Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemoggel!

jeetje wat was het gezellig gisteravond. :) Hoe is het met de hoofden meiden? :)

@Misoh: ik hoop dat je er uit komt met de bedrijfsarts. En mss moet je iemand meenemen naar dat gesprek. Fijne dagen bij de schoonouders en vader.

@Marieke: ik vind het een goed idee om om de 4 uur te gaan voeden. Mss kan je zo je productie wat opvoren en komt Eline wel aan.

@Anne: ik hoor al 5 jaar niks anders meer als plop en K3. Ws komt Bob de bouwer er nu ook nog bij. :(

De meeting: meiden als jullie anoniem willen blijven is dat toch prima. Het is geen moeten hoor. Al zou ik het super vinden jullie allemaal in het echt te zien.

Hier gaat het weer redelijk. Ik ben al sinds gisterochtend alleen met de kids. Manlief is naar een vriend om de auto een beurt te geven en komt pas om 15.00 uur weer thuis. Dit deelde hij donderdag even vrolijk mee. Grr Mannen! Hij vergeet zeker dat het flink druk is met drie kids en een hond die uit moet en boodschappen die nog gedaan moeten worden. Als ik nou nog de auto had maar helaas.

Met de bv lijkt het weer iets beter te gaan. Mijn borsten voelen iets voller aan en vannacht heeft er 4 uur tussen de voedingen gezeten. Kijken hoe het nu gaat.

Fijne kerstdagen en een spetterend 2008. Ik hoop dat 2008 brengt wat iedereen ervan verwacht. Dikke knuffel voor jullie allemaal.

2. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Goeie Morgen Iedereen!

Ik wilde jullie allemaal even fijne feestdagen wensen!

Liefs Stephanie

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goeiemoggel,

Ik heb toch lekker geslapen! Heerlijk! Fiene ook trouwens. Kwam vanmorgen om 7.15 uur pas weer en ging daarna weer lekker slapen! Ik schrok dus om 10.10 uur pas weer wakker! Zo weer even voeden en dan lekker douchen.

@Nijnie; mijn man kwam gisteren pas om 22.00 uur thuis. Ik was toen al bezig om het badje voor te bereiden en heb het verder alleen gedaan. Hij wilde wel helpen, maar dat wilde ik even niet.

@Doris; heerlijk he....diep onder de dekens wegduiken en een lekkere koude neus. Hmmm, zou er bijna weer in springen!

@Anne; och wat lief!

@Marieke; lieverd, je moet je niet schuldig voelen hoor! En blijf ook vooral je vragen stellen! Ik had gewoon even een zwak momentje en bovendien zijn het niet alleen jouw verhalen! Ook de verhalen over al die drukke wakkere kindjes. Fiene slaapt bijna alleen maar!
    Ik heb er gisteren nog even het een en ander over gegoogled en maak me geen zorgen meer.

@nynke; pffffff, boodschappen doen met drie kids op de drukste dag van het jaar. Succes! Die mannen denken ook niet na he!
    Met mijn hoofd is het prima hoor, maar ik had dan ook maar een koninckje op. Vanavond gaat de fles champagne open. Ben benieuwd! :)

@Doris en Misoh; bedankt voor het gezelschap houden gisteren! Ik vond het erg gezellig! :D

Zo, nu mijn theetje snel opdrinken, want ik hoor mijn meisje al kletsen boven.
    Tot later! Maartje

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier alles ook prima! Moest Sven de hele week om 8.15 wakker maken en prompt op zaterdagochtend vind hij het nodig om om 5.30 wakker te worden! Maar gelukkig heeft hij na de fles nog lekker tot 10.00 uur geslapen!
    Straks lekker met paps in bad (die is ook weer ontwaakt ;) )

Anne, wat lieff!

Marieke, gewoon je vragen blijven stellen hoor meid!
    Hoe is het vannacht gegaan?

