Oktober 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Dafje, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen lieverds :D
    hier ff weer een berichie van mij
    hier is alles goed alleen errug drukkies met het inpakken van spullen want volgende week zaterdag willen we overrrr!dus het wordt hard werken zolang de belangrijkste dingen maar over zijn en de rest bv de spullen op de zolder zou ook eventueel een week later kunnen het liefst natuurlijk eerder maar we zullen zien :D
    sorry moest het ff kwijt ben errug blij!

kiss....heb je al geprobeert om een uitje onder zijn bedje te zetten?of stomen in de douche hem op schoot nemen en lekker kletsen ofzo met hem?
    hopelijk helpt het suc6...nee suc7 helpt misschien beter!

liefs nica

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Chrisje, heel herkenbaar dat "je hebt gelijk ik zal er beter aan denken". En de volgende keer gaat het weer precies zo ;).
    Ik heb geen zin in de kerstdagen.
    Lastig van je schoonouders... ik heb een schoonmoeder die daar ook een handje van heeft... en heb ook al wel eens tegen lief gezegd dat hij er dan wat van moet zeggen, want anders gaat t echt een keer knallen tussen zn moeder en mij.
    Ik heb elke keer stress al ik weet dat ze komen, morgen weer... Ik vind dat van het oppakken na de voeding trouwens wel een goede, ik denk dat we die hier ook maar in gaan voeren. Als ik morgen die kleine uit bed haal kan ze eerst even bij oma zitten, na de fles even in de box en weer lekker naar bed.
    Damien is een mooi mannetje, wat kijkt hij verbaasd op de foto!

Xenas, het zal je maar dwarszitten he... lekkere volle luier kan zo opluchten volgens mij.
    Wij laten Mirte boven slapen, maar mn schoonmoeder heeft vorige keer boven haar bedje gehangen, nou volgens mij was het dat ik ernaast stond anders had ze haar eruit gehaald of op zn minst wakker gemaakt...
    En inderdaad zij zijn weg en dan zit jij met een overprikkeld kind... Zeker fijn dat ze nog 2 opa's en oma's heeft, maar soms... Overigens kan ik van mijn ouders veel meer hebben (zal ook wel logisch zijn) en heb ik de indruk dat zij ook veel meer luisteren naar onze wensen mbt die kleine.
    Hoe was het bij de huisarts?
    Naar ongeluk he in Oostenrijk, brrr. Moeder en zoontje hebben vader en dochter naar beneden zien storten begreep ik... ieuw.

Nynke, alles op zn tijd je bent niet verplicht actief mee te doen. Hopelijk zijn Marijns regeldagen snel over.

Smeetje, hier hadden we best wel regelmaat, alleen vanmorgen besloot madammetje dat het om half 5 al etenstijd was ipv half 7 ;). Lekker ding.
    Regelmaat kan je volgens mij niet afdwingen, maar het zou wel makkelijker zijn, zeker als je nog een kindje hebt rondlopen. Ik heb geen tips, ik hoop dat de regelmaat gauw komt voor je!

Sylvia, fijn dat je met je eigen moeder in elk geval wel op 1 lijn zit. Mijn moeder heeft ook zoiets van: alles op zn tijd. Jullie moeten maar aangeven als je eraan toe bent, enzovoort.
    Schoonmoeder heeft het nu al over logeren... nou zeker het eerstkomende jaar absoluut niet zeg...
    Wat een moppie, Demi!

Maris, de rust is weergekeerd hier in huis hoor ;). Jullie menu klinkt goed!
    Wij hadden laatst ook vrienden op bezoek met een zoontje van 7 mnd, wat een verschil he! En dan te bedenken dat onze kinders over een maand of 5 a 6 ook zover zijn... *slik*.
    Was het bij jullie ook zo druk in de supermarkt? Wij waren er om kwart over 9 en je kon zowat over de hoofden lopen.

Kiss, wat lastig dat Xavier zo snotterig en hoesterig is. Heeft hij koorts of heb je hem nog niet getemperatuurd? Als je je zorgen maakt kan je dan niet even de huisartsenpost bellen? Beter een keer teveel dan een keer te weinig...
    Wij hebben hier ook een hoestertje, maar manlief heeft gister even geluisterd met de stethoscoop (best handig een lief die in de zorg werkt ;)) en de longetjes klonken schoon. Als ze koort krijgt bel ik sowieso de huisarts even, maar tot nu toe gaat het goed. Heb net van die zwitsal met eucalyptus gehaald, daar gaat ze vanavond leker in badderen.
    CB zei hier trouwens dat je die zoutoplossing neusspray niet te vaak moest gebruiken, ze hadden liever dat je ging stomen... Tja, vanmorgen had ze haar neus zo dicht dat ik toch maar lekker heb gespayed, kon ze tenminste weer slapen.

