Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ iedereen die morgen een echo heeft: ik hoop dat jullie allemaal goed nieuws te melden hebben en prachtig kindje zullen zien.

ik las ook een vraag over bandenpijn.
    het kan nu al hoor.
    ik had het bij de beide zwangerschappen van mijn jongens ook al heel vroeg en nu weer.

@sabinramp: welkom meid en goed van je dat je voor je zelf en je kindje kiest. je gaat het zeker redden!

@ miekemiek, jammer dat je ons gaat verlaten, maar wel fijn dat je nergens last van hebt en niet zo onzeker bent.
    ik ben wel onzeker, maar niet omdat ik angst heb voor een miskraam, maar omdat ik angst heb dat dit kindje ook een hartafwijking zal hebben zoals darryl*.
    zeker ook omdat ik nu al 2 ab kuren heb gehad en de derde alweer klaar ligt.
    en kwaaltjes en dergelijke horen er helaas gewoon bij.
    en niet elke zwangerschap is gelijk, want bij dylano had ik werkelijk nergens last van.

nou ik weet verder even niks te schrijven.
    ben alleen erg moe en heb heel veel buikpijn doordat ik niet naar de wc kan....

2. Satyra

Satyra Lid

19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Teveel gelezen, wilde vanalles aan iedereen vertellen, maar ben alles dus alweer vergeten.

Ow, over babykameruitzet... wij hebben het voordeel dat we met een nieuw huis bezig zijn, over vier weekjes gaan we verhuizen van een heel klein huisje naar een huis met vijf slaapkamers en dan kan ik me helemaal uitleven!

He verdorie, ik wilde wat tegen mamajanneke zeggen.... weet ik toch echt niet meer wat!

Nou ja, ik ga erovernadenken. Ben nu helemaal kapot, hele dag staan schuren enzo... ga lekker mijn mandje in.

Oh ja, ik had me voor even aangemeld op de hyves, tot ik me bedacht dat iedereen op mijn hyves dat kon zien en niemand weet het nog... eerst dacht ik, ach, whatever, maar mijn mannetje verzocht me vriendelijk doch dringend het nog even eraf te halen. Sorry voor de verwarring!

Nou dikke kus allemaal, tot snel. Ik ben er de komende weken wat minder, want het is errug druk hier!

X

3. Satyra

Satyra Lid

19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Oh, nu weet ik het weer!

@mamajanneke: grappig dat je aan het autorijlessen bent! hoop dat je niet al te veel slachtoffer wordt van zwangerschapsdementie. Ik was enorm vergeetachtig tijdens mijn eerste zwangerschap en ook erg lomp en onhandig. Zelf ben ik bezig met motorrijles. Ik heb het dan ook mijn instructeur moeten vertellen, zodat ik nu versneld mijn rijbewijs kan halen, want als ik een buikje begin te krijgen durf ik echt niet meer te rijden! Dus nu ben ik een paar keer in de week aan het lessen en over een paar weekjes heb ik examen.

Goed, nu is het echt bedtijd!

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @satyra, ik hoop ook dat ik m snel heb hoor.
    t rijden gaat super, mag ook wel, rij al 7 maanden, maar die theorie...
    ben nu 2 x gezakt en had beide keer 1 fout te veel.
    over 2 week ga ik voor de derde keer voor die stomme theorie....

wat gaaf dat je motorrijles hebt.
    snap best dat je straks niet meer durft met ene buikkie.
    hoop dat je m snel hebt!

ik ben trouwnes ook vergeetachtig, wat mijn theorie niet ten goede komt....

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

hier alles rustig vanacht last van mijn tepels gehad van die spelde prikjes erin pff werdt er gek van. verder nergens last van de nachten gaan me redelijk af alleen slaap ik erg slecht maar 4 a 5 uurtjes. maar dit is de laatste en dan mag ik morgen naar de vk. helaas nog geen echo ben wel erg benieuwd wanneer ik die ga krijgen.

@sabineramp meid goed dat je voor je kindje kiest jammer dat je vriend er anders over denkt. veel sterkte je kan altijd bij ons je ei kwijt.

over die meeting ik wil ook hoor in julie hihi maakt mij niet uit ik ga wel mee. als ik tenminsten vervoer heb maar dat wordt wel geregelt hihi. kijkik tam ff lief aan hihi.

6. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

heel even snel,ook ik heb even de hyves eraf gehaald.ik word wel weer lid maar het probleem ligt meer bij mijn ex.hij weet nog niks en zal best pissig zijn.
    als de echo goed is dan meld ik me wel weer aan want dan vertel ik het hem ook.pfffffffffffffffff nog geen flauw idee hoe ik dat in het vat ga gieten. :(

nou ja das een zorg voor over 2 weken.

ik ga nu lekker ff bankhangen.

toedels

7. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    De dames die morgen een echo hebben heel veel succes! :thumup:

We hadden het vanavond aan schoonpa verteld, hij was er helemaal stil van maar ook heel blij. :)

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

groeten Simone

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond dames.

Ff vlot berichtje van mij.

Ben de hele dag al sjaggie geweest :S hond had de taart van Lotte aangevroten.
    had uitnodigingen laten maken en daarop stond feest begin om 2 uur.
    had om half 1 al me huis vol zitten en nog mee eten ook he :S

Ben nou moe lig ook al in bed.

ik wens jullie goede nacht.