Nynke, Hier ook maar 1 biertje gehad, dus geen klachten ;)
    Jeetje, lekker handig dat je man nu weg is...grrr

Maartje, Kom je hier vanavond na je fles champagne nog even langs 8)
    Ik vond het ook gezellig gisteravond, heb me door jullie toch niet hoeven te vervelen :D

Groetjes Doris

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Goeiemoggel! ;) oh, het is al middag zie ik.Ahum

Thanx meiden, ik heb haar om 4.00 wakker gemaakt voor voeding (door de wekker van 3.00 heengeslapen, hihi) dit keer niet gespuugd. Om 8.00 en 11.15 kwam ze weer, dus das netjes.

Ze drinkt rustig, maar wel hap-slik-hap-slik dus krijgt ze zo toch aardig wat binnen lijkt mij? Ach, alle beetjes die ze binnenkrijgt is goed natuurlijk. Heb ook geen enkele voeding het idee gehad dat ik "niet genoeg" had. Misschien is mijn toeschietreflex wat laag en moet ze wat harder zuigen, maar het is er wel! En is denk ik ook niet zo verkeerd dat ik niet zo'n sterke toeschietreflex heb, aangezien mijn meisje nogal neiging heeft om te spugen.

Fijn weekend en fijne feestdagen voor het geval ik vandaag niet meer op het forum kom (denk het wel hoor), wij gaan vandaag de auto schoonmaken en inpakken, morgen gaan we rijden. Als jullie me even niet zien dan is dat normaal, weet niet of ik daar op internet kan. Woensdag komen we weer terug.

Kusjes!

6. Begin data’s om te gaan werken oktobermama’s

Murizz – 22 december JARIG!
    Floortje – 2 januari
    Siesje – 2 januari
    Murizz – 2 januari
    Xenas – 2 januari
    Maartje – 6 januari JARIG!
    Evaatje – 7 januari
    Happyliesje – 7 januari
    Nijnie – 8 januari
    Jetteke – 10 januari
    Astrid – 14 januari
    Laura – 14 januari
    Maartje – 14 januari
    Doris – 15 januari
    Nynke – 21 januari
    Maris – 7 februari
    Chrisje – 11 februari
    Smeetje – 4 maart
    Diaan – 17 maart
    Liesje1207 – 9 april
    Klieke – 13 mei

Wil je ook op de lijst? Stuur mij dan even een pbtje!

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    MURIZZ: Gefeliciteerd met je verjaardag!

8. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, ben er laatste week niet geweest, wat kletsen jullie lekker veel. Helaas wat troubles met internet en pc, dus gok dat de komende tijd ook weinig online kan komen :( Als t me lukt kom ik wel tussendoor weer kijken/kletsen (als jullie me dan nog hebben willen)

Iedereen in elk geval vast hele fijne feestdagen en een geweldig 2008 gewenst!

Liefs Chris

9. @astrid... wat een lieve lachende Nathan!

@moon.. lieve slapende Britt

@maartje.. was gisteren naar een kerstkien(bingo) avond van de voetbal! Altijd gezellig zo aan het eind van het jaar!

@misoh... wat vervelend zeg, dat gedoe met je werk!
    Zou daar ook niet meer willen werken hoor!

@doris.. hahaha daar heeft hij zeker op geoefend.. sorry ben laat!

@anne.. super leuk dat filmpje over K3! hahaha!

@marieke.. je valt osn er echt niet mee lastig hoor.. ik ben vaak genoeg ook onzeker over de fv hoor! en dat zet ik lekker hier neer... want idd ik kan het ook nergens kwijt! Veel plezier!

@murizzzz..gefeliciteerd met je verjaardag

Vandaag weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen.. Rob is ook thuis.. maar tis ondertussen al 1 uur!
    Moet wel nog even naar het postkantoor.. want heb een boek verkocht via bol.com..
    dat kan tegenwoordig ook! handy!
    Gaat sneller dan op MPlaats!

Vanavond verjaardag van schoonvader! We gaan er heen om 7 uur.. want dan geven we daar flesje.. maar wil zeker weer voor het laaste flesje thuis zijn!

Ga nu maar lekker ff douchen...

Iemand trouwens nog tips voor kleine hapjes / salades die ik kan maken voor de kerstdagen!

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Doris, lekker he zo'n warm bed ;). Ik kan er ook zo naar uitkijken.
    Ach, die Sven, lekker vroeg wakker worden in het weekend...