Nica, succes met inpakken enzo. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en starten jullie het nieuwe jaar op jullie nieuw stekkie.

Ik ga even de boel hier aan kant maken, we krijgen zometeen schoonzusje en haar lief op bezoek. Maar eerst die kleine uk ophalen zometeen op t KDV. Ik mis haar :).

3. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Wat een rust hier, zit iedereen vast in de supermarkt ofzo?
    Mirte had geslapen op t KDV :), stoere meid!

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi allemaal,

Nou ik val van de ene ellende in de andere......

Gisteren dat gedoe met manlief over dat hij weg was.......
    Gilian snipverkouden. Hij werd gisteren helemaal benauwd.. Hoop gegier op zijn borst en liep helemaal rood aan. Flessen gingen er gisteren avond en vandaag niet meer in. Van de 180 die hij bij alle 5 de voedingen drinkt, heeft hij nu van al zijn voedingen misschien 60 op per fles.
    Dus ik vanmorgen bij de huisarts.
    Hij heeft gehoord dat Gilian zeer kortademig is en zeer benauwd.
    Gilian moet nu vier keer per dag aan de ventolin en neusspray.
    Dit moet in 24 uur tijd overduidelijk verbeteren. Als het morgenochtend niet beter is met ademen en drinken moet ik morgen naar de huisartsen post voor overleg. De kans is dan groot dan hij naar het ziekenhuis moet. Nou ik zat in tranen bij de huisarts. Goh lijkt wel of ik last heb van zwangerschapshormonen.....ik kan alleen maar snikken.
    Gilian heeft nu 2 keer een puf gehad maar ik zie nog geen verschil,
    hij heeft nu zijn fles van2 uur gehad en daar heeft hij 100 van op dus dat is beter. Gilian moet vanacht bij ons op de kamer slapen van de arts en ook beneden slapen om hem in de gaten te houden. Ook uit de drukte en in de rust. Nou dat is lekker. We zouden morgen gaan dineren bij schoonouders met 8 man. Dus dat is afgezegd. ook de brunch bij mijn ouders van tweede kerstdag met 6 man en 3 kinderen is onder voorbehoud afgezegd.
    Nou mijn kerst is wel even veranderd zo. Vindt het niet leuk. Ben er echt verdrietig van. Maak me grote zorgen om Gilian.
    Morgen maar afwachten.
    Ben net naar dorp geweest om dan maar boodschappen te doen voor kerstdineetje thuis. Wat een gekkenhuis. Alles bijna op ....... heb nog wat bij elkaar kunnen scharrelen voor een steengrill hier thuis.
    Ben benieuwd wat de dag morgen brengt.
    Vanavond zouden Marco en ik naar de kerstnachtdienst gaan in de kerk. Is altijd heel byzonder en erg leuk. Marco speelt daar trompet vanavond tijdens de twee kerkdiensten. Ik zou de eerste gaan en mijn moeder zou oppassen. Ik durf nu vanwege Gilian geen oppas thuis te hebben, ook al is het mijn moeder. Ben gewoon onrustig wat betreft mijn kleine schatje.

Dus meiden ben ff echt niet blij :cry: . Zit ik vanavond op kerstavond ook nog alleen thuis van 6 uur tot ongeveer half 12.

Dus ik hou het bij dit ego bericht en ga stoppen.

Kus meiden en fijne dagen als ik jullie niet meer spreek.
    Laat nog wel weten hoe het met Gilian gaat als ik ff een momentje heb.

Groeten Diana

5. Zeker weer rustig hier! Zal wel met de feestdagen te maken hebben en er zijn er ook een paar op vakantie.

Dei heeft vanmorgen haar prikjes gekregen. Wat zielig! Ze zat in de wachtkamer zo lief naar ons te lachen en met ons te kletsen. En ook tegen de verpleegkundige was ze lief aan het lachen en toen kreeg ze die gemene prik in haar been. Je zag zo haar gezichtje betrekken en ze begon te huilen. Daarna kreeg ze de tweede en die was helemaal zielig. Ze begon nog harder te huilen. Ik hoop dat ze er niet zo'n last van heeft. Ze ligt nu al de hele middag te slapen.

Verder was ze goed gegroeid. Ze woog 4985 gram en is 56,8 cm.

