Mariaatje en Zena: GEFELICITEERD MEIDEN! Heerlijk hè?! Zo'n prachtig hartje! Wat zullen jullie lekker slapen vanavond Tweety: wow! Stel je voor! Scheelt je weer een paar weken meis , ik ben benieuwd volgende week.... Sousa: super dat je het hartje hebt gehoord! Mupkuh: Fijn dat je weer bent gerustgesteld, volgende week zal ook jij een prachtig hartje zien kloppen! Mironne: Ik ga voor je duimen! Marit: Ik denk aan je morgen meis, eindelijk mag je voor je eerste echo! Geniet ervan! Vanavond is Moeders voor Moeders hier geweest, en erg als ik ben, vond ik die test weer een spannend moment ..... Maar nog voor de controlestreep kon oplichten, stond de teststreep er al overduidelijk , Linda is dus weer erg blij ! Mooi hè?! Ik kon niet kiezen welk cadeautje ik wilde, dus nu krijg ik de DVD èn het boek! Helemaal leuk! Nou meiden, ik ga de hond uitlaten (bah! haat 't om dat 's avonds te doen ) en dan ga ik lekker m'n bedje in.... Helemaal voor mezelf, want hubbielief heeft nachtdienst Truste en tot morgen!
Sousa,wauw!Dat lijkt me ook echt zo bijzonder om het hartje te horen. nogmaals gefeliciteerd! groeten Simone
Hé Joli,ik heb het boek uitgekozen,morgen zit mijn eerste week er al op,dan nog maar 9 weken. Ik krijg ook nog een fotolijstje aan het eind. groeten Simone
ey ey Me zwager is net geweest en heb hem erop gewezen dat als wij een tijd aangeven vanhet feest is vana 2 uur ofzo dat ie zich daar ook aan dient te houden en anders even moet bellen van te voren. manlief is helemaal trots zijn vrouw trekt eindelijk haar smoelwerk open Veel liefs Annika
Is volgens mij een mooi boek hè Symoen?! Ik krijg 'm deze week over de post. Heb zonet m'n eerste MvM-plasje gedaan Dat echolijstje krijg je pas na 16 weken toch?! Die krijg ik ook ja, heb me aangemeld toen ik 5 weken was...
@ Joli, mooie test meid. En het is een heel mooi boek. Ik heb hem ook, alleen nog geen tijg gehad om het te lezen.
Ik heb het boek vorige keer gekozen en nu het serviesje. De dvd heeft mijn vriendin, dus die kan ik lenen zo vaak ik wil. Alleen hier zei de instructrice dat ze overgenomen waren en je niet twee, maar maar één cadeautje krijgt. (Bij de laatste mk in november zou ik er twee gekregen hebben...)Dus het blijft voor mij bij het serviesje. Maar goed, je moet het ook niet vanwegen de cadeautjes doen vind ik, al zijn die wel mooi meegenomen! Wat een heerlijke positieve dag was het hier bij de oktober mama's vandaag! Super! Welterusten meiden, ik ga lekker slapen.
Mupkuh, komt volgende week vast goed, dan krijg ook jij een mooi hartje te zien, ben ik van overtuigd! Ik hoop in ieder geval dat je iets meer gerustgesteld bent! Joli, mooie test hoor! Lekker duidelijke streep! Heerlijk gevoel is dat dan he! Sousa, fijn dat je het hartje hebt kunnen horen zeg! BIj mij vertelde ze dat ze niet weten wat de invloed van de doptone is in dit stadium dus dat ze het daarom niet laar horen. Zo zie je maar dat ze eigenlijk overal wel iets anders zeggen of doen! Zena, meissie, ik weet precies hoe je je voelt! Héééérlijk! Wij slapen vandaag idd erg lekker! Alle meiden die morgen hun echo hebben: heel veel succes en we denken aan jullie! Ik ga nu ook mijn hond uitlaten (en ik heb er 's avonds ook zo'n hekel aan! :x ) en dan op tijd mijn bedje in!
haha! Die is leuk Zena, je hebt idd gelijk hoor, het gaat absoluut niet om de cadeautjes, maar 't is leuk meegenomen ... M'n schoonzusje is vandaag begonnen met het spuiten van pregnyl, alleen zij is voor mij al reden genoeg om er aan mee te doen. Nu ga ik ècht met de hond lopen hoor! (merken jullie het , ik zit 't maar uit te stellen omdat ik ècht geen zin heb )
heb even alles bijgelezen, lees veel goed nieuws! Super allemaal! Ik heb 7 maart intake bij de vk, maar echo pas ergens in maart. Ben bij de intake 8 weken, zouden ze dan t hartje al kunnen horen of gaan ze daar dan niet naar kijken?