Anne, haha Yessie nu al aan het dansen, knap hoor!

Marieke, geen sorry, lekker blijven schrijven! Fijne dagen alvast!

Nynke, tja... mannen... je kan niet met en niet zonder ze ... ;).

Maartje, dat zou ik ook hebben hoor. Dat je dan alleen het badje wel doet...

Murizzz, hieperdepiep hoeraaaaaa!

Wij hebben net een stukje gewandeld, nog even een paar boodschapjes gedaan. Maandag doen we de kerstboodschappen. Nu alleen nog even bedenken wat ik nodig heb...

11. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Nou zeg ik zal wel blonddd zijn, maar ik krijg het toch niet voor elkaar om een foto in mn bericht te plakken...

hoe doen jullie dat toch?

12. Poepoe, 20 pagina's gelezen! hihi
    Ga maar niet op iedereen reageren, dan duurt het nog langer.

@Martine: Ik heb me aangemeld bij www.putfile.com
    Daar kun je je foto's op internet zetten. Dan staat er naast je foto een BB code, die kopieer je en plak je hier in je bericht. Dan staat je foto in je bericht!

Leuk een meeting! Ik zal Doris even pb'en.
    Dewi heeft echt haar sprongetje denk ik. Vooral 's avonds veel huilen, zo ken ik haar helemaal niet. Gisteren zijn we op visite geweest bij vrienden, zij verwachten in april hun 1e kindje. En Dewi heeft de hele avond daar gehuild, wel zielig. Af en toe gaven we Dewi in hun handen en dan moesten ze haar troosten, konden ze alvast oefenen, hihi.

13. Ik ga jullie even spammen met een hoop foto's....

Over sneeuw; van dit uitzicht genieten wij op dit moment!

14. Hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2008 met jullie kindjes!

15. Deze outfit vond ze minder geschikt....

16. Dit was onze kerstkaart van vorig jaar, die wilde ik jullie niet onthouden..

Ok, nu stop ik met spammen!

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Doris; haha ik weet niet of ik dan nog wel kan typen. WE zullen zien.

@marieke; wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Als ik je verhalen zo lees klinkt het mij heel positief in de oren hoor!
    Waar gingen jullie ook alweer naar toe?

@Murizzz; Gefeliciteerd meid!

@Chrissie; natuurlijk willen we je nog hebben! Hoe meer zielen....

@Xenas; lekker genieten van het mooie winterweer? Of natuurlijk gewoon lekker met ons beppen! ;)

@Nijnie; ja, ik was echt een beetje pissig. ZO laat binnen komen, terwijl ik dacht dat hij even iets ging drinken na zijn werk. :rolleyes:

@martine; En lukt het met de tips van missyess wel? Ik doe het altijd via http://www.imageshack.us/. Daar hoef je je niet aan te melden. Foto uploaden en dan moet je de onderste link hebben (even naar beneden scrollen!). Succes!

@Missyess; wauw wat mooi! Ik was net even op de begraafplaats waar mijn moeder ligt en daar was het ook zo prachtig. Wat is Dewi een schatje zeg! Vooral op de kerstkaart van vorig jaar staat ze heel mooi! hihi ;)

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Marieke, Dat heeft je meisje netjes gedaan! Hopelijk gaat de rest van de dag ook zo goed!
    Fijne dagen en veel plezier! (heb even weer gemist waar jullie heen gaan :oops: )

Murizzz, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Chrissie, tuurlijk willen we je nog hebben! ;)

Xenas, nog wat leuks gewonnen?
    En wat dacht je van gevulde eieren 8) :D ;)

Missyess, sven heeft ook vorige week weer een sprongetje gehad, dan moet hij ook zo vreselijk huilen, dat herken ik dan helemaal niet meer van hem! Zo sneu als die kleintjes zo hartverscheurend huilen! Hopelijk is Dewi er snel weer doorheen!
    Wat een mooi uitzicht!
    En wat een prachtige foto's van jullie meissie! En nu al een voorkeur wat kleding betreft, dat wordt nog wat ;)

maartje, hihi lig dubbel om je laatste opmerking :D

Groetjes Doris

Deel Deze Pagina