6. He bah Diaan, wat een ellende! Wat zielig voor Gilian. Hopelijk is hij morgen opgeknapt en kunnen jullie er toch nog een gezellige kerst van maken.

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jeetje Diaan, arme Gilian! Hopelijk slaat de ventolin snel aan! Ik kan me voorstellen dat je in tranen was hoor! (Was ik laatst al toen Sven verkouden was :oops: ) Kan je moeder vanavond niet alsnog komen, zit je in ieder geval niet alleen!

Veel sterkte meid!
    KNUFFF
    Liefs Doris

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Missyess, sneu toch he die prikken! Hoop dat Dewi er geen last van krijgt!

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Diaan, wat erg zeg! Beterschap voor Gilian!

Ben net terug van shoppen, heb dan toch nog 1 broek, 2 truitjes en oorbelletjes gescoord! Helemaal blij dus! Verder nog ff zwitsal stuff gekocht.. Xavièr hoest ineens niet meer, denk dat dat alleen vanmorgen ff was,

oh hij huilt, hongggggggger mamaaaaaaaaaaaaaaa

tot strax meiden!
    kusss

10. @kiss.. jammer dat je niet geslaagd ben voor kleding! Wel voor schoenen dat is dan wel weer leuk! Dikke knuf voor Xavier! Ohhhh zie dat je toch nog geslaagd bent! Lekker!

@nica.. ohhh lekker bijna over! Spannend !

@diana.. ohh jee meid.. dat was ff schrikken bij de ha.. gelukkig heeft hij nu wel weer meer gedronken.. en hopelijk gaat hij weer vooruit!
    Zodat je niet naar het ziekenhuis hoeft...
    knuf voor jou meid!

Zo... vanmorgen naar de ha geweest met Jesse vanwege die bult in zijn lies (als hij huilt) Hij moet nu 4 januari naar het ziekenhuis om een echo te laten maken. Als het dan idd zo is, dan wordt hij geopereerd.. Blijkt een ingreep van niks te zijn, maar nu al geopereerd worden.. vind het zoooo zielig!
    Gelukkig heeft hij er geen last van! En is al heel de dag aan het lachen.. (als hij niet slaapt natuurlijk he hahaha)

We zijn vanmorgen boodschappen wezen doen.. mijn hemel! wat een chaos... Wij hebben bij de appie ook zo'n leuke man net zoals van de reclames..die manager is.. hij bleef lachen.. en deed rare dingen hahahaha!

Jesse heeft net voor het eerst hypo gecombineerd met forte op..
    ben benieuwd.. of hij er langer ook door blijft slapen..
    hij zag er wel behoorlijk voldaan uit, na de fles!
    We wachten af!

wie combineert de voeding nog meer?

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Zo. nog ff voor de feestdagen iets van me laten horen. Hier gaat alles zn gangetje wel. De regelmaat gaat hier goed, ze komt meestal rond dezelfde tijd voor haar voeding dus we weten vaak wanneer de flessenwarmer aan moet want mevrouw heeft geen geduld. Ik moet nog ff deze foto spammen, dat had ik laatst nog beloofd aan jullie.

Jasmijn in een jurkje!

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    En nog eentje spammen!

13. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Diaan, och die arme Gilian... hopelijk knapt hij toch goed op! Wat vervelend zo vlak voor de kerst, maar buiten dat is het gewoon ellendig om je kleintje zo ziek te zien.
    Sterkte meis, ik krijg er gewoon een beetje traanogen van!

Missy, hopelijk heeft Dewi geen last van de prikken!

Kiss, lekker dat het hoesten daar over lijkt!

Xenas, gelukkig lijkt Jesse geen last te hebben van die bult.
    Ik combineer geen voeding meer, ik heb een tijdje normaal met comfort gemengd, maar nu is Mirte volledig over op comfort.

Ik ga zo de badderspullen klaar zetten en dan zal ik die kleine lekker badderen. Vandaag met zwitsal eucalyptus, hopelijk helpt het wat.
    Ze lijkt verder gelukkig niet benauwd ofzo, al vind ik het toch ook wel een beetje engig hoor. Zo'n klein ukkie wat zo hoest. We houden het in de gaten.

14. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Choco, wat leuk met dat jurkje.

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede

:oops: :oops: :oops: :oops: Lekkerding he?

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
  18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Even een foto om te vergelijken:

1e week:

19. oei... wat een mooie foto's zie ik weer voorbij komen!

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede

Deel Deze Pagina