Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    hoi missyess, klinkt lekker meid. Ben jij een goede koker?

2. @Diaan: oh oh, die mannen toch. Misschien heeft hij wel hele moie kerstcadeaus voor je gekocht! Hopen we daar maar op!
    Jeroen en ik zijn niet zo romantisch, wij hebben samen 2 playstationspellen uitgezocht haha. Na zoveel jaar weten we echt niks origineels meer te bedenken voor elkaar.

3. PS: Een goede koker...hmmm, weet ik eigenlijk niet, ik vind koken wel heel leuk (vooral om het op te eten!) Maar hele ingewikkelde dingen daar waag ik me niet aan.

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    mijn hoop is een beetje weg, mijn irritaties een beetje meer :(

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey meiden,

Ik ben wel blij om te lezen dat mijn vent niet de enige is die de afspraken nog wel eens met een korrel (lees: pak) zout neemt. :rolleyes: Wel vervelend om aan huis gekluisterd te zijn met twee kids Diaan!

Koopzondag......brrrrrr nee daar waag ik me ook al jaren niet meer aan. Ik hou sowieso niet van winkelen, dus al helemaal niet met die onwijze drukte.

Murizzz; wat jammer dat je verjaardag in het water is gevallen! Beterschap voor je man!

Wij hebben net een lekkere strandwandeling gemaakt met mijn vader, broer en neefje. Heerlijk met de kinderwagens op pad.
    Straks komen er vrienden een borrel drinken (nee, ik drink niet mee ;) ) en dan vanavond lekker op de bank hangen!

Grts, Maartje

6. Hallo meiden!

Vanmorgen hebben we visite gehad. Anderhalf jaar geleden waren wij op huwelijksreis naar Mexico.. en daar hebben we wat stellen leren kennen (we hadden daar een rondreis) en zij deden ook die rondreis. En 1 stel van die rondreis was hier vanmorgen. Erg gezellig.. en zij hebben ook een zoontje alleen van 6 mnd! Erg leuk om te zien hoe kindjes op die leeftijd al zoveel meer kunnen! Dan is Jesse echt nog maar een klein babytje ineens hahaha!

@marize & marieke.. die neuspray heb ik ook gehad! Maar kost geen 40e hoor.. Ik moest geloof ik 5 euro betalen en gewoon via de ha recept gevraagd en bij de apotheek opgehaald!

@maris.. hier zijn wij ook niet echt interessant meer.. ook hier wordt er rechtsstreeks naar de box gevlogen! En natuurlijk net zo lang totdat dat heerlijk slapende knulletje wakker wordt!

@kiss.. en nog geslaagd voor kleding?

@zingen met je kindje... ik ga met mijn vriendin (van wie haar kindje 6 weken te vroeg is bevallen)op een soort cursus... zingen op schoot heet het! Ben benieuwd!

@doris.. kindertoeslag ? moet je dat zelf aanvragen of gaat dat automatisch?

@diaan.. ook niet leuk zeg! Hoe laat was hij nu thuis?

@missyess.. dat klinkt lekker..
    We gaan 1e kerstdag bij mijn schoonouders, denk gourmetten. Doen we altijd. Ben benieuwd hoe dat nu gaat met Jesse..
    2e dag bij mijn ouders en dan hebben we allemaal lekkere kleine hapjes!

@kinderwagen vraagje.. vanaf wanneer doe je eigenlijk je kindje in de maxicosi (met onderwagen van de kinderwagen) of in de buggy? Vanaf wanneer mag dat? En kan je dat nu ook al doen, met dit weer?

7. Even SpammeN!

8. @Xenas: Wij hebben toevallig deze week voor het eerst de maxicosi als kinderwagen gebruikt, toen we boodschappen gingen doen. Anders moet je steeds zoveel mee sjouwen in de auto (maxicosi, onderstel en reiswieg). Het was best makkelijk! Wij hadden haar wel goed aangekleed en een dekentje over haar beentjes gedaan.
    De wandelwagen kun je gebruiken vanaf een maand of 6 dacht ik, als je kindje zelfstandig kan zitten.