Veel liefs Annika

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Wat is er weer gezellig gekletst van het weekend!
    Ik heb heel het weekend gewerkt en ben niet meer op het forum geweest!

Voor de meiden die morgen een echo hebben, heel veel succes!

Weltrusten allemaal!

11. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    goedemorgen dames
    ik zou gisteren morgen bij iemand opvisite gaan en ik wou weg endacht weetje ga eerst even naar het toilet heb ik ineens 3druppels helderbloed
    dus ikwerd best bang en heb verloskundige gebeld en die zei dat het een beginnende miskraamwas of het was helemaal nog niks wat het kan wel vaker voorkomen
    dus verder op de dag helemaal geen bloedverlies gehad ga ik voor dat ik naar bedging naar de wc en weer 1druppel
    net wou ik naar mijn werk gaan weer1 druppel
    jeetje wat is dit eng zeg het is niet veel bloed maar toch wat

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @wendyy, als je geen krampen erbij hebt, kan het volgens mij niet zoveel kwaad. Ik heb gehoord dat de baarmoedermond nu extra goed doorbloed is en dat je bijvoorbeeld na het vrijen of na persen bij stoelgang een haarvaatje kan springen.
    Ik hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent, succes meid.

Meiden die vandaag een echo hebben, veel plezier :D

Zo ik ga een paar uurtjes werken, tot vanmiddag meiden.

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Hier heerlijk geslapen...fijn fijn fijn....gisteravond vanaf het avondeten heel de avond misselijk geweest...dat was wel lastig.
    Vandaag drukke dag werken, ik ga vast een notitieblok in mn tas stoppen zodat ik niets vergeet ;)

Wendyy; schrikken zeg...hoop voor je dat het hier bij blijft en je weer lekker kan gaan genieten!

Iedereen met een echo vandaag: ENJOY!
    Ik lees het vanavond allemaal wel hoe het is geweest...doeiii

14. annika1985

goedemorgen dames.

Bij een miskraam hoeft niet altijd gepaard te gaan met buik of rug pijn.
    Ik had namelijk nergens geen last van :S

Verder doe ik vandaag lekker rustig aan.
    Hebben jullie ook als jullie erg moe worden 's avonds dat je dan misselijk word?

Veel liefs Annika

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal
    ik voel me gelukkig weer beter en we hebben het dit weekend de fam verteld was erg leuk.

Een vriendin van me eheft het nu alleen ook op mijn hyves gezte,ze dacht dat dat ook kon nu hun het allemaal wisten,en er waren er genoeg op mijn hyves die nog niet op de hoogte waren!

Ik kan het berichtje wel verwijderen maar best kans dat het al gelezen is,..gee grote ramp,maar ik ben al zo onzeker of alles wel goed mag blijven gaan! wou het rond 13 weken op hyves zetten.

Wendyy ik heb ook gebloed met de eerste hoor!
    was bij mij een klein bloedvaatje,ales is wat beter doorbloed nu daar,..ik hop dat het bij jou ook niks is

16. annika1985

we hebben het gisteravond toch aan schoonma verteld want die had het vorige week al door.
    En ja gister konden mensen het toch ook al zien.
    Dus we hebben het aan de gene die ernaar vroegen eerlijk antwoord gegeven.
    Nou de reactie van schoonma was toch wel vrolijk maar geen gefeliciteerd maar nou hopen dat ie dik keer blijft zitten tot de 38 weken.

Veel liefs Annika

17. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik had gisteren zonder na te denken een vaginale douch gedaan heeel dom van mij
    misschien heb ikwel wat geraakt dat ik daarom bloed ik hoopdat er maar niks ernstigs is

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    goedemorgen dames,

ik was gisteren zo moe dat ik alomhalf 10 op bedlag en ja ik word ook erg misselijk als ik moe ben.
    werd vannacht 1 x wakker om te plassen.
    maar ook nu misselijk....

wendyy, kan best zijn dat t bloedvaatje is geweest hoor.
    hoop dat dat het enkel is geweest, maar t is wel flink schrikken...

19. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ja inderdaad het blijft ook maar spoken in mijn hoofd ik denk dat ik de verloskundige zo maar ga bellen voor eerder afspraak

20. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hallo dames,

Sabyreramp: Heel sterk van je dat je hier aanmeld, verder heel veel plezier met je zwangerschap.

Annemiekmiek: Jammer dat je er even meestopt, maar goed misschien zien we je nog.

Blub: Goh meid, wel lastig om dat aan je ex te vertellen.. Veel succes!

De auorijdende dames: Veel succes! en hopelijk hebben jullie m in no time!

Annike: Aaahhgg de taart die door de hond wordt gegete wat erg! en bezoek die anderhalfuur te vroeg is, erg he.. zit je nog te dweile bijv, in je pyama, zucht.

Ik heb vandaag alleen een intake bij de VK en mag het hartje horen :). De echo wordt in het ziekenhuis gedaan, maar goed dat is denk ik pas over 2/3 weken.

Fijne dag allemaal, ik ga opschieten en naar mijn werk gaan (veeeeels te laat pff).

Groetjes!

Deel Deze Pagina