Misschien dat je het kan vertellen als je de 2e ronde in gaat? Misschien vinden ze je dan zo leuk dat je toch mag komen.
Nee dat klopt, maar komt toch wel een keer boven tafel! Heb ook idee dat ik de enige op gesprek ben, omdat ik vorige week ziek was en ze op mij wouden wachten wanneer ik er aan toe was om te komen! Ik ben toch altijd voor eerlijkheid, dus ik denk dat ik het maar gewoon gelijk aan ga geven aan het einde van het gesprek, nadat me bekend is wanneer je wat hoort...
Anders horen ze het in je proeftijd en bonjouren ze je er misschien toch wel uit... Je hebt gelijk dat je het wil vertellen.
Ja ik zit nu in de WW, dus ik krijg in elk geval nog geld. Als ze me niet willen, dan jammer, ik zoek wel verder... Maar toch blijft het eng om het vertellen...
* inbraak januari 2008 mama* Annika meid gefeliciteerd met je zwangerschap! Ben heel blij voor je en ik hoop dat je er van kan genieten! Liefs Brenda * uitbraak*
Alle nieuwe meiden welkom! Wat een toestand voor jou, Sabineramp! Heel knap dat je er helemaal voor gaat. Alle meiden die vandaag de echo hebben: Hoe is het gegaan? Wendyy hopelijk is het inderdaad gewoon een schimmeltje en is dat de oorzaak van die bloeding. Mironne, succes met je sollicitatie. Als je er echt gemotiveerd voor bent zou ik niets zeggen over je zwangerschap. Het heeft nog niets te maken met eerlijk of oneerlijk. Jij bepaald het moment waarop je het wilt zeggen, dus voel je niet verplicht. Wij zijn een weekendje weg geweest. Naar Lauwersoog (landal Suyderoogh) Het was heerlijk. Wel moe, iedere dag samen met mijn dochter een middag dutje gedaan. Hadden de mannen even tijd voor zichzelf Mijn buik begint enorm te groeien, het duurt niet lang meer voordat ik de positie broeken weer aan moet.
Ha meiden, zie dat ik de eerste ben met mijn verslag van vandaag! Enne, Het hartje klopt!!!! Oh, ik ben zó ongelooflijk blij, kreeg een inwendige echo en mijn man zei al meteen tegen d'r dat ik zo zenuwachtig was, nou, zegt ze, laten we dan maar meteen gaan kijken. Nou, ze had dat ding er nog niet in zitten ( ) of ze zei al meteen: nou, ik zie wat zitten hoor, gefeliciteerd! Mijn man zag het ook meteen, ik lag er een beetje schuin voor, dus kon het niet gelijk goed zien, uiteindelijk toch wel! Een schitterend knipperlichtje! Jippieeeee! Over 3,5 week moet ik terugkomen, dan ben ik 10wk5d, dan heb ik gelijk een intake voor de combinatietest en ik moet de vk bellen, want ze vind het niet nodig om in het ziekenhuis te blijven. Ik vroeg nog of ik niet eerder moest komen voor de echo, maar ze zei dat dat niet echt nodig was, het hartje klopte geweldig en ze zag niks raars, ik voel me goed en heb geen bloedverlies, dus helaas, ik moet 3,5 week geduld hebben! Ik ben nu een beetje aan het genieten, ik hoop dat ik het vol kan houden! Maar daar doe ik mijn best voor! Ik hoop dat de rest ook zo'n mooie echo gehad hebben! Zal hem vanavond ff in mijn album zetten! Liefs een dolgelukkige Maria
mariaatje: Super geweldig meid! gefeliciteerd! ER VALT VAST EEN HELE SPANNING VAN JE AF! Ik ben helemaal blij voor je! Wat zal dat geweldig zijn om te zien.... Ik kan nu ook niet meer wachten...
@mariaatje, geweldig meid en nu lekker genieten @mironne, veel succes met je sollicitatiegesprek, ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je wilt vertellen dat je zwanger bent. Zo ik ga nog even een middagdutje doen, ik ben echt helemaal versleten.