Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Gelukkig Mupkuh,gefeliciteerd met de mooie echo.Volgende week nog een voor het hartje.
    Ben echt blij voor je dat het goed is,was er wel zenuwachtig over.

groeten Simone

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedenavond meiden

nou heb een druk dagje gehad. de intake van de vk gehad en aan de hand van wat ik vertelde over mijn cyclessen buikonderzoek gekregen zal het ff vertellen.

15 dec begin cycles tot ongeveer 12 jan
    maar 3 jan kreeg ik al bloed verlies aangezien mijn cyclessen erg onregelmatig waren verschillend tussen de 26 en 32 dagen en tussen door ook bloedverlies gaf ik er geen reactie op en dacht ok ik ben ongi. tot 31 jan ik ongi moest worden en het niet werdt dus een test die pos was. dit vertelde ik dus aan de vk en die ging even voelen aan mijn buik. nu wil het geval dat ik voor 90 procent zeker verder ben als 8 weken maar dat ik waarschijnlijk dus 4 weken verder ben hij heeft ook met de dopler geluisterd en na even zoeken kwam daar het geweldige geluid van een hartje. dit was volgens hem onmogelijk met 8 weken dus moest ik er sterk rekening mee houden dat ik zeker 3 weken verder was. dus ik zal hoogst waarschijnlijk geen oktober mama worden maar een september. ik had hier al een vermoede van en dit is vandaag dus bevestigd. a s maandag moet ik terug voor een echo en dan weten we het zeker maar hij was erg zeker van zijn zaak en schreef het ook gelijk in het dossier op. nou ik heb me verhaal weer gedaan.

verder nog naar baby winkel geweest voor een buggy voor me zoontje en wezen kijken voor een bed en wipstoeltje maar die hebben we nog niet gekocht.

@mirrone o spannden ga voor je duimen.

@maria gefeliciteerd meid mooi zo.

@wendy he meid wat rot maar je heb gelukkig geen schimmelinfectie.

@zena feli met een mooie echo.

@happyjollie welkom en gefeliciteerd.

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    jee Tweety,dat is wel goed nieuws meid.Ik ben erg benieuwd naar je echo volgende week,want dan kunnen ze toch de precieze datum vaststellen.
    In ieder geval nogmaals gefeliciteerd!

groeten Simone

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ zena,
    wat fijn dat alles er goed uit ziet.

en mupkuh, fijn dat je volgende week weer mag! dan zal je zeker een hartje zien kloppen, want ik heb mijn echo ook met 7 week gehad.
    bij 6 week zagen we hier niks, dus dat komt echt wel goed.

@tweety, wat spannend allemaal en wat mooi dat je al zo duidelijk een hartje hoorde.
    en super eigelijk dat je misschien wel een september mama wordt, hihi hoef je minder lang te wachten op je wondertje.

@ de nieuwe mama welkom en gefeliciteerd.

5. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    oja, mironne wat fijn dat het gesprek zo positief is verlopen zeg!
    en ze waardeerden dus duidelijk ook je oprechtheid betreft de zwangerschap.
    hopelijk krijg je die baan!

6. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Mijn dagje:

De kans is er dat we geen hartje horen zegt ze, je bent nog 8 weekjes, en dan kun je soms niks horen. Dus niet schrikken als je niks hoort....

- Is dit het hartje?
    - Neey dit is jouw hart
    - En dit?
    - Haha, nee dit zijn je darmen
    - Ook dit is jouw hart (ze wist dat ik ging vragen hehe :) )

Na een hele rondje op mn onderbuik, dacht ik laat maar het is te vroeg. Tot ze ineens zij, wacht hoor eens...

- Tik tik tik tik tik
    - Dit is je kleintje, ze begon te lachen, gefeliciteerd je hebt het niet verzonnen. We hebben bijna ee nminuutje staan luisteren naar het hartje.
    - Mn gezicht voelde warm, moest fftjes glimlachen en het drong tot me door. Wauw wat een gevoel! Ik wens het echt iedereen toe! Er is werkelijk een piepklein mensje in mij :) Ik begon deze hele zwangerschap eindelijk eens te beseffen.

Het gesprek ging goed, bloed was oke, ijzer ook. Volgende afspraak hoor ik uitslag bloed. Verder moet ik voor 11 a 12 weken een echoafspraak in t ziekenhuis maken. Kan nie wachten!

Ik ging weg met een brede glimlach :)

En wens jullie dat allen toe! ;)

7. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Super gefeliciteerd! Nu maar hopen dat die drie weken snel voorbij gaan.

8. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Timzijnmamma: Dacht ik ook, maar heb dus wel een hartje gehoord.

Tweety: Dus een hartje hoor je pas later? Dus zou het misschien ook zo kunnen zijn dat ik een weekje langer ben?

De echo dames: Gefeliciteerd, geniet ervan!
    Die morgen en deze week moete; Heel veel succes!

Hoe is het met Sussana?

9. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Kan ik mij voorstellen. Leuk. Gefeliciteerd!

10. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    Heb al de hele avond soort van menstruatiepijn onder in m'n buik.... :(
    Geen fijn gevoel...

11. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Goed dat je het verteld van die twee rondjes....zal ik mijn mannetje even mentaal voorbereiden. Het is nog wel vroeg toch voor het hartje. Wel lekker dat je even hebt kunnen spieken. Nu maar hopen dat jullie volgende week het hartje zien :)

12. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Kijk ben je gewoon in eens zoveel weken verder. DAt is een opluchting. GElukkig was alles goed!

13. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @tweety, wat leuk zeg, ben je toch langer zwanger dan je dacht. Maar je blijft toch wel meeschrijven he, met de oktobermama's.

@sousa, toen ik zwanger was van Nynke hoorde de vk bij mij het hartje bij precies 9 weken zwangerschap.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sousa we schelen 1 week zag ik. ik weet niet of je verder bent maar in mijn geval voelde hij het direcht en zei hij dat het onmogelijk was om nu al het hartje te kunnen horen nog geen 8 weekjes. ik wacht het rustig af. maar wel mooi dat je het al hebt kunnen horen.

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ken het gevoel, had ik de eerste 2 weken ook last van. Nu wordt het minder.

16. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @sousa,
    wat fijn dat je het hartje kon horen!

17. Sam1973

Sam1973 Actief lid

2 nov 2007
    147
    0
    0
    Rotterdam
    @ Sousa, geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @tam ja tuurlijk blijf ik mee schrijven al het tenminsten mag hihi

19. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Sousa, Tweety en Mupkuh allemaal gerustgesteld met een goed bericht!

Wauw, Sousa, wat goed dat je het hartje al gehoord hebt.
    En Tweety, ook leuk dat je vermoedens zijn bevestigd
    Mupkuh, fijn dat alles er goed uit zag voor jullie. Volgende week horen jullie het hartje.

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel lieve meiden. Ik ben ook echt blij dat het er zo goed uitzag. Nu kan ik een stuk meer van de zwangerschap gaan genieten.

Deel Deze Pagina