joechei, ik heb net bij H&M online twee borstvoedingsshirts gekocht. Ik had vandaag in de stad al tevergeefs bij de H&M, hunkemoller, Hema en Livera gezocht dus dat was wel frustrerend. Lijkt me heel prettig, ik krijg nu elke keer een megakoude buik en rug als ik ga kolven. Ik heb onwijze mazzel met mijn gewicht, ik pas inmiddels al mijn oude kleren weer en heb alleen nog een schattig "bierbuikje" wat ik niet per se kwijt hoef.
Lekker zeg Maris dat je de kilo's al kwijt bent! ik was even bang dat ik met de laatste 5 bleef zitten, maar de afgelopen dagen wordt ik weer vriendjes met de weegschaal Ga er nu ook tot het nieuwe jaar niet meer op staan, wil natuurlijk wel lekker eten met de kerst
Hebben jullie ook bericht gehad van de belastingdienst over de kindertoeslag? Ik las net bij de sept. mama's dat je het wel even goed moet checken, er waren er daar meerdere die teveel zouden terug krijgen! (te veel is op zich natuurlijk niet erg, ware het niet dat je dan alles aan het eind van het jaar terug moet betalen ) Ik vond het wel een verrassing, wist helemaal niet dat het bestond
hey meiden ff een berichie van mij we zijn mega druk aan het rommelen in ons nieuwe huissie en zoals het er nu uit ziet gaan we volgende week zaterdag over joepieeeeeeeeeeeeeeeeeee morgen of eigenlijk gezegd nu....is ons danny jarig en hij word al weer 9jaar jeetje wat gaat de tijd snel :S liefs nica oepssssss bijna vergeten murizzzz gefelicitaart!
Nica, GEFELICITEERD met Danny! En wat goed dat jullie volgende week al naar jullie nieuwe huisje kunnen! Hard gewerkt dus
SPECIAAL VOOR DORIS: Ik kan nog typen hoor! Het valt me eigenlijk alles mee! Het was erg gezellig vanavond. Heerlijk samen gekletst, lekker gegeten en zelfs een spelletje gedaan. Nu ben ik moe, dus lekker in mijn schone bedje (is er iets lekkerders dan een schoon bed). Tot morgen allemaal! Grts, Maartje
Haha, Lekker zo'n avond Maartje! Hier samen met manlief ook een gezellige avond gehad, hij is nu nog even de hond uitlaten en dan lekker naar bed! (helaas geen net verschoond bed ) Trusten meiden!
Nica, van harte met danny! En weltrusten maartje! Ik ga Oriande denk ik wakker maken, ik wil ook naar bed. Manlief vindt dat we best kunnen wachten tot ze zelf om eten gaat vragen. Wacht eens even.. <vlaag van briljantheid> ik kan natuurlijk ook gewoon hém de voeding laten doen!
Wauw! Het is hier echt uitgestorven! Ik heb dus een lekker avondje gehad gisteren. Maakte me een beetje zorgen om Fiene, want die wilde om 23.00 uur de fles niet echt leegdrinken. Ze dronk met moeite en veel wilskracht van papa en mama 100 cc (normaal lachend 160-180 cc). Natuurlijk waren alle zorgen voor niks. Mevrouw werd vanmorgen om 9.00 uur met een lach op het gezicht wakker. Blijkbaar drinkt ze 's avonds gewoon minder. Het was ook voor het eerst dat we de laatste voeding uit een flesje gaven (overigens wel gewoon bv hoor). Ik werd vanmorgen zonder houten hoofd wakker, maar dat had ik ook wel verwacht. Meer dan drie glazen champagne p.p. zitten er echt niet in een fles en daar wordt je zelfs na een jaar onthouding niet dronken van (wel heel gezellig ). @Doris; haha, en toen ik die opmerking schreef had ik nog geen druppel op! Hier nog niks gehoord over kindertoeslag. Krijg je dat automatisch? @Smeetje; wauw, jij bent lief voor je baas! Ik begin liever later dan eerder. WEl fijn dat je zo gewaardeerd wordt op je werk! @Marieke; ohja, dat was ook zo. Sorry dat ik het steeds vergeet hoor. Zullen de hormonen nog wel zijn. Wat goed dat je het nog een weekje gaat proberen! Het moet wel leuk blijven he. Verlies dat niet uit het oog. Hahaha een "koediekoediekoe"-papa. Wat een leuk woord! Mijn man is niet echt een "koediekoediekoe"-papa. Meer zoals Maris haar man, eentje van de serieuze verhalen. @Marize; wat stel je toch een hoge eisen aan ons uitstapje zeg! Moeilijk mens. @Maris; Ik kan me helemaal voorstellen dat je voor het zware geschut bent gegaan! Hier is het kolfen alleen nodig als ik werk of om de voorraad aan te vullen (ik kolf na elke eerste voeding van de dag). Ik drink ook af en toe een glaasje wijn direct na de voeding. Moet kunnen, ook volgens de lactatiekundige en het CB. @Kiss; oh, kan me helemaal voorstellen dat je daar gefrustreerd van raakt. Ik heb ook niks om aan te trekken alleen dan wel om een andere reden. Ik moest al nodig shoppen voor ik zwanger werd, maar heb het uitgesteld omdat ik toch eerst positiekleding nodig had. Nu loop ik dus tegen een lege kast aan. @NiCa; wat fijn dat je al zo snel over kan! Wel gek idee; ineens je laatste kerst in dit huisje! Gefeliciteerd met je zoon! Zo, ik heb mijn bijdrage voor vandaag weer geleverd! Kom op met die pagina's vol gezwam in de ruimte dames! (al heb ik de moed al een beetje opgegeven voor de aankomende dames. Ik denk dat het zo rustig blijft) Grts, Maartje (die geniet van haar heerlijk rustige (kerst)dagen bijna zonder verplichtingen!)
