Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    @Liesje, wat een prachtige foto's!
    Je hebt plaatjes van kinderen, leuk hoor 2 grote zussen die vast al lekker helpen.
    En phoe wat wat was je buik groot op het laatst, dat was vast wel zwaar.

Dank je wel voor je gelukswensen, jij ook veel geluk met je 3 dames!

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    eerst alle nieuwe welkom hoor!

vandaag naar de ha geweest, ze heeft bloed afgenomen en ze wil meteen eens nakijken of ik niet al langer ben (lijkt mij sterk maja) omdat ik dus vorige maand daar zat met een vage streep en de dag na mijn vermoedelijke nod toch gebloed heb 3 dagen, maar wel licht tegenover anders.

Ik denk zelf dat dat niet helemaal klopt hoor en dat ik gewoon 4 weken zwanger ben. Aangezien het wel als een echte ongi aanvoelde. en deze lijnen zijn vele malen duidelijker.

Verder ben ik erg gestressed. Ik ga 1 febr verhuizen, maar de waarborg is niet helemaal rond. Normaal gezien zou mijn schoonmoeder dat doen, maar nu legt ze daar een hele domme regel op....zij zorgt voor de kinderen terwijl mijn man en ik full time werken. Sorry maar daar heb ik geen kids voor en als het nu om 10000 euro ging allez...maar het is in principe maar 600 euro die ze rod 15 maart weer terug heeft. (waarborg voor dit huis komt dan vrij) Maar zij wil het zo en anders helpt ze niet en daar komt ze vandaag pas mee aanzetten. Dus kan je nagaan hoe gek ik word nu?
    Andere instanties hebben min 3 weken nodig om te kijken of het gaat en wat de voorwaarden zouden zijn dus daar heb ik niks meer aan nu. bah en zo heeft ze wel al eens vaker van dat soort geintjes gehad. Bedoel ik wil hier niet weg maar voor de gezondheid van de kinderen (vochtprobleem wat niet word opgelost) zijn we wel genoodzaakt.

pfff sorry voor het geklaag

3. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Gerlinde, Winter is een jongetje hoor! Heb nu 2 meiden en 1 jongen!

EN idd, die buik was mega zwaar op het einde! Had veel te veel vruchtwater!

4. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Ja, maar zo'n bloedtest is toch weeral een bevestiging en dokter ging ook op andere dingen laten testen zoals toxoplasmose (hoewel ik daar vorig jaar nog op getest ben), vitaminegehalte etc.

5. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Eum ja. Ik ben van het soort mensen dat stiekem kerstcadeautjes gaat open maken op voorhand gewoon omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen :D . Dus ik kan me niet inbeelden dat ik niet zou weten wat het wordt.

Kalender zegt jongen, maar ik hoop stiekem op een meisje. Al is een knulletje nog zo schattig natuurlijk!

Even klagen: ik ben elke ochtend een uur sneller wakker dan vroeger omdat ik naar toilet moet (darmen). Zit hier meestal al achter mijn laptop om halfzes :( . Dat belooft voor de jetlag vanaf vrijdag...

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Ik ben vroeg op vandaag, zo naar de dokter :D

7. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,
    Wil melden dat ik ook............. als deze keer alsjeblieft alles goed blijft gaan............. een oktober mama wordt! Ik ben 2 oktober uitgerekend. Ik heb al een prachtige dochter van 5 en sinds nov 2006 1MA (13wk) 2x MK (4 en 6 wk) gehad. Jullie begrijpen echt gerust ben ik er niet op en ben er nog gelaten onder zo van we zien wel. Toch probeer ik het positief te zien en heb gewoon toch een banner genomen en meld me dus nu ook bij de oktober mama!

Keep my fingers crossed!

Liefs,
    Sjannie

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik kom ook voorzichtig piepen, we zijn zwanger nog maar net

9. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Welkom Sjannie en gefeliciteerd.

Zico: oh meid, wat fantastisch! In de maanden dat ik hier enkel meelas, heb ik je altijd gevolgd en nu mag je eindelijk weer op die roze wolk!

Ik heb vanmorgen gebeld naar mijn gyn om afspraak te maken (is nogal drukbezet en ik wou op zeker spelen) en ik mag morgen al om 9u15 :confused: . Is blijkbaar gewoon om te kijken of het vruchtje zich in de baarmoeder heeft genesteld ipv in de eileiders. Spannend!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    kibi ga duimen dat alles dik ok is ;)

11. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Zico, ik ben er redelijk gerust in omdat ik innestelingsbloeding heb gehad, maar toch, het blijft spannend. :)

12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    kibi
    ja zeker spannend, ik krijg morgen de bloeduitslagen ook al zoiets hihi

maar wel leuk dat je al snel een echo hebt dan! ik wil ook!