Ik doe het ook niet voor de kadootjes hoor,maar een kadootje is altijd leuk! Ik vind mvm sowieso een heel mooi initatief,al kende ik niemand die het spul spuitte dan zou ik nog mee gedaan hebben. Maar ik denk dat de meeste er zo wel over denken. Mijn schoonzusje moet ook pregnyl spuiten.Die had deze maand de 1e iui. Als je dan ook nog eens iemand kent die het nodig heeft,is het nog specialer. Ik moet ook 3-3 om een echo,maar ik moet om 4 uur. Ik ga effe hart van Nederland kijken. tot morgen dames,slaap lekker! groeten Simone
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1. Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2. Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3. Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 4. Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 5. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 6. kimmetjehier....24 jaar...1e kindje...kalendermeisje...denkt zelf meisje 7. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 8. Marit123....30 jaar...1ste kindje 9. Sjannie....34 jaar...2de kindje 10. Deng....26 jaar 11. Linnepinn....21 jaar..1ste kindje...kalender jongen...zelf nog geen idee! 12. Jennefer26....29 jaar 3 OKTOBER 13. Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) 14. MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15. Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. Maka123...1ste kindje 17. ppa...32 jaar...3e kindje...kalender jongen... denkt zelf jongen 5 OKTOBER 18. Coni....40 jaar...8ste kindje...kalender zegt meisje 6 OKTOBER 19. Jody79...28 jaar....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 20. Butterfly1...24 jaar....1ste kindje...denkt zelf jongen 21. satyra...28 jaar...2e kindje....kalender jongen....denkt zelf jongen 22. mamajanneke...3e kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 7 OKTOBER 23. Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 24. Fofo....31 jaar...1ste kindje 25. Lenah....26 jaar 26. Jessica1981 27. Susanna.....32 jaar.....1ste kindje 28. Baby25 8 OKTOBER 29. Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 30. Eef76....31 jaar 31. MsRoxy 32. Anna mama... 9 OKTOBER 33. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 34. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 35. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 36. Tweety...27 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf? 37. mama1984... 23jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt zelf ? 38. Ischa....31 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 10 OKTOBER 39. Kikiko 40. jimmy...24jaar 41. shelde....25 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf? 11 OKTOBER 42. Joli.... 27 jaar...1e kindje 12 OKTOBER 43. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 44. Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongen 45. nony...31 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 46. gerda 1975...32jaar... 47. Ellen1984...23 jaar...1ste kindje kalender jongen 48. Astridje...25 jaar...2de kindje 13 OKTOBER 49. Muffie...24 jaar...1ste kindje 50. Symoen....29 jaar...1ste kindje...kalender meisje 51. Mironne....27 jaar... 3e kindje... kalender meisje... denkt zelf jongen 52. Lientje....2e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 14 OKTOBER 53. Wiets....27 jaar... 1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 16 OKTOBER 54. miekiemiek...30 jaar...2e kindje...kalender meisje...denkt zelf jongen 55. Cootje269...30 jaar...1e kindje 56. sabineramp....22 jaar 17 OKTOBER 57. tam27....29 jaar... 2e kindje... kalender meisje...denkt zelf meisje 18 OKTOBER 58. taddy teddy....26 jaar...1e kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 59. kiezeltje 19 OKTOBER 60. Audrey23...24 jaar... 1e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 61. Norway...26 jaar...1e kindje... kalender jongen... denkt een meisje 62. danii ...... 