Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    leuk geworden hyves!
    heb me aangemeld.

las dat iemand op vakantie gaat?
    nou alvast een supervakantie gewenst.

ik kijk er naar uit om dadelijk met 2 kinderen bezig te zijn.
    ook lijkt het me best zwaar en ja hoe reageert dylano inderdaad op het brusje.
    tot nu toe vindt hij babys erg intressant.
    als we iemand met een kinderwagen zien gaat hij op zijn teentjes staan om er in te kijken.
    zo vertederend....

verder gaat t hier niet zo lekker.
    heb wederom weer last van die stomme blaasonsteking.
    en heb de kuur nog niet af. ben 1 x een tablet vergeten en bam hij is terug.
    ook liggen de pillen al klaar voor een scjhimmel infectie.
    dit maakt t voor mij erg moeilijk om te genieten.
    onbevangen ben ik na darryl* al niet meer, maar deze medicatie maakt het nog moeilijker...

sorry meiden moest het even kwijt.

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier lig ik dan in mijn bed met laptop.
    Mijn zoon slaapt, zoals altijd geweldig, mag ik even opscheppen, vanaf 4 maanden van 19.00 uur tot ongeveer 08.00 uur.

Mijn man is naar een etentje met zijn hockeyelftal en naar de kroeg. Nu mocht ik ook mee, maar het valt zo op, geen drank geen sigaret, dus nu lig ik hier dik te zijn.

Ik ga ook pas na 12 weken hyves op, anders weet straks iedereen het en na onze voorgeschiedenis wil ik het nog een beetje stil houden, alleen de ouders en mijn beste vriendin (die 2 weken verder is) weten het
    Al zal het moeilijk worden, ben echt rond aan het worden.

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hallo dames,

Ik heb echt geen idee meer wat er allemaal getikt is. Oja de hyves...ik meld me aan zodra mn ouders op de hoogte zijn, zij staan namelijk ook op mijn hyves (beetje lullig als ze er dan zo achter komen)

Verder kan ik goed merken dat ik een drukke dag heb gehad, mn buik trekt aan alle kanten, en af en toe pijnlijke steken. Zo weet ik tenminste wel wanneer mn grens is bereikt.

4. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wach nog heel even om mij aan te melden bij Hyves, wel een leuk idee.
    Wil zeker tot de 12 weken wachten.

Ik heb het vandaag aan mijn broer, schoonzus, zus en schoonbroer verteld :) , ik kon het niet meer volhouden. Erg he. [-(
    Maar het komt ook mijn zus is nu 37weken en er wordt nu zoveel over gekletst, en dan wordt het moeilijk.
    En iedereen vond het super :thumup:
    Wat is dat dan toch een opluchting als je het weer aan iemand verteld hebt.

Vandaag mag ik niet klagen hoe het gegaan is, was niet moe. ( dat begint nu)
    En ik moet toch zoveel plassen op een dag, het is niet te geloven. :rolleyes:
    Hebben jullie daar geen last van?

Voor iedereen een fijne zaterdagavond. ;)

Groetjes Audrey

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik ben de grootste zeikerd die iemand kan voorstellen :p

Veel liefs Annika

ps ook de grootste chagarijn van het moment :(

6. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hoi annika,

Dus ik ben niet de enige die een zeikerd is ;) (gelukkig)

liefs audrey

7. annika1985

hahahah nee hoor :D

8. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
  9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou meiden
    ik ga me later op de dag aanmelden voor de hyves kan het via het werk niet doen die is geblocked helaas. nu ga ik weer snel ff verder. nog een paar uurtjes en dan mag ik weer lekker slapen.

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal,ik ben er ook weer even
    pfff vind het wel moeilijk alles bij te houdne hoor,en om iederen uit elkaar te houden! Hoe doen jullie dat haha

Ik ben gister voor het eerst misselijk geweest,was e zelfs blij mee haha,ben gewoon onzeker ,ben me er erg bewust van dat het ook fout kan gaan..heb vor mijn dochter ook een miskraam gehad he met 12 weken.
    Ik hoooooooooooooop maar dat het goed gaat,en als ik een echo heb gehad geloof ik wat meer.

Ik word heel graga lid van de hyves,maar idd pas rond die 12e week,niet iedereen hoeft het nu nog te weten.
    Een msn groep zou nog leuker zijn misschien,heb ik ook eens gehad,kun je anoniem op en meer mogelijkheden...heb zelf alleen nu even niet het fut er ene te beginnnen..misschien komt dat nog ±'

Vind de hyves zeker een leuk idee!

