Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Van harte Mariaatje! Kan me voorstellen dat je super blij bent! Ik krijg helemaal kippevel als ik het lees!

Liefs Eef

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Dank jullie wel meiden! Het is ook zo ongelooflijk fijn om het te zien. Toen wij de eerste keer zwanger waren stonden we er helemaal niet zo bij stil dat het mis kon gaan. Tuurlijk, je wéét het, maar dat het jóu overkomt..tsja, beetje naief misschien. Maar daarom was dit dubbel en dwars fijn! De meiden die het ook hebben meegemaakt zullen dit beamen denk ik!

Oh ik hoop echt dat jullie dit allemaal mogen zien, dan ineens word het écht! (terwijl ik gisteravond voor het eerst boven de pot heb gehangen, alsof de kleine wilde zeggen, maak je maar geen zorgen, alles gaat goed hihi)

3. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    hoi hoi

ook hier begint de zwangerschapsdementie toe te slaan. Ik weet niet meer wat er allemaal geschreven is maarre voor alle nieuwe welkom in ieder geval. De lijst zal bijna ten einde zijn denk ik. Had ook al de nieuwe november mama's gezien.

Maria, gefeliciteerd, fijn dat het hartje flink klopte.

en annika, hoe slaapt je nieuwe bed? lig je er lekker de hele dag in ;)

Vind het nu toch ook wel spannend worden of het nog wel goed is. Maar voel me nog steeds moe, en zere volle borsten dus het zal wel goed zitten. Mijn man vindt dat hij zo beloond wordt, met die volle borsten van mij en dat alleen maar door raak te schieten! hahaha, hij is helemaal gelukkig!

verder geen nieuws. Voor alle die vandaag de echo nog hebben, veel plezier en geniet ervan!

gr Norway

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hihih hij slaapt wel lekker.
    moet er alleen vreselijk aan wennen nog.

Veel liefs Annika

5. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    ola,

Maria geweldig een kloppend hartje.proficiat.

verder even niets

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mariaatje fijn dat alles er goed uit ziet!
    mooi he dat knipperlichtje.

7. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Mariaatje,

Wat fijn dat alles goed is, nu kun je echt gaan genieten :)

groetjes Audrey

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mariaatje geweldig!Lekker genieten meid :thumup:

Mironne,hoe was je sol gesprek?En hoe reageerden ze toen je zei dat je zwanger bent?

Ik ga effe een tukkie doen!

groeten Simone

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Jij ook al een tukkie Symoen[​IMG], ik ben net wakker, dat doet een mens even goed :D

10. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Mariaatje, van harte zeg met je goede echo!
    Wat fijn! Ik volg je hopelijk morgen. Ben echt heel erg zenuwachtig, zo stom. En dat terwijl ik nog geen voorgeschiedenis van miskramen oid heb.

Geniet van dit heerlijke gevoel!

Liefs, Marit

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Tam,

Ik zou goed de hele dag kunnen slapen,heerlijk.Maar ja er moet ook gekookt worden dus ben voor nu weer even klaar met slapen.
    Morgen komen er kijkers voor ons huis,dus moet alles extra goed poetsen ppfffffffffff.

groeten Simone

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mariaatje gefeliciteerd met de goede echo! Super zeg een kloppend hartje! Ik hoop dat ik je morgen mag volgen!

Hoe is het met de andere meiden met de echo's gegaan?

xxx Semmi

13. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Symoen: Het gesprek verliep onwijs goed voor mijn gevoel.
    Ik heb eerst mezelf even laten zien en mijn zwakke en positieve eigenschappen laten zien en opgenoemd. Ze waren zeer enthousiast, dat deelden ze tussendoor wel mee, dat was ook de reden waarom ze met mij een week wilden wachten omdat ik eigenlijk vorige week al op gesprek moest, maar toen ziek was....

Aan het einde deelde ik mede, dat ik in verwachting ben en hoopte dat dat geen probleem zou zijn. Waarop eigenlijk meteen werd gezegd, vol ovetrtuiging dat ze heel erg posotief over me zijn en dat een zwangerschap niet in de weg zou staan. Maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dus nu afwachten op het resultaat. Het waren leuke vriendelijke jongelui waar ik het gesprek mee had en hetr klikte ook goed. Eind van de week, begin volgende week hoor ik meer.... :)

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Spannend Mironne! Hoop voor je dat de zwangerschap geen probleem oplevert! Ik had ook een sollicitatie staan, maar die heb ik afgebeld toen ik wist dat ik zwanger was, ik weet nl dat ze daar niet op zitten te wachten, was een fulltime baan op een makelaarskantoor, dus ik heb eieren voor mijn geld gekozen en heb afgebeld! Ik vind het dus stoer dat je het toch probeert! Ik duim voor je!

Alle meiden morgen: heel veel succes en veel plezier!

Hoe is het met de echo-meiden van vandaag afgelopen?

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mironne, wat goed zeg dat ze zo positief waren, nu hopen dat je de baan krijgt :D

Nou begin ik toch wel nieuwsgierig te raken naar de andere meiden hoor met de echo's, ik hoop dat alles positief was vandaag.

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hi allemaal,
    Ben een paar dagen niet geweest maar zit ff
    helemaal niet lekker in mijn vel. Ben sjagie en super
    emotioneel....erug gezellig voor mijn man dus :oops:
    Kom woensdag wel weer ff schrijven en anders
    donderdag na de echo....
    Misschien ben ik daarom ook wel zo, ben zoooo
    zenuwachtig.... :(

Nou tot van de week

Dikke kus en liefs nony

PS Hoop dat hier alles goed gaat!

17. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Fijn Mironne, dat het zo goed ging en dat ze enthousiast over je waren. Spannend weer!

Spannend Semmi, morgen rond deze tijd weet je meer!

Inderdaad, ik ben ook heel benieuwd naar echo-verhalen van de andere meiden vandaag.

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Nony, doe lekker rustig aan en kom wanneer jij daar zin in hebt. Balen dat je je zo voelt, ik hoop dat je na donderdag rustiger bent.

19. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal ik ben vanmiddag bij de huisarts geweest eerst mijn verhaal gedaan en toen ging hij mij onderzoeken en moet zeggen het was echt niet leuk deed best zeer maar het was ook geen schimmel infectie en hij zag verder ook geen bloed en hij zei ook is zie 1 2 3 niet zo snel een miskraam komen ofzo
    dus hij weet ook niet waar het bloed verdaan komt maar hij denk niet dat het een miskraam word
    ja terminste nu nog niet in iedergeval wat nog komen gaat weten we ook niet
    ik heb nu best wel last van mijn onderbuik van dat onderzoek maar ik voel me wel wat opgelucht ...
    net nog wel een 2 druppels bloed ...maar verder is het allemaal afwachten
    en hopen dat het gewoon een bloedvaatje was

20. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    @ Wendyy: vreselijk het moeten wachten pff, sterkte meid en laten we hopen dat het een gesprongen bloedvaatje was.

@ Mariaatje: heel blij voor je dat de echo goed was, zal wel wat rust opleveren nu..

@ Mironne: eerlijkheid duurt het langst, ondanks dat je het nog niet verplicht was te vertellen, kan me voorstellen dat je er niet mee wilt wachten..

Hier alles rustig, 's ochtends alleen erg misselijk geweest

Deel Deze Pagina