28 jaar......3e kindje.....kalender jongen......denkt zelf jongen 20 OKTOBER 63. Lotje26...26 jaar... 21 OKTOBER 64. annika1985....22 jaar... 3e kindje...kalender meisje... denkt zelf ? 65. Yvonnee....2de kindje 22 OKTOBER 66. natasssie....2e kindje...denkt zelfmeisje 23 OKTOBER 67. blub76.....32 jaar.....1e kindje......hoopt op een meisje 68. wendyy....23 jaar....1e kindje....kalender jongendenkt zelf jongen 24 OKTOBER 69. liss10....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf ? 70. klusser....27 jaar....1e kindje....kalender jongen....denkt zelf ? 71. Hanne9....24 jaar....1e kindje....kalender meisje....denkt zelf jongen 26 OKTOBER 72. triessie....28 jaar 28 OKTOBER 73. mad....2e kindje 74. sam1973...34 jaar...2de kindje 75. Timzijnmama....31 jaar....2de kindje....kalender jongen....denkt zelf ? 76. wannaBmum....33 jaar....1e kindje....kalender jongen....denkt zelf ? 30 OKTOBER 77. kus26...26 jaar...3e kindje... 78. allwoman...28 jaar...2e kindje AFSPRAKENLIJST Bianca24: 26 feb intake VK Butterfly1: 26 feb intake vk + 1e echo eef76: 26 feb 1e echo Marit123: 26 feb 1e echo Semmi: 26 feb 1e echo monique1984: 26 feb 1e echo Jody79: 27e februari 1e echo Wiets: 27 feb echo baby25: 27 feb echo rolia: 27 feb echo annika1985: 27 febr 1e echo Tatty Teddy: 27 feb 1e afspraak Vk + intake ischa31: 28 feb 1e echo gyn zico: 28 feb gyn Nony: 28 feb 2e echo gyn Symoen: 3 maart 2e echo Gerlinde: 3 maart 2e echo Joli: 3 maart 2e echo blub76: 3 maart 11 uur gyn Mupkuh: 3 maart 3e echo Satyra: 4 maart intake vk Mironne: 5 maart 1e echo Ellen1984: 5 maart 1e echo Cootje269: 5 maart intake vk Audrey23: 6 maart 1e controle VK steffie1980: 9 maart vk Wiets: 11 maart 1e afspraak danii: 11 maart vk Linnepinn: 12maart 1ste echo Zena: 12 maart 2e controle + intake gyn natassie: 12 maart 1e afspraak Vk Shelde: 13 maart intake VK triessie: 14 maart 1e echo 09.20 mamajanneke: 17 maart 3e afspraak gyn miekemiek: 17 maart termijnecho en 1 april 1e controle VK Lientje: 17 maart 1e echo Satyra:17 maart termijnecho Timzijnmama 17 maart intake vk Truus1980: 18 maart 9.40 1e echo Gerlinde: 19 maart:nek plooi meeting wendyy: 19 maart intake vk liss10: 20 maart Intake VK +echo Kus26: 21 maart intake Vk tam27: 21 maart intake vk en 2de echo Kibi: 25 maart 12 weken echo mama1984: 26 maart 12 weken echo+ bloedprikken Cootje269: 27 maart: 1e echo Timzijnmama 27 maart 1e echo klusser: 27 maart 1e echo en intake vk Truus1980: 1 april VK 2e afspraak Kus26: 1 april 1e echo mama1984: 8 april 2e afspraak vk http://oktobermama2008.hyves.nl/ Mupkuh ik heb je weer op de lijst gezet. Iedereen die morgen een echo heeft veel succes.
Hai meiden, ik leef nog maar ben nog steeds doodziek. Hele dag overgeven, vorige week ziekenhuis gelegen voor infuus, weinig aan zo om zwanger te zijn. De onzekerheid van niet weten hoe lang het gaat duren is echt vreselijk, vooral omdat we over 2 weken trouwen Ik moet van de dokters zoveel mogelijk liggen vandaar dat ik nauwelijks nog computer. Ik heb vast veel gemist. Hoe is iedereen? Vrijdag naar gyn. Ik hoop dat de baby gewoon goed gaat.
Ik hoop dat je snel opknapt hoor Susanna en dat je lekker kunt gaan genieten. Heel veel beterschap meid.
Jeetje meiden, weet niet of het me gaat lukken dit forum een beetje bij te houden!? Jullie kletsen elke dag 10 pagina's vol Moet nu ook echt naar bed, maar heb genoten van de mooie echoverhalen en verheug me erop als het voor ons zo ver is! Voor diegenen die morgen al mogen: heel veel plezier, geniet ervan! Trusten meiden!