Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel :D

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden.

Ff een berichtje vanaf mijn werk…..ben eigenlijk heel de dag met mijn gedachte bij de zwangerschap….zo erg…haha!
    Allereerst Marit, Spijkervrouwtje en Mupkuh welkom en gefeliciteerd!

Mupkuh ik zie 3 weken en 4 dagen, dus ruim voor je NOD al positief getest!

Gerlinde: ik heb eigenlijk nog niet over mvm nagedacht, heb het mijn vorige zwangerschap niet gedaan. En jij dus al over 2 weken de eerste echo, dat is best vroeg of niet? Is daat een speciale reden voor?

Rolia: oooooh die vergeetachtigheid wordt alleen nog maar erger! Had ik ook zo erg toen ik van Jayna in verwachting was en zelfs tot een jaar daarna. Ging nu net beter, en ben ik weer zwanger haha…

Lampie erg herkenbaar die onzekerheid……inderdaad fijn dat we dat hier kunnen en mogen delen!

Steffie: spannend zeg met je schoonzusje…….en dus voor het eerst tante, bijzonder hoor!

Truus: knap hoor dat je meteen stopt met roken! En dus al de fam op de hoogte gebracht, is zo leuk nieuws om te vertellen he!

Nou ik ga hier weer ff wat doen. Ben echt moe, zou blij zijn als het 19.00 uur is en ik naar huis kan.
    Morgen de VK bellen. Hebben we weer een datum waar we naar toe kunnen leven als de datum van echo bekend is!
    De vk zei begin dec bij het contact over de mk “ik hoop dat je snel terugbelt met beter nieuws!”….nou inderdaad snel en met veeel beter nieuws!

Tot later!

Liefs Semmi

3. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Spijkervrouwtje en mupkuh, van harte!
    Andere meiden: bedankt voor de felicitaties.
    Het dringt nog niet echt door, voel me heel goed, nergens last van . Net toch voor de zekerheid weer een test gedaan en ja hoor: zwanger!

Ik lees gelukkig meer meiden hier die nog niet echt kwaaltjes hebben, dus zal wel normaal zijn:) Komt vast nog wel.
    Mag ik ook op de lijst?

Allemaal een fijne avond!
    Liefs, Marit

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Dat doordringen duurt nog wel even denk ik ;) Ik vind het ook nog steeds moeilijk te bevatten :)

5. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0

6. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    lampie: nou, hier net zo. Ik denk dat ik pas gerust ben als ik een kloppend hartje zie;) Ik mag gelukkig al over vier weken voor een echo omdat we vruchtbaarheidsonderzoeken hebben gehad en dus de eerste keer nog terugkomen bij de fertiliteitsarts. Spannend!

Gerlinde: wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop ontzettend voor je dat het deze keer goed gaat! Kan me voorstellen dat je daarom nog wat terughoudend bent. Voor jou is het ook je eerste kindje toch?

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat fijn Gerlinde dat je nu eerder mag voor een echo! Kunnen ze dan het hartje ook al horen?
    Ik herken het helemaal meid dat je je nu nog onzekerder voelt nadat je een mk hebt gehad.
    Ik ben benieuwd of ik ook eerder voor n echo mag. Zal het morgen wel horen.Ik had bij de zwangerschap van mijn dochter een zwangerschapsdagboek gekocht, maar durf dat nu eigenlijk nog niet te doen. Is trouwens wel een aanrader, zo leuk om dat nu terug te lezen.
    En ja....ook hier af en toe rug en buikpijn, vooral als ik het druk heb...dat kan nog wat worden met ons...haha

Ik wil vanavond thuis de lijst wel ff bijwerken.....ben nu nog op mn werk.

8. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Marit en Semmie,

Dit wordt ons 1e kindje, we kijken er al ruim 1,5 jaar naar uit.
    @Marit hoe lang wachten jullie al?

Goed en leuk idee Semmie om een dagboek te kopen!
    Als de echo op 11-02 goed is koop ik er 1, dan kan ik die er meteen in plakken.
    Ik hoop dat we dan een kloppend hartje zien en horen, ik ben dan 6wk en 5dgn zwanger. Zou moeten kunnen, toch?

Ik ga even koken, jullie alvast een smakelijk eten en Semmie sterkte nog even met werken.

Dag dag

9. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Semmi: jij ook van harte met je zwangerschap!
    Gerlinde: ook wij kijken er al 1,5 jaar naar uit en al die tijd geen positieve test gehad. Dus we zijn echt superblij! Ook heel spannend of alles goed gaat, maar ik probeer nu alleen maar te genieten.
    Voor jullie ook al best lang wachten dus!