Hoi allemaal, @Murizz: oepsie iets te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. @Nica: gefeliciteerd met Danny. @Marieke; ik bewonder je doorzettingsvermogen wat betreft de borstvoeding. Denk je wel om jezelf. Je bent echt geen slechte moeder als je stopt met borstvoeding geven hoor. (zou ik wel een hele slechte moeder zijn ik ben niet eens aan de borstvoeding begonnen, maar dat was om een medische reden). Maar in ieder geval veel sterkte met doorzetten. @Kiss: succes met shoppen vandaag laat je even weten of je wat gevonden hebt. Ik pas gelukkig weer in mijn oude kleren. Ik snap niet hoe dat kan want ik heb nog steeds 5 kilo teveel, dat moet toch nog ergens zitten Heb vanmorgen even lekker een stuk gewandeld met de kinderwagen en met Rowin op zijn driewieler. heerlijk weer. Marco is weg van 10 tot 3, Was een beetje pissig op hem. Gaat hij op onze gezinsdag weg.......Wij gaan altijd wat leuks doen op zondagmiddag en nu is ie weg. Afgelopen dagen heb ik hem bijna niet gezien. Hij is nog steeds aan het klussen in huis dus ik ga aldoor weg met Rowin en Gilian. Ander loopt Rowin overal doorheen en dat schiet niet op Nu ga ik rowin in bed doen en dan ff lekker lezen. Ben later wel weer terug. Fijne zondag allemaal. En voor wie ik niet meer spreek: Geweldige kerstdagen toegewenst door ons allemaal, Kus Diana, Marco, Rowin en Gilian
Lieve dames! Bedankt voor de felicitaties! Heb mijn verjaardag af moeten lassen omdat mijn hubbie ziek is.... Beetje kaal hoor een verjaardag zonder visite. Heb een hele mooie zelfgemaakte ketting en een sieradendoos van Calvin gekregen!De zelfgemaakte kadoos zijn echt de mooiste! Kom later nog wel ff kletsen! Doei
Goeiemiddag! Iedereen op vakantie ofzo? Wij werden vanochtend om 9.00 wakker Heerlijk was dat, nu dus lekker uitgerust! Ah Maartje, jullie al net zo'n fijne nacht! En mijn 2 biertjes vielen ook goed Dat over die kindertoeslag kregen we trouwens automatisch toegestuurd. Diaan, Balen dat je man nu weg is, hopelijk kunnen jullie nog wat leuks gaan doen als hij terug is! Murizzz, Jammer dat je verjaardag niet door kon gaan! Dan voel je je idd niet erg jarig.... Lijkt mij ook geweldig als je zelfgemaakte kadootjes krijgt van je kind! Groetjes Doris
Maris, wie weet durf ik wel . We zullen zien . Herkenbaar trouwens die uitstapjes buiten de deur. Vooral als ik wat langer weg ben zorg ik wel dat ik vanalles bij me heb, voor het geval dat. Hihi, je zou hier eens moeten horen hoe lief tegen Mirte praat... op een heel raar toontje: hallooooo. Leuk zo'n zelfbedacht liedje. Ik wijk ook nog wel eens af van de gebruikelijke tekst... . Zingen deed ik natuurlijk bij de peuters ook al aardig wat, ik denk dat dat wel scheelt. Heb je Oriande nog wakker gemaakt of heb je je lief de fles laten doen? Marieke, wat goed dat Eline wel wat had gedronken! Is voor haar natuurlijk ook even oefenen zo uit de fles terwijl je je mama gewend bent! Je doet het goed hoor! Hihi soms zijn die mannen wel schattig... Kiss, succes met shoppen. Jij liever dan ik. Ik heb zo'n hekel aan koopzondag. Alsof iedereen dan weer mag ofzo. En dan is het stervensdruk, dan ben ik vaak zo weer uitgekeken. Ik ga ergens tussen kerst en oud en nieuw of in het nieuwe jaar nog wel weer eens