9. [​IMG]

10. ach wat een lief kerstkindje!

11. [​IMG]

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Xenas: 10 over 4. En geeneens sorry. :(
    Het enige wat eruit kwam was: goh ben wel moe hoor. Ga ff lekker bankhangen. Hij pakt drinken voor zichzelf, vraagt niet of ik wil. Gaat ie met zijn ogen dicht op de bank liggen. Rowin was ondertussen wakker maar hij staat niet op om hem uit bed te halen. Ik Rowin uit bed gehaald.
    Rowin komt beneden en vraagt of papa nog even mee naar buiten gaat. papa zegt ach dat doen we morgen wel weer. Heb hem overeind getrokken en gezegd dat hij dus wel even heel snel gaat buiten spelen met Rowin en zonder gemopper.
    Nu spelen ze samen buiten maar is het ondertussen bijna donker.
    Maar goed, heb weinig gezegd dus hij zal wel begrijpen dat ik geirriteerd ben. Ik wsacht met smart op de sorry :rolleyes:

En xenas leuke foto;s meid.

13. @diaan... pfff dat meen je niet.. mannen!grrrrrr

14. NiCa

NiCa Bekend lid

lieverds heel erg bedankt met de felicitaties van danny :D alleen hij is bij zijn papa :( hij wilde zelf vanavond om 7uur issie weer thuis en dan komen mijn ouders hier en dan wordt er hier ook een feessie gegeven :Den we zijn vandaag weer drukkies geweest in ons huissie de kamers van de jongens zijn klaar de vloeren liggen er in(behang laten we gewoon eerst het behang zijn komt later wel :) )
    onze kamer ligt er oook albijna in :D :D
    we zijn nu wel moe hihihi

dikke knuffff nica

15. he meiden..

Jesse heeft als hij heel erg huilt net boven zijn piemeltje.. een soort bult wat je ook weer een beetje weg kan drukken maar wat wel blijft..
    Als hij daarna niet meer huilt dan is het ook weg..

Kan dit een liesbreukje zijn?

Want hij is al heel de middag vanaf 2 uur aan het huilen.. met 2 uur geslapen ertussen..

Zelfs bij papa en mama op de arm is het huilen .....*snik*

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
  17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    he he eindelijk gelukt!

thx marieke!

18. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @missyess bedankt voor de tip! het is gelukt!
    mooi uitzicht heb jij zeg!
    prachtige foto van dewi!

@maartje: jaja en dan eindelijk gelukt! met imageshaker inderdaad. kende dat programma niet

@murizz: nog gefeliciteerd!

@marieke: hmm ja het flessendrama...pff ik wordt er echt een beetje moedeloos van...ze drinkt (af en toe) met veel moeite 70 cc...maar ja das natuurlijk veel te weinig..
    heb net met een lactatiekundige gebeld en die raadde de breastbottel aan..die heb ik gelijkt besteld, dus zal eens laten weten hoe dat gaat.
    Hopelijk lukt dat anders heb ik toch echt een probleem want moet over ruim een week weer aan het werk..

#xenas: mooie vent hoor!

nou hoop dat mn "nieuwe fles" mijn redding gaat zijn.. :confused: anders weet ik echt niet hoe ik het moet gaan doen met werken...
    Lucille wil namelijk niet zo uit een fles drinken, ze gaat er van koren etc. Met veel moeite gaat er dan wel wat in, maar niet genoeg..
    Van een lactatiekundige kreeg ik de tip om eens een breastbottel te proberen, die lijken meer op the real thing..nou lets hope so!

Heb heb besteld op vegro.nl hopelijk komt ie snel binnen!

ps hebben jullie ook dat de kleine stil wordt wanneer ze bij jullie zijn, en weer gaan huilen bij papa...?
    Mijn vriend krijgt haar steeds maar niet stil, en dan neem ik haar over, houd ze gelijk op...hmm lastig voor beide partijen.. :(

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ xenas

Klinkt wel als liesbreukje.
    Zou er wel even mee naar de dokter gaan.

Deel Deze Pagina