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Was eigenlijk grappig omdat ik gewoon belde voor een afspraak voor 8 weken, maar de secretaresse zei: "ik heb net een annulatie gehad voor morgen, past dat om 9u15?". Ikke: "huh? Heeft dat zin?" :D

Ze heeft dan uitgelegd dat het gewoon een blaasje is dat je te zien krijgt, maar dat de gyn kijkt of het op z'n plaats zit en uitleg geeft over zwangerschap en wat er allemaal bij komt kijken.

Dus ja, waarom niet? :D

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb net ook een afspraak bij de gyneacoloog gemaakt. Iets eerder dan normaal namelijk 18 februari 2008. Ben 2 dagen later jarig en wil het dan dolgraag gaan vertellen.

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ahh dat is wel beter he
    ik heb ook wel geluk met mijn ha, die is echt leuk
    meteen een hoop uitleg gehad (wist al veel met de 4e op komst) maar blijft steeds spannend !
    Morgen krijg ik de uitslag en dan zal het ook een gyne worden.
    Heb 2 zeer zware bevallingen gehad, een ervan eindigde in een spoedkeizersnee en de tweede was een knip waar ze bij 25 hechtingen zijn stoppen met tellen (op mijn verzoek vond het walgelijk)
    de derde ging helemaal goed en soepel! dus hoop op nog zo een bevalling natuurlijk. Maar vandaar dat ik dus ook bij de gyne moet

16. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Zico en Sjannie gefeliciteerd. Leuk dat jullie mee komen schrijven

Kibi, wat kun je snel terecht bij de gynaecoloog. Super! Balen dat je iedere ochtend zo vroeg wakker bent. Soms is dat wel lekker, maar niet als je er zelf niet voor kiest. Ik hoop dat dat snel voorbij is en je weer gewoon lekker door kunt slapen.
    En...oh dat is wel heel erg nieuwsgierig; kerstcadeautjes open maken :) :)

Mupkuh, wat zei de dokter?

Liesje, leuk zo'n cadeautje. Dat is het bij ons ook een beetje. Niet helemaal hoor, wij zaten nog in de twijfelfase. Nu is de keus gewoon gemaakt en we zijn er heel blij mee (maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen :D ) Ik heb je foto's bekeken, mooie grote buik had je en mooie kindjes heb je.

Steffie, wat een toestand bij jou thuis. Dat is vrijdag al die verhuizing? Wat raar van je schoonmoeder, ze krijgt het geld toch terug over een paar weken? Ik hoop dat ze bijdraait. Sterkte!

Ik wil deze keer ook weten wat het wordt, denk ik. De vorige keren wist ik het niet. De eerste keer maakte het me niets uit en toen werd het een jongen. De tweede keer had ik toch voorkeur voor een meisje en toen werd het een meisje. Dat was echt een verrassing na de bevalling. Nu maakt het me weer helemaal niets uit en lijkt het me wel leuk om mee te maken hoe het is als je wel weet wat het wordt.

Ik heb de verloskundige gebeld en ik kan 27 feb. komen. Duurt nog wel lang hoor. We krijgen dan ook meteen een echo. De assistente van de vk, kwam bij mij uit op 5 weken en 1 dag en de uitgerekende datum 30 sept.

17. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Oeps Sorry :oops: verkeerd gelezen

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey dames!
    Het wordt al lekker druk hier!
    Hier gaat alles goed. Zere tieten! Maar ja, dat hoort erbij. Gisteren toch nog maar een testje er tegenaan gegooid en de teststreep was donkerder dan de controle streep dus dat is mooi!
    Ik vind het allemaal wel doodeng. Kan nog niet genieten hoor. Bij alles wat ik voel denk ik o jee...niet nóg een keer he. Maar goed...we blijven positief denken, in oktober krijgen we een kindje \smile{dromerig}
    Ik heb vandaag wat meer rug en buikpijn, dat vind ik wel eng, want dat had ik de vorige twee zwangerschappen ook, maar die gingen mis. Maar goed, misschien hoort dit gewoon bij mij bij zwanger zijn. Pfff al die onzekerheden!

19. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee Zicio, super dat je zwanger bent, gefeliciteerd !en leuk dat we min of meer gelijk lopen!

Kibi hmmm wil ook wel naar de gyn. Ik heb voor morgen een belafspraak met de gyn omdat ik wil dat er bloed geprikt wordt om te kijken hoe het met mijn waarden enzo zit. Ik zou nl eerst bellen voor een afspraak voor chromosomenonderzoek en toen bleek ik dus zwanger en wil dus nu even goed wat laten prikken want wie weet als het straks misschien toch weer misgaat of er wat uit te halen valt. Maar ik kan natuurlijk ook vragen of ik toch ook een echo mag om te kijken waar dat blaasje zit en of alles er ok uitziet. Kennelijk kan dat dus met ruim 4 weken.

De andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd!

Groetjes,
    Sjannie

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Rolia, de dokter was gewoon helemaal gelukkig. Vond het echt super gaaf. Helemaal omdat ik aan het begin dit jaar zo'n pech had.

Deel Deze Pagina