op kleding jacht... misschien wel handig om iets meer shirts dan 2 te hebben om aan te trekken straks met werken . Doris, nog 3 kilo... ik nog 3 keer zoveel... misschien in het nieuwe jaar als ik weer aan t werk ben dat het dan wat makkelijker gaat... Wij krijgen geen kindertoeslag wat ik had berekend... kreeg gisteren wel bericht van de kinderopvangtoeslag. Nica, wow volgende week zaterdag al over, dat schiet lekker op! Van harte met Danny. Hier vanmorgen even flink gemopperd op elkaar, zat er al wel langer aan te komen, ik hoop dat we nu weer ff uitgemopperd zijn. Ik was me aan zoveel aan het irriteren dat ik ook niet veel anders kon dan mopperen... (niet heel gezellig)
Mijnie vrede op aarde Soms lucht het op hoor om je irritaties uit te spreken, mijn lief is weg misschien een goed idee voor mij om dat ook te doen als hij terug is snapt hij dat ik het niet leuk vond dat hij bijna de hele dag weg is. Hij zou om 3 uur thuis zijn, nou ben benieuwd : : : Koopzondag doe ik niet aan in Alkmaar, daar word je helemaal hysterisch van zo druk, en dan ook nog de zondag voor kerst, neeeeeeee help dan word je pas geirriteerd van die achterlijke drukte
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn mannetje naar de koopzondag is om van alles voor de kerst voor mij te kopen Bijvoorbeeld een nieuw horloge, mooie lingerie, lekker geurtje en ik kan nog wel even doorgaan. Zou hij daar zelf spontaan opkomen?Nou nee denk het niet, maar goed het bewijs wordt met kerst wel geleverd, misschien ligt er nog wat leuks voor me onder de boom. Als dat echt zo is dan zal ik niet meer mopperen op manlief, echt nooit ,meer
GRRRRRRRRRRRRRRR nu is het half 4 en hij is er nog niet, beeeeeeeh niet leuk. Gaat ons gezellige middagje. Hij is ook nog weg met de auto met het kinderzitje en de maxi cosi, dacht ff lekker naar het bos te gaan, in mijn eentje dan maar met Gilian en Rowin. Maar ja lopend is het drie kwartier, dan nog in het bos lopen en dan nog drie kwartier terug, is me ff te ver. Ben ik thuis als het donker is Dus ik blijf wel lekker thuis zitten das ook gezellie in mijn eentje. Sorry hoor ff klagen, hij zei vanochtend ben echt wel om 3 uur thuis, waarschijnlijk nog wel eerder nou dus niet, hij is juist later.Getsie en straks is ie thuis en zegt ie dat hij een leuke dag heeft gehad en niets meer kan doen omdat hij moe is. Nou dus niet
@Xenas: Ja dat klopt, het is een winnie de pooh pakje van C&A. @Marieke: Ja soms zijn die mannen wel schattig, hihi. @Nica: gefeliciteerd met je zoon! @Nijnie: jammer dat gemopper! Hopelijk is het nu een beetje uitgepraat. Het is idd rustig hier! Ik ga het huis maar eens opruimen, we krijgen 1e kerstdag onze ouders hier. Het is hier nog steeds een rommeltje, ik weet niet waar ik het allemaal moet laten! Wat gaan jullie eten met kerst? Wij maken hier ieder een gang, en wij doen het hoofdgerecht. Ik heb heel cliche varkenshaas, stoofpeertjes, wat groenten en aardappelgratin. 2e kerstdag zijn Jeroen en ik lekker samen en dan gaan we ook samen een driegangen diner maken. Eerst eendenborstcarpaccio, dan biefstuk met aardappeltjes en lekkere salade en daarna 3 chocolade ijs en een kaasplankje. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje apart te koken met kerst.