. is verstuurd.
    :c: verzekering!

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ben nu echt weg

Kusjes allemaal!

4. zag dat ik al 1700 berichtjes heb geplaast!
    wow!

Heb even na zitten rekenen.. vanaf de dag dat ik hier 'lid' ben.. dat zijn in totaal.. 405 dagen.. dus ongeveer 4 berichtjes gemiddeld per dag..
    vind het eigenlijk beetje tegen vallen hahaha!

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    kiss, Filmkijkse!

Wij gaan ook zo naar bedje, Sven heeft zn fles weer leeg :D
    Maar vind het wel gezellig hier vanavond, dacht dat ik bij het mamatopic misschien wel van mn forumverslaving af zou komen (iedereen druk ;) ), maar het tegendeel is waar geloof ik...

6. @kiss.. ja bv naar een dierentuin ofzo!
    ik zie ons daar al lopen met al die wagens hahaha!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zwangerschaps pagina is verslavend!

Truste iedereen en Kiss film kijkse.

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Xenas, 4,21 berichten per dag :)
    ( zie profiel ;) )

9. hahah zeker verslavend!

over de naam.. wij hadden allebei een lijstje gemaakt met namen .. en Jesse kwam bij beide voor!

Voor een meisje hadden wij Dominique!

10. @doris... ohh zit ik onwijs te rekenen en te tellen.. staat het er gewoon! zeer cool!

Totaal berichten: 1704
    [0.10% van het totaal / 4.22 berichten per dag]

Gewoon 0.1 % van deze site... grappig!

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Totaal berichten: 774
    [0.04% van het totaal / 1.96 berichten per dag]

Ik loop flink achter :D
    Maar ben vanavond aan een inhaalslag bezig dus pas maar op ;)

12. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Haha wat een geweldige foto's hier allemaal. Ik ga die van Jolien opgeven voor de baby van de maand.........die met die pruik. Xenas......wara blijft jou foto? je zou iets plaatsen?

Over Koffie...ja dat was ik..............

13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Xenas, wel grappig, ik heb me 10 dagen later aangemeld, ik heb dus nog 10 dagen om je in te halen ;)

Een keer wat leuks doen met zn allen lijkt mij ook leuk, maar ligt er maar net aan waar we dat dan gaan doen!

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Misschien als de baby's wat ouder zijn een keer in een zwembad..........of in de kroeg....lekker lam worden.....maar dan laten we de papa's oppassen. Haha gaat de hele avond allemaal mobieltjes af.......schatje de baby huilt........euh hoe moet dit....euh hoe moet dat.......

Haha we nemen ze maar gewoon mee............. :)

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ja leuk Marize, allemaal net bevallen vrouwen in bikini haha :D

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

Tjeempie.... er wordt hier nog meer geklessebest dan in het bevallingstopic :confused: .. Nu ga ik het zeker niet meer redden om te reageren.. :(

Over de naam van onze zoon..
    We hadden ontzettend veel moeite met het bedenken van een jongensnaam... op een avond noemde het oudste kind, de naam Boaz.. Een mooie bijbelse naam.. goed passend bij de namen van de andere kids.... mijn lief en ik keken elkaar aan.. en hebben deze onthouden... een betere hebben we niet kunnen vinden... ;) Voluit heet hij Boaz Dirk Robert Hoeke. Dirk naar mijn vader, Robert naar de vader van mijn lief.. en hij draagt de achternaam van mijn lief... Wij zijn niet getrouwd... maar ik vond dit toch een mooie keus! Qua achternamen is het een beetje een allegaartje bij ons :oops: , want de andere twee kids, Gideon en Levi, dragen de naam van hun vader. Ik heb mijn eigen naam.. en Lief en Boaz dragen dezelfde naam....

En dan maak ik meteen maar van de gelegenheid gebruik om mijn drie trotsen te showen ;)

[​IMG] (klik voor groter formaat)

Er lagen hier meteen al kleertjes in de kast die Boaz niet paste.. met zijn 4330 gr. kon ik de pyamapakjes-met-voeten in maat 50 meteen al wegleggen.. als het arme kind zich uitrekte, zag je zijn tenen dubbel zitten :) Ik bewaar wel alles.. je weet nooit... ben wel al oud.. maar nog niet zo oud ... :evil: :)

Boaz ligt lekker op tuk in zijn mandje.. ik ga er ook zo in... meestal meldt hij zich een keertje 's nachts.. rond 4-en.. en dan weer rond 8-ten.. erg netjes voor zo'n klein ventje!

Trusten iedereen!

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey meiden,

Sorry dat ik verstek heb laten gaan vanmiddag. Fiene was ontroostbaar. Echt heel zielig.
    Ik hou het nu kort. Ik heb alles gelezen en vanaf morgen reageer ik ook weer.
    Voor nu een fijne nacht allemaal!

Liefs, Maartje

PS Marize; ik heb helemaal dubbel gelegen om je foto. En ze kijkt er ook zo heerlijk oenig bij. Echt super!

18. foto's komen er aan!

Ga ze nu op de comp zetten!

19. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Xenas ik ga ze morgen bekijken. Ik ga die kleine paarse pruik d'r laatste fles geven en dan lekker slapen.

Nienke wat een happy familie.................. (foto mag iets groter) maar ziet er allemaal heel gezellig en lief uit.

Slaap lekker allemaal meiden...........

Oja ik ga maandag toch ff terug naar het ziekenhuis, er komt een onaangename geur uit de wond. Hopelijk niets ernstig maar ben er deze keer liever snel bij.......

XXX

20. [​IMG]

Marize.. mag ik met je mee naar de kapper?

Deel Deze Pagina