Mijn meis is alweer 5 als de 2e kmt,..wel makkelijk als ik bedenk dta ik meer tijd voor de baby zal hebben als ze op school zit..en je kan meer aan haar uitleggen,en ze kan me helpen met dingetjes..leuk hoor

Vandaag vier ik mijn verjaardag en zal de rest van de fam het ook weten.

Fijne dag allemaal,en ik hoop dat ik hier nog eens inkom en iederen een beetje uit elkaar kan houden!

11. annika1985

goedemorgen allemaal.

allwoman van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Vandaag vieren wij Lotte haar 4de verjaardag :D
    Mischien dat ik het de rest ook vertel maar dat weet ik nog niet.
    Is net hoe gezellig schoonfamilie is :p

Veel liefs Annika

12. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik voel me elke keer niet goed dus ben best wel bang dat het fout gaat
    gisteren had ik last van mijn rug (terwijl ik dat wel vaker heb)
    maar nu denk je van huh nee toch dus maak me af en toe best wel ongerust maar heb nog steeds geen bloedverlies en dat geef me dan toch wel weer hoop
    ja het is gewoon allemaal nog best een enge tijd

13. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Zo ben weer blij dat het ochtend is. Wat een drama zeg die nachten...elk half uur wakker door hoestbuien.....Mn ribben zijn helemaal beurs.

Annika veel plezier vandaag.....

14. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0

15. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Het is zo irri. We liggen nu al vanaf donderdag met zn tweeen op bed. Ben er echt helemaal klaar mee..... Zo genoeg geklaagd....

Gaat er iemand nog wat leuks doen?

16. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    haha nou ik ga vandaag op visite bij mijn stiefzusje dat is wel een poosje rijden maar het is allemaal wel leuk volgens mij heeft ze ook een cadootje voor me gekocht
    want ze was zo geheimzinnig aan de telefoon haha

17. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    goeie morgen allemaal,

gisteravond geen kans meer gehad mijn mannie zat achter de pc te kijken naar een heeeeeeeeeeeeel klein autootje voor zichzelf erbij.hij werkt nu in het dorp hier maar gaat van baan varanderen en dan moetie verder rijden.nu neemt hij ook de auto maar als ik die nodig heb haal ik die gewoon op.dan kan dat niet meer dus dat gaat em nie worduh.....

heb lekker uitgeslapen vanmorgen maar met gevolg dat ik nu een beetje hoofdpijn heb.das minder maar ja dat trekt wel weer weg.hoop ik :(

@wendy,veel plezier bij je stiefzusje.enne.geen bloed geeft moet.ik ben ook erg onzeker hoor.
    @klusser,vervelend die hoestbuien,hopen dat het snel over is.
    @annika,gefeliciteerd met lotte.
    @allwoman,gefeliciteerd met je verjaardag maak er een leuke dag van.
    @ppa,moeilijk he je mond houden als het al duidelijk word.nog ffies.........

toedels

18. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ff een vraagje tussendoor.

Kan ik nu al last hebben van bandenpijn? Voor zover ik me kan herinneren had ik dat bij mijn andere 2 kinderen pas veel later :rolleyes:

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

Gisterenavond gezellig uit eten geweest met mijn mannetje en daarna zijn we naar de film gegaan.
    We zijn naar TBS geweest met Theo Maassen, echt een goeie film.
    Vandaag lekker uit kunnen slapen, Nynke is nog bij opa en oma. Wel stil in huis hoor.
    Vanmiddag heb ik ook een verjaardag, het zoontje van mijn nichtje is 1 jaar geworden, dus groot feest.

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen!

Allwoman,gefeliciteerd met je verjaardag!

Annika,gefeliciteerd met Lotte!

Ik merk aan mezelf dat ik nu wel rustiger wordt,als ik ga plassen,dat ik niet meer angstvallig naar het wc papiertje kijk of er toch geen bloed op zit.Dat had ik in het begin heel erg.

Ook ik plas wat af,echt niet normaal,maar wel fijn voor mvm die hebben lekkere volle kannen!

Verder heb ik geen last van obstipatie,eerder van op hol geslagen darmen!ha ha

fijne dag vandaag allemaal,wij gaan vanmiddag op visite en vanavond lekker bankhangen.

groeten Simone

Deel Deze Pagina