Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Oh ja, ik zeker ook! Ik merk wel dat de dagen veel sneller gaan nu. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor.
    Ik werk 24 uur onregelmatig en Fiene gaat naar een gastouder. Het gaat gelukkig maar om weinig uurtjes, want ik werk ook op maandag, weekenden en avonden en dan is manlief thuis, dus dat scheelt.
    4 Januari gaat ze voor het eerst wennen. Kan ik meteen even timen hoeveel tijd het extra kost 's morgens. Ik moet ook nog even uitkienen hoe ik dat ga aanpakken met voeden en kolfen e.d.

Ik kijk nu al uit naar je berichtje van morgenavond :-D

2. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Meeting Oktobermama's

Naam - Liefst in.... - Wanneer - Activiteit - Met/zonder beebs

Doris - Groningen/Drenthe/Overijssel/Gelderland - Door de weeks (niet di/wo) - Vind alles leuk! - Met beebs
    Anne36 - Brabant/Utrecht - weekend - wandeling/borrelen - met beebs (liefst na 25 januari dan heb ik vervoer)
    Maris - Gelderland/Utrecht/Overijssel (nabij ns station) - Kan tm 6 Feb. alle dagen - .. - Maakt niet uit.
    Diana: Noordholland/utrecht/amsterdam. door de weeks alleen op dinsdag tot 17 maart, anders in het weekend, met beebs, high tea.
    Astrid - Liefst in Gelderland/Utrecht/Brabant - Dinsdag of Vrijdag in de middag - Theeleuten - Met baby's natuurlijk! :D
    Nijnie (onder voorbehoud) - Gelderland/Utrecht/Overijssel - vrijdagmiddag of weekend - high tea lijkt wel leuk - met beebs!
    Xenas81 - Midden van het land - Do/Vr - .. - ..
    Maartje (onder voorbehoud)- noord holland, zuid holland, utrecht- dag maakt niet uit- wandelen en een high tea toe- met beebs

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Hier vliegen de dagen ook echt voorbij ja!
    Spannend dat Fiene 4 jan. gaat wennen! (of jij? ;) )

Ahh, Manlief komt net binnen...Sorry dat ik zo laat ben....(had ie op de fiets vast al op geoefend ;) )

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik ben trouwens ook niet erg van de meetings, vind dat anonieme ook wel prettig en ben ook niet zo'n held! Maar jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt :D En het lijkt mij ook erg leuk om allemaal beebs van ong. dezelfde leeftijd bij elkaar te zien!

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Haha, nou die van mij is nog in geen velden of wegen te bekennen. Ik vrees dat Fiene alleen met mama gaat badderen zo.

Ik denk inderdaad dat ik meer moet wennen dan Fiene. Ze vindt namelijk alles gezellig. Ik ben waarschijnlijk de uurtjes heel druk met het kijken op mijn horloge.

Ik twijfel nog steeds over die meeting. Zal ik nou wel of niet mee? Dat anonieme heeft ook wel wat, maar misschien wint de nieuwsgierigheid het uiteindelijk wel.

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Tuurlijk ga je mee!

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nou Sven krijgt ook zn laatste fles straks van zn mama ;)

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    hahaha, niveautje: Goeiemoggel bij je man?

Nou, zet dan maar op die lijst:
    Maartje (onder voorbehoud)- noord holland, zuid holland, utrecht- dag maakt niet uit- wandelen en een high tea toe- met beebs

9. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jep :)

Leuk, ik zet je op het lijstje!

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    je staat er al bij op!
    Je bent wel moeilijk over te halen! 8)

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Oke, nou ik ga er een eind aan breien. Misoh is volgens mij ook al weg. Ik ga even spullen klaar zetten, dan nog even badderen en voeden en dan lekker slapen.
    Slaap lekker voor straks!

Enne......voor de andere meiden........sorry voor al het gekletst. Sla het maar lekker over. Hihihi

12. Ik twijfel ook over de meeting. Anoniem is ook wel fijn.

Met de pnd gaat het wel redelijk. Wordt niet erger op het moment in ieder geval. Ben me bewust van de dingen die ik doe. Dat ik bijv. steeds beschrermender wordt naar Wietze toe. Onder het mom van als ie huilt bij iemand op schoot dan geef 'm maar aan mij. Dan wordt ie wel rustig. Ik kan soms echt niet tegen het gehuil. Gaat wel beter als ik voldoende kan slapen.
    Ik ben helaas ook al eerder depressief geweest en eigenlijk is het verschil niet zo groot qua gevoel. Alleen zijn is nu de hoofdzaak Wietze i.p.v. de dood van m'n moeder en een problematische relatie en vroegere pesterijen. Ik wil Wietze niets aandoen ofzo, dat heb ik niet... het is me gewoon allemaal teveel en heb nergens zin in. Soms is zelfs spelen een opgave (terwijl Wietze een heel vrolijk kereltje is).