Hebben jullie verder ook nog geen kwaaltjes? Ik merk alleen aan m'n humeur dat ik zwanger ben:)

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi hoi Spijkervrouwtje en Mupkuh.

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geweldig he?

Heb even terug gelezen, en wat me opviel....We hebben bijna allemaal zelfde klachtjes. Dat rare weeige, niet misselijk, hongerig en geen zin in eten gevoel. Zit me dus niet voor de gek te houden. :)

Jullie (.)(.) dan? Doen die ook zeer, als je de bh uitdoet? Vooral aan de zijkanten is pijnlijk. Net of ze bont en blauw zijn.

Liefs truus.

11. Fofo

Fofo Lid

27 jan 2008
    23
    0
    0
    Ik ben ook een oktober mama!

de calculator zegt 7 oktober 2008.. dat ziet er goed uit!

Kus!

Fofo

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Truus, klinkt zo bekent in de oren wat je opnoemt. Alleen ben ik wel een beetje misselijk ook zuur. En de boops au, au, au.

In oktober is het trouwens ook dierendag :D

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Welkom Fofo en gefeliciteerd! Op dezefde dag als ik uitgerekend...

Mijn (.)(.) doen ook pijn aan de buitenkant.

Donderdagochtend mag ik bellen voor de resultaten van de bloedtest. Als die goed zijn, kan ik weeral wat geruster zijn. :)

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Mupkuh, spijkervrouwtje en fofo, gefeliciteerd en welkom!

Marit en Gerlinde, wat zien jullie al lang uit naar deze zwangerschap! Fijn dat het nu dan eindelijk raak is.

Marit, ik heb ook geen kwaaltjes. Nog niet. Bij de vorige twee kwam dat pas na 6/7 weken, dus ik geniet er nog maar even van.

Gerlinde, ik herken die buik- en rugpijn niet. Maar er waren hier een aantal anderen die dat ook hadden, dus het zal er inderdaad wel bij horen. Net als de misselijkheid, de een heeft dat erg en de ander niet.

Semmi bij de andere twee had ik ook een zwangerschapsdagboek en dat ga ik nu ook weer bij houden. Ik ga deze week wel een kopen, want ook als het eindigd in een miskraam is het een herinnering (alleen dan geen hele mooie)

Wat hebben hier veel meiden al een miskraam gehad, trouwens :(

Kibi, spannend dus donderdag, maar eigenlijk weet je het al wel toch?

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Willen jullie trouwens weten wat het wordt van te voren?

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wij hebben besloten dat we niet willen weten wat het word (is).
    Alhoewel ik toch ook wel een beetje aan het twijfelen ben hoor. :(

@ Fofo Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    En van harte welkom hier bij de oktober mama's.

Geniet van je zwangerschap.

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    *INBRAAK*
    hey oktober 2008 mama's : een dikke proficiat!
    Ik ben een oktober 2007 mama! Is precies nog maar juist dat ik zwanger was en nu is mijn spruit al bijna 16 weken....gaat zo snel!
    Meiden, geniet van jullie zwangerschap!
    *UITBRAAK*

18. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Absoluut, wij zijn veel te nieuwsgierig, haha!
    De kalender zegt een jongetje, heel stil hoop ik wel een beetje op een meisje, ik ben namelijk een echt meisje-meisje zeg maar.
    Maar goed een jongen is ook ontzettend leuk en beiden zijn meer dan welkom bij ons!

Even over herkenbare kwaaltjes:

Ik ben gelukkig niet misselijk (vorige keer ook niet), wel herken ik net voor de lunch dat weeige gevoel.
    Ook ben ik een beetje moe met name aan het einde van de middag.
    Mijn (.)(.) zijn een beetje gevoelig en gezwollen maar nog niet heel erg.

Leuk he om elkaar zo een beetje te informeren en gezellig te kletsen!

@Liesje, leuk dat je even in komt breken en nog gefeliciteerd!
    Heb je een goede zwangerschap gehad en herken je bepaalde kwaaltjes en onzekerheden?

Slaap lekker allemaal

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij willen niet weten wat het word. Tot nu toe tenminste...

20. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Gerlinde, ik had in het begin helemaal geen symptomen, heb ook pas redelijk laat positief getest, wist helemaal niet dat ik zwanger was, Winter was een klein verrassingetje....en dan heeft het geduurd tot week 7 eer ik iets voelde, dan ben ik een twee weken echt k*tsmisselijk geweest en daarna was het beter...heb eigenlijk een heerlijke zwangerschap gehad met een super dikke buik hihi kijk maar eens in mijn album!

Ik wens jullie allemaal een super goede zwnagerschap toe en in oktober een wolk van een wonder!

Deel Deze Pagina