Wat ik precies zoek is nog niet helemaal duidelijk. Heb al een paar sollicitaties gedaan als consulent bij de gemeente (verschillende vlakken). Zoek een functie waarbij je een beetje de spin bent in het web en allerlei zaken/mensen bij elkaar brengt. Managment functie als ik in het bedrijfsleven zou kijken maar met m'n huidige opleiding wordt dat nog ff lastig denk ik (vooral omdat ik nu niet zeker genoeg ben om voor dergelijke functies te gaan). Kijk nu vooral bij gemeenten dus.

We zullen wel zien... nu even wat gaan drinken en dan zal Wietze zo wel komen voor z'n laatste voeding (hoop ik want het is nodig) en dan nog ff de koffer inpakken (morgen naar schoonouders) en zijn pas weer 2e kerstdag terug (na ook nog een etentje bij mijn pa en z'n vriendin).

Iedereen fijne feestdagen!!!

13. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Slaap lekker voor straks Maartje!

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nog evne snel; heel herkenbaar, de gevoelens die je onschrijft Misoh. Het is ook niet niks allemaal. Ik merk ook dat ik weer veel meer bezig ben met mijn moeder (en haar overlijden). Tijdens mijn zwangerschap was ik heel bang om weer depressief te raken, maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.
    Geef jezelf de tijd en geniet van de dingen die goed gaan. Zorg vooral goed voor jezelf, daar heeft Wietze ook profijt van.
    Ik hoop dat 2008 je een droombaan brengt en dat je je snel weer helemaal top voelt.

Veel plezier bij je schoonouders en vader!

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Heftig hoor Misoh, maar fijn dat het nu redelijk gaat en niet erger wordt.
    Hopelijk heb je een gezellig weekend! Veel plezier!

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Astrid, praten kan ik ook wel voor 2 hoor :p. Maar erheen gaan dat is de grootste drempel voor mij meestal. Maar wie weet... Lekker ding die Nathan van jou!

Misoh, lastig zeg. Kan me wel voorstellen dat je geen zin meer hebt om met hen te werken... Misschien kan je iemand meenemen naar het gesprek met de bedrijfsarts als je dat prettig vind?

Maartje *proost*, op die mooie kindjes en de verse mama's die het allemaal maar gewoon doen als de mannen aan het borrelen of computeren zijn...
    Ik vroeg me in het begin, toen Mirte er net was, soms echt af hoe anderen dat deden. Hoe het bestond dat er nog een leven buitenshuis was zeg maar. Het leek wel of alles Mirte was. Maar nu we wat meer onze draai lijken te vinden is het toch ook wel weer heel bijzonder zo'n klein ukkie in huis!
    Mooi dat je een fijne avond hebt gehad!

Doris, zou wel netjes zijn als hij op zn minst even liet weten dat het later wordt... Ik zit de tijd te vullen tot de laatste fles, lief zit weer eens zn spel te doen (gister ook al) en wil niet de fles geven... Maar ja, morgenochtend ben ik ook weer het bokje.
    Ah het verloren schaap is weer boven water?!

Het flesje staat af te koelen, ik ga ff tandenpoetsen enzo, kan ik na de fles mn mandje in.

17. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik ga ook is even de fles klaar maken, Sven wakker maken en dan na de fles lekker naar bedje, heerlijk om met dit koude weer in bed te liggen! Kan ik echt de hele dag naar uitkijken :)

Trusten meiden!

18. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Nou dames Goeiemoggel is bekroond met de gouden loekie vanavond, dus voorlopig zullen we overal nog wel moggel horen roepen.

yessie dansen op K3 :)

http://www.youtube.com/watch?v=JJHAPq1Inb4

ze reageerd op de muziek, k3 en plop zijn hier nu al dagelijkse kost :cry:

Ook gaat ze helemaal lachen als ze rechtop staat, zo geweldig om te zien hoe snel die ontwikkeling gaat.

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maartje, sorry dat je er onzeker van wordt, was niet de bedoeling, maar as ik Fiene zo zie komt ze meer dan genoeg aan hoor! Die van mij is echt nog een mager garnaaltje!

Wat een mooie kindjes hebben we toch allemaal!

Misoh, duim voor je dat alles in orde komt!

Doris: Kan er ook niet tegen als ie te laat is, maar zeg er niks van hoor, kan ik het ook een keertje doen hihi ;)

Stelletje zuiplappen, haha! :)

WTF is goeiemoggel?! ;)

Ik heb besloten Eline om de vier uur te voeden (denken jullie dat dat misschien een goed idee is?), kijken hoe het gaat en over een weekje ff laten wegen...Heb haar net wakker gemaakt, naja wakker...Ze moest ook nog eens spugen, maar dat doet ze 's ochtends ook wel eens, dan laat ik haar nog héél eventjes sabbelen en dan blijft dat er meestal wel in ;) Ga nu slapen want mijn wekker gaat dus straks om 3.00 weer ;)

Nogmaals sorry dat ik zo met mijn bv in de knoop zit en jullie daarmee lastigval, maar ik heb hier niet zoveel mensen aan wie ik het kan vragen (lees:niemand) en kan het dus alleen hier kwijt...

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    ah, heb hem op youtube bekeken, hahaha, superreclame!

Deel Deze Pagina